Mag ik even kwijt #70

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #70

Bericht door Fles »

Echt. WAT NU WEER??? :evil:
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #70

Bericht door deadlock »

Flessie, neem een chillpil ;)
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #70

Bericht door Fles »

Serieus. Het regent niet, het vriest niet, het waait niet, het sneeuwt niet. Toch ligt het treinverkeer rondom Utrecht plat. Rara hoe kan dat? :roll:
Michael
Berichten: 11760
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #70

Bericht door Michael »

Ik ga zo even een sollicitatieformulier voor buschauffeur bij Randstad inleveren
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #70

Bericht door Caspar »

Michael schreef:
htm_tram schreef: Zit nu te Vl. In de 1900 naar Gvc, helaas met klote virm... :neg:
Op zondag word de s1900 altijd met VIRM gereden
htm_tram, je gaat naar Venlo, Alkmaar, Amsterdam en Den Haag op 1 dag? Dan neem ik voorzichtig aan dat je dat voor je lol doet, maar waarom zit je dan zo te klagen?
webguy schreef:T is vanmorgen koud, erg koud, vooral op m'n stage op deze vroege ochtend.
Ik vond het vannacht al erg koud in mijn slaapkamer. Die ligt op het Oosten. Heb na een uur te liggen rillen onder een extra deken mijn matras maar naar de woonkamer versleept, waar het toch minstens 10 graden warmer was voor mijn gevoel.
htm_tram
Berichten: 1369
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 08:35

Re: Mag ik even kwijt #70

Bericht door htm_tram »

Warom zou ik naas Alkmaar en Amsterdam gaan voor de lol?
Zet CFL ineens gelede bussen in op lijn 112...
Zullen er wel te veel hobbyisten mee reizen...
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #70

Bericht door Thom91 »

Fles schreef:Serieus. Het regent niet, het vriest niet, het waait niet, het sneeuwt niet. Toch ligt het treinverkeer rondom Utrecht plat. Rara hoe kan dat? :roll:
"brand"
Komt wel goed schatje.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #70

Bericht door Caspar »

htm_tram schreef:Warom zou ik naas Alkmaar en Amsterdam gaan voor de lol?
Nou ik weet niet wat voor motieven je anders hebt om zowel Den Haag, Venlo, Alkmaar en Amsterdam op 1 dag aan te moeten doen? Of het is een knap staaltje van familie bezoek inplannen ofzo :lol:
htm_tram
Berichten: 1369
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 08:35

Re: Mag ik even kwijt #70

Bericht door htm_tram »

Ik had dit rondje: gv - shl - Amf - es - en dan door Duitsland en via Vl terug. Dus geen Amsterdam of Alkmaar ;)
Zet CFL ineens gelede bussen in op lijn 112...
Zullen er wel te veel hobbyisten mee reizen...
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #70

Bericht door Fles »

Thom91 schreef:
Fles schreef:Serieus. Het regent niet, het vriest niet, het waait niet, het sneeuwt niet. Toch ligt het treinverkeer rondom Utrecht plat. Rara hoe kan dat? :roll:
"brand"
Ik las het ja. Loos alarm. En het wordt nu wel tergend "geleidelijk" hervat. Incompetente klerezooi daar.
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #70

Bericht door Thom91 »

de treinen rijden nog steeds niet allemaal..
verbaas me er steeds over..
sloop gewoon die 15 bakken treinen uit elkaar en je hebt weer 3 ic's erbij..
Komt wel goed schatje.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50896
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #70

Bericht door Suus »

Ik vind het eerlijk gezegd al heel wat dat de s3100 alweer rijdt, die wordt altijd als eerste geslachtofferd bij storingen in Utrecht, net zoals de s2800, al lijkt die nog wel opgeheven.

Vandaag ben ik gezellig aan het werk in de bibliotheek van het Amsterdam Fashion Institute, man man man, wat is het hier rustig zeg. Als ik tien handelingen heb gedaan in het computerprogramma is dat veel :')
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Michael
Berichten: 11760
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #70

Bericht door Michael »

Bee schreef:Vandaag ben ik gezellig aan het werk in de bibliotheek van het Amsterdam Fashion Institute, man man man, wat is het hier rustig zeg. Als ik tien handelingen heb gedaan in het computerprogramma is dat veel :')
Ik mag nog beginnen met werken. tot half 1 vannacht. Ik hoop dat het niet zo druk word maar meestal valt dat wel mee op Maandag
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #70

Bericht door Fles »

Welkom in Baarn. Blijf gewoon hier, het is hier fantastisch *O*

Afbeelding

_O- :')
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #70

Bericht door Dexter »

htm_tram schreef:De mcn kiest een v-irm 6 ipv. Icrm of een mat 64... :roll:
Ja duh, zo gaat dat toch. Ik kom s'ochtends op mijn werk en zeg: "Doe mij vandaag maar eens een VIRM VI." :lol:
Vallend blad maakt rails glad.
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #70

Bericht door Dexter »

Fles schreef:Serieus. Het regent niet, het vriest niet, het waait niet, het sneeuwt niet. Toch ligt het treinverkeer rondom Utrecht plat. Rara hoe kan dat? :roll:
Moet je tegen die aannemer zeggen, die besloot om de uitlaat van zijn hoogwerker tegen de inlaat van de airco van Post T te parkeren. Serieus, ik heb het gehoord van een reiziger met een I-Phone. :mrgreen:
Vallend blad maakt rails glad.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #70

