Mag ik even kwijt #73

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #73

Bericht door Suus »

De antenne staat buiten, dat zou niet moeten kunnen storen.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: Mag ik even kwijt #73

Bericht door find_your_spot »

Caspar schreef:Ik zie ineens de eerste mug van het jaar vliegen in mijn kamer :?
Gisteren zag ik ook een mug in een cxx eindpunthuisje, maar die zag er maar uit alsof die daar al een half jaar woonde.
For Your Railroad Adventures
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39114
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #73

Bericht door Daniel »

Muggen leven maar 4 tot 6 weken, dus een half jaar gaat lastig worden :P
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: Mag ik even kwijt #73

Bericht door find_your_spot »

Gisteravond brak bij mij spontaan het zweet uit toen ik 5 minuten lang dit niet weg kreeg...

Afbeelding
For Your Railroad Adventures
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #73

Bericht door Dexter »

Caspar schreef:Ik zie ineens de eerste mug van het jaar vliegen in mijn kamer :?
Nou je het zegt, ik had de eerste vijf tegen mijn frontruit dit weekend. En nee je wordt niet oud, ik wist ook niet wat FTW betekend. En toen ik net op dit forum zat, dacht ik dat Kudo's beestjes waren die je bij de supermarkt kreeg. :lol:
Vallend blad maakt rails glad.
Ennes
Berichten: 2545
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 10:20

Re: Mag ik even kwijt #73

Bericht door Ennes »

Daniel schreef:Muggen leven maar 4 tot 6 weken, dus een half jaar gaat lastig worden :P
Als ze bij mij in huis komen wonen houden ze het geen 4 weken vol hoor :twisted:
Aansluitingen behaald in het verleden,bieden geen garantie voor de toekomst
problemen kunnen er zijn... of je kan ze zoeken!
NS gaat "niet" over één nacht ijs.
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #73

Bericht door Dexter »

Ik heb een hekel aan alles wat meer dan vier poten en twee ogen heeft. Zoiezo ontgaat mij geheel het praktisch nut van insecten in ons eco-systeem. :N
Vallend blad maakt rails glad.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #73

Bericht door STF »

find_your_spot schreef:Gisteravond brak bij mij spontaan het zweet uit toen ik 5 minuten lang dit niet weg kreeg...

Afbeelding
Hoort dat dan niet te branden? :mrgreen:
Ik vind het zo lastig dat bij de auto lampjes gaan branden bij storing en bij de grasmaaier juist lampjes doven bij storing, beetje verwarrend vind ik dat. Het is natuurlijk net de bouwstijl die je als fabrikant kiest; maak je een dashboard met storingslampjes of een dashboard met controlelampjes...
Laatst gewijzigd door STF op zo 13 mar 2011, 16:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Ennes
Berichten: 2545
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 10:20

Re: Mag ik even kwijt #73

Bericht door Ennes »

Dat mijn intuïtie het nog steeds doet!

2 schijndooien komen naar met toe dat ze geen tijd hadden om een kaartje te kopen, en of ze die 2 haltes mee mochten om daar een kaartje te kopen. Nadat ik duidelijk had gemaakt dat dit niet de bedoeling was, en dat ze de volgende trein maar moesten nemen (hadden ze een half uur om een kaartje te kopen) werd ik voor vanalles uitgemaakt, en dat andere conducteurs nooit zo moeilijk deden! Na mijn opmerking dat ze dat dus vaker flikten, schrok degene die dat zei toch een beetje.
Die arme oude vrouwtjes toch :twisted:

Ik was blij dat ik ze had laten staan !
Aansluitingen behaald in het verleden,bieden geen garantie voor de toekomst
problemen kunnen er zijn... of je kan ze zoeken!
NS gaat "niet" over één nacht ijs.
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #73

Bericht door Dexter »

Hahaha, mensenkennis is de beste vakkennis die je kan bezitten! Goed opgelost, ik ben trots op je! 8-)
Vallend blad maakt rails glad.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #73

Bericht door Fles »

Whehehehe _O_ Goed gedaan Ennes :)
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #73

Bericht door Dexter »

Meestal als je die oude vandagen lik-op-stuk geeft, gaan ze ineens zielig doen, zo van: "Zie je niet hoe oud ik ben?" en dat je respect voor ze moet hebben en bladiebla. Als je ze dan stil weet te krijgen, heb je het écht heel goed gedaan! :pos:
Vallend blad maakt rails glad.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #73

Bericht door Caspar »

Zo het was vanmiddag best mooi weer, en mijn fiets stond nog in Amsterdam, dus waarom dan niet met de fiets naar huis?
Van station Amsterdam tot station Hoorn (34,9 km) in precies 1 uur en 30 minuten. Dat is 23,3km gemiddeld. In ieder geval snel genoeg om met een vuurrood hoofd thuis af te stappen. :)
Denk je nog dat je best doortrapt, word je fluitend door 2 zeventigers ingehaald op de fiets :shock: Maar ik zag al snel dat ze zo'n extra trapondersteuning hadden. Beetje flauw weer.
Dafdriver
Berichten: 270
Lid geworden op: vr 16 apr 2010, 15:27
Locatie: Heukelum
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #73

Bericht door Dafdriver »

find_your_spot schreef:Gisteravond brak bij mij spontaan het zweet uit toen ik 5 minuten lang dit niet weg kreeg...

