Mag ik even kwijt #72

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #72

Bericht door Justin »

That sucks. Sterkte er mee dan maar... Echt zo'n dag van: blijf in je bed en kom er niet meer uit...
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Ennes
Berichten: 2545
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 10:20

Re: Mag ik even kwijt #72

Bericht door Ennes »

Fles schreef:bij ons ligt de vaste telefonie eruit
en ik heb veel te kort geslapen
en mijn rug doet vet pijn
en mijn USBstick blijkt ineens corrupt te zijn
en het regent
EN MIJN F*CKING KOFFIEBEKERTJE IS G*DD*MN LEK :evil:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Q16ykhh2llY[/youtube]

Sorry Fles, maar hier moest ik gelijk aan denken!
Aansluitingen behaald in het verleden,bieden geen garantie voor de toekomst
problemen kunnen er zijn... of je kan ze zoeken!
NS gaat "niet" over één nacht ijs.
Gertjan
Berichten: 302
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:30
Locatie: Zwijndrecht

Re: Mag ik even kwijt #72

Bericht door Gertjan »

Over je dag niet hebben ... vandaag wel 4 storingsformulieren in mogen vullen :S
1x defecte noodstop (wel snelrem, geen onderbreking hoogspanning)
1x defect rooster van de voorruitverwarming
1x defecte microfoon
1x defect aan de ATB installatie (geen geluidssignalen)

En ik was even iets te snel met de trein in de parkeerstand zetten toen ik schaft had ... en toen viel het treinstel dus uit :S kon ik hem even opnieuw opstarten (duurt dus 5 minuten) -o-
Most things are designed to be user friendly...
But nothing is ever designed to be idiot proof!
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: Mag ik even kwijt #72

Bericht door find_your_spot »

Sinds wanneer heeft de Vink van die digitale CTA's?
For Your Railroad Adventures
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #72

Bericht door Fles »

Hier :neg:

Afbeelding

En vanmiddag deed NS ook nog even een duit in het zakje -o-
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50888
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #72

Bericht door Suus »

find_your_spot schreef:Sinds wanneer heeft de Vink van die digitale CTA's?
Ik denk sinds een week of twee, Leiden was laatst ook aan de beurt.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Ennes
Berichten: 2545
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 10:20

Re: Mag ik even kwijt #72

Bericht door Ennes »

Fles schreef:Hier :neg:

Afbeelding

En vanmiddag deed NS ook nog even een duit in het zakje -o-
Zo is het inderdaad helemaal een triest bakkie automaten drab
Aansluitingen behaald in het verleden,bieden geen garantie voor de toekomst
problemen kunnen er zijn... of je kan ze zoeken!
NS gaat "niet" over één nacht ijs.
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #72

Bericht door Geert »

Nou, sterkte er mee! Viel het vanmiddag bij mij toch wel mee. Eerst al onverwacht naar Zeist om mijn pc daar te fixen, daarna op de terugweg in de file gereden met de bus en daardoor op het station mijn aansluiting gemist (ondanks dat ik veels te vroeg was vertrokken) en als klap op de vuurpijl kreeg ik in de trein ook nog eens een bloedneus. :?
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39168
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #72

Bericht door Daniel »

Bij mij viel 't dan ook wel mee, al maakte het zo'n hoop rotzooi... had laatst een vat met 10 liter van een grondstof binnengekregen en die moest even overgegoten worden in literflessen voor meer gebruiksgemak.
Had er even een collega bijgehaald voor wat assistentie, maar op een of andere manier gaat dat dan bij de eerste fles altijd fout omdat we beide niet zitten op te letten: stoppen met gieten als de fles vol is werkt niet als de trechter ook nog vol staat :P

We hadden er nogwel een stuk plastic onder gelegd, maar daar bleek een gat in te zitten :oops:
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50888
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #72

Bericht door Suus »

Als elke dag dat ik een bloedneus heb een pechdag zou zijn, zou ik zeker in de zomer behoorlijk veel pechdagen hebben.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #72

Bericht door Dexter »

Bee schreef:
find_your_spot schreef:Sinds wanneer heeft de Vink van die digitale CTA's?
Ik denk sinds een week of twee, Leiden was laatst ook aan de beurt.
Volgens mij nog niet zo lang, in Vst hingen ze er ook maar pas en vandaag waren ze ze bezig op te hangen in Gvm.
Vallend blad maakt rails glad.
Ronald
Berichten: 3354
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:55

Re: Mag ik even kwijt #72

Bericht door Ronald »

Ennes schreef:[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Q16ykhh2llY[/youtube]

Sorry Fles, maar hier moest ik gelijk aan denken!
Briljant _O-
htm_tram
Berichten: 1369
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 08:35

Re: Mag ik even kwijt #72

Bericht door htm_tram »

Ik heb een stom vraagje :oops:

Er word een man gezocht wegens aanranding van jongens in de tram. Omgeving Delft. Ik lees net dat ze die man zoeken omdat er 2 aangiftes tegen hem zijn gedaan.

http://www.htmfoto.net/nieuws/tonen.php ... 0&item=260

Paar jaar geleden ik denk zo 2 of 3 zat ik ook in de tram tussen Delft en Den haag als vervangend vervoer omdat de treinen niet reden. In de tram was het erg druk en zat er de hele tijd een man tegen me aan te duwen met zijn geslachtsdeel, dit kon hij ongemerkt doen omdat het erg druk was in de tram. Verder was ik op dat moment best wel bang maar nooit stappen ondernomen omdat ik dacht dat ik me had vergist ofzo.. :oops:

Ik heb nou die foto op internet gezien en het is dus die man die mij lastig viel...

