Mag ik even kwijt #73

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #73

Bericht door Fles »

Michael schreef:Ik was gisteren op het werk de WC's aan het controleren of ze schoon waren. Vind ik op de dames wc's een zwangerschapstest. Het moet niet gekker worden :lol:
Wat was de uitslag? :D
htm_tram
Berichten: 1369
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 08:35

Re: Mag ik even kwijt #73

Bericht door htm_tram »

Weet iemand hoe ik het beste en snelste op Zwolle rangeer kom? Waarschijnlijk met de fiets ofzo?
Zet CFL ineens gelede bussen in op lijn 112...
Zullen er wel te veel hobbyisten mee reizen...
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #73

Bericht door Fles »

Vanuit Den Haag? Dan zou ik de fiets pakken inderdaad :pos:
htm_tram
Berichten: 1369
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 08:35

Re: Mag ik even kwijt #73

Bericht door htm_tram »

Vanaf station Zwolle natuurlijk. :')
Zet CFL ineens gelede bussen in op lijn 112...
Zullen er wel te veel hobbyisten mee reizen...
MdJ
Berichten: 4536
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:47
Locatie: Vleuterweide

Re: Mag ik even kwijt #73

Bericht door MdJ »

Ik mag hopen voor je dat je "bij Zwolle Rangeer" bedoelt en niet "op".
Bij twijfel: gebruik beton.
Mark
Berichten: 1968
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:43
Locatie: Vlaardingen

Re: Mag ik even kwijt #73

Bericht door Mark »

htm_tram schreef:Weet iemand hoe ik het beste en snelste op Zwolle rangeer kom? Waarschijnlijk met de fiets ofzo?
Zo dus.
Berlin, meine Stadt, meine Liebe.
htm_tram
Berichten: 1369
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 08:35

Re: Mag ik even kwijt #73

Bericht door htm_tram »

MdJ schreef:Ik mag hopen voor je dat je "bij Zwolle Rangeer" bedoelt en niet "op".
Je leest het goed ;-) @Mark bedankt

En ja ik mag er op ;)
Zet CFL ineens gelede bussen in op lijn 112...
Zullen er wel te veel hobbyisten mee reizen...
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #73

Bericht door Fles »

Afbeelding

_O-
tsov
Berichten: 4085
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #73

Bericht door tsov »

Haha, die is briljant!

Zit ik lekker op een bankje wat studiemateriaal te lezen, komen er twee mannen op me af. Of ik vanavond kom eten.
Het bleken twee jongens van een christelijk centrum in de buurt te zijn die vanavond een discussieavond hadden. Omdat het best aardige gozers waren die het leuk brachten ben ik even blijven kletsen. Ze konden me uiteraard niet overtuigen (daarvoor ben ik iets te hardcore atheist), maar het was op zich best een leuk gesprek. Ze waren niet belerend of bekerend bezig, gelukkig. Ik had wel de indruk dat ze verbaasd waren over de hoeveelheid kennis die ik over het onderwerp heb. Maarja, ik studeer dan ook geschiedenis ;)
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #73

Bericht door Thom91 »

Wat ik me nou afvraag he.., waarom doe je de studie geschiedenis? Dat is echt iets leren wat al gebeurd is; alsof je het wiel opnieuw uitvindt. En het enige wat ik me kan bedenken als beroep is leraar of misschien archeoloog..
Ben wel benieuwd naar je motivatie :)
Komt wel goed schatje.
Freek
Berichten: 2454
Lid geworden op: wo 26 mar 2008, 14:40

Re: Mag ik even kwijt #73

Bericht door Freek »

In het rijtje wisten jullie dit en zo nee, dan hierbij een nutteloos feitje:
De rij incheckpaaltjes op station Londen Waterloo is 171 m lang en verwerkt in de 3 uur ochtendspits elke werkdag 100.000 passagiers.

