Mag ik even kwijt #73

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #73

Bericht door webguy »

Mja, het is soms gewoon niet eerlijk: zijn er twee kopieën van een station, of "Trein naar Den Helder", tja, zo kan ik het ook wel... Heb ze wel eens geflagged voor deletion maar kreeg niet de indruk dat het werkte.
En ja, you've won, toch maar eens elke dag gaan inchecken op elk station waar ik kom ;)
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6464
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #73

Bericht door Daantje »

tsov schreef:Staat je decoder ver genoeg weg van je tv? Als die te dicht bij elkaar staan wil dat ook wel eens rare vlekken geven (magnetisch veld te dicht bij het scherm).
Verlengkabel er tussen doen wil ook wel eens helpen (ook al zet je dat ding niet zo ver weg dat je die kabel eigenlijk nodig hebt). Scart-kabel heel goed aanduwen ook (zo had ik eerst geen geluid en daarna ineens wel). Als je de mogelijkheid hebt de ontvanger iets hoger neer te zetten is dat ook het proberen waard. Zo ging het bij mij prima maar sinds kort werkt het ook goed als ie gewoon op de vensterbank staat.
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6464
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #73

Bericht door Daantje »

Weekendje Brugge was heerlijk trouwens :) Lekker weer, veel gezien, lekker rondgewandeld. Chocolademuseum is een aanrader. Hotel was mooi met supergrote bedden en een lekker ontbijt en vlakbij het centrum.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #73

Bericht door Fles »

STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #73

Bericht door STF »

Ja dat is nieuw; tegen koperdiefstal. :Y
Michael
Berichten: 11759
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #73

Bericht door Michael »

Vandaag gesprek gehad bij Randstad. Ze nemen van de week nog contact met me op voor een gesprek bij Veolia
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50888
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #73

Bericht door Suus »

Na een flink aantal onderzoeken heb ik uiteindelijk ontdekt dat het waarschijnlijk toch aan de TV ligt, het komt namelijk alleen voor bij breedbeelduitzendingen, en niet bij 4:3-uitzendingen.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6464
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #73

Bericht door Daantje »

Hmm, balen (n) mijn tv is zeker al ouder dan de jouwe en ik heb nergens last van :?
Gertjan
Berichten: 302
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:30
Locatie: Zwijndrecht

Re: Mag ik even kwijt #73

Bericht door Gertjan »

Vandaag druk bezig geweest om vanaf Leerdam mn halve trein te demonteren. Een reizigster was zo slim geweest om haar kortingskaart tussen de stoel en de wand te laten vallen ... en dat ding viel dus in de verwarming :| Gevolg; HC klopt bij ons (ik was aan het rijden met een mentor) aan, en vervolgens kon ik op ontdekkingsreis.

Helaas voor mevrouw kon ik er niet bij, omdat ik niet het goede gereedschap had. En met je rijtuigsleutel een paar inbusschroeven losdraaien onder een rij stoelen is nou ook niet echt makkelijk. Mevrouw dacht toen dat ik heel ziek was ofzo :( Gevolg; op Geldermalsen kon ik mn HC en die reizigster uit elkaar houden, want het waren net twee vechtende katten :roll:
Op die momenten is het toch handig dat je met zn drieën bent.
Most things are designed to be user friendly...
But nothing is ever designed to be idiot proof!
Ennes
Berichten: 2545
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 10:20

Re: Mag ik even kwijt #73

Bericht door Ennes »

Gertjan schreef:Vandaag druk bezig geweest om vanaf Leerdam mn halve trein te demonteren. Een reizigster was zo slim geweest om haar kortingskaart tussen de stoel en de wand te laten vallen ... en dat ding viel dus in de verwarming :| Gevolg; HC klopt bij ons (ik was aan het rijden met een mentor) aan, en vervolgens kon ik op ontdekkingsreis.