Afbeelding
Gloeien! Alleen dat dat 5 minuutjes moet duren dat is wel erg overdreven. Is die oude BMW van mij echt wel 4 minuutjes sneller met het voorgloeien.
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: Mag ik even kwijt #73

Bericht door find_your_spot »

Dafdriver schreef: Gloeien! Alleen dat dat 5 minuutjes moet duren dat is wel erg overdreven. Is die oude BMW van mij echt wel 4 minuutjes sneller met het voorgloeien.
Zat volgens mij in het contact weer is iets niet goed of startonderbreker?

Teveel gloeien is natuurlijk ook niet goed, staat die straks in de fik.
For Your Railroad Adventures
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #73

Bericht door Justin »

Nou zeg, ik moet m'n vakantie in Japan maar heroverwegen na die ellende van het einde van deze week :cry: :neg: -o- :X :N ...

Desalniettemin wel goed weekend gevierd in Maastricht en Valkenburg met m'n moeder en vriend... :pos:
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #73

Bericht door Fles »

zo blijft er niet veel over van die world tour van je idd :')
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #73

Bericht door Justin »

Zit weliswaar buiten het zwaarstgetroffen gebied, maar ja... familie denkt er nogal anders over dan dat ik er als geostudent tegen aan kijk...

En het is maar even afwachten... Als het voor eind april niet ietsjes beter is geworden, moet ik maar even nadenken over wat ik moet gaan doen =(. Heb me er wel volledig op gericht eigenlijk =(.

Misschien anders maar naar Zuid-Korea ofzo...
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #73

Bericht door Fles »

Nou sorry hoor, ik weet hoe het is om geostudent te zijn trouwens 8-) Maar ik heb zomaar het vermoeden dat je beter HEEL Japan het komende half jaar kunt mijden. Die zijn echt wel veel te druk met zichzelf dan met toerisme of zo. EN ja, die beelden van die golven vind ik ook best vet om te zien :Y Maar ben toch blij dat ik er niet naartoe hoef ;)
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #73

Bericht door Justin »

Inderdaad Fles... Dat is het zeker ook wel nog eens... Het is natuurlijk een flink stuk ellende wat je meemaakt, en als je het niet zelf meemaakt, dan speelt het gewoon nog af in de mensen, dat is ook gewoon niet leuk voor wie dan ook.

Nou ja... misschien maar weer terug naar Brisbane dan maar :P. Helaas is het ticket ongeveer 1450 EUR, maar heb wel onderdak daar...

Of een binnenlandse vlucht naar Bonaire ofzo...
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #73

Bericht door Suus »

Japan wil ik ooit nog wel een keer naartoe. Een spelshow op RTL 5 die halverwege was gecancelled, Wie is de Mol en een aantal video's die ik op YouTube heb gezien maken toch wel dat het hoog op mijn verlanglijstje staat. Maarja, het kost je wel een rib uit je lijf. Tot die tijd de Japanfascinatie maar een beetje uitleven in Nederland :mrgreen:

Overigens, wil er nog iemand vriendjes worden op Foursquare :mrgreen: Sinds afgelopen week kan je weer strijden om de punten met je vrienden maar met 7 vrienden waarvan er maar 4 echt actief zijn is het toch een beetje niet spannend. Ben ook wel aan het strijden om de mayorships van andere plekken met mensen die ik niet ken, zoals de bakker, de supermarkt en mijn werk, maar dat doe je ook niet in een paar dagen :P
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #73

Bericht door STF »

Je kunt echt merken dat het buiten aanmerkelijk warmer is dan vorige week waardoor de temperatuur in de onverwarmde ruimtes van het gebouw gestegen is want het ontdooien van vriezer nr. 2 ging echt aanzienlijk sneller dan nr. 1 die ik vorige weekend deed.
Toch al gauw 15 graden verschil tussen de nachttemperatuur van nu en vorige week.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #73

Bericht door Caspar »

Tot die tijd de Japanfascinatie maar een beetje uitleven in Nederland
Ga je het forum spammen met corridor rijden en met wissels weghalen? :lol:
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #73

Bericht door webguy »

Bee schreef:Overigens, wil er nog iemand vriendjes worden op Foursquare :mrgreen: Sinds afgelopen week kan je weer strijden om de punten met je vrienden maar met 7 vrienden waarvan er maar 4 echt actief zijn is het toch een beetje niet spannend. Ben ook wel aan het strijden om de mayorships van andere plekken met mensen die ik niet ken, zoals de bakker, de supermarkt en mijn werk, maar dat doe je ook niet in een paar dagen :P
Als je geluk hebt doe je 't wel in een paar dagen ;) Maar eh, Foursquare fan hier, dus denk wel dat je me kunt vinden...
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #73

Bericht door Suus »

Helaas heb ik dat geluk niet. De supermarkt waar ik vaak kom heeft zo'n mayor die er bijna dagelijks komt, maar alleen op werkdagen. Dus als ik ook in het weekend er incheck kan ik haar nog wel inhalen :twisted:
Caspar schreef:
Tot die tijd de Japanfascinatie maar een beetje uitleven in Nederland
Ga je het forum spammen met corridor rijden en met wissels weghalen? :lol:
Wissels zijn zo 1850! Neuh, zo erg is het ook weer niet.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=inA-36YRV0Y[/youtube]
En in dit zwembad hoef ik ook niet te zijn
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=yIHrmN_ptJc[/youtube]
Dit zou in Amsterdam voor veel fietsenstallingen handig kunnen zijn. Droog en beveiligd :D
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=-_hbPLsZvvo[/youtube]
En kijk dan naar deze gezonde en lekkere lunchbox :D
Laatst gewijzigd door Suus op ma 14 mar 2011, 10:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 54 gasten