Iemand enig idee hoe dat op Nederlandse stations zit?
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15347
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #73

Bericht door ODRAIL »

Zojuist IE 9 op mijn computer gezet, ziet er goed uit en werkt voor mij wat gemakkelijker :wink:.
Ennes
Berichten: 2545
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 10:20

Re: Mag ik even kwijt #73

Bericht door Ennes »

Ik stond vanmiddag even in Rtd aan de blijdorpzijde van het zonnetje te genieten, en daar viel me op dat iemand daar heeft bedacht dat er op dat kleine stukje bij de ingang van de tunnel 15 ja "VIJFTIEN" camera's moesten hangen :roll:
Aansluitingen behaald in het verleden,bieden geen garantie voor de toekomst
problemen kunnen er zijn... of je kan ze zoeken!
NS gaat "niet" over één nacht ijs.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50900
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #73

Bericht door Suus »

tsov schreef:Haha, die is briljant!

Zit ik lekker op een bankje wat studiemateriaal te lezen, komen er twee mannen op me af. Of ik vanavond kom eten.
Het bleken twee jongens van een christelijk centrum in de buurt te zijn die vanavond een discussieavond hadden. Omdat het best aardige gozers waren die het leuk brachten ben ik even blijven kletsen. Ze konden me uiteraard niet overtuigen (daarvoor ben ik iets te hardcore atheist), maar het was op zich best een leuk gesprek. Ze waren niet belerend of bekerend bezig, gelukkig.
Ik ontving vandaag een briefje in de brievenbus. Alle studenten in het complex moesten 20 maart langs komen op audiëntie bij de liefhebbende verteller van het verhaal des Gods. Dit alles moet gebeuren in de laatste ring van deze studentenarena voordat onze lieve planeet ten onder gaat aan de duivelse krachten van satan.

Terwijl ik het briefje lachend in de brievenbus gooi, loop ik de binnenplaats op, en een man is bezig met het oefenen van een preek, met een preekgestoelte op de galerij van de eerste verdieping en een flinke groep stoelen op het grasveldje beneden. Later ging hij ook nog gitaar spelen en heeft hij een deuntje automatisch uit een keyboard laten komen :|
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39183
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #73

Bericht door Daniel »

Had m'n avond toch graag wat anders besteed dan wat het uiteindelijk werd... een bezoekje aan de huisartsenpost vanwege benauwdheid waarbij ik een sterk vermoeden had dat het weleens een allergische reactie kon zijn wat het veroorzaakte.
Viel gelukkig mee en ik moet zeggen dat inmiddels de anti-histaminepillen hun werk vooralsnog lijken te doen.

Enige vervelende is dat die post precies op de top van de Lichtenberg staat, ben nog altijd niet heel erg gewend heuveltje op te fietsen. Naar beneden gaat daarentegen wel lekker snel :P
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #73

Bericht door webguy »

KM46 schreef:Zojuist IE 9 op mijn computer gezet, ziet er goed uit en werkt voor mij wat gemakkelijker :wink:.
"I heard the new #IE9 can download Firefox even faster than the last one."
(aldus Twitter)
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39183
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #73

Bericht door Daniel »

:mrgreen:

@KM46: ziet OVNL er ook nog een beetje fatsoenlijk uit?... dat liep geloof ik niet helemaal lekker met IE8 waarvan ik me nog altijd afvraag welke standaarden die nu hanteerd. (Een op IE7 gemaakte stylesheet ging niet helemaal lekker, maar het andere uiterste in de vorm van een versie voor Firefox deed het in IE8 ook niet zoals het hoort)
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #73

Bericht door Dexter »

Daniel schreef:Enige vervelende is dat die post precies op de top van de Lichtenberg staat, ben nog altijd niet heel erg gewend heuveltje op te fietsen. Naar beneden gaat daarentegen wel lekker snel :P
Dan heb je toen je nog in Dordrecht woonde waarschijnlijk niet vaak gefietst, want daar is het ook niet bepaald plat. :mrgreen:
Vallend blad maakt rails glad.
MdJ
Berichten: 4536
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:47
Locatie: Vleuterweide

