Het Grote Blundertopic #2

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39183
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #2

Bericht door Daniel »

Ik zocht vanmiddag op 't werk een oud monster van een product, maar hetgene wat ik vond was iets te oud. Volgens de datum op het label was het van 13 september 2010 maar ik heb 't bewuste product pas in november 2010 ontwikkeld :mrgreen:

Nu nog eens uitvinden waar de fout zat, want om de blunder compleet te maken klopte de naam van het product ook niet met het batchnummer en vormen beide een onmogelijke combinatie met de datum die erop staat :P
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21347
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Het Grote Blundertopic #2

Bericht door Meltrain »

Maar heb je het juiste monster nog wel gevonden?
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39183
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #2

Bericht door Daniel »

Ik had gelukkig nog wel een andere (iets recentere) batch van het bewuste product. Ging erom dat ik de 10 kg die ik onlangs gemaakt heb ervan ergens mee kon vergelijken.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50896
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #2

Bericht door Suus »

Hoe mijn vader en ik laminaat gingen leggen...

Het begin in de slaapkamer... Netjes ondervloer gelegd. De eerste plank moest meteen wat aanpassingen krijgen door een deurpost, maar och ja, die lag. Bij de tweede plank had ik al het idee dat het misging, aangezien mijn vader weigerde te geloven dat het hinderlijk was dat de verwarmingspootjes op plaatjes stonden, en dus een grote uitsparing nodig had. Plank 2 lag dus als wiebelend. Plank drie dus ook.

Toen kwam rij 2. Dat ging natuurlijk al helemaal fout, en bij elke rij kwamen er meer kieren in de vloer. Op een gegeven moment ging ik zelf een stukje leggen, natuurlijk geen kier te bekennen. Omdat mijn vader even wilde testen of het wel stevig was ging hij even springen, en ja hoor, de hele vloer lag schots en scheef :evil: Dus kon ik alles weer in elkaar gaan slaan, maar de kieren werden er niet kleiner van. Eigenlijk moet de hele slaapkamervloer opnieuw, maar ik heb daar eigenlijk geen tijd voor...

Het gangje ging in een keer helemaal goed, ik had mijn vader verboden ooit nog te springen. Einde dag 1.

Dag 2... Mijn vader dacht dat het op zondag wel goed zou gaan, dus ging weer lekker ouderwets planken in elkaar rammen. Ja, mooi niet dus, gevolg waren weer twee schitterende kieren. Daarna heb ik hem maar verboden alleen de planken in elkaar te steken, en zodoende is dus bijna de gehele woonkeuken (op twee kieren na) naadloos. En dit keer ook geen schots en scheve plank over verwarmingspootjes, maar er netjes omheen.

En toen dacht mijn vader dat hij achter nog wel even de grootste problemen kon oplossen.. Dus de plank over de verwarmingspootjes ging eraf, er werd opnieuw gezaagd en de planken lagen opeens naadloos tot onder de verwarming. Omdat mijn vader dacht: Nu de vloer klaar is mag ik wel weer springen, ging hij opnieuw springen. Het gevolg... Een reusachtige naad midden in de slaapkamer. Nu kan ik van de week alsnog de hele slaapkamer opnieuw gaan leggen, maar dat doen ik dan wel mooi alleen :evil: :evil: :evil:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #2

Bericht door STF »

Volgende keer toch maar Daantje bellen. :wink:
htm_tram
Berichten: 1369
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 08:35

Re: Het Grote Blundertopic #2

Bericht door htm_tram »

Een ezel stoot zich niet 2x aan dezelfde steen maar de vader van Bee meerdere keren ofzo :lol:
Zet CFL ineens gelede bussen in op lijn 112...
Zullen er wel te veel hobbyisten mee reizen...
Michael
Berichten: 11760
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #2

Bericht door Michael »

Ik zat gisteren op de fiets naar het werk en in plaats dat ik rechtdoor ging ging ik rechtsaf om de route van de bussen naar het station te fietsen. Toen dacht ik opeens shit, ik ga verkeerd. En heeft het me een paar minuten extra gekost om op mijn werk te komen
Gertjan
Berichten: 302
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:30
Locatie: Zwijndrecht

Re: Het Grote Blundertopic #2

Bericht door Gertjan »

Ik zat vandaag een oefenexamen te maken, zit ik een vraag heel netjes te beantwoorden. Ben vervolgens klaar na een kwartier (had 2 uur de tijd) dus ik ga het nog eens doorlezen. Vervolgens verander ik een vraag. Krijg je op de bespreking te horen dat eerst die vraag goed had, en nu niet meer :s
Was overigens ook het enigste foutje dat ik gemaakt had in heel dat examen. (Was wel een harde vraag)

Achja, als ik dat vrijdag maar laat komt het wel goed :mrgreen:
Most things are designed to be user friendly...
But nothing is ever designed to be idiot proof!
MdJ
Berichten: 4536
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:47
Locatie: Vleuterweide

