Mag ik even kwijt #74

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gertjan
Berichten: 302
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:30
Locatie: Zwijndrecht

Re: Mag ik even kwijt #73

Bericht door Gertjan »

Mark schreef:Er was een gaslek en het kon nog wel een uur gaan duren. :') Toen maar weer de kroeg in gedoken. _O-
Uiteindelijk was het lek rond kwart voor 4 alsnog gedicht.
Alsof je dat erg vond _O-
Most things are designed to be user friendly...
But nothing is ever designed to be idiot proof!
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #73

Bericht door Suus »

Mijn vader kwam net en zei: Wil je snel geld verdienen? Na, dat wil ik wel, dus hij geeft een schaar, lijmstift, een doosje en een handvol spaarkaarten aan. Blijken ze een werkelijk belachelijke hoeveelheid koffiezegels van de Albert Heijn te hebben. Ben na 13 spaarkaarten maar gestopt met plakken omdat ik geen spaarkaarten meer had, maar ik had nog wel even door kunnen gaan :')

In hetzelfde bakje trouwens ook nog Bona Tafellakenzegels uit 1984. Mijn vader wilde ze nog insturen: Krijg je vast nog een tafellaken voor! Mijn moeder wilde dat niet, want ze vond de tafellakens toen heel lelijk. Waarom heb je ze dan überhaupt gespaard :')
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #73

Bericht door webguy »

Kijk trouwens uit met die koffiekaarten... Was laatst iemand voor me die oude kaarten wilde gebruiken, maar het kassasysteem sloeg op hol en in plaats van korting op koffie moest je 1 cent betalen als 'ie werd gescand. Je krijgt nu het bedrag gewoon terug geloof ik ipv dat het voor producten gebruikt kan/moet worde was de conclusie (10 min later).
hauptbahnhof
Berichten: 3904
Lid geworden op: wo 20 okt 2010, 22:00

Re: Mag ik even kwijt #73

Bericht door hauptbahnhof »

Dat van die 1 cent was volgens mij altijd zo. Weet alleen niet meer of het later werd afgehaald of niet.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #73

Bericht door webguy »

Nja, ok, maar het werkte dus niet meer want er ging niet 2,50 af voor de Perla pads...
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #73

Bericht door Michael »

Het gaat al heel de week lekker met extra werken. Ik word iedere keer gebeld of ik extra kan werken. Net ook weer of ik vandaag effe 2 uur eerder wil beginnen
microshit
Berichten: 1133
Lid geworden op: wo 02 feb 2011, 17:53

Re: Mag ik even kwijt #73

Bericht door microshit »

webguy schreef:Kijk trouwens uit met die koffiekaarten... Was laatst iemand voor me die oude kaarten wilde gebruiken, maar het kassasysteem sloeg op hol en in plaats van korting op koffie moest je 1 cent betalen als 'ie werd gescand. Je krijgt nu het bedrag gewoon terug geloof ik ipv dat het voor producten gebruikt kan/moet worde was de conclusie (10 min later).
De "oude" kaarten (die nog recht geven op een gratis pak koffie), scannen standaard voor -0.01 (dus 1 cent terug), de caissière moet hier namelijk zelf het bedrag aan toekennen (=de prijs van de koffie). De nieuwere inderdaad geven recht op €2 korting. Prijstechnisch gezien is het dus interessanter om de nieuwe kaarten te gebruiken.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #74

Bericht door Suus »

Ik heb nieuwe kaarten, dat scheelt.

Het is toch niet erg dat ik nog van die zegels geplakt hebt met een meneer met een bril op de achtergrond (A) Ik heb de zegels die nog 20 punten waard waren maar niet opgeplakt :mrgreen:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
htm_tram
Berichten: 1369
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 08:35

Re: Mag ik even kwijt #74

Bericht door htm_tram »

Joepie zit een onverbouwde ICM in de 1900 richting Den haag. Nu tussen Helmond en Eindhoven. Goeie afsluiter van dit weekend. Bedankt NS :) :pos:
Zet CFL ineens gelede bussen in op lijn 112...
Zullen er wel te veel hobbyisten mee reizen...
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #74

Bericht door Oud forumgebruiker »

Laat die zomer maar komen jongens

AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #74

Bericht door Caspar »

Word er nu al ergens gecampeerd in tenten= :shock: Of is het een opwarmertje met een oude plaat voor wat gaat komen :D

De terrasjes zaten vanmiddag in ieder geval belachelijk vol in Amsterdam.
Mark
Berichten: 1968
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:43
Locatie: Vlaardingen

Re: Mag ik even kwijt #74

Bericht door Mark »

ziggy schreef:Laat die zomer maar komen jongens
Melt _O_
Berlin, meine Stadt, meine Liebe.
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #74

Bericht door Oud forumgebruiker »

Caspar schreef:Of is het een opwarmertje met een oude plaat voor wat gaat komen :D.
Dus dat. En overigens, hier camperen ze wel zo wat het hele jaar door... :shock:
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #74

Bericht door Caspar »

