Het Grote Blundertopic #2

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gertjan
Berichten: 302
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:30
Locatie: Zwijndrecht

Re: Het Grote Blundertopic #2

Bericht door Gertjan »

Kom je met 2 treinstellen aan op spoor 10 (B) te Rtd, bel je netjes naar de procesleider NedTrain waar ze de treinstellen willen hebben. Heel verhaal, in elk geval splitsen en iemand van NedTrain zou het voorste stel meenemen naar de wasstraat, en of ik even met het achterste stel naar 23M (putspoor) wou rijden.
Netjes trein op de parkeerrem gezet, jas meegenomen enzo en ik stap in het achterste stel. Shit tas vergeten :roll:
Nja, snel me tas weer gepakt uit het andere stel en terug gelopen.
Ik doe me sleuteltje in dat stel, en wil hem opbouwen ... *pssssssssst* snelrem :x Ik kijken wat het probleem is, maar ik kan het probleem niet vinden.

Nouja, dan maar naar NedTrain bellen. "Eeh, misschien is het handig als je hem ff aftrapt" :oops:
(Mn mentor heeft een uur lang met een dikke grijns rondgelopen, en ik ben bang dat ik het morgen ook wel heel de dag aan moet horen :roll: )
Most things are designed to be user friendly...
But nothing is ever designed to be idiot proof!
Gebruikersavatar
Cookie
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 1671
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 17:06

Re: Het Grote Blundertopic #2

Bericht door Cookie »

Afgelopen donderdag had ik "Wie is de Mol" niet gezien en zag ik toch mijn grote ergernis al op nu.nl staat dat persoon X de mol was. Vervolgens raak ik aan de klets met een afdelingsgenoot waartegen ik dat dus zei, inclusief de mollennaam. Bleek diegene de aflevering ook gemist te hebben en het ook nog niet te willen weten :@ .
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Het Grote Blundertopic #2

Bericht door Fles »

Nou, t is wat :)
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Het Grote Blundertopic #2

Bericht door Dexter »

Dat een Pita Giros zonder bestek niet elegant op te eten valt, is nog te begrijpen. Maar als je daarna je mond afveegt, vergeet dan niet om even in een spiegel te kijken of er nog ergens een witte klodder Tzatziki boven je mondhoek zit. Anders krijg je weer grapjes van collega's te horen of je soms weer bij iemand onder de stuurtafel gedoken bent. :P
Vallend blad maakt rails glad.
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Het Grote Blundertopic #2

Bericht door Justin »

Tja... Op z'n Grieks :mrgreen:
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #2

Bericht door STF »

Vanmiddag kwam een monteur eindelijk de gasmeter monteren, zodat we bijtijds gas kunnen laten vullen in de tank. Maar waar het om ging; die monteur stond werkelijk waar nog niet buiten of de meter sodemieterde al van de muur...
Marc
Berichten: 1008
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 18:46
Locatie: Maastricht

Re: Het Grote Blundertopic #2

Bericht door Marc »

Ook tijdens een wandeling kan natuurlijk eens wat mis gaan. In het bos hier bij Maastricht stond een grote plas water op het pad, maar op een of andere manier moest hier ik toch langs (ik was namelijk bezig met een wandelroute). Oké, aan de zijkant stond maar een kleine plas water en als ik hier voorzichtig door zou lopen dan zou ik de overkant wel bereiken. Niets is minder waar, want de plas bleek veel dieper te zijn en bestond ook nog uit een flinke laag modder. M'n schoen verdween in z'n geheel in de modder (gelukkig was het een goedkoop paar gymschoenen waar ik op liep). De rest van de wandeling heb ik dus gemaakt op één bruine schoen en één bruin/zwarte schoen...
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6030
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Het Grote Blundertopic #2

Bericht door AppleMoose »

Net vroeg een goede vriend van me wat ik vandaag gegeten had.
De gekookte piepers en de rollade wist ik wel op te noemen, maar wat was de groente (naast de piepers) ookalweer?... :')

Dat de Alzheimer al zo vroeg toe kan slaan zeg :mrgreen:

Pas na lange tijd denken wist ik het opeens weer. Ik had het natuurlijk verkeerd aangepakt. Ik had het moeten gooien op "vergeten groentes". Dat is erg hip momenteel :Y
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Het Grote Blundertopic #2

Bericht door Dexter »

Marc schreef:Niets is minder waar, want de plas bleek veel dieper te zijn en bestond ook nog uit een flinke laag modder.
Dat overkwam me vorig jaar met de scooter. Ik wilde op een smal weggetje iemand passeren via de berm, waar ook een grote plas lag die er zo op het eerste gezicht vrij ondiep uit zag. Vervolgens zakte ik er tot mijn assen in. Dat klonk zo:

PLONS!!! PRUTPrutPrutblublublub. -o-
Vallend blad maakt rails glad.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Het Grote Blundertopic #2

Bericht door Fles »

Dexter schreef:Dat een Pita Giros zonder bestek niet elegant op te eten valt, is nog te begrijpen. Maar als je daarna je mond afveegt, vergeet dan niet om even in een spiegel te kijken of er nog ergens een witte klodder Tzatziki boven je mondhoek zit. Anders krijg je weer grapjes van collega's te horen of je soms weer bij iemand onder de stuurtafel gedoken bent. :P

Altijd dit soort dingen met jou he? :lol: Zou bouw je gaandeweg toch wel een imago op hoor :mrgreen:
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Het Grote Blundertopic #2

Bericht door Dexter »

Fles schreef:Altijd dit soort dingen met jou he? :lol: Zou bouw je gaandeweg toch wel een imago op hoor :mrgreen:
Ja ik weet het en het ergste is nog wel dat ik er helemaal geen extra moeite voor doe, ik kan er echt niets aan doen! :( Maar ze vinden me wel een kleurrijk persoon en ik maak iedereen altijd weer aan het lachen: Het zonnetje bij het spoor.

