Mag ik even kwijt #74

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
M57
Berichten: 1157
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:25

Re: Mag ik even kwijt #74

Bericht door M57 »

Wat handig dat je zelf kan bepalen of dat terecht is.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50829
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #74

Bericht door Suus »

Kom op, je bent wel een heel brutale straatmuzikant als je ook nog een expliciet om geld gaat vragen als ik 30 seconden bij mijn fiets sta :roll:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #74

Bericht door Caspar »

In de trein heb ik ze trouwens al een paar jaar niet meer gezien. Een jaar of 4 geleden kwam er regelmatig iemand langs met zon trekzak, en daarachteraan liep dan iemand met een plastic koffiebekertje om het geld te innen. Ze stapten dan in bij Amsterdam Sloterdijk en bij Amstel waren ze altijd weer verdwenen. Als er een hc kwam verdweem de accordeon snel in een Aldi-boodschappentas.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39097
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #74

Bericht door Daniel »

@Wubbo: jij hebt ze zeker nooit erbij horen zingen... pfoe, die keren wist ik niet hoe snel ik in de stationshal moest komen :mrgreen:
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
htm_tram
Berichten: 1369
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 08:35

Re: Mag ik even kwijt #74

Bericht door htm_tram »

Ik loop nou stage bij de V&D in de bakkerij. Ze hebben deze 2 weken dat prijzen circus, oftewel in de bakkerj is het sus ook erg druk. Volgende week heb ik op school alleen een gesprek van een halfuur en de 2 vaste stage dagen... Ik heb geen zin om extra te komen van wege de drukte... Nee hoor een andere leerling uit een à Derek klas praat zijn mond voorbij met als gevolg dat ik maandag ochtend dus ook extra moet komen... :roll:

Gelukkig hoef ik nog maar een paar dagen en ben ik door me uren heen. Ook een troost dat zij al om 05.00 uur moeten beginnen morgen en ik zelf pas om 07.00 uur hoef op te staan... :lol:
Zet CFL ineens gelede bussen in op lijn 112...
Zullen er wel te veel hobbyisten mee reizen...
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #74

Bericht door STF »

Wat ligt het riool van het woonhuis ongeloofelijk ondiep, slechts drie centimeter onder het gras. Ik moest vanmiddag een geul graven voor een kabel dus kwam zodoende die buis tegen, nog een wonder dat het nooit dichtvriest.

Afbeelding
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #74

Bericht door Caspar »

Vandaag stuk fietsen, iemand tips voor leuke gebieden om doorheen te fietsen? (in N-H, Z-H of Utrecht) De West Friese polders heb ik intussen wel gezien voor eventjes.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #74

Bericht door Fles »

Geert schreef:maar die accordeonspelers mogen van mij meteen wegwezen :roll:

Ze lezen mee denk ik :D

Vanochtend zat er ineens een saxofonist :Y
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #74

Bericht door Fles »

Caspar schreef:Vandaag stuk fietsen, iemand tips voor leuke gebieden om doorheen te fietsen? (in N-H, Z-H of Utrecht) De West Friese polders heb ik intussen wel gezien voor eventjes.
Heuvelrug *O* Trein naar Baarn, fietsen naar Lage Vuursche, pannenkoekje happen, doorfietsen naar Hollandsche Rading, trein terug *O*
Laatst gewijzigd door Fles op za 26 mar 2011, 17:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Michael
Berichten: 11742
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #74

Bericht door Michael »

Ik baal er echt van dat ik vannacht moet werken. De klok gaat een uur vooruit, maar dat word op mijn werk pas na sluitingstijd gedaan en ben ik dus pas om 5.00 klaar in plaats van 4.00 :cry: :x
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39097
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #74

Bericht door Daniel »

Fles schreef:
Caspar schreef:Vandaag stuk fietsen, iemand tips voor leuke gebieden om doorheen te fietsen? (in N-H, Z-H of Utrecht) De West Friese polders heb ik intussen wel gezien voor eventjes.
Heuvelrug *O* Trein naar Baarn, fietsen naar Lage Vuursche, pannenkoekje happen, doorfietsen naar Hollandsche Rading, trein terug *O*
Beetje laat, maargoed... Amersfoort - Maarn - Doorn - Driebergen is ook 'n mooi stuk door de bossen. Zit ook nog 'n lekker hellinkje in (omlaag natuurlijk 't leukste :P )
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50829
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #74

Bericht door Suus »

Mijn fiets kan maandag naar de fietsenmaker, want zojuist kwam de linkerstaaf van de voorvork los van de as in het wiel :shock:

Natuurlijk nergens meer die bout terug kunnen vinden, dus dat moet gerepareerd worden :N

Oja, ik stond vandaag op de voorlichtingsmarkt van de UvA, zoals altijd mijn studie samen met Media en Cultuur gezellig aan een tafel, en wie denk je dat er langs komt... Joris Lam, een van de typetjes uit Bij ons in de PC. :')
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #74

Bericht door Caspar »

