OVer Missers in de Reisinformatie #11
-
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 8674
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
- Locatie: Ede
- Contacteer:
Re: OVer Missers in de Reisinformatie #10
Ja, dat snap ik, vandaar dat ik zij dat er vast wel een reden achter zit maar dat het niet heel logisch klinkt.
Overigens kan je als omroeper het bericht dan alsnog verknallen: de kwaliteit van het bericht over de sprinters naar Rhenen is redelijk slecht ("hoest proest", "ns nl" zonder punt), en dan herhaal je dat elk kwartier.
Overigens kan je als omroeper het bericht dan alsnog verknallen: de kwaliteit van het bericht over de sprinters naar Rhenen is redelijk slecht ("hoest proest", "ns nl" zonder punt), en dan herhaal je dat elk kwartier.
- reisthijs
- Donateur
- Berichten: 5861
- Lid geworden op: ma 31 mar 2008, 19:35
- Locatie: Utrecht
- Contacteer:
Re: OVer Missers in de Reisinformatie #10
Ik meen me te herinneren, dat dit vroeger ook het geval was? Veel duidelijker dan die gestandaardiseerde zinnetjes die nu worden gebruikt.webguy schreef:Het is meer "dan u tot nu toe gewend was" of zoiets inderdaad.
Klantenpanels? Daar hebben ze mij nog nooit voor uitgenodigd. Ondertussen zijn de omroepen de afgelopen jaren alleen maar slechter geworden. Gelukkig lijkt het de laatste tijd weer wat beter te worden.Caspar schreef:Dit soort dingen zijn allemaal uitgebreid onderzocht in klantenpanels, door onderzoeksbureaus etc, en is geheel zoals de NS het wil horen want die levert de teksten zo aan.
Wees blij dát er tenminste wordt omgeroepen wat de wijzigingen inhouden, dat is al heel wat. Meestal moet je het doen met dat algemene bandje en mag je zelf uit zoeken óf er iets gewijzigd wordt op jouw traject en zo ja, wat dan...webguy schreef:DVerder vraag ik me af wat de gedachte is achter de bandjes voor 4 april (ingang wijzigingsblad) op de Rhenenlijn. Eerst wordt er in het algemeen gemeld dat je trein van een ander spoor of op andere tijden kan vertrekken "dan gebruikelijk", en 10 minuten later een bandje dat alle sprinters naar Rhenen een minuut eerder vertrekken. Als je dat nou achter elkaar plakt heb je een veel heldere situatie...
Laatst gewijzigd door reisthijs op di 29 mar 2011, 10:58, 1 keer totaal gewijzigd.
"Laat uitstappers voorgaan. Zij maken plaats voor u."
Re: OVer Missers in de Reisinformatie #10
Dit bandje is in ieder geval de afgelopen drie jaren niet veranderd.Klantenpanels? Daar hebben ze mij nog nooit voor uitgenodigd. Ondertussen zijn de omroepen de afgelopen jaren alleen maar slechter geworden.
-
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 8674
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
- Locatie: Ede
- Contacteer:
Re: OVer Missers in de Reisinformatie #10
Kijk, dat is het probleem al :) Kaizen hebben ze bij de NS nog nooit van gehoord. Als je dan een slecht cijfer blijft krijgen voor reisinformatie moet je ook aan je bandjes wat doen.
- reisthijs
- Donateur
- Berichten: 5861
- Lid geworden op: ma 31 mar 2008, 19:35
- Locatie: Utrecht
- Contacteer:
Re: OVer Missers in de Reisinformatie #10
Ja, ik hou ook niet bij wanneer die dingen veranderen. Blijkbaar moeten we het dan alweer drie jaar doen met deze matige versie...Caspar schreef:Dit bandje is in ieder geval de afgelopen drie jaren niet veranderd.
Het is ook maar één van de vele voorbeelden. Naast het niet meer omroepen dat een trein vertraging heeft, niet meer van te voren omroepen waar er binnenkort werkzaamheden zijn, zinnen als "wegens geplande werkzaamheden (wat interesseert het de reiziger nou of het gepland was of niet?!) enz..