Re: Het Grote Blundertopic #2

Bericht door MdJ »

Regel 1 tijdens het maken van toetsen: het eerste antwoord is altijd goed. :wink:
Bij twijfel: gebruik beton.
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Het Grote Blundertopic #2

Bericht door Dexter »

Bee schreef:Hoe mijn vader en ik laminaat gingen leggen...
Het klikte dus duidelijk niet... :mrgreen:
Vallend blad maakt rails glad.
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Het Grote Blundertopic #2

Bericht door Dexter »

Ik was vanmorgen een beetje aan de late kant, omdat ik in de veronderstelling verkeerde dat ik heus nog wel 10 minuutjes langer in bed kon blijven liggen en het dan nog op mijn sloffen zou halen, maar dat viel even tegen.

In blinde haast vergat ik daardoor om een stukje van mijn bovenlip in het midden onder mijn neus mee te scheren, dus liep ik vandaag de hele dag met een soort dun Hitler-snorretje rond. (Mijn snorhaar is donker, dus dat zie je al snel) En dat kwam me op heel wat grappige Duitse opmerkingen van collega's en Zeeuwse scholiertjes te staan... :X
Vallend blad maakt rails glad.
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6031
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Het Grote Blundertopic #2

Bericht door AppleMoose »

Maandag vroeg een jongere op m'n stage of ik een pot augurken open wilde maken. Ik ben de kwaadste niet, dus ik deed ik dat braaf, houd ik die pot iets te dicht tegen m'n shirt aan en wat denk je dat er gebeurde toen de deksel losliet? Klotst er flink wat augurkensap op m'n shirt. Iedereen in een deuk natuurlijk en de rest van de avond was ik "Meneer Augurk" :')

En van de week liet ik een paar keer wat kopjes van de koffiekar donderen (ze bleven heel gelukkig :mrgreen: ), en vanmiddag morste ik weer eens thee op m'n shirt. :roll: Ik ben af en toe echt zo spastisch, dat ik haast zelf in zo'n instelling kan wonen waar ik nu stage loop :roll: :')
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39183
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #2

Bericht door Daniel »

Wordt toch hoog tijd dat ik dingen in de juiste volgorde ga doen... vanavond de zoveelste keer dat ik na het in de was doen van hand- en theedoek en het aanzetten van de wasmachine m'n handen waste voor ik eten klaar ging maken. Om vervolgens tot de conclusie te komen dat ik nog geen nieuwe handdoek uit de kast gepakt had :roll:
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dafdriver
Berichten: 270
Lid geworden op: vr 16 apr 2010, 15:27
Locatie: Heukelum
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #2

Bericht door Dafdriver »

Afgelopen Woensdag tijdens een ritje Frankrijk ook een kleine blunder begaan. Onderweg de verplichte pauze maken eerst even snel iets gegeten en daarna was het de planning om een klein half uurtje te pitten, de wekker ingesteld en eventjes met de oogjes dicht. Schrik ik om 13.27 wakker terwijl de wekker om 13.15 af had moeten lopen. Wat blijkt nu het geval te zijn, ik had de wekker op 12.15 uur ingesteld in plaats van op 13.15 uur.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39183
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #2

Bericht door Daniel »

Klinkt heel bekend... van de week ging het bij mij ook weer bijna mis met de wekker. Wilde nog wat langer blijven liggen toen 'ie afging maar in plaats van het alarm later te zetten zette ik weereens de tijd later :P
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6464
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #2

Bericht door Daantje »

Ik zet in het weekend vaak m'n wekker zodat als ik wakker ben ik iig een idee heb hoelaat het is en daarna slaap ik dan vaak nog wel verder en zet ik m'n wekker een half uur of een uur later weer door m'n snooze op een half uur of een uur te zetten. Had maandag de wekker gezet en doordeweek snooze ik twee keer zeven minuten en ga ik er daarna uit. Bleek alleen dat ik m'n snooze nog niet terug gezet had van 30 naar 7 minuten en dan in twee keer snoozen toch duidelijk te lang :D Werd gelukkig eerder uit mezelf wakker omdat ik het toch wel erg lang vond duren voor m'n wekker af ging.
Dafdriver
Berichten: 270
Lid geworden op: vr 16 apr 2010, 15:27
Locatie: Heukelum
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #2

Bericht door Dafdriver »

Tjah de wekker vergeten in te stellen heb ik ook wel eens gehad. Gelukkig zonder al te grote gevolgen.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13032
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Het Grote Blundertopic #2

Bericht door Ardan »

