Mag ik even kwijt #73

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #73

Bericht door Michael »

Ik had gisteren een gesprek op het werk. En ik heb te horen gekregen dat ik binnenkort geen crewlid meer ben maar een crewtrainer :D
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #73

Bericht door Fles »

Ik zie het helemaal voor me, een crewtrainer met Gilles de la Tourette :lol:

Veel plezier vast! *O*
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #73

Bericht door Michael »

Is toch niks mis mee Fles?

Dankjewel
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #73

Bericht door Fles »

Nee hoor, niks mis mee :pos: Kan me alleen voorstellen dat het af en toe tot vermakelijke situaties leidt, meer niet :)
Ennes
Berichten: 2545
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 10:20

Re: Mag ik even kwijt #73

Bericht door Ennes »

volgens mij is het vandaag "nationale ikbeneenvrouwenkannietrijden dag"
Aansluitingen behaald in het verleden,bieden geen garantie voor de toekomst
problemen kunnen er zijn... of je kan ze zoeken!
NS gaat "niet" over één nacht ijs.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #73

Bericht door Suus »

Nee, het is St. Patricks day. Al weet ik niet wat er dan gevierd wordt.

En Crewtrainer. Ik ben ik het ook geweest, maar de hoeveelheid ellende die je over je uitgestort kreeg stond niet in verhouding met het bedrag van 50 cent wat ik extra kreeg per uur :') Bovendien ben ik drie maanden bezig geweest voordat ik eindelijk mijn SOC Crewtrainer mocht doen, terwijl het hele werkboek werkelijk vol stompzinnige vragen stond.

Zo moest ik per dienst 3 mensen overhoren op hun stationsvaardigheden. In 8 uur goed te doen, in 4 uur praktisch onhaalbaar en al helemaal niet tegen sluitingstijd. Verder schuift het management als het even kan alle rotklusjes op jou af, zoals mensen die te lang op pauze zijn terughalen, fout gedrag aanpakken en tegelijkertijd wil je wel je collega's te vriend houden. Ik was dus de hele tijd bezig de k-klusjes weer verder te verdelen, Pietje naar het karton, Jantje naar de vuilnis en Ingrid het magazijn opruimen. Helaas deed nooit iemand wat ze moesten doen ook goed, zo deed Pietje de touwtjes verkeerd in de kartonpers, was na het bezoek van Jantje aan het vuilhok de hele muur besmeurd met milkshake en stond Ingrid de vriescel te dweilen :X En wie kreeg dan weer de schuld voor dit gefaal: Ik ja :X

Het enige leuke aan crewtrainer zijn was nieuwe collega's op hun eerste dagen inwerken. Kleding passen, video kijken, rondleiding geven, een station aanleren en vervolgens een vervolgafspraak maken voor verdere lessen. Oja, en je kreeg een bruin/wit overhemd in plaats van een zwart/blauw overhemd, dat scheelde behoorlijk in de zomer :Y
Laatst gewijzigd door Suus op do 17 mar 2011, 14:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #73

Bericht door Michael »

Ennes schreef:volgens mij is het vandaag "nationale ikbeneenvrouwenkannietrijden dag"
Hoezo dat?
Mark
Berichten: 1968
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:43
Locatie: Vlaardingen

Re: Mag ik even kwijt #73

Bericht door Mark »

Bee schreef:Nee, het is St. Patricks day. Al weet ik niet wat er dan gevierd wordt.
Dat de Mol eindelijk bekend wordt. :D De naam zegt het al... ;)
Berlin, meine Stadt, meine Liebe.
MdJ
Berichten: 4534
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:47
Locatie: Vleuterweide

Re: Mag ik even kwijt #73

Bericht door MdJ »

Ja.. of de winnaar van WieIsDeMol (en dat het Art dus is :mrgreen: )
Bij twijfel: gebruik beton.
Ennes
Berichten: 2545
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 10:20

Re: Mag ik even kwijt #73

Bericht door Ennes »

Michael schreef:
Ennes schreef:volgens mij is het vandaag "nationale ikbeneenvrouwenkannietrijden dag"
Hoezo dat?
Omdat ik in het stukje van 12 km naar huis 3x vol op mijn rem moest staan. 1x omdat er een vrouwspersoon kwam invoegen zonder kijken en richting aan te geven, 1x omdat er 1 op het laatste moment bedacht vol op de rem te moeten gaan staan om toch nog even linksaf te slaan, en 1x omdat er 1 een parkeervak uit kwam zetten. en het waren toevallig (of juist niet toevallig natuurlijk) alle 3 vrouwen achter het stuur
Aansluitingen behaald in het verleden,bieden geen garantie voor de toekomst
problemen kunnen er zijn... of je kan ze zoeken!
NS gaat "niet" over één nacht ijs.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #73