"Laat uitstappers voorgaan. Zij maken plaats voor u."
- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 39115
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Re: OVer Missers in de Reisinformatie #10
Ja, die bestaan... 28 april zit ik zelf in 't klantenpanel van NSR Amersfoort bijvoorbeeld, stond een oproep voor in een van de huis-aan-huisbladenreisthijs schreef:Klantenpanels? Daar hebben ze mij nog nooit voor uitgenodigd.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Re: OVer Missers in de Reisinformatie #10
Tja 1,1 miljoen reizigers, met allemaal hun eigen specifieke wensen en ieder zijn eigen bestemmingen, Het is natuurlijk ook onmogelijk om overal uitgebreide informatie over te geven, afgezien van het feit of dat ook wenselijk zou zijn! te veel informatie wordt ook onduidelijk.reisthijs schreef:Ik meen me te herinneren, dat dit vroeger ook het geval was? Veel duidelijker dan die gestandaardiseerde zinnetjes die nu worden gebruikt.webguy schreef:Het is meer "dan u tot nu toe gewend was" of zoiets inderdaad.
Klantenpanels? Daar hebben ze mij nog nooit voor uitgenodigd. Ondertussen zijn de omroepen de afgelopen jaren alleen maar slechter geworden. Gelukkig lijkt het de laatste tijd weer wat beter te worden.Caspar schreef:Dit soort dingen zijn allemaal uitgebreid onderzocht in klantenpanels, door onderzoeksbureaus etc, en is geheel zoals de NS het wil horen want die levert de teksten zo aan.
Wees blij dát er tenminste wordt omgeroepen wat de wijzigingen inhouden, dat is al heel wat. Meestal moet je het doen met dat algemene bandje en mag je zelf uit zoeken óf er iets gewijzigd wordt op jouw traject en zo ja, wat dan...webguy schreef:DVerder vraag ik me af wat de gedachte is achter de bandjes voor 4 april (ingang wijzigingsblad) op de Rhenenlijn. Eerst wordt er in het algemeen gemeld dat je trein van een ander spoor of op andere tijden kan vertrekken "dan gebruikelijk", en 10 minuten later een bandje dat alle sprinters naar Rhenen een minuut eerder vertrekken. Als je dat nou achter elkaar plakt heb je een veel heldere situatie...
En daarbij ben ik persoonlijk van mening dat er ook wel wat zelfredzaamheid van een reiziger verwacht mag worden. Zolang er maar duidelijk wordt gemaakt dat er iets gaat wijzigen. Teveel specifieke informatie voor een (relatief t.o.v. het geheel) aantal reizigers zal alleen onduidelijk worden.
Aansluitingen behaald in het verleden,bieden geen garantie voor de toekomst
problemen kunnen er zijn... of je kan ze zoeken!
NS gaat "niet" over één nacht ijs.
problemen kunnen er zijn... of je kan ze zoeken!
NS gaat "niet" over één nacht ijs.
Re: OVer Missers in de Reisinformatie #10
En hier gaat het eigenlijk al mis Hou het duidelijk, simpel en in begrijpbaar Nederlands.webguy schreef:Kijk, dat is het probleem al :) Kaizen hebben ze bij de NS nog nooit van gehoord. Als je dan een slecht cijfer blijft krijgen voor reisinformatie moet je ook aan je bandjes wat doen.
Aansluitingen behaald in het verleden,bieden geen garantie voor de toekomst
problemen kunnen er zijn... of je kan ze zoeken!
NS gaat "niet" over één nacht ijs.
problemen kunnen er zijn... of je kan ze zoeken!
NS gaat "niet" over één nacht ijs.
