Busvervoer ligt plat vanwege stakingen

Alles over het Openbaar Vervoer in geheel Nederland.
Chauf21
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3161
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 22:27

Re: Busvervoer ligt plat vanwege stakingen

Bericht door Chauf21 »

Naar verluidt zijn er komende avond nieuwe gesprekken en onderhandelingen tussen (o.a.?) de bonden en de werkgevers. Met een beetje goede wil komt er dus op korte termijn een einde aan de stakingen.
Karl
Berichten: 4136
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 21:06

Re: Busvervoer ligt plat vanwege stakingen

Bericht door Karl »

Fijn dat Den Haag geld gaat vrijmaken, dat is gewoon dat geld die op de BDU gekort is, wat een helden die mensen uit Den Haag. :roll:
Het is een spectrum.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Busvervoer ligt plat vanwege stakingen

Bericht door Daniel »

Einde staking streekvervoer in zicht
Uitgegeven: 12 juni 2008 15:23
Laatst gewijzigd: 12 juni 2008 20:09

DEN HAAG - De stakingen in het streekvervoer lijken hun langste tijd te hebben gehad. De vakbonden begonnen donderdagavond aan onderhandelingen met de werkgevers. "Wat mij betreft gaan we een cao afsluiten", aldus bestuurder Janny Koppens van FNV Bondgenoten.

Ze toonde zich tevreden na afloop van een spoeddebat in de Tweede Kamer. Volgens haar is er een goede kans dat er zaterdag weer normaal wordt gereden. CNV-onderhandelaar Wyb Kusters bespeurde een positieve grondhouding in het parlement....

Lees verder op nu.nl.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Daan
Berichten: 2963
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:50

Re: Busvervoer ligt plat vanwege stakingen

Bericht door Daan »

Was wel even schrikken vanmorgen toen ik hier in Eelde weer een bus tegenkwam :shock: Was al bijna vergeten hoe ze eruit zagen :lol:
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Busvervoer ligt plat vanwege stakingen

Bericht door Geert »

Van de CXX-site:
In de rest van Nederland...
Vanaf komende zaterdag gaan de bussen en trams in de spitsuren weer rijden. Dat betekent:

* Rijden van 7.00 - 9.00 uur en van 16.00 - 19.00 uur
* Tussen 9.00 uur - 16.00 uur en na 19.00 uur: staking, zeer beperkt vervoer

Wij kunnen de betrouwbaarheid van de Connexxion dienstregeling tijdens de stakingsuren niet garanderen en adviseren u om alternatief vervoer te zoeken.
Bron
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6458
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Busvervoer ligt plat vanwege stakingen

Bericht door Daantje »

Ik vind het zo raar om in de spits in het weekend bussen te gaan rijden. Zeker op zondag rijden er voor negen uur nauwelijks bussen.
waldo79
Berichten: 7602
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 14:00
Locatie: 's-Hertogenbosch

Re: Busvervoer ligt plat vanwege stakingen

Bericht door waldo79 »

Het zal er op neerkomen dat er zondag alleen tussen 16.00 en 19.00 uur bussen rijden :roll:
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Busvervoer ligt plat vanwege stakingen

Bericht door Geert »

Er gaat bij mij op zondag één bus om 8:23 en één om 8:31, de volgende gaat precies om 9:01...
Chauf21
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3161
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 22:27

Re: Busvervoer ligt plat vanwege stakingen

Bericht door Chauf21 »

Jeey, ik mag na drie weken rust weer bussen rijden! De planning belde net dat ik maandag een vroege dienst heb :D
Voor komend weekend staat voorlopig het spitsrijden nog op het programma.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Busvervoer ligt plat vanwege stakingen

Bericht door Daniel »

Stakingen streekvervoer ondanks akkoord
13 juni 2008

De vakbonden en werkgevers in het streekvervoer zijn het vrijdag eens geworden over een nieuwe CAO. Toch gaan de stakingsacties voorlopig door. Dat heeft de FNV laten weten.

Het gaat om een zogeheten onderhandelingsresultaat. De leden van de bonden moeten er nog mee instemmen. Het voortzetten van de stakingen is een stok achter de deur, aldus de FNV.

In het akkoord gaan de partijen ervan uit dat staatssecretaris Huizinga van Verkeer met geld over de brug komt. Die heeft in een reactie laten weten dat ze zich buiten het CAO-conflict wil houden.

