Mag ik even kwijt #71

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #71

Bericht door Daniel »

Geert schreef:
Caspar schreef:Achja ieder zijn ding he? Ik word er ook een beetje moe van dat heel veel mensen de laatste maanden alles wat 'Links' is, aan het afkraken zijn. Linkse hobby's, Rooie rakkers, linkse kerk, theeclubjes etc, ik kan het niet meer horen!
De PvdA stond vanmiddag in Rotterdam theezakjes uit te delen. Over theeclubjes gesproken :D
In Utrecht deelden ze rode rozen uit vanmiddag, dat biedt wat minder vooroordelen... vanmorgen weer de voorraad schuursponzen kunnen aanvullen met dank aan de SP :mrgreen:
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13536
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Mag ik even kwijt #71

Bericht door Wubbo »

Geert schreef:Ik was toevallig eens op Leiden Centraal rond half 1 's nachts toen daar vertrekstaten vervangen werden (nieuwe dienstregeling), er lagen een heleboel op een kar en volgens mij zou je er op zo'n moment best een mee kunnen nemen als je het lief vraagt. Maar ja, wanneer worden ze vervangen he ;)
Meestal met het ingaan van een wijzigingsblad, uit mijn hoofd is dat week 14 (4 april).
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #71

Bericht door ODRAIL »

Hmm, in Utrecht (op het station aldaar) deelde men zaterdagmiddag van het CDA groene appels uit. Nu snap ik ook waarom er bij die partij zo zuur gekeken wordt. De appel kreeg van mij al na een hap een enkele reis richting de afvalbak. En dan wordt je ook nog ondankbaar aangekeken door lui :?.
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6027
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Mag ik even kwijt #71

Bericht door AppleMoose »

Caspar schreef:Achja ieder zijn ding he? Ik word er ook een beetje moe van dat heel veel mensen de laatste maanden alles wat 'Links' is, aan het afkraken zijn. Linkse hobby's, Rooie rakkers, linkse kerk, theeclubjes etc, ik kan het niet meer horen!
:pos:
Hier nog zo'n een die het behoorlijk beu is.
Als je niet tegen Links K*nkert, hoor je er niet meer bij tegenwoordig.
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6458
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #71

Bericht door Daantje »

Daniel schreef:In Utrecht deelden ze rode rozen uit vanmiddag, dat biedt wat minder vooroordelen... vanmorgen weer de voorraad schuursponzen kunnen aanvullen met dank aan de SP :mrgreen:
Ik kwam laatst nog zo'n sponsje tegen en heb hem maar gebruikt bij de afwas maar na een keer afwassen lag het schuurstuk al los van het rode stuk, geen succes dus :P
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #71

Bericht door Daniel »

Je moet je vaat ook niet zo erg laten aanbakken joh :mrgreen:
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #71

Bericht door STF »

Kennen jullie het programma 10 jaar jonger in 10 dagen?

Vanmiddag was het hier 10 jaar ouder in 1 uur; ik blies de condensor van een koeling door met de compressor om het stof eruit te krijgen maar had niet verwacht dat er zoveel stof uit zou komen... De hele keuken en ik zelf zagen na afloop grijs. :shock:
Elke drie tot vier weken zuig ik de condensor schoon met de stofzuiger maar kennelijk komt de zuigkracht niet diep genoeg.
MdJ
Berichten: 4534
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:47
Locatie: Vleuterweide

Re: Mag ik even kwijt #71

Bericht door MdJ »

@ Vertrekstaatmeejatters:
http://www.dumpert.nl/mediabase/1381081 ... oeger.html
Wie herkent zich hier? :mrgreen:
Bij twijfel: gebruik beton.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #71

Bericht door Fles »

MdJ schreef:@ Vertrekstaatmeejatters
Beetje sukkelig, zo'n opmerking. Die dingen kan iedere pannenkoek voor een paar euro kopen in het spoorwegmuseum. Volstrekt legaal.
Dafdriver
Berichten: 270
Lid geworden op: vr 16 apr 2010, 15:27
Locatie: Heukelum
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #71

Bericht door Dafdriver »

Afgelopen Zaterdag draai ik een ontluchtingsnippel verrot en gisteravond toen ik de koelvloeistof radiateur uit mijn auto ging vissen kwam ik tot de ontdekking dat die ook al naar zijn mallemoer was geholpen dit maal niet door mij maar in het verleden door één of andere Duitser die hem met geweld gemonteerd had. Waar ben ik aan begonnen?
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #71

Bericht door Suus »

Je hebt de auto van tsov overgenomen? (A) :wink:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Dafdriver
Berichten: 270
Lid geworden op: vr 16 apr 2010, 15:27
Locatie: Heukelum
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #71

Bericht door Dafdriver »

