Wat eten we vandaag? #11

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Wat eten we vandaag? #11

Bericht door Michael »

Bee schreef:Dat leverde trouwens altijd gezeik op, die verschillende prijzen. Omdat ik bij een filiaal van het hoofdkantoor werkte (die gebruikte de omzet van deze restaurants om het hoofdkantoor te kunnen betalen) waren de prijzen bij ons lager dan die bij veel andere restaurants, waardoor we regelmatig de opmerking naar ons hoofd kregen dat ze elders waren afgezet :X

Alleen de McKroket, die eet ik heel soms nog wel voor 1 euro per stuk. Die slimmeriken bij de McDonald's in Diemen hebben daar ooit een reclame onder de McDonald's paal voor opgehangen, maar nooit weggehaald. Bij elk willekeurig ander restaurant kost dat ding 2 euro ofzo :mrgreen:
Ik werk zelf bij een franchise onderneming en daar zijn de prijzen dus duurder. een McKroket kost bij ons 2.30
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Wat eten we vandaag? #11

Bericht door Caspar »

Dat is vrij prijzig voor zo'n kroketbroodje. Alhoewel, net bij de snackbar even patat met Kwekkeboomkroket gehaald, en die Kwekkeboom kroket kost ook 2 euro per stuk. Alleen, ik heb het idee dat een Kwekkeboomkroket wat betere ingredienten heeft dan een mc kroket? Of is dat alleen maar de beeldvorming van de firma Kwekkeboom die zich als ambachtelijke krokettenboer profileert?
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Wat eten we vandaag? #11

Bericht door Suus »

De magie van de McKroket zit hem in de McKroketsaus. Je houdt ervan of je vind het helemaal niets, maar die saus is voor velen de reden dat ze hem zo lekker vinden.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Wat eten we vandaag? #11

Bericht door Michael »

Bee schreef:De magie van de McKroket zit hem in de McKroketsaus. Je houdt ervan of je vind het helemaal niets, maar die saus is voor velen de reden dat ze hem zo lekker vinden.
Die dijonmosterdsaus die erop zit is best lekker ja
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Wat eten we vandaag? #11

Bericht door Dexter »

Ik vind de sausjes op andere burgers bij McDo ook veel lekkerder, maar ook de 'losse' sausjes zoals de curry dipsaus voor bij de Nuggets en ook de fritessaus. De BBQ-saus die op sommige burgers van Burger King zit, is echt goor en ik heb ooit een soort flurry met Oreo-strooisel erdoor genomen, maar die smaakte naar asfalt. (Al kan dat ook aan de Oreo liggen, dat vind ik naar asfalt smaken) :x
Vallend blad maakt rails glad.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Wat eten we vandaag? #11

Bericht door Caspar »

Volgens mij wil je alleen niet weten waar die sausjes uit bestaan qua ingedienten :lol: Zag op de Amerikaanse site van Mc Donalds dat het eigenlijk een grote blend is van smaakversterkers, zetmeel, verdikkingsmiddelen, zoetstof, Aroma, conserveermiddel etc. Volgens mij bestaat 1 sausje wel uit 30 ingredienten. De vraag wie de lekkerste saus krijgt, speelt zich denk vooral in het lab van een chemieconcern af.
Gebruikersavatar
marvinkok
Berichten: 3264
Lid geworden op: di 23 mar 2010, 20:46
Locatie: Heerde

Re: Wat eten we vandaag? #11

Bericht door marvinkok »

Ga zo maar eens Gyros maken :)
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Wat eten we vandaag? #11

Bericht door Justin »

Gebakken aardeppelkroketjes, spinazie à la crème en schnitzel wordt het vanavond :).
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Wat eten we vandaag? #11

Bericht door Dexter »

Caspar schreef:Volgens mij wil je alleen niet weten waar die sausjes uit bestaan qua ingedienten :lol: Zag op de Amerikaanse site van Mc Donalds dat het eigenlijk een grote blend is van smaakversterkers, zetmeel, verdikkingsmiddelen, zoetstof, Aroma, conserveermiddel etc. Volgens mij bestaat 1 sausje wel uit 30 ingredienten. De vraag wie de lekkerste saus krijgt, speelt zich denk vooral in het lab van een chemieconcern af.
I couldn't care less. :wink: Als je alles moet geloven is er helemaal niks meer goed voor een mens: Groenten zijn bespoten en dus giftig. Fruit bevat natuurlijke fruitsuikers dus je wordt er dik van. Zoetjes en zoetstof schijnen stoffen te bevatten die in grote hoeveelheden kankerverwekkend blijken te zijn. Met vlees wordt ook gerommeld: In kip zit salmonella en rundvlees bevat antibiotica. Met andere woorden: Het heeft geen zin om krampachtig 'gezond' te doen. :N

