webguy schreef:Precies, en er wordt steeds geklaagd dat de werkdruk te hoog is voor omroepers en dat er teveel omroepberichten zouden zijn. Nou, waarom die extra informatie dan. Het is inderdaad geen gigaramp, maar het stoort wel. Verder is het niet heel relevant om de CNL om te roepen, je mag toch niet mee naar Amsterdam.
Tja waar je je al niet druk over kan maken!!!
Ik heb toch liever dat er EN een dienstbericht, EN een bericht voor reizigers/afhalers wordt omgeroepen als dat je niets hoort.
webguy schreef: Ik spuw morgen wel mijn woede over de disinformatie en de storing Ut - Db. Echt, soms vraag je je af waarom de NS nog geeft om reisinformatie, de medewerkers geven er namelijk kennelijk niks om. Iig bijna 3 uur ipv 1 uur gedaan over deur tot deur Bunnik -> Arnhem, uurtje van Bunnik naar Driebergen, uurtje Driebergen - Ede en toen nog met de s7600 en naar huis fietsen.
dit is niet goed...
webguy schreef:Mijn frustratie naar medewerkers was dat de stationsomroep in alle talen zweeg op Driebergen-Zeist,
webguy schreef:Vandaag was m'n favoriete omroeper weer eens bezig in Arnhem (niet dus)...
De binnenkomende CityNightLine had een spoorwijziging. De beste man begint met "Hier volgt een dienstmededeling, trein 419 wordt behandeld op spoor 7, herhaling...", om vervolgens 2 minuten later om te roepen "City Night Line uit Zurich, ... komt aan op spoor 7, herhaling". Tja, de reiziger krijgt dus 3 minuten later pas de boodschap, terwijl servicemedewerkers ook andere communicatiemiddelen hebben...
Dit is niet goed...
Het is ook nooit goed ook. :N