Bron: Rijnmond.nl
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Busvervoer ligt plat vanwege stakingen

Bericht door Geert »

Acties streekvervoer gaan voorlopig door
Uitgegeven: 13 juni 2008 17:52
Laatst gewijzigd: 13 juni 2008 19:23


BUSSUM - De vakbonden en werkgevers in het streekvervoer hebben vrijdag na lang discussiëren de eerste stap gezet in de richting van een nieuwe cao voor het streekvervoer.

Toch gaan de stakingsacties volgens FNV Bondgenoten "als stok achter de deur" voorlopig door. Of er namelijk daadwerkelijk een akkoord komt, hangt volgens de bonden af van staatssecretaris Tineke Huizinga (Verkeer).

Die wil zich echter buiten het conflict over een cao voor het streekvervoer houden. "Wij zijn geen partij. De werkgevers en werknemers moeten er samen uitkomen", liet zij in een reactie weten.

Strijd
Volgens bestuurder Janny Koppens van FNV Bondgenoten moet de grootste strijd nog geleverd worden met zowel werkgevers als met de rijksoverheid.

Haar collega Wyb Kusters van de CNV voegde daar aan toe dat de beurt nu dus aan Den Haag is. Onderhandelaar Ewoud Teerink van vakbond De Unie toonde zich teleurgesteld dat Huizinga niet al vrijdag met geld over de brug kwam.

Rover
Reizigersvereniging Rover is blij dat er flinke stappen vooruit zijn gezet bij de oplossing van de problemen in het streekvervoer.

Ze betreurt het wel dat de acties verder gaan, omdat ook buiten de spitsuren veel reizigers nadeel ondervinden van het ontbreken van de bus.

Loonsverhoging
Volgens het onderhandelingsresultaat krijgen de chauffeurs een loonsverhoging van 3,5 procent per 1 januari dit jaar en een loonsverhoging van 2 procent per 1 januari 2009. De cao heeft een looptijd van achttien maanden. Ook wordt hun eindejaarsuitkering met een half procent verhoogd en krijgen ze een bijdrage in de ziektekostenpremie.

Daarnaast werd onder meer overeenstemming bereikt over een regeling voor de vrijwillige verkoop van atv-dagen. De cao geldt voor circa 13.000 werknemers van de busbedrijven Connexxion, Arriva en Veolia/BBA.

De chauffeurs in het streekvervoer voeren al weken actie. Vanaf zaterdag rijden de streekbussen alleen tussen zeven en negen uur 's ochtends en tussen vier uur 's middags en zeven uur 's avonds. De rest van de dag wordt gestaakt.

Huizinga
FNV Bondgenoten krijgt nul op het rekest van staatssecretaris Tineke Huizinga (Verkeer). Zij houdt zich buiten het conflict over een cao voor het streekvervoer.

"Wij zijn geen partij. De werkgevers en werknemers moeten er samen uit komen. Zij komt niet met een zak geld financieel bemiddelen", liet ze vrijdag weten via haar woordvoerster.

Rover
Reizigersvereniging Rover is blij dat er flinke stappen vooruit zijn gezet bij de oplossing van de problemen in het streekvervoer.

Ze betreurt het wel dat de acties verder gaan omdat ook buiten de spitsuren veel reizigers nadeel ondervinden van het ontbreken van de bus.

In een verklaring spreekt Rover vrijdag de hoop uit dat werkgevers, bonden en politiek Den Haag nu alles op alles zetten om de problemen en daarmee de stakingen definitief tot het verleden te laten behoren.

Bron: Nu.nl
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21269
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Busvervoer ligt plat vanwege stakingen

Bericht door Meltrain »

Chauf21 schreef:Jeey, ik mag na drie weken rust weer bussen rijden!
Je mocht de afgelopen drie weken anders ook wel bussen rijden hoor.
Alleen heb jij besloten om niet te rijden.
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Chauf21
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3161
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 22:27

Re: Busvervoer ligt plat vanwege stakingen

Bericht door Chauf21 »

Nee, ik heb de afgelopen weken geen diensten toegewezen gekregen, dus dan kan ik ook niet rijden ;)
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Busvervoer ligt plat vanwege stakingen

Bericht door ODRAIL »

Ik zag zojuist een streekbus voorbij rijden (16:40 uur) :shock: , je zou haast vergeten hoe die dingen eruit zien.