Bericht door Fles »

:')

Maar dan nog, moest het dan echt vijf uur duren voordat de boel weer enigszins normaal reed? -o-
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #70

Bericht door Dexter »

Fles schreef::')

Maar dan nog, moest het dan echt vijf uur duren voordat de boel weer enigszins normaal reed? -o-
Ik vroeg exact hetzelfde aan een medewerker van de Bijsturing en weet je wat die zei: "Ja eh, wat wil je nou? We doen ons best!" Daar zit je dan met je goeie gedrag en een blaas zo groot als een skippybal bijna 6 uur onafgebroken op de trein... Mag jij me vertellen wat ik tegen de reizigers moet zeggen. Die informeerden ons met hun I-Phones. :N
Vallend blad maakt rails glad.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #70

Bericht door STF »

Dexter schreef:Ja duh, zo gaat dat toch. Ik kom s'ochtends op mijn werk en zeg: "Doe mij vandaag maar eens een VIRM VI." :lol:
Een bestuurster van GVB waar find_your_spot en ik weleens een paar ritjes bij meerijden schrijft gewoon verzoekbriefjes of ze een Volvo Jonckheer op haar diensten mag rijden en er staat aan het begin van haar werkdag dan inderdaad een Volvo klaar terwijl al haar collega's een Mercedes Citaro meekrijgen, mits het natuurlijk om een gelede lijn gaat. :Y

Bij een aantal Luxemburgse busvervoerders mag je aan het begin van je werkdag zelf kiezen waar je in weg rijdt, al wil je een van de touringcars rijden op lijndienst, je gaat je gang maar. Tja kleine busbedrijfjes he, daar kan (nog) een hoop.
Bij sommige lijnen zou het handig zijn als er toch een verbod op bepaalde materieeltypen zou komen, hoe vaak zie ik wel niet een 14,9 meter Mercedes Integro-L voorbij komen op een lijn waarvan ik weet dat een paar kilometer verderop de bochten niet te sturen vallen met zo'n lang kreng, je hebt beide weghelften en beide bermen volledig nodig om hem die haarspeldbochten door te sturen.
Maargoed zoals ik al zei kan hier nog relatief veel, het beleid zal ook in de loop der jaren weleens aangescherpt worden.
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #70

Bericht door Dexter »

@STF: Bij busbedrijven hoor je dat inderdaad vaker, dat chauffeurs om een bepaalde bus vragen. Als dat bij ons kon, dan zou ik het wel weten gnagna... (A) Hoewel dat het juist leuk houd dat je afwisselend materieel meekrijgt en dat je de ene materieelsoort vaker tegenkomt dan de ander. En ik heb eigenlijk aan geen enkele materieelsoort echt een hekel.
Vallend blad maakt rails glad.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #70

Bericht door Fles »

Dexter schreef: Daar zit je dan met je goeie gedrag en een blaas zo groot als een skippybal bijna 6 uur onafgebroken op de trein... Mag jij me vertellen wat ik tegen de reizigers moet zeggen.
"Try me. Ik zeik harder." :mrgreen:
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #70

Bericht door Dexter »

Fles schreef:
Dexter schreef: Daar zit je dan met je goeie gedrag en een blaas zo groot als een skippybal bijna 6 uur onafgebroken op de trein... Mag jij me vertellen wat ik tegen de reizigers moet zeggen.
"Try me. Ik zeik harder." :mrgreen:
Whahaha :lol: Nou ik kan je vertellen dat er een flinke druk achter zit na 6 uur ophouden. Dus ik had ze zo van het perron afgezeken. Maar dat is natuurlijk niet klantvriendelijk dus volledig hypothetisch bedoeld. Ahum. (A)
Vallend blad maakt rails glad.
htm_tram
Berichten: 1369
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 08:35

Re: Mag ik even kwijt #70

Bericht door htm_tram »

Maar Dexter, jullie als mcn hebben goede stoelen. In een oude v-irm heb je playmobiel stoelen. En dat is gewoon zwaar klote als je er langer dan een uur erin zit ;)
Zet CFL ineens gelede bussen in op lijn 112...
Zullen er wel te veel hobbyisten mee reizen...
MdJ
Berichten: 4536
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:47
Locatie: Vleuterweide

Re: Mag ik even kwijt #70

Bericht door MdJ »

@Dexter Je hebt het toch heel netjes gedaan?

Als ze mij uitschelden ben ik er ook klaar mee... En je hebt er ook zeikers tussen zitten hoor, maar dat is in elke baan die met mensen om moet gaan (zo ongeveer overal) zo. En soms zijn het de klanten niet, maar de collega;s die aan het zeiken zijn..

@Htmtram: Je had ook in het midden kunnen gaan zitten, dat zijn betere stoelen. En dan loop je bij Holland Spoor maar naar achteren voor je overstap... :roll:
Bij twijfel: gebruik beton.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #70

Bericht door STF »

Dat vind ik nou juist de lekkerste stoelen van VIRM, die nieuwe zitten ook wel aardig maar toch een stuk minder goed dan de "playmobil" stoelen.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 78 gasten