Helaas voor mevrouw kon ik er niet bij, omdat ik niet het goede gereedschap had. En met je rijtuigsleutel een paar inbusschroeven losdraaien onder een rij stoelen is nou ook niet echt makkelijk. Mevrouw dacht toen dat ik heel ziek was ofzo :( Gevolg; op Geldermalsen kon ik mn HC en die reizigster uit elkaar houden, want het waren net twee vechtende katten :roll:
Op die momenten is het toch handig dat je met zn drieën bent.
Mja... soms!!!!..... 'k zeg maar niets :N
Aansluitingen behaald in het verleden,bieden geen garantie voor de toekomst
problemen kunnen er zijn... of je kan ze zoeken!
NS gaat "niet" over één nacht ijs.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #73

Bericht door Fles »

Wat een kutwijf. Aanklagen voor de schade aan de verwarming EN het niet kunnen tonen van een geldig vervoerbewijs. EN openbare geweldpleging :neg:
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #73

Bericht door Thom91 »

de NS heeft er veel zin in vandaag, storing in ede wageningen zelfs effect tussen sitterd en Heerlen
Afbeelding
Klikken!
Komt wel goed schatje.
Dafdriver
Berichten: 270
Lid geworden op: vr 16 apr 2010, 15:27
Locatie: Heukelum
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #73

Bericht door Dafdriver »

Ennes schreef:
Gertjan schreef:Vandaag druk bezig geweest om vanaf Leerdam mn halve trein te demonteren. Een reizigster was zo slim geweest om haar kortingskaart tussen de stoel en de wand te laten vallen ... en dat ding viel dus in de verwarming :| Gevolg; HC klopt bij ons (ik was aan het rijden met een mentor) aan, en vervolgens kon ik op ontdekkingsreis.

Helaas voor mevrouw kon ik er niet bij, omdat ik niet het goede gereedschap had. En met je rijtuigsleutel een paar inbusschroeven losdraaien onder een rij stoelen is nou ook niet echt makkelijk. Mevrouw dacht toen dat ik heel ziek was ofzo :( Gevolg; op Geldermalsen kon ik mn HC en die reizigster uit elkaar houden, want het waren net twee vechtende katten :roll:
Op die momenten is het toch handig dat je met zn drieën bent.
Mja... soms!!!!..... 'k zeg maar niets :N
Denk je je best te doen om iemand toch nog te helpen ondanks dat het hun fout is. Afijn mensen kunnen ook nergens meer tegen blijkbaar.
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #73

Bericht door Justin »

Wat een b*tch GJ... je doet je best, en mensen ZIEN potverdorie dat je je best doet...

Nou Fles, de worldtour gaat een andere richting in slaan. Volgend jaar naar Indonesië, jaar erop naar Australië weer terug... dus Japan staat de eerst komende vier jaar maar in de koelkast :(.

Ben het er over eens met m'n vriend dat we naar het Caïribisch gebied gaan. Zit te twijfelen tussen de Bahama's, Aruba, Saint Lucia en de Dominicaanse Republiek :P.
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #73

Bericht door Fles »

Thom91 schreef:de NS heeft er veel zin in vandaag, storing in ede wageningen zelfs effect tussen sitterd en Heerlen
Afbeelding
Klikken!

Daar op klikken levert alleen maar een hoop reclame. Pak even een fatsoenlijke host of betaal voor dingen die geld kosten :idea: Dit schiet niet op in ieder geval :)
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #73

Bericht door Fles »

Justin schreef:Nou Fles, de worldtour gaat een andere richting in slaan. Volgend jaar naar Indonesië, jaar erop naar Australië weer terug... dus Japan staat de eerst komende vier jaar maar in de koelkast :(
:idea: Sorry hoor, maar wmb kan je beter kijken naar WAT je probleem nu veroorzaakt (de Rim of Fire opzoeken, de hele omtrek van de Pacific is gewoon een notoir seismisch actief gebied, meneer de geostudent :mrgreen: ) En vervolgens DAT probleem tacklen. De rest bedenk je zelf wel he? ;)
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #73

Bericht door Thom91 »

Fles schreef:
Thom91 schreef:de NS heeft er veel zin in vandaag, storing in ede wageningen zelfs effect tussen sitterd en Heerlen
Afbeelding
Klikken!