Groet, R :) nald
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Busvervoer ligt plat vanwege stakingen

Bericht door Daniel »

En ook hier reden weer keurig streekbussen in de "spits". Zelfs daarbuiten, want de werkwilligen hier in de regio was gevraagd gewoon hun volledige dienst te rijden.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Busvervoer ligt plat vanwege stakingen

Bericht door Geert »

Ja, ik keek vanmorgen ook vreemd op toen ik weer een bus aan zag komen rijden :shock: Toch ben ik blij dat ik ben gaan fietsen, de chauffeur van die bus stopte bij iedere halte om niet te vroeg te rijden. Uiteindelijk kwam ik eerder dan de bus aan op Driebergen-Zeist :P
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21269
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Busvervoer ligt plat vanwege stakingen

Bericht door Meltrain »

Chauf21 schreef:Nee, ik heb de afgelopen weken geen diensten toegewezen gekregen, dus dan kan ik ook niet rijden ;)
Oke, ik dacht dat Connexxion gewoon aan iedereen zijn diensten toewees en dat de chauffeur zelf mocht bepalen of hij/zij die dienst reed of niet. :?
Maar goed: dan kon je inderdaad niet rijden. :wink:
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Bijna negenduizend claims voor vervoersbedrijven

Bericht door Geert »

Bijna negenduizend claims voor vervoersbedrijven
(Novum) - Een kleine negenduizend gedupeerde buspassagiers hebben in de afgelopen weken een schadeclaim ingediend bij vervoerders Arriva en Connexxion. Welk bedrag ermee is gemoeid, kunnen beide bedrijven maandag niet zeggen. De reizigers eisen geld terug vanwege de stakingen in het streekvervoer.

Connexxion kan sinds de start van de stakingen op 14 mei rekenen op zo'n 7500 claims. Bij Arriva eisten ruim twaalfhonderd reizigers een schadevergoeding. De derde grote vervoerder Veolia zegt wel claims te hebben ontvangen, maar wacht met het opmaken van de balans tot de stakingen helemaal voorbij zijn.

Het gros van de claims is volgens een woordvoerder van Arriva afkomstig van reizigers die ondanks een abonnement niet konden reizen door de stakingen. Het aantal geëiste schadevergoedingen steeg sterk sinds de website stopdestaking.nl in de lucht is. Daar kunnen reizigers sinds eind vorige maand een schadeformulier downloaden. Die formulieren zijn veel bij Arriva binnengekomen, zegt de woordvoerder. Abonnementhouders kunnen vanaf begin deze maand ook op de website van Arriva een formulier downloaden.

De twee vervoersbedrijven zeggen alle claims in behandeling te nemen zodra de stakingen voorbij zijn. Naast de abonnementshouders die een vergoeding willen, zijn er ook claims binnengekomen van reizigers die bijvoorbeeld een treinkaartje hebben moeten kopen omdat de bussen niet reden.

Het streekvervoer is al vijf weken het toneel van acties voor een betere cao. De buschauffeurs hebben bijna twee weken de hele dag gestaakt, maar sinds zaterdag rijden de bussen wel in de spitsuren. De rechter bepaalde vorige week dat stakingen niet meer op de drukste momenten van de dag mogen plaatsvinden.

De bonden en de drie vervoersbedrijven bereikten vrijdag een onderhandelingsresultaat waaruit volgens beide partijen een nieuwe cao kan voortvloeien. Staatssecretaris van Verkeer Tineke Huizinga (ChristenUnie) moet dan wel eerst met geld over de brug komen. Tot dat is toegezegd blijven de chauffeurs staken in de daluren.

Bron: Trouw
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Busvervoer ligt plat vanwege stakingen

Bericht door Daniel »

`Rijk heeft ons vertrouwen beschaamd`

Door LOEK MULDER

SNEEK - Het streekvervoer heeft te maken met de langste staking ooit, de resultaten van de vervoersbedrijven staan zwaar onder druk en met de overheid voeren de vervoerders een flinke strijd.

Directeur Anne Hettinga van het streekbus- en treinbedrijf Arriva Nederland in Heerenveen maakt zich grote zorgen en waarschuwt: ,,De continuïteit van de vervoersbedrijven is in gevaar.''