Daniel schreef:
Fles schreef:Heuvelrug *O* Trein naar Baarn, fietsen naar Lage Vuursche, pannenkoekje happen, doorfietsen naar Hollandsche Rading, trein terug *O*
Beetje laat, maargoed... Amersfoort - Maarn - Doorn - Driebergen is ook 'n mooi stuk door de bossen. Zit ook nog 'n lekker hellinkje in (omlaag natuurlijk 't leukste :P )
Ik zal als het volgende week eens mooi weer is daar wel eens een tochtje maken. Heb mijn middag vernaggelt in de Ikea in Amsterdam om een kraan te kopen. Dat duurde allemaal ontzettend lang. Voor ik aan de beurt was bij een medewerker op de keukenafdeling die de order kon maken (15 minuten wachten) vervolgens met die order naar de kassa lopen, 5 minuten lopen door die hele winkel heen slalommen. En dan om de minuut: bla bla bla wil opgehaald worden in Smaland, herhaling... Goed bij de kassa hoor je dat je naar een uitgifte punt kan gaan lopen 1,5 km verderop op het industrieterrein. (Ik liep verkeerd, en heb 50 minuten gelopen voor ik er was) Kom je daar aan, moest ik weer in de rij staan voor je bestelling kon worden uitgezocht uit het magazijn. Die rij duurde 25 minuten. Best frustrerend, 3 uren bezig te zijn om 1 kraan te kopen. (reistijd met het OV niet eens meegeteld).
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50829
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #74

Bericht door Suus »

Oja, de IKEA afhaallocatie, dat is daar eigenlijk vlakbij maar toch wel weer even zoeken, staat slecht aangegeven.

Ik heb een fietsenmaker gevonden die tot middernacht open is, dus daar ga ik zo even langs om de fiets weer op orde te krijgen.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #74

Bericht door Geert »

Fles schreef:
Geert schreef:maar die accordeonspelers mogen van mij meteen wegwezen :roll:

Ze lezen mee denk ik :D

Vanochtend zat er ineens een saxofonist :Y
:lol:

@Caspar: rondom Rhenen is ook een mooi wandel/fietsgebied. Ik heb zelf wel eens een wandeling gemaakt van Rhenen naar Veenendaal, dat is best mooi met af en toe wat heuvels en veel bossen. :)
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #74

Bericht door webguy »

De hei en bossen rondom Hilversum en Laren zijn ook erg mooi :) Zo kunnen we wel even doorgaan met fiets gebieden :)
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15321
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #74

Bericht door ODRAIL »

Zo, ik ben ook weer online. Het kamertje waarin ik zit heeft een nieuw behangtje gekregen :wink:.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50829
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #74

Bericht door Suus »

Zomertijd, Zoooohooomeeeertiiiiijjddd, Zooooohoooommeeeerrtiiijjjjddd *O*

Door nu een uurtje in te leveren, kunnen we van de herfst weer lekker lang slapen, en wie wil dat nu niet *O*

Heb natuurlijk wel als eis dat het de rest van de zomertijd mooi weer is :P
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39097
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #74

Bericht door Daniel »

He bah, ik werd net de afgelopen weken wakker met het eerste beetje daglicht :P Nu weer 'n tijdje wachten op die natuurlijke wekker, toch opvallend dat ik afgelopen winter relatief vaker een trein later had als gevolg van het niet m'n bed uit kunnen komen.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #74

Bericht door Caspar »

Er verzamelt zich een groepje Antillianen hier onder mijn huis. Lekker wodka drinken in een plastic koffiebekertje en een beetje in de kou staan ouwehoeren. Ik snap niet wat daar leuk aan kan zijn voor hun.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50829
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #74

Bericht door Suus »

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=cmQ4aGzdnqc[/youtube]
Mooi om te zien hoe zo'n wissel nu werkt :)
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21229
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #74

Bericht door Meltrain »

Bee schreef:Mijn fiets kan maandag naar de fietsenmaker, want zojuist kwam de linkerstaaf van de voorvork los van de as in het wiel :shock:
Is dat die net gewonnen, nieuwe fiets? :o
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #74

Bericht door STF »

Ik lees net het volgende op find_your_spot zijn twitter:
Een goed overtuigend verhaal en ik mag gratis mee met de nachtbus.
Wedden dat ie de chauffeur heeft wijs gemaakt dat zijn OV chipkaart niet werkt zolang de bus nog niet op de zomertijd staat. :mrgreen:
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #74

Bericht door Dexter »

Bee schreef:Mooi om te zien hoe zo'n wissel nu werkt :)
Leuk filmpje inderdaad! Zie je nu wel dat ze nog wissels hebben in Japan Vinny? :mrgreen:

Overigens is dit wel een bijzonder wissel, ik heb deze combinatie in ieder geval nog nooit gezien: Een half Engels wissel gecombineerd met een bedienbare kruising (zeg maar een kruising met wisseltongen, zoals die ook in Ehv ligt).
Vallend blad maakt rails glad.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13014
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #74

Bericht door Ardan »

Zo! 6 uur, forumpje doorgelezen, slapen!
Supergezellige avond gehad in de kroeg, leuke gasten, lekkere omzet en een lekkere fooi :D
Met de wintertijd gaan we een uurtje langer door, houden we dus de op dat moment geldende tijd aan. Anders krijg je van dat gezeik 'We gaan sluiten, het is 3 uur' 'Nee man! Het is pas 2 uur!'. Nu zijn we een half uurtje eerder gestopt :) Is ook weer zo lullig om om 2 uur, als het dan al 3 uur is, te sluiten, meteen een uur minder..
Ben bekaf, welterusten!
Ik doe ook maar wat
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 64 gasten