Bericht door Fles »

Ennes schreef:volgens mij is het vandaag "nationale ikbeneenvrouwenkannietrijden dag"
Ach ja, je weet het he. Vrouw aan 't stuur, bloed aan de muur :D

Dat is niet alleen vandaag zo :)
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6027
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Mag ik even kwijt #73

Bericht door AppleMoose »

ik loop al vanaf zondag te snotteren en te kuchen en voel me lamlendig. Was dus niet echt fijn werken deze week... :N
Zaterdag is de open dag van de zorg, en de groep waarop ik werk, doet daar ook aan mee, dus ik hoop dan toch wel weer fit te zijn. Nu 2 dagen vrij, dus lekker luieren!

Kom net terug van de tandarts, 3 gaatjes :X Ik "verheug" me nu al op de "terugkomdag"... -o-

Iemand trouwens nog enig idee of er nog iets is als Microsoft Train Simulator die het ook doet op windows 7?
Mijn versie is helaas te oud hiervoor...
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #73

Bericht door Caspar »

Ik sta op de voorpagina van de regionale krant van Deva in Roemenië. Er was een treinstaking van een paar uur en ik werd geinterviewd en ging poseren voor die journaliste. Als ik weer thuis ben zal ik de link hier wel plaatsen. Ik kan alleen niet begrijpen wat er in mijn citaat staat omdat mijn Roemeens nogal onder de maat is...
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #73

Bericht door Fles »

Oh daar ben ik ook nog langsgereden ja, Deva. Midden in de nacht, te donker voor bordjefoto helaas...
Ennes
Berichten: 2545
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 10:20

Re: Mag ik even kwijt #73

Bericht door Ennes »

Ik gooi hem maar even hier om het andere topic niet te besmetten.
find_your_spot schreef:
Ennes schreef:...
Je hebt nog niet gereageerd op mijn PB, een eenmalige kans.
Klopt dat ik (nog) niet had gereageerd, en hoezo een eenmalige kans? kans voor wie?

Maar even voor de duidelijkheid, mijn privé (waar ik ook de deelname aan dit forum toe reken) hou ik gescheiden van mijn werk, en ben dan ook niet voornemens om hobbyisten mee te slepen.

Maar wellicht kan je jezelf opgeven voor de sPooRweNSdag ofzo ;)
Aansluitingen behaald in het verleden,bieden geen garantie voor de toekomst
problemen kunnen er zijn... of je kan ze zoeken!
NS gaat "niet" over één nacht ijs.
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #73

Bericht door Justin »

Hmm, ik twijfel nu tussen een vakantie op Barbados of op de Dominicaanse Republiek. Beiden zijn even duur qua reis en tickets, alleen op Barbados is er meer te doen, en is het veiliger, en ligt vrij oostelijk, maar niet zwemmen met dolfijnen. Op de Dominicaanse Republiek is er niet zo veel te doen, maar heb je nog meer tropisch gevoel en kan je wel zwemmen met dolfijnen, maar verder niet, en zo veilig is het er niet....
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #73

Bericht door Dexter »

Ennes schreef:
Michael schreef:
Ennes schreef:volgens mij is het vandaag "nationale ikbeneenvrouwenkannietrijden dag"
Hoezo dat?
Omdat ik in het stukje van 12 km naar huis 3x vol op mijn rem moest staan.
Jij ook al? Ik moest gisterenochtend ook al 3x bovenop mijn remmen, omdat er een autodebielist vol gas en zonder kijken een woonerf uitkwam. Blijkbaar vond ie dat ik vervolgens te dicht achter hem reed (ja geen wonder, ik moest hard remmen om te voorkomen dat ik mezelf van zijn achterbumper moest afschrapen) want vervolgens kreeg ik een douche van ruitenspoeiervloeistof in mijn richting gespoten, ik kon nog net op tijd uitwijken naar rechts.

Een woonerf verderop dan weer een vrouwspersoon die ook al niet door had dat het behalve naar rechts ook geen kwaad kan om eens naar links te kijken. En op de terugweg twee pubermutsen op een fiets die kennelijk beide weghelften nodig hadden om een bocht te maken. Echt, ik raak zo steeds meer en meer gemotiveerd om mijn rijbewijs te halen. Not dus. -o-

Enfin, ik ga mijn tas inpakken en een lang weekend chillen in Noord-Limburg. Lekker saunaatje pakken, uit eten, slapen in een luxe hotel met zwembad en shoppen in Dusseldorf of Keulen. Nu hopen dat het ook een beetje lekker weer is.
Vallend blad maakt rails glad.
Ennes
Berichten: 2545
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 10:20

Re: Mag ik even kwijt #73

Bericht door Ennes »