Re: OVer Missers in de Reisinformatie #10
Dat is nu juist iets wat gewaardeerd wordt, aangezien mensen anders al snel denken dat er weer eens een storing of een onvoorziene situatie zich voordoet. Verder worden voormeldingen inderdaad niet meer gedraaid, tenzij het om heel erg grote buitendienststellingen gaat. De gemiddelde forens die de hele week die voormeldingen moet aanhoren, terwijl hij in het weekend toch nooit in de trein zit, was er aardig beu van geworden. De dagjesmensen die in het weekend een dagje kleinkinderen bezoeken, of een dagje naar Artis gaan, hadden die hele voormelding nooit gehoord (want komen door de weeks bijna niet op een station). De doelgroep werd er niet door geinformeerd. Dan kan je die ether vervuiling beter achterwege laten.(wat interesseert het de reiziger nou of het gepland was of niet?!) enz..
- reisthijs
- Donateur
- Berichten: 5861
- Lid geworden op: ma 31 mar 2008, 19:35
- Locatie: Utrecht
- Contacteer:
Re: OVer Missers in de Reisinformatie #10
Daar ben ik het zeker mee eens, juist daarom zou er eens goed gekeken moeten worden, wat er allemaal achterwege gelaten kan worden. Dat kunnen ook kleine dingen zijn, zoals het woordje 'gepland' weglaten bij werkzaamheden (ik waardeer dat zeker niet, het komt op mij over als "je had het kunnen weten, wie ondanks de aankondigen vandaag tóch met de trein durft te reizen moet niet zeuren") en niet bij elke omroep over de IC naar Den Helder omroepen dat die na Alkmaar op alle station stopt (want dat doet-ie altijd).Ennes schreef: te veel informatie wordt ook onduidelijk.
In dit voorbeeld van de lijn naar Rhenen kan het 'algemene' verhaal dat er op diverse trajecten wijzigingen zijn gewoon weggelaten worden, en hou je alleen maar de specifieke omroep voor dit traject over.
"Laat uitstappers voorgaan. Zij maken plaats voor u."
Re: OVer Missers in de Reisinformatie #10
Maar je zegt toch ook ''herstel werkzaamheden'' als er nu, op dit moment, een trein schade aanricht ergens waardoor er nu geen treinen kunnen rijden? Zou je dan nu ook moeten omroepen: IVM werkzaamheden is er geen treinverkeer mogelijk tussen Rhenen en Driebergen Zeist. Dan gaat ook iedereen weer klagen dat het vaag is.
Wat weg kan/kon:
-de voormeldingen (zijn gelukkig al weg)
-stopt vanaf... op alle tussengelegen stations (ben ik met je eens, is overbodig, roept Tuffy in Amsterdam niet om voor de s3000)
-Binnenkomst internationale trein (op Amsterdam, Utrecht en Schiphol is het al erg vol met omroepberichten)
-20 verschillende bandjes voor een evenement als Libelle zomerweek. (omdat bv Hispeed niet wilt dat er wordt vermeld dat de s140 ook in Rai stopt, moet daar weer wat anders voor verzonnen worden).
Als je alleen de veranderingen noemt op deze specifieke lijn, dan komen mensen in Utrecht en denken ze bij hun overstap, hee mijn vertrekspoor naar Amersfoort is veranderd... En hij vertrekt ook nog een minuut eerder, dat hadden ze dan ook wel even kunnen omroepen. Ik vind het algemene bandje dus best nuttig.In dit voorbeeld van de lijn naar Rhenen kan het 'algemene' verhaal dat er op diverse trajecten wijzigingen zijn gewoon weggelaten worden, en hou je alleen maar de specifieke omroep voor dit traject over.
Wat weg kan/kon:
-de voormeldingen (zijn gelukkig al weg)
-stopt vanaf... op alle tussengelegen stations (ben ik met je eens, is overbodig, roept Tuffy in Amsterdam niet om voor de s3000)
-Binnenkomst internationale trein (op Amsterdam, Utrecht en Schiphol is het al erg vol met omroepberichten)
-20 verschillende bandjes voor een evenement als Libelle zomerweek. (omdat bv Hispeed niet wilt dat er wordt vermeld dat de s140 ook in Rai stopt, moet daar weer wat anders voor verzonnen worden).