Re: Mag ik even kwijt #73

Bericht door MdJ »

Daniel schreef:Had m'n avond toch graag wat anders besteed dan wat het uiteindelijk werd... een bezoekje aan de huisartsenpost vanwege benauwdheid waarbij ik een sterk vermoeden had dat het weleens een allergische reactie kon zijn wat het veroorzaakte.
Hmmz.. Hooikoorts?

Hier wel iig, zaterdag een behoorlijke hooikoortsaanval gehad: hoesten, niezen en mijn oogwit was helemaal rood. Eventjes naar de Deka wat oogdruppels en neusspray (bij elkaar 12euro) gehaald en na een halfuurtje kon ik weer een beetje normaal kijken, na een uur was het oogwit weer wit, zoals het hoort. :D

Nu alleen nog al het neusslijm ophoesten... Maarja, dat is niet anders.
Bij twijfel: gebruik beton.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39183
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #73

Bericht door Daniel »

@Dexter: Dordrecht niet plat? Hooguit her en der een dijkje op, was nu toch wel iets hoger en 'tis vooral ook enigzins vals plat.
Eventjes opgezocht: de top ligt op 44 meter boven NAP, waar ik woon is 't 5,8 meter boven NAP :wink:

@MdJ: ik dacht eerst aan m'n notenallergie aangezien ik op 't werk een puntje taart op had van een jarige collega, daar kan natuurlijk best een spoortje in gezeten hebben. Maar wat de huisarts er ook bij noemde: kruisallergieën... Ook heel aannemelijk want bij noten hoort dus ook een allergie voor berkenpollen en dat begint in deze tijd van 't jaar ook weer.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #73

Bericht door Dexter »

Daniel schreef:@Dexter: Dordrecht niet plat? Hooguit her en der een dijkje op, was nu toch wel iets hoger en 'tis vooral ook enigzins vals plat.
Her en der een dijkje? Vanuit bijna elke wijk moet minimaal een of twee dijken over als je naar het centrum rijdt. Daarnaast zijn er de nodige kunstmatige heuvels en viaducten. En een dijk vind ik persoonlijk ook een significante klim. :Y
Vallend blad maakt rails glad.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39183
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #73

Bericht door Daniel »

Geloof mij, deze is erger (vooral langduriger). Kaartje erbij maar, Leusderweg is 't enige vlakke stuk.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50900
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #73

Bericht door Suus »

Ik kom er net achter dat mijn zomervakantie (qua college's) al op 30 mei begint. Dat wordt de langste zomervakantie uit mijn leven vermoed ik :shock:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
MdJ
Berichten: 4536
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:47
Locatie: Vleuterweide

Re: Mag ik even kwijt #73

Bericht door MdJ »

Mijne begint op 27 mei... Dan nog even twee/drie weekjes wachten voor de uitslag van het examen... Maar dat moet goed gaan.

Overigens is de planning voor die 27ste al klaar: 13:30-16:30 examen biologie, 17:00-21:00 werken, (eigenlijk 21:00, maar red ik niet) 21:45-01:00 gala op school. En ik verwacht dat ik dan zaterdagochtend wat later mag beginnen op het werk :oops: .
Bij twijfel: gebruik beton.
Mark
Berichten: 1968
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:43
Locatie: Vlaardingen

Re: Mag ik even kwijt #73

Bericht door Mark »

En je kunt geen vrij nemen voor een weekendje dat pas over twee maanden is? :shock:
Qua school begint die van mij op 26 mei trouwens. Op het werk heb ik maar gelijk een hele maand weggezet: van begin juli tot begin augustus vrij. :pos:
Berlin, meine Stadt, meine Liebe.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 159 gasten