Wat eten we vandaag? #12

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Wat eten we vandaag? #12

Bericht door Fles »

Ik neem eigenlijk altijd hetzelfde :D Mijn thuisbezorg-wereld is zo ééndimensionaal als een breinaald :D
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6464
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Wat eten we vandaag? #12

Bericht door Daantje »

Andijviestamppot met jus, spekjes en een gehaktbal :)
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50895
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Wat eten we vandaag? #12

Bericht door Suus »

Op de binnenplaats was vandaag een reusachtige barbeque. Als je vlees voor jezelf en voor iemand anders meebracht mocht je meedoen. Heb een familiepak hamburgers meegenomen, en kreeg van iemand anders een shaslick 8-)

Barbequecounter voor 2011: 1 :D
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Wat eten we vandaag? #12

Bericht door Dexter »

Ik had schaft in Hlm en was dus zo goed als verdoemd. Gelukkig hebben ze daar een Döner Company. :P
Vallend blad maakt rails glad.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Wat eten we vandaag? #12

Bericht door Fles »

Bee schreef:Op de binnenplaats was vandaag een reusachtige barbeque. Als je vlees voor jezelf en voor iemand anders meebracht mocht je meedoen. Heb een familiepak hamburgers meegenomen, en kreeg van iemand anders een shaslick 8-)

Barbequecounter voor 2011: 1 :D

Zo, dat is een goed begin :D
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Wat eten we vandaag? #12

Bericht door Justin »

Lekker man!

Hier een preischotel. En oh wat is stracitella-ijs toch zo lekker....
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Gertjan
Berichten: 302
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:30
Locatie: Zwijndrecht

Re: Wat eten we vandaag? #12

Bericht door Gertjan »

Kip met aardappels en sperzieboontjes. Straks even kijken of ik nog een toetje kan scoren.
Most things are designed to be user friendly...
But nothing is ever designed to be idiot proof!
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39181
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Wat eten we vandaag? #12

Bericht door Daniel »

Kip met wat prei, ananas en sweet-chili-saus met rijst erbij. Dat bleek een wat eetbaarder (qua heetheid) combinatie als met de andere helft van 't flesje saus. Helpt ook goed tegen een verstopte neus trouwens :lol:
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6464
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Wat eten we vandaag? #12

Bericht door Daantje »

Pasta met carbonarasaus :)
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50895
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Wat eten we vandaag? #12

Bericht door Suus »

Ik heb trouwens al een tijdje zin in een lekker lapje Karretjesvlees :oops:

Karretjesvlees is de informele benaming van een stuk vlees (hamburgerachtig) met een krokant korstje in de vorm van Verrie de vriendelijke winkelwagen. Vroeger heette Verrie volgens mij Leen, maargoed. Logischerwijs verkoopt de Albert Heijn geen karretjesvlees, maar ik kan ook niet echt een alternatief vinden :(
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Wat eten we vandaag? #12

Bericht door Dexter »

Ik verkeerde vanavond in de gelukkige omstandigheid om een riante schaft in Gvc te hebben, dus ik ben ik op de tram gestapt en heb een bezoekje gebracht aan Irodion in de Grote Marktstraat voor een lekkere Pita Giros. Man, wat stonk ik daarna uit m'n muil. :X Een geluk voor de reizigers dat de boordomroep alleen geluid en geen geur overdraagt... (A)
Vallend blad maakt rails glad.
MdJ
Berichten: 4536
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:47
Locatie: Vleuterweide

Re: Wat eten we vandaag? #12

Bericht door MdJ »

Ik heb vandaag 4 bolletjes vanille-ijs gegeten, bij een nieuw winkeltje in het winkelcentrum op loopafstand van mijn school... :D
Bij twijfel: gebruik beton.
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6464
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Wat eten we vandaag? #12

Bericht door Daantje »

Bee schreef:Ik heb trouwens al een tijdje zin in een lekker lapje Karretjesvlees :oops:

Karretjesvlees is de informele benaming van een stuk vlees (hamburgerachtig) met een krokant korstje in de vorm van Verrie de vriendelijke winkelwagen. Vroeger heette Verrie volgens mij Leen, maargoed. Logischerwijs verkoopt de Albert Heijn geen karretjesvlees, maar ik kan ook niet echt een alternatief vinden :(
Het klinkt als een carrero of zit ik er dan heel erg naast?

Ik eet vanavond macaroni met ham en kaas
hauptbahnhof
Berichten: 3923
Lid geworden op: wo 20 okt 2010, 22:00

Re: Wat eten we vandaag? #12

Bericht door hauptbahnhof »

Zelfgemaakte salade met komkommer, paprika, avocado, gerookte kip, mozarella, honing-mustard-dressing, pijnboompitjes, gedroogde spekjes, cherry tomaatjes.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39181
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Wat eten we vandaag? #12

Bericht door Daniel »

Rode kool met aardappels en een peperburger :)
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
microshit
Berichten: 1133
Lid geworden op: wo 02 feb 2011, 17:53

Re: Wat eten we vandaag? #12

Bericht door microshit »

Kant-en-klare lasagne :) Nu eens een toetje gaan bedenken...
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Wat eten we vandaag? #12

Bericht door Justin »

Broodje Shoarma... Jeuj, dat had ik al heel lang niet meer op...