Ik heb het juist andersom, dat ik net een uur van huis ben, en bij mezelf denk, heb ik niet, uit macht der gewoonte, na het opstaan de wekker weer áángezet, terwijl ik die nacht niet eens thuis slaap? Dat niet de volgende morgen mijn wekker gaat lopen jengelen terwijl ik er niet ben en mijn huisgenoot plus buren helemaal gek worden van een dag lang een afgaande wekker aan hun kop?
Heb het inderdaad een keer gehad, dat ik thuis kwam en mijn wekker hoorde, die dus al twee uur aan het afgaan was :lol:
Én ik heb het een keer weten te voorkomen, toen ging ik 's ochtends heel vroeg weg om een dagje Duitsland te doen.. net toen ik 10 minuten lopen van huis was maakte ik toch maar rechtsomkeert omdat ik niet zeker wist of mijn wekker wel uit was, die ik een paar uur later had afgesteld.. en die was dus inderdaad niet uit. Maar goed dat ik toch was teruggegaan :lol:
Ik doe ook maar wat
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21347
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Het Grote Blundertopic #2

Bericht door Meltrain »

Om het echt een blunder te noemen is overdreven, maar het was wel opvallend.
Toen ik net met mijn moeder en zusje naar Wie is de Mol? zat te kijken (via digitale tv), moest ik de aflevering even pauzeren om thee in te schenken. En waar zet ik de tv stil? Juist ja, precies op het moment dat er dode vissenkoppen in beeld zijn. :mrgreen:
Was mijn zusje erg blij mee. :lol:
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Ennes
Berichten: 2545
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 10:20

Re: Het Grote Blundertopic #2

Bericht door Ennes »

Meltrain schreef:Om het echt een blunder te noemen is overdreven, maar het was wel opvallend.
Toen ik net met mijn moeder en zusje naar Wie is de Mol? zat te kijken (via digitale tv), moest ik de aflevering even pauzeren om thee in te schenken. En waar zet ik de tv stil? Juist ja, precies op het moment dat er dode vissenkoppen in beeld zijn. :mrgreen:
Was mijn zusje erg blij mee. :lol:
Wees blij dat het geen levende vissekoppen waren, dat is helemaal zo'n raar gezicht van die guppende koppen, als de rest van de vis er dan aan zou zitten okay, maar alleen levende koppen :roll:
Aansluitingen behaald in het verleden,bieden geen garantie voor de toekomst
problemen kunnen er zijn... of je kan ze zoeken!
NS gaat "niet" over één nacht ijs.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Het Grote Blundertopic #2

Bericht door Caspar »

Caspar op wo 08 dec 2010, 17:00

Ik heb een vrouwenluchtje gekocht. In de winkel bij de Douglas nog geroken enzo aan zo'n papiertje, en dacht ruikt wel lekker fris. Kom ik thuis en spray ik het op mezelf, denk ik, oei dit is geen mannenluchtje. En toen ik even beter keek, bleek dat inderdaad ook zo te zijn. Ik had het flesje gekocht met een cadeaubon. Die vrouw van de winkel zal wel gedacht hebben: wat is die Caspar een zuinig type, koopt ie een cadeau voor zijn vriendin van een bon die hij zelf heeft gekregen van Sinterklaas. Nouja, eens kijken of ik een meid weet die ik er mee blij kan maken. Kostte ook 43€
Vanochtend vroeg: hmm laat ik dat testertje eens proberen wat nu al een paar maanden op mijn kasje staat... Spray hier Spray daar... Verdorie, dat moet wel een vrouwenluchtje zijn. Oja dat zat natuurlijk bij dat gekochte flesje in december. :oops:
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21347
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Het Grote Blundertopic #2

Bericht door Meltrain »

De rest van de vis zat er nog wel aan (het was op een markt o.i.d.), maar de koppen werden getoond. Dan kijken ze je zo aan met die doffe ogen.
In dit filmpje is op tijdstip 26:00 te zien wat ik bedoel.
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50896
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #2

Bericht door Suus »

Volgens mij wordt het tijd voor een vriendin Caspar, dan kan je het cadeau doen :mrgreen:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Het Grote Blundertopic #2

Bericht door Dexter »

Caspar schreef:Vanochtend vroeg: hmm laat ik dat testertje eens proberen wat nu al een paar maanden op mijn kasje staat... Spray hier Spray daar... Verdorie, dat moet wel een vrouwenluchtje zijn. Oja dat zat natuurlijk bij dat gekochte flesje in december. :oops:
Heeft Caspar ineens hordes mannen achter zich aan, zal ie wel weer het verkeerde luchtje hebben opgespoten... :lol:
Vallend blad maakt rails glad.
Ennes
Berichten: 2545
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 10:20

Re: Het Grote Blundertopic #2

Bericht door Ennes »

Meltrain schreef:De rest van de vis zat er nog wel aan (het was op een markt o.i.d.), maar de koppen werden getoond. Dan kijken ze je zo aan met die doffe ogen.
In dit filmpje is op tijdstip 26:00 te zien wat ik bedoel.
Maar het klinkt gewoon leuk dooie vissenkoppen :lol:
Aansluitingen behaald in het verleden,bieden geen garantie voor de toekomst
problemen kunnen er zijn... of je kan ze zoeken!
NS gaat "niet" over één nacht ijs.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 74 gasten