De overheid laat zich tegenover de commerciële streekvervoerders van zijn slechtste kant zien, stelt Hettinga. Tijdens het spel sleutelt het rijk voortdurend aan de spelregels en drijft daarmee de bedrijven in de touwen. ,,Onbehoorlijk bestuur,'' meent Hettinga. ,,Onze internationale moederbedrijven zijn in 2000 na de invoering van de Wet Personenvervoer naar dit land gelokt met fraaie beloftes over een grote markt. De voorwaarden waaronder de concessies zijn verleend worden echter telkens veranderd. Ons vertrouwen is daarmee beschaamd en het runnen van een bedrijf wordt ermee bijna onmogelijk gemaakt.''

Zo zijn de grote steden tegen de verwachting van de streekvervoerders in, buiten de aanbesteding gehouden. Ook worden vervoerders tot 2012 ruim 400 miljoen gekort op het bedrag dat de overheid betaalt voor reizigersvervoer. ,,De streekvervoerders hebben gedrieën sinds hun komst meer dan een miljard euro geïnvesteerd,'' onderstreept Hettinga. ,,De beloftes van de overheid waren hiervoor cruciaal.''

Hettinga spreekt niet alleen als directeur van Arriva, dat bus- en treinvervoer in zeven verschillende regio's in Nederland verzorgt, maar ook als voorzitter van de brancheorganisatie Federatie Mobiliteitsbedrijven Nederland (FMN). Die telt nu vier leden die samen verantwoordelijk zijn voor zo'n negentig procent van het streekvervoer.

Door de onderhandelingen heeft Hettinga het menige nacht met slechts enkele uren slaap moeten doen. ,,Het is een harde manier van onderhandelen van de vakbonden. Die mensen zijn als onderhandelaar toch wat meer gewend dan wij,'' stelt Hettinga, die de besprekingen vanaf een afstandje volgt. Telefoontjes en sms'jes volgen elkaar op. Hij adviseerde vrijdag de besprekingen te schorsen. ,,Laat ze alsjeblieft even ophouden. Normaal nadenken lukt hen nu even niet meer.''

Ofschoon vakbonden en vervoerders afgelopen weekend een cao-akkoord bereikten, gaan de stakingsacties door. Tot teleurstelling van Hettinga. ,,Erg jammer. De acties hadden opgeschort kunnen worden. De bonden kiezen voor een andere weg. We kunnen weinig anders dan afwachten.'' De vakbonden hebben het akkoord gesloten onder voorbehoud van financiering. Daarvoor moet staatssecretaris Tineke Huizinga (Verkeerszaken) over de brug komen. Die heeft toegezegd dat ze de Tweede Kamer deze week informeert over maatregelen die een beter klimaat moeten creëren.

Dat die cao-onderhandelingen zo moeizaam verliepen, heeft alles te maken met de financiële ruimte bij de bedrijven. ,,Het heeft niks met koppigheid te maken, we kunnen gewoon niet anders,'' zegt Hettinga. De busbedrijven hebben nauwelijks mogelijkheden hogere lonen en brandstofprijzen te compenseren door ze te vertalen in hogere prijzen. ,,Het ministerie kort op de subsidies en grijpt in bij de prijzen van de strippenkaart,'' legt Hettinga uit. ,,Enerzijds zegt de overheid: het is een probleem van de bedrijven en ondertussen graait ze in de portemonnee van die bedrijven.''

Dat alles leidt tot een enorme verslechtering van het investeringsklimaat, verklaart Hettinga. De gevolgen voor de marktwerking zijn desastreus. Bij recente aanbestedingen zagen zowel Arriva, Veolia als Connexxion af van inschrijven. Hettinga: ,,Ons Britse moederbedrijf en de Franse eigenaren van Veolia en Connexxion worden kopschuw. Ze volgen de ontwikkelingen in dit land met argusogen.''

Zowel in Zuidoost-Friesland als in de regio rond Rotterdam was het nieuwe Qbuzz de enige vervoerder die een aanbieding deed. 'Onbestaanbaar', vindt Hettinga, omdat Qbuzz pas bestaat en nog nooit een bus heeft laten rijden én omdat Qbuzz een volle dochter is van het staatsbedrijf NS. ,,Het druist volledig in tegen het principe van marktwerking en het is in strijd met de belofte dat staatsdeelnemingen worden vervreemd.''