Ja en de kerstvakantie is daar zelfs hoogseizoen. :lol:
Vreselijk een camping met douchemunten. Maak het dan gewoon een euro per dag duurder dat je ''gratis'' kan douchen. Als ik ergens een hekel aan heb is het wel aan douchemunten.
Laatst gewijzigd door Caspar op zo 20 mar 2011, 21:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #74

Bericht door Fles »

Mark schreef:Melt _O_
Daar is het nog een beetje frisjes voor vind ik zelf :N
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #74

Bericht door Caspar »

Hat er nog nooit van gehoord Melt. Staan wel aardige techno djs op de line up zo te zien.
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #74

Bericht door Oud forumgebruiker »

Er is altijd een geweldige sfeer... en de combinatie verlaten haven + strandje + meertje + campinkje + oude loodsen met muziek en drinks en alles maakt het toch wel een hoogtepuntje per jaar. Ben zelf ook wel van de elektro (digitalism, boys noize, crystal castles etc), maar ook de poppy hipsterdingetjes vind ik leuk om mee te pikken (the drums, edward sharpe, calvin harris etc). Maarja, kortom, een lekker mixie dus. En de line-up is nog niet compleet, dus hoop stiekum op nog wat grote namen :)

Overigens, ik heb net de eerste BBQ van het jaar achter de rug. Hier op het dak, lekker uit de wind, met een zonnetje en een beperkt aantal alcoholische versnaperingen (morgen weer op tijd op). De zomer zit in mn bol!
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #74

Bericht door Fles »

Caspar schreef:Ja en de kerstvakantie is daar zelfs hoogseizoen. :lol:
Vreselijk een camping met douchemunten. Maak het dan gewoon een euro per dag duurder dat je ''gratis'' kan douchen.
Dan zal je zien dat er allemaal Caspartjes ineens de hele dag onder de douche gaan staan terwijl 90 % van de camping staat te wachten :')
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #74

Bericht door Caspar »

Ik snap je punt wel, maar een douchemunt staat bij mij niet symbool voor onthaasten of relaxen. En dat wil ik op vakantie juist wel. Als ik al moet gaan opletten of ik wel binnen de 240 seconde alle shampoo uit mijn haar heb gespoeld, is de charme er wel van af.
Beetje zelfde idee als dat je ergens zit te eten in een restaurant en de ober zou naar je toe komen, meneer wilt u even door eten, ik wil zo een tweede klant aan deze tafel gaan laten eten vanavond.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #74

Bericht door Fles »

Caspar schreef:Beetje zelfde idee als dat je ergens zit te eten in een restaurant en de ober zou naar je toe komen, meneer wilt u even door eten, ik wil zo een tweede klant aan deze tafel gaan laten eten vanavond.
Dat maak ik weleens mee op zich trouwens. Dat ze er al met het hoofdgerecht staan voordat je het voorgerecht ophebt. EN of ze dan maar meteen kunnen afrekenen "want ik ga zo weg". EN dan een half uur later nog steeds gewoon rondlopen.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #74

Bericht door STF »

Caspar schreef:Vreselijk een camping met douchemunten. Maak het dan gewoon een euro per dag duurder dat je ''gratis'' kan douchen. Als ik ergens een hekel aan heb is het wel aan douchemunten.
Nog een aantal jaar en er zal zo goed als geen camping meer te vinden zijn zonder douchemunten of ander betaalsysteem zoals SEP, niet alleen de waterprijs stijgt gigantisch, (vorig jaar betaalden we nog €2,50 per m3, dit jaar €3,50 en vanaf volgend jaar €6,50!) maar je krijgt ook o.a. op je vingers getikt van het ministerie van milieu als je douches gratis zijn i.v.m waterverspilling.
De jaren 90 kenmerkten zich dat je betaalsystemen voor de douches meer en meer zag verdwijnen en sinds de jaren 2000 keert het weer helemaal terug.

Bij ons kun je gewoon zien hoeveel tijd je nog nog ongeveer overhebt:
Afbeelding
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #74

Bericht door Justin »

Kan me zo'n systeem nog herinneren toen ik voor het laatst op de camping stond... Dat was in 1996 in Duitsland....

Zo, net m'n presentatie voor vrijdag gemaakt. Ik werk altijd veel beter aan mijn projecten 's nachts dan overdag somehow...

Ik ga naar bed. Weltrusten!

En goedemorgen voor degenen die nu hun vroege diensten beginnen ;).
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #74

Bericht door Caspar »

@STF, waarom in een hotel dan niet een douchemunten apparaat? Daar zal ook vast veel water worden verspilt. Als ik een hotel van 75 euro boek, zal daar vast wel 2 euro voor het water bedoeld zijn.
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #74

Bericht door Thom91 »

goedemorgen, het is lente :)
Komt wel goed schatje.
htm_tram
Berichten: 1369
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 08:35

Re: Mag ik even kwijt #74

Bericht door htm_tram »

Nee ti's maandag :(
Zet CFL ineens gelede bussen in op lijn 112...
Zullen er wel te veel hobbyisten mee reizen...
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 46 gasten