Laatst gewijzigd door Caspar op di 29 mar 2011, 11:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: OVer Missers in de Reisinformatie #10
Juist het woordje "gepland" vind ik dus wel een toegevoegde waarde hebben in veel gevallen. Neem de laatste treinen waarbij je vaak langer stilstaat op een station, roep je om dat je gepland/volgens dienstregeling xx minuten zal stilstaan, dan weet iedereen waar hij/zij aan toe is, laat je dat achterwegen, dan komen veel (incidentele) reizigers verschrikt en verbaasd vragen of er iets aan de hand is. En datzelfde vind ik dus ook met werkzaamheden, het voorkomt dat reizigers denken dat we "WEER" een storing is, waar ze in terecht zijn gekomen.reisthijs schreef:Daar ben ik het zeker mee eens, juist daarom zou er eens goed gekeken moeten worden, wat er allemaal achterwege gelaten kan worden. Dat kunnen ook kleine dingen zijn, zoals het woordje 'gepland' weglaten bij werkzaamheden (ik waardeer dat zeker niet, het komt op mij over als "je had het kunnen weten, wie ondanks de aankondigen vandaag tóch met de trein durft te reizen moet niet zeuren") en niet bij elke omroep over de IC naar Den Helder omroepen dat die na Alkmaar op alle station stopt (want dat doet-ie altijd).Ennes schreef: te veel informatie wordt ook onduidelijk.
In dit voorbeeld van de lijn naar Rhenen kan het 'algemene' verhaal dat er op diverse trajecten wijzigingen zijn gewoon weggelaten worden, en hou je alleen maar de specifieke omroep voor dit traject over.
Aansluitingen behaald in het verleden,bieden geen garantie voor de toekomst
problemen kunnen er zijn... of je kan ze zoeken!
NS gaat "niet" over één nacht ijs.
problemen kunnen er zijn... of je kan ze zoeken!
NS gaat "niet" over één nacht ijs.
Re: OVer Missers in de Reisinformatie #10
Zeker wat betreft binnenkomst van Internationale treinen komende vanuit het buitenland, zoals b.v. de Thalys in Rtd richting Asd. Dit is een bericht voor een enkele afhaler. Hiervoor zou bijvoorbeeld beter gewoon een display met een aankomstoverzicht voor opgehangen kunnen worden. Dan zou je ook een grotere groep kunnen bereiken omdat je daar ook andere binnenkomende treinen op zou kunnen vermelden. (want ook reizigers uit binnenlandse treinen worden opgehaald)Caspar schreef:....
-Binnenkomst internationale trein (op Amsterdam, Utrecht en Schiphol is het al erg vol met omroepberichten)
-20 verschillende bandjes voor een evenement als Libelle zomerweek. (omdat bv Hispeed niet wilt dat er wordt vermeld dat de s140 ook in Rai stopt, moet daar weer wat anders voor verzonnen worden).
Aansluitingen behaald in het verleden,bieden geen garantie voor de toekomst
problemen kunnen er zijn... of je kan ze zoeken!
NS gaat "niet" over één nacht ijs.
problemen kunnen er zijn... of je kan ze zoeken!
NS gaat "niet" over één nacht ijs.
- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 39115
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Re: OVer Missers in de Reisinformatie #10
Nou, ik ben ondertussen dat steeds weer hetzelfde zijnde bandje over de werkzaamheden ondertussen een stuk zatter geworden. (En als je zoals jij schrijft nooit de doelgroep bereikt dan kan je het toch net zo goed niet omroepen?)Caspar schreef:De gemiddelde forens die de hele week die voormeldingen moet aanhoren, terwijl hij in het weekend toch nooit in de trein zit, was er aardig beu van geworden.
Zowiezo is NS nu wel erg makkelijk in het doorvoeren van wijzigingen met aardige impact in een wijzigingsblad. Juist dan is een omroepje wel op z'n plaats: zelfs als je een ervaren reiziger bent kan je soms nog verrast worden door complete aansluitingen die anders worden.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Re: OVer Missers in de Reisinformatie #10
Zo is het ook bedoeld en geheel terecht vind ik. Als je ziet wat een wereldreizen mensen ondernemen en hoe ze dan tekeer gaan... Terwijl een blik op de reisplanner of poster genoeg is. :Nreisthijs schreef:Dat kunnen ook kleine dingen zijn, zoals het woordje 'gepland' weglaten bij werkzaamheden (ik waardeer dat zeker niet, het komt op mij over als "je had het kunnen weten, wie ondanks de aankondigen vandaag tóch met de trein durft te reizen moet niet zeuren")
Vallend blad maakt rails glad.