Dus ik heb vandaag lekker een patatje pinda met een satekroket gegeten, in de baas z'n tijd nog ook. :Y
Vallend blad maakt rails glad.
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6458
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Wat eten we vandaag? #11

Bericht door Daantje »

Ovenschotel met aardappelpuree, spinazie a la creme, gerookte zalm en kaas :)
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Wat eten we vandaag? #11

Bericht door Michael »

Ik heb vandaag spaghetti gegeten
Etienne
Donateur
Berichten: 7910
Lid geworden op: vr 26 dec 2008, 14:01
Locatie: Gouda
Contacteer:

Re: Wat eten we vandaag? #11

Bericht door Etienne »

Vandaag aardappeltjes, sperziebonen met Brätwurst.
Elke dag van Gouda naar Spijkenisse v.v.
In het weekend vaak ergens in Nederland aan het wandelen.
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Wat eten we vandaag? #11

Bericht door Dexter »

Pasta (van die Penne-buisjes) met gehakt gekruid met chilipoeder en Bertolli Pittige pastasaus, maar die heb ik van de muur en de vloer moeten schrapen want tijdens het openen glipte het zakje uit mijn handen. Woepsie... :@
Vallend blad maakt rails glad.
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Wat eten we vandaag? #11

Bericht door Michael »

Dexter schreef:Pasta (van die Penne-buisjes) met gehakt gekruid met chilipoeder en Bertolli Pittige pastasaus, maar die heb ik van de muur en de vloer moeten schrapen want tijdens het openen glipte het zakje uit mijn handen. Woepsie... :@
Ik dacht dat Pastasaus altijd in een pot zat?
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Wat eten we vandaag? #11

Bericht door Suus »

Er is tegenwoordig een trend om van alles en nog wat maar in zakken te stoppen. Soep, saus, yoghurt. Ik snap niet waarvoor het nodig is want het is vreselijk onhandig (een pot of blik kan je makkelijk stapelen, zakken glijden alleen maar uit het winkelrek) dus ik probeer het maar te boycotten.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Wat eten we vandaag? #11

Bericht door Dexter »

Michael schreef:
Dexter schreef:Ik dacht dat Pastasaus altijd in een pot zat?
Nee, die van Bertolli zit in een zak. Overigens ben ik het helemaal met Bee eens dat vloeibare producten niet in een zak horen. Dus de enige reden dat ik het kocht, is omdat wij het de lekkerste saus vinden.
Vallend blad maakt rails glad.
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Wat eten we vandaag? #11

Bericht door Michael »

Bee schreef:Er is tegenwoordig een trend om van alles en nog wat maar in zakken te stoppen. Soep, saus, yoghurt. Ik snap niet waarvoor het nodig is want het is vreselijk onhandig (een pot of blik kan je makkelijk stapelen, zakken glijden alleen maar uit het winkelrek) dus ik probeer het maar te boycotten.
aha okee.
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6458
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Wat eten we vandaag? #11

Bericht door Daantje »

Die zakken kan je dan wel weer wat beter leegkrijgen dan een pot zonder dat er water aan te pas moet komen vind ik.

Ik eet vanavond frietjes met minisnacks en gemengde sla met komkommer en tomaat
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21272
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Wat eten we vandaag? #11

Bericht door Meltrain »

Hier was het mie, met kipsaté, een gebakken ei en een loempia.
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Wat eten we vandaag? #11

Bericht door Michael »

Ik heb vandaag een Quarter pounder, 2 hamburgers en aardappelkrieltjes op.
Etienne
Donateur
Berichten: 7910
Lid geworden op: vr 26 dec 2008, 14:01
Locatie: Gouda
Contacteer:

Re: Wat eten we vandaag? #11

Bericht door Etienne »

Spinazie :6
Elke dag van Gouda naar Spijkenisse v.v.
In het weekend vaak ergens in Nederland aan het wandelen.
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Wat eten we vandaag? #11

Bericht door Dexter »

Ik heb zonet heerlijk zitten ontbijten: 3 stukken pizza van gisteren en een glas Chocomel. Was best te pruimen. :mrgreen:
Vallend blad maakt rails glad.
erjeebee
Berichten: 1355
Lid geworden op: do 07 jan 2010, 15:41
Locatie: Brisbane of daaromtrent

Re: Wat eten we vandaag? #11

Bericht door erjeebee »

Heb je eigenlijk wel geslapen vannacht? :)
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Wat eten we vandaag? #11

Bericht door Dexter »

Ja, eindelijk als een roos. Was wel al om 3:00 uur wakker, dus ik vond pizza als verlate midnightsnack nog wel een goed excuus. :mrgreen:
Vallend blad maakt rails glad.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Wat eten we vandaag? #11

Bericht door Suus »

Chow Mein.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 39 gasten