Mag ik even kwijt #74

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Mag ik even kwijt #74

Bericht door find_your_spot »

Vandaag de hele dag met Klaasje op pad geweest met dit ding:

Afbeelding
Wat vinden jullie van de foto?

Waar is deze foto genomen en op welke halte?
For Your Railroad Adventures
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21346
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #73

Bericht door Meltrain »

Heb je die Buzzer al voor 1 januari gekocht bij een Connexxion verkooppunt? :P
En ik kan niet lezen welke halte het is, maar ik gok dat het een halte van lijn 152 en/of 157 in Amsterdam is, aangezien je in die lijnen gespot bent en er nog geen stempel op de Buzzer staat (waardoor ik ervanuit ga dat het je eerste (Connexxion-)bus van de dag is).
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #73

Bericht door Caspar »

Wat vinden jullie van de foto?
Ik hou niet zo van (mannen) vingers zo prominent in beeld. :oops:
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50895
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #73

Bericht door Suus »

Meltrain schreef:Heb je die Buzzer al voor 1 januari gekocht bij een Connexxion verkooppunt? :P
En ik kan niet lezen welke halte het is, maar ik gok dat het een halte van lijn 152 en/of 157 in Amsterdam is, aangezien je in die lijnen gespot bent en er nog geen stempel op de Buzzer staat (waardoor ik ervanuit ga dat het je eerste (Connexxion-)bus van de dag is).
Ik ken alleen geen haltes in Amsterdam waar zoveel rood op een haltebord is geplakt. Ook omdat in Amsterdam het toepassen van een haltebord een zeldzaamheid is.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
htm_tram
Berichten: 1369
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 08:35

Re: Mag ik even kwijt #73

Bericht door htm_tram »

MdJ schreef:Hij moet zelf ook foto's hebben natuurlijk... En dat kan alleen als je over Zwolle Rangeer gaat bajeren.
ik heb idd een paar minuten de tijd gehad voor foto's. We hadden het erg druk met plukken. Ramen, ramen uit de zwenk zwaai deuren, cabine ruiten en andere belangrijke benodigdheden om de 115 verder op te knappen ja. En natuurlijk een klein souvenirtje voor mezelf. :wink:
Zet CFL ineens gelede bussen in op lijn 112...
Zullen er wel te veel hobbyisten mee reizen...
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #73

Bericht door Fles »

Bwooh wat wordt er toch onsmakelijk hard gereden met die Thalys zeg. Ik kwam uit op een topsnelheid van 307,81 km/h
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #73

Bericht door webguy »

Waar is de like knop als je 'm nodig hebt :)
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #73

Bericht door Caspar »

Fles schreef:Bwooh wat wordt er toch onsmakelijk hard gereden met die Thalys zeg. Ik kwam uit op een topsnelheid van 307,81 km/h
Dat is best OKE! In de Railjet tussen Budapest en Wenen ging het niet harder dan 157km/u. En tussen St Polten en Linz 203km/u. Gelukkig deed de ICE het tussen Gottingen en Hannover Hbf het beter met 278km/u :)
Maarja de Fransen weten een stuk beter door te rijden op een constante snelheid. De ICE remt telkens af en trekt steeds op. De snelheid schommelt steeds tussen de 180 en 278km/u op een en het zelfde traject.
tsov
Berichten: 4085
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #73

Bericht door tsov »

find_your_spot schreef:Waar is deze foto genomen en op welke halte?
Het is een Zuidtangenthalte richting Amsterdam, waar ook andere lijnen stoppen. En vermoedelijk niet langs het vrije baan-traject, want daar niet zulke haltepalen...
Aan de achtergrond te zien is het niet Bijlmer, Ouderkerk of Oranjebaan, dus ik vermoed een halte in Haarlem?
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15343
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #73

Bericht door ODRAIL »

Zocht me net de tandjes naar een oud videoclipje ... kon hem niet vinden. Net toen ik het wou opgegeven was het gelukkig bingo.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #73

Bericht door Fles »

Caspar schreef:
Fles schreef:Bwooh wat wordt er toch onsmakelijk hard gereden met die Thalys zeg. Ik kwam uit op een topsnelheid van 307,81 km/h
Dat is best OKE! In de Railjet tussen Budapest en Wenen ging het niet harder dan 157km/u. En tussen St Polten en Linz 203km/u. Gelukkig deed de ICE het tussen Gottingen en Hannover Hbf het beter met 278km/u :)
Maarja de Fransen weten een stuk beter door te rijden op een constante snelheid. De ICE remt telkens af en trekt steeds op. De snelheid schommelt steeds tussen de 180 en 278km/u op een en het zelfde traject.

Afbeelding

:!: :P
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13544
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Mag ik even kwijt #73

Bericht door Wubbo »

Pfff, dan ga je een keer met de auto omdat je in een onmogelijk dorp moet zijn, gaat de auto stuk en doe je dus over een stuk van normaal 100 minuten slechts 300 minuten... :( Met het OV had ik dat in 200 minuten gedaan, maarja, dat is achteraf.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #73

Bericht door Fles »

Whehehe olieblikslaaf :P Boontje komt om zijn welverdiende loontje :P
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #73

Bericht door STF »

find_your_spot schreef:Waar is deze foto genomen en op welke halte?
Amstelveen Langerhuize
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: Mag ik even kwijt #73

Bericht door find_your_spot »