Daar op klikken levert alleen maar een hoop reclame. Pak even een fatsoenlijke host of betaal voor dingen die geld kosten :idea: Dit schiet niet op in ieder geval :)
http://i225.photobucket.com/albums/dd25 ... dreven.png
beter? ;)
Komt wel goed schatje.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15341
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #73

Bericht door ODRAIL »

Ben al een jaar bezig om nieuwe orthopedische schoenen te krijgen van een bepaald bedrijf uit midden limburg. Afgelopen week ging het voor de zoveelste keer mis bij de zoveelste poging om mijn schoenen goed te krijgen :neg: . Tijd voor de concurent.
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #73

Bericht door Justin »

Fles schreef::idea: Sorry hoor, maar wmb kan je beter kijken naar WAT je probleem nu veroorzaakt (de Rim of Fire opzoeken, de hele omtrek van de Pacific is gewoon een notoir seismisch actief gebied, meneer de geostudent :mrgreen: ) En vervolgens DAT probleem tacklen. De rest bedenk je zelf wel he? ;)
Like duh, ik heb het daar niet eens meer over Flessemans. Europe is too safe. It's getting dull :P.

Het is trouwens de Pacific Rim of de Ring of Fire :P.

Ach, Caïribisch gebied heeft weer leuke tornado's en hurricanes :P.
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #73

Bericht door Fles »

Justin schreef:Het is trouwens de Pacific Rim of de Ring of Fire :P.
Sta je dan, midden in de Anak Krakatau met de obsidiaanbommen om je kop _O- "Hee Fles hoor je me?! Het is trouwens de Pacific Rim of de Ring of Fire!!" :D _O-
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #73

Bericht door Justin »

Deal! Sms ik je volgend jaar dan? Dan ben ik met m'n moeder daar om m'n vader uit te strooien ;).
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #73

Bericht door Dexter »

Gertjan schreef:Vandaag druk bezig geweest om vanaf Leerdam mn halve trein te demonteren. Een reizigster was zo slim geweest om haar kortingskaart tussen de stoel en de wand te laten vallen ... en dat ding viel dus in de verwarming :|
Ik had de verwarming aan had gezet en wel zodanig hoog dat die kaart gesmolten was! (A)
Vallend blad maakt rails glad.
Michael
Berichten: 11759
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #73

Bericht door Michael »

Ik was gisteren op het werk de WC's aan het controleren of ze schoon waren. Vind ik op de dames wc's een zwangerschapstest. Het moet niet gekker worden :lol:
tsov
Berichten: 4085
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #73

Bericht door tsov »

Het zou gekker zijn als je 'm op het mannentoilet vond ;)
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
Gertjan
Berichten: 302
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:30
Locatie: Zwijndrecht

Re: Mag ik even kwijt #73

Bericht door Gertjan »

Dexter schreef:Ik had de verwarming aan had gezet en wel zodanig hoog dat die kaart gesmolten was! (A)
Mijn reputatie is al heel goed binnen het bedrijf :wink:
Vanmorgen ook, komt de nachtdienst naar me toe. "Had jij gister de 505 mee?"
'Eeeh nee, hoezo?'
"Omdat de stroomafnemer nu ineens stuk is"

Maarja, soms heb ik weleens van die dagen dat ik storing op storing op storing krijg.

Vandaag overigens nog een eend gevangen met de koppeling :roll: kon mooi om kwart voor negen met de vlaggenstok in de koppeling rotzooien.
Most things are designed to be user friendly...
But nothing is ever designed to be idiot proof!
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 33 gasten