Wat moet ik nou doen, heb geen bewijs, heb nooit aangifte gedaan, me ouders weten het ook nog niet...
Zet CFL ineens gelede bussen in op lijn 112...
Zullen er wel te veel hobbyisten mee reizen...
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: Mag ik even kwijt #72

Bericht door find_your_spot »

Dexter schreef: Volgens mij nog niet zo lang, in Vst hingen ze er ook maar pas en vandaag waren ze ze bezig op te hangen in Gvm.
Laatste keer dat ik daar langs kwam was vorige week vrijdag toen ik naar htm_tram ging. Als ik licht graaf in mijn geheugen naar vorige week kan ik uit mijn ooghoek herinneren dat er nog van die klapbordjes hingen.

Wie bevestigd?
For Your Railroad Adventures
Chauf21
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3161
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 22:27

Re: Mag ik even kwijt #72

Bericht door Chauf21 »

htm_tram schreef:Wat moet ik nou doen, ...
Als je je er niet lekker bij voelt en het idee hebt dat je er toch iets mee moet doen, kan je gewoon naar het politiebureau gaan. Daar kunnen je dan wel vertellen of een aangifte nog nut heeft.
Zolang je geen actie onderneemt blijf je wellicht met dit gevoel hangen, je kan er beter even over hebben gepraat met iemand die je eventueel ook verder kan helpen. Mocht er uiteindelijk niets met je melding gedaan kunnen worden, heb je het in ieder geval even besproken en kan je achteraf nooit iets krijgen als "had ik nou maar...".
Succes.
find_your_spot schreef:
Dexter schreef: Volgens mij nog niet zo lang, in Vst hingen ze er ook maar pas en vandaag waren ze ze bezig op te hangen in Gvm.
Laatste keer dat ik daar langs kwam was vorige week vrijdag toen ik naar htm_tram ging. Als ik licht graaf in mijn geheugen naar vorige week kan ik uit mijn ooghoek herinneren dat er nog van die klapbordjes hingen.

Wie bevestigd?
Maandag ben ik op Vst opgestapt en toen hingen er daar nog CTA's van het oude model. De Vink kan ik me niet goed meer herinneren, maar als het is aangepast, dan is dat begin deze week gebeurd.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #72

Bericht door Caspar »

Zo ik heb me zojuist ingecheckt voor mijn vlucht van aanstaande maandag naar Cluj Napoca in Roemenië :D
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #72

Bericht door Fles »

Lekker op tijd :lol: Hoeveel woog je bagage? :D
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #72

Bericht door Caspar »

Zit nog niets in de tas :lol: . Terugweg ga ik met de trein afleggen. Heb ook een fiets gehuurd, dus probeer ook wat leuke fotos te maken langs een spoorlijn (ipv op station) een middagje.
htm_tram
Berichten: 1369
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 08:35

Re: Mag ik even kwijt #72

Bericht door htm_tram »

find_your_spot schreef:
Dexter schreef: Volgens mij nog niet zo lang, in Vst hingen ze er ook maar pas en vandaag waren ze ze bezig op te hangen in Gvm.
Laatste keer dat ik daar langs kwam was vorige week vrijdag toen ik naar htm_tram ging. Als ik licht graaf in mijn geheugen naar vorige week kan ik uit mijn ooghoek herinneren dat er nog van die klapbordjes hingen.

Wie bevestigd?
Maandag of dinsdag opgehangen. Gezien toen ik vanuit school naar huis ging per trein.
Zet CFL ineens gelede bussen in op lijn 112...
Zullen er wel te veel hobbyisten mee reizen...
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #72

Bericht door Dexter »

htm_tram schreef:Ik heb een stom vraagje :oops:
@htm_tram: Ik sluit me aan bij de wijze raad van Chauf21: Ga naar de politie, doe daar je verhaal en aan de hand daarvan kunnen ze jou precies vertellen of en wat er voor stappen mogelijk zijn. En zelfs al kan je geen aangifte doen, dan heb je er alles aan gedaan en hopelijk voel je je er dan beter over. Veel sterkte en wijsheid gewenst in ieder geval.
Vallend blad maakt rails glad.
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6464
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #72

Bericht door Daantje »

Dexter schreef:
htm_tram schreef:Ik heb een stom vraagje :oops:
@htm_tram: Ik sluit me aan bij de wijze raad van Chauf21: Ga naar de politie, doe daar je verhaal en aan de hand daarvan kunnen ze jou precies vertellen of en wat er voor stappen mogelijk zijn. En zelfs al kan je geen aangifte doen, dan heb je er alles aan gedaan en hopelijk voel je je er dan beter over. Veel sterkte en wijsheid gewenst in ieder geval.
Dat idd plus als jij met je verhaal naar de politie gaat dan help je die andere slachtoffers daar waarschijnlijk ook nog eens mee.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50888
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #72

Bericht door Suus »

Hmm, er zit nu een vriendin van mij in Honolulu, en er is een Tsunamialarm, er wordt geëvacueerd en het luchtalarm gaat af... Maar even in de gaten houden wat er nu gebeurt.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #72

Bericht door webguy »

Ken er ook iemand, die melde dat 'ie sowieso 300 meter boven zee niveau woont, dus komt vast goed, als je hoog genoeg komt...
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #72

Bericht door Justin »

Ochja.... gaat goed mis daar... Het is weliswaar Japan, die meestal voorbereid is op dat soort zaken, maar dit is pretty nasty and heavy... :shock: :(

Vergeet uw trein, bus, auto of fiets. Boten en vliegtuigen zijn de toekomst :|.
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #72

Bericht door Fles »

Ik kreeg gisteren bij de Smullers weer eens een velletje met 3 kortingsbonnen mee. Geldig tot en met 31-6-2011 :')

Wat een leeghoofden daar ook :lol:
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Majestic-12 [Bot] en 22 gasten