Mag ik even kwijt #72

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #72

Bericht door Fles »

Ede-Wageningen, 5 maart 2011. In de mist staat treinstel 2120 klaar om de laatste rit naar Wolfheze, Oosterbeek en Arnhem van de dag te verzorgen.

Afbeelding

:)
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: Mag ik even kwijt #72

Bericht door find_your_spot »

Wie begint nog meer spontaan te braken als hij dit ziet/hoort?

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=gRQjUKBn5kY[/youtube]

Zoek de leugen:
For Your Railroad Adventures
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #72

Bericht door Caspar »

Volgens mij had Fles die al een aantal weken geleden ook eens gepost? Ik zag hem op de TV op prime time 20.00u RTL. Mag wat kosten denk ik.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #72

Bericht door Fles »

Walgelijk filmpje inderdaad. Echt totaal niks :N
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #72

Bericht door Fles »

Dit plaatje heb ik trouwens nog nooit gezien op een CTA :D

Afbeelding

Let ook op de creatief geplaatste stroomafnemer :mrgreen:
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #72

Bericht door Caspar »

Heb je een keukentrapje gepakt om er zo dichtbij te kunnen komen? :lol:
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50896
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #72

Bericht door Suus »

Die reclame van de Thalys is echt Frans, de SNCF heeft ook altijd van die showreclames.

Neemt niet weg dat het wel een gezellige reclame is na al die mopperende huisvrouwen over vlekken in hun kleding, de zoveelste generatie vaatwastabletten, zuiveldranken om de melkplassen weg te kunnen werken, piepjes in rare toontjes omdat er nu teveel mensen met brillen zijn en men zich dus massaal op de gehoormarkt heeft gestort, luchtverfrissers die een uur in de wind stinken en filmpjes over auto's die je leven zo ontzettend speels en wild maken :')
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #72

Bericht door Fles »

Caspar schreef:Heb je een keukentrapje gepakt om er zo dichtbij te kunnen komen? :lol:
Nee, een knopje met "zoom" erop :P
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #72

Bericht door Caspar »

Je vergeet er eentje: de autoruiten branche schijnt ook nogal actief te zijn. Hallo ik ben Mark van Carglass, dit sterretje in uw autoruit kan zomaar een barst worden, maar ik heb HPX3 gel, en die spuit ik erin... Carglass repareert, Carglass vervangt! Maar die hebben ze ook in Frankrijk, ik hoorde hem van de zomer: Carglass repère, Carglass replace.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #72

Bericht door Fles »

Ik kan me nog iets vergelijkbaars uit de categorie de-plank-mis herinneren over konijntjes bij verwarmde wissels :neg:
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #72

Bericht door STF »

Hadden ze het in Luxemburg maar net zo goed met Carglass geregeld als Nederland... Wij blijven maar gewoon met sterretjes in het raam doorrijden tot ze groot genoeg zijn om het complete voorraam op kosten van de verzekering te laten vervangen, veel alternatief heb je hier simpelweg niet...
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #72

Bericht door Fles »

ja eh JIJ wou daar zo nodig heen :mrgreen:
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13032
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #72

Bericht door Ardan »

Vind ik de Dckstadse versie toch leuker, KarKras irriteert, Dagobert vangt! :lol:
Ik doe ook maar wat
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39183
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #72

Bericht door Daniel »

Fles schreef:Ede-Wageningen, 5 maart 2011. In de mist staat treinstel 2120 klaar om de laatste rit naar Wolfheze, Oosterbeek en Arnhem van de dag te verzorgen.
Ehm, niet 4 maart? De laatste s7500 van vandaag gaat immers pas over 2 uur en 20 minuten (als je die van 0.17 tot morgen rekent)
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
BR628
Berichten: 1623
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:28

Re: Mag ik even kwijt #72

Bericht door BR628 »

Daniel schreef:
Fles schreef:Ede-Wageningen, 5 maart 2011. In de mist staat treinstel 2120 klaar om de laatste rit naar Wolfheze, Oosterbeek en Arnhem van de dag te verzorgen.
Ehm, niet 4 maart? De laatste s7500 van vandaag gaat immers pas over 2 uur en 20 minuten (als je die van 0.17 tot morgen rekent)
Trein 7587 vertrekt om 0:06 uit Ed ri Ah en is dus praktisch op 5 maart vertrokken.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39183
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #72

Bericht door Daniel »

Maar is dan wel de laatste trein van 4 maart :wink: (Of anders redenerend de eerste van 5 maart)
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15345
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #72