Dus dat is dan wel weer leuk om zo te boek te staan. :Y
Vallend blad maakt rails glad.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50888
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #2

Bericht door Suus »

Ik wilde een schoonmaakpakket voor mijn computer kopen aangezien ik morgen een stand heb op de opleidingenmarkt van de UvA, maar toen ik bij de winkel aankwam stond er een rij van hier tot Tokyo voor de deur voor mensen die een iPad 2 willen kopen. Dat was ik dus even vergeten maar daar ga ik dus niet instaan :N
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Het Grote Blundertopic #2

Bericht door Caspar »

Ik heb vandaag in 3 treinen gezeten zonder een vervoerbewijs, gewoon echt vergeten mee te nemen :oops: Geen conducteur gezien, en kwam er ook pas achter vlak voordat ik in Hoorn uit ging stappen. Toen ik toch even opzoek ging naar de HC om het even te vertellen, kwam ik er achter dat er geen HC aan boord van de trein was. Virm 6. :roll: De machinist kwam zelf uit zijn cabine om de overweg te sleutelen, en de deuren te sluiten, daarna sprong ie weer snel in zijn cabine.
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Het Grote Blundertopic #2

Bericht door Dexter »

Bee schreef:maar toen ik bij de winkel aankwam stond er een rij van hier tot Tokyo...Dat was ik dus even vergeten maar daar ga ik dus niet instaan :N
Ik zou daar ook niet in gaan staan als ik jou was. Als je in Tokyo achteraan moet aansluiten in die rij, dan ben je radioactief besmet als je eindelijk aan de beurt bent. :lol:
Vallend blad maakt rails glad.
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13665
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Het Grote Blundertopic #2

Bericht door Vinny »

Virm 6.
:shock:
Dat mag toch helemaal niet, VIRM 6 rijden zonder conducteur, of is men bij de NS inmiddels op het pragmatische: het mag niet, maar we doen het toch als het niet anders kan-principe overgeschakeld?
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Het Grote Blundertopic #2

Bericht door Fles »

Vinny schreef:
Virm 6.
:shock:
Dat mag toch helemaal niet, VIRM 6 rijden zonder conducteur, of is men bij de NS inmiddels op het pragmatische: het mag niet, maar we doen het toch als het niet anders kan-principe overgeschakeld?
Wat denk jij? 6 bakken dubbeldeks vol met reizigers laten staan omdat er ergens in een boekje iets over een conducteur staat? Denk eens na man.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39168
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #2

Bericht door Daniel »

Tja, het gebeurd...
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Het Grote Blundertopic #2

Bericht door Justin »

Dacht ik vandaag college te hebben, blijkt dat ik t/m 20 april geen college heb. Stond ik dus lekker voor gesloten deuren op de TUD.... Ook weer een dag voor niks verprutst -_-".

Memo to myself: altijd op het rooster kijken -_-"
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Reiziger Delft
Berichten: 1199
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:36

Re: Het Grote Blundertopic #2

Bericht door Reiziger Delft »

Je hebt blijkbaar geen tentamens dat je de witte week over het hoofd ziet? :wink:
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Het Grote Blundertopic #2

Bericht door Justin »

Nee, precies :')
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21336
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Het Grote Blundertopic #2

Bericht door Meltrain »

Justin schreef:Dacht ik vandaag college te hebben, blijkt dat ik t/m 20 april geen college heb. Stond ik dus lekker voor gesloten deuren op de TUD.... Ook weer een dag voor niks verprutst -_-".

Memo to myself: altijd op het rooster kijken -_-"
Ehm ja, ik wilde het vorige week nog zeggen, maar ik dacht dat je het wel wist... :oops:
Maar was de TU dan helemaal dicht? :? Meestal zijn de gebouwen wel open voor het geval je nog even bij een docent langs moet (na afspraak) of om te studeren.
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Het Grote Blundertopic #2

Bericht door Justin »

Nee, ik ben een gaststudent vanuit de UU op papier, volg één vakje. Dus weet niks af van de perioden... heb wel toegang tot alles verder, maar daar houdt het mee op...

Nee ik kon wel in het CiTG komen, alleen de deur van het lokaal bleef gesloten.
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13031
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Het Grote Blundertopic #2

Bericht door Ardan »

@Justin: dus je hebt een MAAND lang geen colleges en jij waagt het om te zeuren, you lucky bastard? :wink:
Ik doe ook maar wat
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50888
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #2

Bericht door Suus »

Dan mag je wel zeuren hoor. Ik heb nog twee maanden wel college's en daarna vakantie, dat zal bij Justin dan wel weer niet zo zijn :X
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Het Grote Blundertopic #2

Bericht door Justin »

Effe schepje bovenop: ik heb geen druk erachter, want voldoe al aan al m'n vakpunten; volg alleen een vakje vanuit eigen interesse :P. Ik ben bezig met mn scriptie vanuit thuis, hoop daar eind juni klaar mee te zijn, dan twee maandjes vakantie, vijf maanden stage en dan byebye studentenleven en hello real life :P.

Heb sowieso sinds oktober 2008 geen echt college meer gehad. Doe een distance learning master, dus ben 2 weken vol op school, dan 11-13 weken zonder college, etc... alleen in je laatste jaar heb je helemaal geen colleges meer :).
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 33 gasten