Hettinga vindt het verbazingwekkend dat de overheid op deze manier de prestaties van de commerciële vervoerders negeert. ,,In gebieden waar we rijden zien we zonder uitzondering een stijging van de reizigersaantallen en een hogere klanttevredenheid. Zodra er druk van concurrentie is, verbeteren die zaken. Hoe? Wij kijken wat een reiziger wil. Die wil comfort en goede aansluitingen. Daar zorgen wij voor met goede dienstregelingen en comfortabele bussen en treinen.''

Bron: Algemeen Dagblad
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Busvervoer ligt plat vanwege stakingen

Bericht door Daniel »

Rijk steekt geld in streekvervoer
Rijk en provincies hebben een akkoord bereikt over het streekvervoer. Het Rijk heeft geld beschikbaar gesteld waarmee de provincies de bedrijven kunnen compenseren voor de gestegen prijzen.

De chauffeurs zouden nu een loonbod kunnen krijgen van 3 tot 3,5 procent.

Per januari 2009 wordt in het openbaar vervoer een brandstoftoeslag ingevoerd. Reizigers gaan daardoor per gereden kilometer een meerprijs betalen. Eerder bereikten werkgevers en bonden al een principe-akkoord, maar de bonden wilden pas een eind aan de acties maken als het kabinet met geld over de brug kwam. Of ze nu tevreden zijn, is nog onzeker.

Bron: NOS.nl
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Busvervoer ligt plat vanwege stakingen

Bericht door Daniel »

Einde staking streekvervoer lijkt nabij
Uitgegeven: 18 juni 2008 10:35
Laatst gewijzigd: 18 juni 2008 11:51

DEN HAAG - Het heeft er alle schijn van dat de stakingen in het streekvervoer binnenkort afgelopen zijn. Wyb Kusters, bestuurder bij vakbond CNV, zei woensdag "ontzettend verheugd" te zijn over de extra rijksinvestering van 16 miljoen euro in het streekvervoer.

Kusters verwacht dat de buschauffeurs donderdag weer volgens dienstregeling rijden, dankzij de financiële injectie door staatssecretaris Tineke Huizinga.

"Een zucht van verlichting gaat door Nederland", aldus Kusters. "Bij de reizigers en bij onze chauffeurs. Want de bussen rijden morgen weer de volledige dienstregeling."

De vakbonden en de werkgevers moeten volgens hem nog wel een aantal details regelen, voordat de vorige week vrijdag overeengekomen cao een feit is.

Dappere zet

Directeur Anne Hettinga van vervoerder Arriva noemde de eenmalige bijdrage van 16 miljoen euro "een hele dappere zet van Huizinga en een goede aanzet tot een oplossing".

Hettinga speelt een cruciale rol in het conflict, hij is ook voorzitter van de club van private ov-bedrijven. Naast Arriva gaat het om Connexxion en Veolia.

Bron: Nu.nl
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dubbele P
Berichten: 767
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:36
Locatie: Vlodrop [Vdp]

Re: Busvervoer ligt plat vanwege stakingen

Bericht door Dubbele P »

Hmm eerst verwacht Kusters dat de bussen morgen weer volgens dienstregeling rijden en een regel later weet hij het opeens al zeker? Is het nu ook zeker? Kan ik er morgen vanuitgaan dat er ook voor 7 uur bussen rijden? :?
Daan
Berichten: 2963
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:50

Re: Busvervoer ligt plat vanwege stakingen

Bericht door Daan »

Geen idee, ik zou er niet van uit gaan, zeker niet als je ergens op tijd moet zijn...
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Busvervoer ligt plat vanwege stakingen

Bericht door Daniel »

Drie kwartier geleden verscheen op 't Albatros-schermpje bij de chauffeurs hier in de regio de volgende heugelijke mededeling: "Acties opgeschort. Vanaf 19 juni aanvang dienst normale dienstregeling. Vanavond dienst uitrijden toegestaan" :)
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dubbele P
Berichten: 767
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:36
Locatie: Vlodrop [Vdp]

Re: Busvervoer ligt plat vanwege stakingen

Bericht door Dubbele P »

Hmm, nou het scheelt dat ik met de auto iets later kan vertrekken. Dan ga ik morgen gewoon aan de halte staan en als er geen bus op komt dagen, ga ik snel weer naar huis en met de auto naar het station :)
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 42 gasten