Bee schreef:Je hebt de auto van tsov overgenomen? (A) :wink:
Nee nee die niet, hoewel ik prive al jaren met auto van een Frans merk rondrijd heb ik afgelopen herfst mijn spaarpot stuk geslagen op een product uit Duitsland wel is waar meer voor hobby dan voor dagelijks gebruik.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #71

Bericht door Suus »

Een Golf zeker :P
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6458
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #71

Bericht door Daantje »

Daniel schreef:Je moet je vaat ook niet zo erg laten aanbakken joh :mrgreen:
Ik was altijd af met een sponsje ipv een afwaskwast.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #71

Bericht door Caspar »

Mark schreef:Gebeurt inderdaad 's nachts. Ik stond na een avondje stappen in Amsterdam een keer rond 2:00 uur op Asd, in de nacht dat de nieuwe dienstregeling in ging. Stonden er hele rolcontainers met oude en nieuwe vertrekstaten daar.
Bij de achteringang van de Post in Amsterdam zit ook NS-post (geen verkeersleiding, maar gewoon echte post) en daar staat stevast wel een rolcontainer met oude vertrekstaten vanaf pak 'm beetje Den Helder en Enkhuizen tot aan Haarlem, Amsterdam en Lelystad aan toe. Zo'n kleiner model vind ik nog wel aardig, maar zo'n joekel hoef ik niet zo nodig mee te slepen. Als ik langsloop, is het nog best lastig om in één oogopslag te zien aan de vertrekstaat van welk station ie afkomstig zou moeten zijn. Verder staat er van tijd tot tijd een pallet met enkele tienduizenden ICE en IC-Belijn foldertjes.
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: Mag ik even kwijt #71

Bericht door find_your_spot »

Dafdriver schreef:hoewel ik prive al jaren met auto van een Frans merk rondrijd
Je mag ook Peugeot zeggen.
Daantje schreef: Ik was altijd af met een sponsje ipv een afwaskwast.
Dat moeten wij altijd met een tandenborstel doen :cry:
For Your Railroad Adventures
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #71

Bericht door Michael »

Bee schreef:Een Golf zeker :P
Nee geen Golf :D
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #71

Bericht door Michael »

Als het goed is komt morgen of overmorgen het artikel wat over mij gemaakt is in de krant
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #71

Bericht door Suus »

Ik geloof niet dat ik die krant ga lezen. Tegen de tijd dat de journalisten klaar zijn met het nieuws is het alweer een week oud :mrgreen:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #71

Bericht door deadlock »

find_your_spot schreef:
Fles schreef:Kan iemand die lui niet gewoon even uitroeien of zo :evil:
Wat heb je tegen de Partij voor de Dieren?
Marianne Thieme is een zevendedagsadventist. Dat heb ik ertegen.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
MdJ
Berichten: 4534
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:47
Locatie: Vleuterweide

Re: Mag ik even kwijt #71

Bericht door MdJ »

Jeuh, ik mag een bril voor savonds en met autorijden (maar dan vooral bij de combinatie van beiden). Mijn linkeroog zegt +0,25 en mijn rechteroog (voor de kijkers dus precies anderom) -1,25. Tenmiste..ik dacht dat ik dit zag op z'n schermpje.. Maar dat zegt dan niets natuurlijk :mrgreen:
Bij twijfel: gebruik beton.
tsov
Berichten: 4084
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #71

Bericht door tsov »

Afbeelding
:mrgreen:

Allemaal stemmen, hè. Al heb ik vooralsnog geen idee waarop...
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #71

Bericht door Suus »

Ik ga D66 stemmen. Maar dat is niet echt een verrassing na de vorige 3 verkiezingen :')
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
JWM
Berichten: 5900
Lid geworden op: di 21 apr 2009, 20:51

Re: Mag ik even kwijt #71

Bericht door JWM »

Ik ben totaal niet op de hoogte van wat er speelt in de staten en wat de standpunten van de verschillende partijen zijn. Enige reden waarom ik wel ga stemmen is omdat ik dit kabinet geen meerderheid in de eerste kamer gun. Op welke partij kan ik dan het beste stemmen? *help*
tsov
Berichten: 4084
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #71

Bericht door tsov »

Ik ken jouw politieke overtuigingen niet, maar elke stem die niet op CDA, VVD of PVV wordt uitgebracht helpt natuurlijk. SGP en 50+Partij zou ik ook mijden, die reppen wel eens over steun aan het kabinet.
Ik zweef, als altijd, ergens halverwege GroenLinks en D66. Bij de stemwijzer stonden die partijen dan ook op een gedeelde eerste plaats... Ik ga vanavond maar eens verkiezingsprogramma's lezen ofzo ;)
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 46 gasten