Zeg wat hoor ik?

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Zeg wat hoor ik?

Bericht door Fles »

htm_tram schreef:OHIH heeft officieel toestemming van NS om het als forum zijnde het over NS/ NS Hispeed te hebben. Dan verwacht je ook dat er nu censuur is als NS / NS Hispeed daar om vraagt.
En sinds wanneer heeft een forum officieel toestemming van NS nodig om het over om het even welk onderwerp te hebben? :?:
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Zeg wat hoor ik?

Bericht door STF »

Zal ik even de grasmaaier fabrikant ook even om officieele toestemming vragen, dat we zo nu en dan over hun maaimachine mogen praten? :Y
tsov
Berichten: 4085
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Zeg wat hoor ik?

Bericht door tsov »

Gewoon doen! :pos:
Ben eigenlijk wel benieuwd wat voor reactie je krijgt :lol:
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
htm_tram
Berichten: 1369
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 08:35

Re: Zeg wat hoor ik?

Bericht door htm_tram »

Schijnt dat OHIH in die tijd dat ik er medewerker was 2008/2009 toestemming had ofzo, dat was mij gezegt. Hoe en het waarom weet ik niet precies... :?
Zet CFL ineens gelede bussen in op lijn 112...
Zullen er wel te veel hobbyisten mee reizen...
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Zeg wat hoor ik?

Bericht door Caspar »

tsov schreef:Gewoon doen! :pos:
Ben eigenlijk wel benieuwd wat voor reactie je krijgt :lol:
In Amerika hebben ze in sommige staten wetten die het verbieden om agrarische produkten negatief in het openbaar te bespreken. Zo werd Oprah aangeklaagd omdat ze in een show eens zei dat ze ''Geen enkele hamburger'' meer zou gaan eten.
Sommige grote bedrijven hebben voor dat soort zaken een hotline die je gratis kan bellen om tips door te geven.

Pas dus maar op met je maaimachine :lol:
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Zeg wat hoor ik?

Bericht door Dexter »

Caspar schreef:In Amerika hebben ze in sommige staten wetten die het verbieden om agrarische produkten negatief in het openbaar te bespreken. Zo werd Oprah aangeklaagd omdat ze in een show eens zei dat ze ''Geen enkele hamburger'' meer zou gaan eten.
Nu heb je het wel over het land waar je 25 miljoen dollar kan opstrijken als je door je eigen schuld hete koffie van McDonalds in je kruis laat vallen. :N
Vallend blad maakt rails glad.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Zeg wat hoor ik?

Bericht door Fles »

Dexter schreef:
Caspar schreef:In Amerika hebben ze in sommige staten wetten die het verbieden om agrarische produkten negatief in het openbaar te bespreken. Zo werd Oprah aangeklaagd omdat ze in een show eens zei dat ze ''Geen enkele hamburger'' meer zou gaan eten.
Nu heb je het wel over het land waar je 25 miljoen dollar kan opstrijken als je door je eigen schuld hete koffie van McDonalds in je kruis laat vallen. :N
Overdrijf eens niet zo :lol: 640.000 dollar was het. Nog steeds bespottelijk natuurlijk.

Maar goed, dat is dan ook een ander land idd :)
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Zeg wat hoor ik?

Bericht door Dexter »

Ik dacht echt dat ik dat bedrag gehoord had. Maar goed, het is ook al zo lang geleden en ik kon me al niet voorstellen dat een verbrande oude doos 25 miljoen dollar waard was... :lol:
Vallend blad maakt rails glad.
TheKnitter
Berichten: 766
Lid geworden op: vr 02 jul 2010, 11:06
Locatie: Zwijndrecht

Re: Zeg wat hoor ik?

Bericht door TheKnitter »

En om dit verhaal compleet te maken: Via Twitter kwam ik er achter "dat het ter bescherming van NSHiSpeed personeel was". Maar later was ik geband op OHIH omdat ik op Twitter aan een mod ging vragen. En later was mijn ban verlengd omdat ik de reden van de ban op een ander forum had gezet :shock:

Edit:
Dexter schreef:
Caspar schreef:In Amerika hebben ze in sommige staten wetten die het verbieden om agrarische produkten negatief in het openbaar te bespreken. Zo werd Oprah aangeklaagd omdat ze in een show eens zei dat ze ''Geen enkele hamburger'' meer zou gaan eten.
Nu heb je het wel over het land waar je 25 miljoen dollar kan opstrijken als je door je eigen schuld hete koffie van McDonalds in je kruis laat vallen. :N
Of een hond in de magnetron doen om hem te drogen, vervolgens zeggen "dat de handleiding niet zei dat het niet kon" en dus geld eisen van de fabrikant.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50887
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Zeg wat hoor ik?

Bericht door Suus »

Dat soort dingen zijn behoorlijk zielig te noemen. Maar wees blij, hier heb je alleen een regelmatig terugkerende hater van olieslurpers *O*
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Zeg wat hoor ik?

Bericht door Fles »

Bee schreef:Dat soort dingen zijn behoorlijk zielig te noemen. Maar wees blij, hier heb je alleen een regelmatig terugkerende hater van olieslurpers *O*

En een regelmatig terugkerende hater van OHIH, namelijk de starter van dit topic *O*
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 31 gasten