Dexter schreef:
Ennes schreef:
Michael schreef:
Ennes schreef:volgens mij is het vandaag "nationale ikbeneenvrouwenkannietrijden dag"
Hoezo dat?
Omdat ik in het stukje van 12 km naar huis 3x vol op mijn rem moest staan.
Jij ook al? Ik moest gisterenochtend ook al 3x bovenop mijn remmen, omdat er een autodebielist vol gas en zonder kijken een woonerf uitkwam. Blijkbaar vond ie dat ik vervolgens te dicht achter hem reed (ja geen wonder, ik moest hard remmen om te voorkomen dat ik mezelf van zijn achterbumper moest afschrapen) want vervolgens kreeg ik een douche van ruitenspoeiervloeistof in mijn richting gespoten, ik kon nog net op tijd uitwijken naar rechts.

Een woonerf verderop dan weer een vrouwspersoon die ook al niet door had dat het behalve naar rechts ook geen kwaad kan om eens naar links te kijken. En op de terugweg twee pubermutsen op een fiets die kennelijk beide weghelften nodig hadden om een bocht te maken. Echt, ik raak zo steeds meer en meer gemotiveerd om mijn rijbewijs te halen. Not dus. -o-

Enfin, ik ga mijn tas inpakken en een lang weekend chillen in Noord-Limburg. Lekker saunaatje pakken, uit eten, slapen in een luxe hotel met zwembad en shoppen in Dusseldorf of Keulen. Nu hopen dat het ook een beetje lekker weer is.
veel plezier Dexter met een spoorloos weekend!!!
Aansluitingen behaald in het verleden,bieden geen garantie voor de toekomst
problemen kunnen er zijn... of je kan ze zoeken!
NS gaat "niet" over één nacht ijs.
Ennes
Berichten: 2545
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 10:20

Re: Mag ik even kwijt #73

Bericht door Ennes »

Justin schreef:Hmm, ik twijfel nu tussen een vakantie op Barbados of op de Dominicaanse Republiek. Beiden zijn even duur qua reis en tickets, alleen op Barbados is er meer te doen, en is het veiliger, en ligt vrij oostelijk, maar niet zwemmen met dolfijnen. Op de Dominicaanse Republiek is er niet zo veel te doen, maar heb je nog meer tropisch gevoel en kan je wel zwemmen met dolfijnen, maar verder niet, en zo veilig is het er niet....
dan lijkt me die keus niet zo heel moeilijk, al lijken me die dolfijnen wel gaaf. maarja +jes en -etjes tegen elkaar afstrepen....
Aansluitingen behaald in het verleden,bieden geen garantie voor de toekomst
problemen kunnen er zijn... of je kan ze zoeken!
NS gaat "niet" over één nacht ijs.
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #73

Bericht door Dexter »

Ennes schreef:veel plezier Dexter met een spoorloos weekend!!!
Thnx! Hoewel, spoorloos, we zijn er nog niet uit of we per trein of met de auto van Venlo naar Dusseldorf gaan.
Vallend blad maakt rails glad.
Ennes
Berichten: 2545
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 10:20

Re: Mag ik even kwijt #73

Bericht door Ennes »

Dexter schreef:
Ennes schreef:veel plezier Dexter met een spoorloos weekend!!!
Thnx! Hoewel, spoorloos, we zijn er nog niet uit of we per trein of met de auto van Venlo naar Dusseldorf gaan.
weet waar je aan begint hé als je met de trein ga _O- _O- _O-
Aansluitingen behaald in het verleden,bieden geen garantie voor de toekomst
problemen kunnen er zijn... of je kan ze zoeken!
NS gaat "niet" over één nacht ijs.
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #73

Bericht door Justin »

Haha, gaat al goed dan :P.

Veel plezier PokéDexter ;).
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #73

Bericht door webguy »

Kan je niet naar beide? ;) Binnenlandse vluchten kosten vast weinig, en dan kan je toch nog naar de dolfijnen... (kan dat trouwens ook niet in Australie?)
microshit
Berichten: 1133
Lid geworden op: wo 02 feb 2011, 17:53

Re: Mag ik even kwijt #73

Bericht door microshit »

Ronaldussen schreef:Iemand trouwens nog enig idee of er nog iets is als Microsoft Train Simulator die het ook doet op windows 7?
Mijn versie is helaas te oud hiervoor...
Ik heb MSTS op Windows 7 aan de praat gekregen :P
Dafdriver
Berichten: 270
Lid geworden op: vr 16 apr 2010, 15:27
Locatie: Heukelum
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #73

Bericht door Dafdriver »

Of ik volgende week met de truck naar Italië wil? Tjah Italiaans ken ik niet maar ach dat is met Frans idem dito.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 49 gasten