Bericht door ODRAIL »

htm_tram schreef:Net terug van de RET is aardig onderweg show awards. Pedro Peters is mijn leider. RET blijft en zal heersen!
De RET is aardig onderweg voor hun eigen, niet voor de klant. Aanbesteden RET, HTM en GVB... ik zeg doen.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15345
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #72

Bericht door ODRAIL »

find_your_spot schreef:Wie begint nog meer spontaan te braken als hij dit ziet/hoort?
Ik... Typisch Franse reclame, dat zie je zo.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #72

Bericht door Fles »

Daniel schreef:Maar is dan wel de laatste trein van 4 maart :wink: (Of anders redenerend de eerste van 5 maart)
Ja. Maar de FOTO is gemaakt op 5 maart.

Ik WIST gewoon dat dit geneuzel zou komen :') Iedereen weet precies wat er bedoeld wordt, maar nee hoor, er moet er weer eentje gaan zaniken :')
Ronald
Berichten: 3354
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:55

Re: Mag ik even kwijt #72

Bericht door Ronald »

Vandaag even mijn tripje bijgehouden met een handheld-GPS-logger en het resultaat in Google Maps gegooid (paars=trein; blauw=bus). Route was linksom (dat geeft hij dan weer niet aan...).

Afbeelding
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39183
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #72

Bericht door Daniel »

@Fles: Nou ging even twijfelen of die serie nou eigenlijk wel 's avonds laat bleef rijden, 'tis immers zo'n zwak serietje... de mist gaf de doorslag dat 't de laatste van gisteren was.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13032
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #72

Bericht door Ardan »

Dat willkomen-bienvenue-welkom riedeltje blijft bij mij een dag hangen als ik hem zie.. beetje jammer.

Huisgenoot Victor, Roemeens, heeft regelmatig zijn muziek keihard staan. Nou zijn de huizen waarin ik woon aardig gehorig. Laatst sprak ik toevallig de buurvrouw, en toen ik haar erover vroeg of zij er ook last van had zei ze 'ja, inderdaad'. Ze is er ook voor naar de woningbouwvereniging geweest, waarvan een keer een vrouw langs is gekomen. Victor spreekt geen Nederlands, maar Engels verstaat hij dan ineens ook niet. Nou is mijn buurvrouw Servisch van origine, en Servisch en Roemeens zijn verwante talen. Zij verstaat hem gewoon, maar Victor? Nee, die verstaat de buurvrouw natuurlijk niet. Mijn huisgenote Linda is twee maanden terug verhuisd, vanwege Victor. Hij luisterde niet naar haar als ze zei dat de muziek zachter moest. En Victor is ook een reden dat ik zo vaak bij mijn vriend in Zwolle slaap. Rust! Ik heb geen zin om elke morgen wakker te worden door een concert van Eminem bijvoorbeeld.
Ik had het er ook al met Linda over.. naar vrouwen luistert hij niet. Zit dan vast in de Roemeense cultuur.
Maar nu zit ik beneden en ik vroeg of zijn muziek zachter kon toen hij net ook even hier was.. en het gebeurde wonderwel! Dus naar mannen luistert hij wél, zelfs naar een homo, terwijl dat in Roemenië ook niet 'normaal' is :roll: lekker geëmancipeerd..
Ik doe ook maar wat
htm_tram
Berichten: 1369
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 08:35

Re: Mag ik even kwijt #72

Bericht door htm_tram »

In het kader van Prorail heeft nog een potje met geld over en dat wilden ze in 2010 niet overhouden. Want ze willen natuurlijk in 2011 ook weer genoeg subsidie krijgen...

Nu de vraag? Wat vinden jullie er van? Lang gelaste rails, Betonnen bielzen en zowaar ook iets betere wissels? Waar bijna nooit iets staat...

Ohja voordat er bepaalde prorail medewerkertjes en machinistjes gaan zeuren op dit forum, ik moest in dat loodsje zijn op de onderste foto ;)

Afbeelding

Afbeelding
Zet CFL ineens gelede bussen in op lijn 112...
Zullen er wel te veel hobbyisten mee reizen...
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #72

Bericht door Justin »

Geil, GPS-loggers... (tja, dat krijg je er van als je student geoinformatie bent :P):P.
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Ronald
Berichten: 3354
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:55

Re: Mag ik even kwijt #72

Bericht door Ronald »

Ah, een (aankomend) vakgenoot dus :P
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 78 gasten