STF schreef:
find_your_spot schreef:Waar is deze foto genomen en op welke halte?
Amstelveen Langerhuize
Afbeelding
Ik weet serieus niet hoe je dit kan weten, maar het antwoord is goed. Gefeliciteerd.
For Your Railroad Adventures
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: Mag ik even kwijt #73

Bericht door find_your_spot »

Meltrain schreef:Heb je die Buzzer al voor 1 januari gekocht bij een Connexxion verkooppunt? :P
Die buzzers kon je in november gratis bestellen op de Connexxion site ter compensatie van de A6-A1 ellende.
Caspar schreef: Ik hou niet zo van (mannen) vingers zo prominent in beeld. :oops:
Sorry, zal ze de volgende keer weer rood lakken. Volgens mij had Dexter ook die wens liever.
Heb ik zulke lelijke nagels dan?
tsov schreef:Het is een Zuidtangenthalte richting Amsterdam, waar ook andere lijnen stoppen. En vermoedelijk niet langs het vrije baan-traject, want daar niet zulke haltepalen...
Aan de achtergrond te zien is het niet Bijlmer, Ouderkerk of Oranjebaan, dus ik vermoed een halte in Haarlem?
Je zat heel warm, maar blijkbaar ken je de nieuwe route toch niet goed genoeg. ;-)
For Your Railroad Adventures
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50895
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #73

Bericht door Suus »

Maar vergeet niet, de speed van de Thalys is niet beautifull he :mrgreen: Wel de seats, de wifi en de meals, maar niet de speed :lol:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #73

Bericht door Fles »

Bee schreef:Maar vergeet niet, de speed van de Thalys is niet beautifull he :mrgreen: Wel de seats, de wifi en de meals, maar niet de speed :lol:

De seats wel, de wifi SUCKS AS HELL, enneh.. meals??? No meals :N
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #73

Bericht door STF »

Ondanks dat we hier al zes jaar wonen krijgen we nog best veel post dat aan de oude campingeigenaar geadresseerd is, het meeste bestaat uit reclame maar er zit ook een tijdschrift bij waar voor betaald moet worden en die factuur gooien we elk jaar zo de vuilnisbak in, toch blijft het blad doodleuk komen. :shock:

Kijk wij doen het gewoon andersom; geen gratis tijdschriften voor de bewoner op ons oude adres in Castricum, maar kans op verkeersboetes. :mrgreen: De kentekenplaat van onze caravan staat namelijk nog altijd op dat adres geregistreerd, hij komt maar zo weinig keren per jaar op de openbare weg dat we het niet de moeite vonden om de kentekenpapieren te laten wijzigen. :wink:

Mijn oma woont sinds 1,5 jaar in een verzorgingshuis maar de bankafschriften blijven naar haar oude adres komen, de bank weigert de adressering aan te passen... Me moeder heeft het op allerlei manieren geprobeerd maar ze blijven doodleuk antwoorden dat oma dat zelf moet komen laten aanpassen, waar ze geestelijk echt niet meer toe in staat is.

Maar in Luxemburg is het niet veel beter als je het verhaal mag geloven van onze overbuurman; zijn schoonvader is twee jaar geleden overleden maar het telefoonabbonement kan alleen worden opgezegd door schoonvader zelf, ongeacht of die dood is of niet...
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #73

Bericht door STF »

find_your_spot schreef:
STF schreef: Amstelveen Langerhuize
Ik weet serieus niet hoe je dit kan weten, maar het antwoord is goed. Gefeliciteerd.
En jij maar denken dat ik alleen GVB haltes ken! Heel soms doe ik aan concessie-overschrijdend OV-hobbyisme. :6
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #73

Bericht door Caspar »

Fles schreef:
Bee schreef:Maar vergeet niet, de speed van de Thalys is niet beautifull he :mrgreen: Wel de seats, de wifi en de meals, maar niet de speed :lol:

De seats wel, de wifi SUCKS AS HELL, enneh.. meals??? No meals :N
Volgens mij worden diea alleen op werkdagen in de 1e klas geserveerd?
htm_tram
Berichten: 1369
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 08:35

Re: Mag ik even kwijt #73

Bericht door htm_tram »

Er kwam een koffie slurf van sterf-ex langs tussen ut en ah :')
Zet CFL ineens gelede bussen in op lijn 112...
Zullen er wel te veel hobbyisten mee reizen...
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: Mag ik even kwijt #73

Bericht door find_your_spot »

STF schreef: En jij maar denken dat ik alleen GVB haltes ken! Heel soms doe ik aan concessie-overschrijdend OV-hobbyisme. :6
Ooooooooooh! Moderators, kunnen jullie hem een ban geven? Dit dient niet getolereerd te worden!
En mij maar in de waan laten dat je een echte GVB-er was...

Ben diep teleurgesteld.
For Your Railroad Adventures
Mark
Berichten: 1968
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:43
Locatie: Vlaardingen

Re: Mag ik even kwijt #73

Bericht door Mark »

Handig, vannacht wilden we na een avondje stappen rond 3 uur vanuit Enschede weer richting huis vertrekken. Komen we bij de parkeerplaats waar ik de auto geparkeerd had, is de hele boel door de brandweer afgesloten. Er was een gaslek en het kon nog wel een uur gaan duren. :') Toen maar weer de kroeg in gedoken. _O-
Uiteindelijk was het lek rond kwart voor 4 alsnog gedicht.
Berlin, meine Stadt, meine Liebe.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #73

Bericht door deadlock »

Welke tent ben je geweest?
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Majestic-12 [Bot] en 50 gasten