Re: OVer Missers in de Reisinformatie #10
Te Ut staan de binnenkomsten van de EN/CNL gewoon op het grote blauwe bord in de hal, met vermelding "niet instappen", zou dus in feite ook op andere stations gedaan kunnen worden.Ennes schreef:Zeker wat betreft binnenkomst van Internationale treinen komende vanuit het buitenland, zoals b.v. de Thalys in Rtd richting Asd. Dit is een bericht voor een enkele afhaler. Hiervoor zou bijvoorbeeld beter gewoon een display met een aankomstoverzicht voor opgehangen kunnen worden. Dan zou je ook een grotere groep kunnen bereiken omdat je daar ook andere binnenkomende treinen op zou kunnen vermelden. (want ook reizigers uit binnenlandse treinen worden opgehaald)Caspar schreef:....
-Binnenkomst internationale trein (op Amsterdam, Utrecht en Schiphol is het al erg vol met omroepberichten)
-20 verschillende bandjes voor een evenement als Libelle zomerweek. (omdat bv Hispeed niet wilt dat er wordt vermeld dat de s140 ook in Rai stopt, moet daar weer wat anders voor verzonnen worden).
Re: OVer Missers in de Reisinformatie #10
Waarom wil NS HiSpeed dat niet, dan? :?Caspar schreef: -20 verschillende bandjes voor een evenement als Libelle zomerweek. (omdat bv Hispeed niet wilt dat er wordt vermeld dat de s140 ook in Rai stopt, moet daar weer wat anders voor verzonnen worden).
Iets anders: de displays op de "nieuwe" (lees: ex-Syntus) mini-Amba's voor de Delftse lijn 81 zijn toch iets te kort. Er staat nu namelijk: '81 Delft Kuyperwi'. Waarom Veolia überhaupt dat 'Delft' erbij will hebben is me ook nog steeds onduidelijk, in het Connexxion-tijdperk werd het ook nooit getoond. :?
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Re: OVer Missers in de Reisinformatie #10
Ze vinden die treinen ongeschikt om een grote groep extra mensen mee te nemen. Hij stopt wel, iedereen mag ook mee, maar het mag niet worden omgeroepen.Waarom wil NS HiSpeed dat niet, dan?
Re: OVer Missers in de Reisinformatie #10
Bij de Libelle Zomerweek lijkt het mij stug dat er extra treinen stoppen op Amsterdam RAI, maar ik snap wat je bedoelt
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Re: OVer Missers in de Reisinformatie #10
Als je -als forens- een mededeling hoort over 'wijzigingen in de dienstregeling' lijkt het mij vrij zinvol om dan even naar de reisplanner te gaan om te kijken of er voor jou wijzigingen zijn. Kost hooguit een paar minuten. Lijkt me weinig moeite kosten, maar het voorkomt wel verrassingen.Daniel schreef:Nou, ik ben ondertussen dat steeds weer hetzelfde zijnde bandje over de werkzaamheden ondertussen een stuk zatter geworden. (En als je zoals jij schrijft nooit de doelgroep bereikt dan kan je het toch net zo goed niet omroepen?)Caspar schreef:De gemiddelde forens die de hele week die voormeldingen moet aanhoren, terwijl hij in het weekend toch nooit in de trein zit, was er aardig beu van geworden.
Zowiezo is NS nu wel erg makkelijk in het doorvoeren van wijzigingen met aardige impact in een wijzigingsblad. Juist dan is een omroepje wel op z'n plaats: zelfs als je een ervaren reiziger bent kan je soms nog verrast worden door complete aansluitingen die anders worden.
- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 39115
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Re: OVer Missers in de Reisinformatie #11
Ik doe dat ook ja (als ik 't niet al via andere wegen heb vernomen). Maar veel andere forensen reizen nog meer op de automatische piloot en horen de omroep dus aannemelijk wel, maar hebben niet in de planner gekeken.