Dat was dus 2 uur in de sportschool ongedaan maken :')
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Wat eten we vandaag? #12

Bericht door Dexter »

Vandaag een patatje pinda gehaald, gegarneerd met een goulashkroket en een lekkere grote aardbeien-milkshake. Zo'n week late dienst is écht slecht voor je... :Y

En een collegaatje was naar de McDo gelopen, zat ze net haar vangst op te eten, komt die irritante tsjilp-McDo-reclame op tv voorbij. Vervolgens zat iedereen haar aan te kijken met een blik van: "Ga jij nu ook zitten fluiten?" :lol:
Vallend blad maakt rails glad.
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Wat eten we vandaag? #12

Bericht door Dexter »

Vanavond uit eten met mijn schoonfamilie want mijn schoonmoeder was deze week jarig. We gaan naar een poepsjieke tent waar je stoel voor je wordt aangeschoven en ze van die enorme borden serveren met een microscopisch klein stukje vlees, 3 aardappeltjes en een takje groen. Dus ik zal mijn best doen om er een boer van 9,0 op de schaal van Richter uit te persen. (A)

En na afloop natuurlijk snel nog even langs de McDrive, want eten heeft behalve een sociale functie natuurlijk ook nog een vullende functie. :Y
Vallend blad maakt rails glad.
Ennes
Berichten: 2545
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 10:20

Re: Wat eten we vandaag? #12

Bericht door Ennes »

Dexter schreef:Vanavond uit eten met mijn schoonfamilie want mijn schoonmoeder was deze week jarig. We gaan naar een poepsjieke tent waar je stoel voor je wordt aangeschoven en ze van die enorme borden serveren met een microscopisch klein stukje vlees, 3 aardappeltjes en een takje groen. Dus ik zal mijn best doen om er een boer van 9,0 op de schaal van Richter uit te persen. (A)

En na afloop natuurlijk snel nog even langs de McDrive, want eten heeft behalve een sociale functie natuurlijk ook nog een vullende functie. :Y
je kan ook even gaan vooreten dexter!!! dan lijkt het ook net of je vol zit van de culinairesmakelozehollekiesvullende hap. en daarnaast hoef je niet zo heel erg uit te kijken naar het moment van vertrek, richting de Mc Drek.
Aansluitingen behaald in het verleden,bieden geen garantie voor de toekomst
problemen kunnen er zijn... of je kan ze zoeken!
NS gaat "niet" over één nacht ijs.
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Wat eten we vandaag? #12

Bericht door Dexter »

Ennes schreef:je kan ook even gaan vooreten dexter!!! dan lijkt het ook net of je vol zit van de culinairesmakelozehollekiesvullende hap. en daarnaast hoef je niet zo heel erg uit te kijken naar het moment van vertrek, richting de Mc Drek.
Jij kunt gedachten lezen, wat eng! :lol: Ik gooi zojuist een stokbroodje zalm/roomkaas/ei naar binnen bij wijze van verlaat ontbijt. Dat mag ook wel want het is voor mij vandaag zaterdag/zondag op 1 dag en morgen is het weer maandag. :')
Vallend blad maakt rails glad.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50895
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Wat eten we vandaag? #12

Bericht door Suus »

Mijn oma zei altijd: Je hebt pas goed gegeten als je na afloop nog een klein beetje trek hebt.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Ennes
Berichten: 2545
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 10:20

Re: Wat eten we vandaag? #12

Bericht door Ennes »

Bee schreef:Mijn oma zei altijd: Je hebt pas goed gegeten als je na afloop nog een klein beetje trek hebt.
Dan moet je inderdaad niet bij zo'n Bilderberg achtige tent gaan eten, want dan heb je gewoon nog heel veel trek, en ik ben niet eens een grote eter!
Aansluitingen behaald in het verleden,bieden geen garantie voor de toekomst
problemen kunnen er zijn... of je kan ze zoeken!
NS gaat "niet" over één nacht ijs.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50895
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Wat eten we vandaag? #12

Bericht door Suus »

Ik heb wel eens bij Bilderberg in Apeldoorn gegeten, na afloop had je echt een gevoel van vervulling, dus perfect :pos:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Ennes
Berichten: 2545
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 10:20

Re: Wat eten we vandaag? #12

Bericht door Ennes »

Bee schreef:Ik heb wel eens bij Bilderberg in Apeldoorn gegeten, na afloop had je echt een gevoel van vervulling, dus perfect :pos:
Ik heb er dus in mijn vorige baan een week gezeten voor een cursus... Gelukkig zat er een supermarktje niet al te ver vandaan waar we een soort van noodrantsoen konden aanleggen voor die week.
Aansluitingen behaald in het verleden,bieden geen garantie voor de toekomst
problemen kunnen er zijn... of je kan ze zoeken!
NS gaat "niet" over één nacht ijs.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 54 gasten