NS pakt krakers ov-chipkaart hard aan

Alles over het Openbaar Vervoer in geheel Nederland.
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13667
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: NS pakt krakers ov-chipkaart hard aan

Bericht door Vinny »

Nergens :)
:pos:
Mooi :D
Maargoed, ik zag het berichtje dat er nog geen enkele aangifte tegen een kraker van de chipkaart is gedaan door NS net ook in het nieuws langskomen. Wat loopt die Meerstad dan te roepen?
Het lijkt wel of met elk nieuwsbericht er minder aangiftes zijn gedaan :N
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
huibf
Donateur
Berichten: 4110
Lid geworden op: zo 07 mar 2010, 16:28
Locatie: Eindhoven

Re: NS pakt krakers ov-chipkaart hard aan

Bericht door huibf »

Caspar schreef:Maargoed, ik zag het berichtje dat er nog geen enkele aangifte tegen een kraker van de chipkaart is gedaan door NS net ook in het nieuws langskomen. Wat loopt die Meerstad dan te roepen?
Dengene die ik het hardst hoor roepen is de eikel die elke keer bij Pownews komt opdraven. Alleen die kop al zou een reden zijn om 'm vast te zetten.
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: NS pakt krakers ov-chipkaart hard aan

Bericht door find_your_spot »

huibf schreef: Dengene die ik het hardst hoor roepen is de eikel die elke keer bij Pownews komt opdraven.
Wees blij dat er iemand durft op te staan om alle misstanden van die kaart in het openbaar aan de kaak durft te stellen! Hij doet het alleen maar zodat we wel een veilige kaart gaan krijgen.
For Your Railroad Adventures
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: NS pakt krakers ov-chipkaart hard aan

Bericht door Fles »

Caspar schreef:Wat loopt die Meerstad dan te roepen?
Ja, wat iedereen allang weet toch? Gewoon hard schreeuwen dat je alles onder controle hebt en dat iedereen gestraft zal worden. En wie weet gelooft iemand het :D

Aan de andere kant, wat moet hij dan zeggen?? De waarheid? "Het is een prutsproduct en we laten ons op een onvoorstelbare manier de kaas van het brood eten, maar hey, we zijn niet bij machte om er ook maar iets tegen te doen"? Dat komt ook niet echt heel lekker over natuurlijk. En dat is wel het belangrijkste. Hoe het overkomt wat je zegt. Met de werkelijkheid hoeft het allemaal niet veel te maken te hebben :pos:
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: NS pakt krakers ov-chipkaart hard aan

Bericht door Geert »

Hard roepen dat er al tientallen aangiftes zijn gedaan klinkt natuurlijk ook lekker dreigend naar mensen die overwegen om ook te frauderen. Ik vrees alleen dat op de lange termijn deze strategie niet genoeg is fraude tegen te gaan.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: NS pakt krakers ov-chipkaart hard aan

Bericht door Fles »

ja, vooral als de volgende dag blijkt dat er pas 2 aangiftes zijn :') Adieu geloofwaardigheid deel zoveel :')
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 73 gasten