Leuk gezicht hoor als je als enige aan de juiste kant bij de deur staat bij aankomst op Utrecht Centraal nadat de werkzaamheden weer een perronnetje opgeschoven waren. Verder zie ik nogsteeds mensen op spoor 11a op de s9800 wachten in Utrecht, terwijl dat ding al sinds spoor 11 weer in dienst is van 11b vertrekt.
Leuk gezicht hoor als je als enige aan de juiste kant bij de deur staat bij aankomst op Utrecht Centraal nadat de werkzaamheden weer een perronnetje opgeschoven waren. Verder zie ik nogsteeds mensen op spoor 11a op de s9800 wachten in Utrecht, terwijl dat ding al sinds spoor 11 weer in dienst is van 11b vertrekt.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Re: OVer Missers in de Reisinformatie #11
In mijn voorbeeld bedoelde ik alleen de voormelding werkzaamheden die sinds een jaar of twee niet meer gedraaid worden. Webguy mist ze, maar aangezien die werkzaamheden doorgaans alleen in het weekend zijn, en de forensen dan niet in de trein zitten, was dat type omroepbericht dus relatief nutteloos. De (doelgroep) opa´s, oma´s en dagjesmensen zaten niet in de trein op de draai momenten van de berichtjes.
- Geert
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 12543
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
- Locatie: Utrecht
- Contacteer:
Re: OVer Missers in de Reisinformatie #11
Mensen worden gebombardeerd met omroepberichten die wel of niet voor hun bestemd kunnen zijn. Als er elke drie maanden een bandje wordt gedraaid dat er vertrektijden veranderen per datum X, en dat mensen op ns.nl moeten kijken, vind ik dat eigenlijk een weinig zinvol bandje. Zeker op een groter station is de kans groot dat voor jouw trein niets veranderd is. Op een gegeven moment kijken mensen dus gewoon niet meer omdat er toch nooit wat verandert, en als nou blijkt dat er toch iets veranderd is dan hebben ze dat de volgende dag snel geleerd hoor
Re: OVer Missers in de Reisinformatie #11
Combobreaker
Is weer eens de achterste CTA op 19b te Ut. Niet helemaal fout, maar toch wel.
Is weer eens de achterste CTA op 19b te Ut. Niet helemaal fout, maar toch wel.
-
- OVNL-beheerder
- Berichten: 8602
- Lid geworden op: ma 13 jul 2009, 23:07
- Locatie: Almere
- Contacteer:
Re: OVer Missers in de Reisinformatie #11
Ik heb gisteren ook een leuke gezien op een CTA van Almere Centrum:
Intercity <tijd>
Almere Muziekwijk, Naarden-Bussum, Hilversum, Hilversum Sportpark, Utrecht Overvecht, Utrecht Centraal.
En dan in rode letters (stopt niet in Bussum Zuid, Hilversum Noord en Hollandsche Rading)
Ja, als ik kijk naar de stations waar de IC wél stopt, ben ik hier ook wel achter gekomen...
Intercity <tijd>
Almere Muziekwijk, Naarden-Bussum, Hilversum, Hilversum Sportpark, Utrecht Overvecht, Utrecht Centraal.
En dan in rode letters (stopt niet in Bussum Zuid, Hilversum Noord en Hollandsche Rading)
Ja, als ik kijk naar de stations waar de IC wél stopt, ben ik hier ook wel achter gekomen...
Payroll Officer bij RGF Staffing The Netherlands.
Website:
http://ov-almere.weebly.com/
Laatste update: 27-03-2024
Youtube:
https://www.youtube.com/ovinalmere1
Laatste update: 10-09-2023
Keolis Almere:
http://ov-almere.weebly.com/keolis-almere.html
Website:
http://ov-almere.weebly.com/
Laatste update: 27-03-2024
Youtube:
https://www.youtube.com/ovinalmere1
Laatste update: 10-09-2023
Keolis Almere:
http://ov-almere.weebly.com/keolis-almere.html
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten