Mag ik even kwijt #73

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13665
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Mag ik even kwijt #72

Bericht door Vinny »

Smullers is een vieze gore
Waarom oh waarom is La Place op de stations dan ter ziele gegaan... ?

Treinreizigers houden kennelijk van vieze gore rotzooi in plaats van een eenvoudig doch voedzame maaltijd. En bij La Place kon je gewoon voor een tientje eten...
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #72

Bericht door Caspar »

La Place moest ruimte maken op Sloterdijk voor Starbucks. Koffie met zoetstof en een kunstmatig smaakaroma :D
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13665
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Mag ik even kwijt #72

Bericht door Vinny »

Een enorme vooruitgang :cry:
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #72

Bericht door Fles »

Caspar schreef:Nou ik toch bezig ben. Die keer dat er brandweer bij kwam had blijkbaar een reiziger de brandweer gebeld, want via de meldkamer werd er gebeld dat er geen treinen konden vertrekken van spoor 8 (9) en 10 omdat de brandweer daar bij rookontwikkeling ging komen. Dat was in de volle avondspits. Dan krijg je echt een enorme berg spoorafwijkingen en vertragingen. Ga dan maar eens omroepen: Dames en Heren ivm een afzuigkap van een snackbar vertrekt de IC naar Alkmaar en Den Helder over ongeveer 15 minuten vanaf een ander spoor. :roll:
Enig idee hoeveel frikandellen er in volle avondspits EXTRA nodig zijn? Nou dan. Doe dan niet of je dit zo verbazend vindt :mrgreen:
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50888
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #72

Bericht door Suus »

Vinny schreef:
Smullers is een vieze gore
Waarom oh waarom is La Place op de stations dan ter ziele gegaan... ?

Treinreizigers houden kennelijk van vieze gore rotzooi in plaats van een eenvoudig doch voedzame maaltijd. En bij La Place kon je gewoon voor een tientje eten...
Bij La Place moet je voor dat tientje wel een half uur uittrekken... Een hamburger met een portie friet en een toetje duurde 10 minuten om geserveerd te krijgen in Rotterdam. Eerst ging die jongen een hamburger kneden van gehakt, vervolgens moest dat ding nog op de grill, daarna moest het broodje nog gedressed worden e.d. In die tijd kunnen bij de McDonald's 48 hamburgers gebakken worden, en zijn nummer 49 t/m 56 al bijna klaar :X Vind je het gek dat de reiziger met haast niet naar La Place gaat.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #72

Bericht door webguy »

Fles schreef:Ooit wist ik in Arnhem een snackbar waar je 2 frikandellen voor 1 gulden uit de muur kon trekken. Dat was ook toen al een spotprijs :Y
Die bestaat nog, zit om de hoek van de Febo, en is nu 2 kroketten voor 1 euro meestal, of een andere snack. Meestal wel kleintjes, maar je krijgt iig meer voor je geld dan de smullers. Is als je vanaf het station het Willemsplein op loopt en dan meteen door de stad in, derde zaakje aan de rechterkant. Jammer dat het station zo'n troep is: nu is het 15 minuten lopen vanaf de sporen...
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50888
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #72

Bericht door Suus »

Bee schreef:Volgens de procedures moet ik eerst de docent schriftelijk om uitleg vragen. Ik wacht nu op het antwoord op mijn argumenten die ik via mail heb ingestuurd. Voldoet dat niet, dat moet ik naar de Examencommissie (maar zeker ook een CC naar de Onderwijscommissie).
Antwoord van de docent: Excel berekend alle cijfers op een faire methode en ik kan geen cijfers geven voor aspecten waarbij de student niet aanwezig was. Ja eh, dus daardoor krijgt die ander een hoger cijfer bij minder inzet :roll:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #73

Bericht door webguy »

Oh ja... Zo hoorde ik gister over een klasgenoot die een vak had gehaald met een 6.5 terwijl 'ie van het tentamen maar 1 of 2 vragen had gemaakt, waarbij er 6 vragen van 1,5 punt waren en een gratis. Ik heb het woensdag herkanst, nu tot 4 weken wachten op de uitslag -o-
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6464
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #73

Bericht door Daantje »

Morgen en zondag een weekendje naar Brugge :) De NMBS heeft tegenwoordig ook een Go Pass voor één dag, de Go Pass 1 voor € 6,50. Wel alleen online te bestellen maar je kan wel met creditcard bestellen. Net ff uitgetest en werkt prima :) Kan NS Hispeed nog wat van leren want die website vind ik tegenwoordig waardeloos (n) Morgen nog ff een weekendretour Rotterdam - Antwerpen scoren en dan ben ik nog bijna 5 euro pp goedkoper uit dan met een weekendretour Rotterdam - Brugge. Hoop dat het mooi weer is :)
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #73

Bericht door Dexter »

Veel plezier! Vergeet niet om Brugse Triple mee te nemen. :P

Ik ga volgende week een weekendje weg, ik heb nog een saunabon uit mijn kerstpakket van vorig jaar die op moet en dat gaan we maar eens combineren met een leuk hotel, want we kiezen natuurlijk wel een sauna die een takkeneind uit de buurt ligt. Stel je eens voor dat je collega's of bekenden tegenkomt... Ik ben normaal al te preuts voor een sauna. :@
Vallend blad maakt rails glad.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #73

Bericht door Caspar »

Ja ik ook. Heb toegezegd binnenkort eens mee te gaan, maar maak me er nu al zorgen over of dat allemaal wel goed gaat komen :oops:
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #73

Bericht door Dexter »

Wij zijn vorig jaar voor het eerst geweest en het was een ware cultuurshock. :shock: Ik had van mijn kerstpakket van twee jaar geleden een saunabon gekozen, maar er niet bij stilgestaan dat je dan in je blote tokus moest. Dus een sauna gekozen aan de andere kant van het land en voordat de badjas uitging 3x links en 3x rechts gekeken of er niemand keek, een aanloop genomen en met een enorme plons zo snel en discreet mogelijk in het zwembad gesprongen... :@

Het was een heerlijke relaxende ervaring, absoluut voor herhaling vatbaar (dus van mijn kerstpakket van vorig jaar weer een saunabon besteld) maar ik zou het zeker niet samen met een collega, vriend/vriendin of familielid doen. Je ziet daar moeders en dochters in hun nakende niksie met elkaar keuvelen, maar dat zie ik mezelf echt niet doen... :oops:
Vallend blad maakt rails glad.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #73

Bericht door webguy »

Moet je gewoon effe naar Finland op vakantie, dan went het vanzelf...
Ze bouwen in Finland altijd eerst de sauna, dan pas het woonhuis dus tja.
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #73

Bericht door Dexter »

Oh ja, dat was ook zoiets: Ze hadden daar een Finse hooibergsauna. Een hok waarin je met 30 man tegelijk op een soort tribunes zit. (Ook geen succes, kijk je achterom en dan zit je gelijk zowat met je neus tegen het klokkenspel van je bovenbuurman te kijken) Dus we zitten daar, komt er ineens een mannetje met een trainingspak binnen: "Goedemiddag, ik ben uw Saunameester!" :shock:

Gooit in een keer 10 liter water op de stenen en begint met een handdoek marjorette-achtige bewegingen te maken: *O* En heet dat het ineens werdt, de helft van de saunagangers vluchtte meteen het hok weer uit.

Vervolgens met je nakende reet door de sneeuw wandelen om van het ene naar het andere gebouw te komen. Een aparte ervaring, dat was het zeker. :Y
Vallend blad maakt rails glad.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #73

Bericht door Caspar »

...Gaat toch maar terugkrabbelen van mijn sauna afpsraak...
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #72

Bericht door Fles »

Bee schreef:
Bee schreef:Volgens de procedures moet ik eerst de docent schriftelijk om uitleg vragen. Ik wacht nu op het antwoord op mijn argumenten die ik via mail heb ingestuurd. Voldoet dat niet, dat moet ik naar de Examencommissie (maar zeker ook een CC naar de Onderwijscommissie).
Antwoord van de docent: Excel berekend alle cijfers op een faire methode en ik kan geen cijfers geven voor aspecten waarbij de student niet aanwezig was. Ja eh, dus daardoor krijgt die ander een hoger cijfer bij minder inzet :roll:

Nu heb je antwoord, kan je verder naar de betreffende commissies *O*

Want het slaat natuurlijk nergens op :)
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #73

Bericht door Dexter »

Caspar schreef:...Gaat toch maar terugkrabbelen van mijn sauna afpsraak...
Welnee, gewoon gaan en je eigen conclusies trekken. Ik ben nog preutser dan Moeder Theresa, maar ik kwam er wel heerlijk ontspannen en relaxed uit. En daarnaast, zo'n blonde adonis als jij heeft meteen aan elke teen een meid. :P
Vallend blad maakt rails glad.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #73

Bericht door Fles »

En anders is een sauna zonder meid ook best lekker *O*
|Pim|
Berichten: 430
Lid geworden op: za 09 mei 2009, 16:53
Locatie: Breda

Re: Mag ik even kwijt #73

Bericht door |Pim| »

Dexter, kom dan naar mill, hier is groot sauna complex en hotel, plus er staat een charmante afwasser in de spoelkeuken.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #73

Bericht door Caspar »

Dexter schreef:Welnee, gewoon gaan en je eigen conclusies trekken. Ik ben nog preutser dan Moeder Theresa, maar ik kwam er wel heerlijk ontspannen en relaxed uit. En daarnaast, zo'n blonde adonis als jij heeft meteen aan elke teen een meid. :P
Was dat maar zo... :o Heb al wel eens een (jongen)man achter me aangehad die verliefd werd op me. Aparte ervaring.

Nu lijk ik eeuwig vrijgezel, maar dat valt ook wel weer mee :wink:
Michael
Berichten: 11759
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #73

Bericht door Michael »

Werd ik eerst afgewezen bij Randstad voor Buschauffeur. Nu hebben ze mijn artikel in de krant gelezen en willen ze een gesprek met me. Dus nu heb ik maandag om 10.00 een sollicitatiegesprek voor buschauffeur
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #73

Bericht door Dexter »

Caspar schreef:Nu lijk ik eeuwig vrijgezel, maar dat valt ook wel weer mee :wink:
Ik heb nog een paar hele leuke vrijgezelle vriendinnen, waarvan er een ook in de ploegendiensten werkt en hetzelfde zegt als jij, :wink:
Vallend blad maakt rails glad.
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21334
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #73

Bericht door Meltrain »

Kijk, dat is mooi. :pos:
Gefeliciteerd, ik hoop voor je dat je nu wel wordt aangenomen. :)
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Michael
Berichten: 11759
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #73

Bericht door Michael »

Dank je
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #73

Bericht door Dexter »

Gooische Vrouwen The Making Of is nu op tv en ze laten nu het gedeelte zien dat ze in Parijs hebben gedraaid. Zucht, ik wil ook weer naar Parijs... Wat zeg ik: Ik MOET naar Parijs! :lol:
Vallend blad maakt rails glad.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 52 gasten