Het Grote Blundertopic #2

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6027
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Het Grote Blundertopic #2

Bericht door AppleMoose »

Was? is ze overleden of heeft ze nu een cursus bij de LOI gevolgd? :lol:
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
Ennes
Berichten: 2545
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 10:20

Re: Het Grote Blundertopic #2

Bericht door Ennes »

Nee haarverf bie de Lidl :D
Aansluitingen behaald in het verleden,bieden geen garantie voor de toekomst
problemen kunnen er zijn... of je kan ze zoeken!
NS gaat "niet" over één nacht ijs.
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6027
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Het Grote Blundertopic #2

Bericht door AppleMoose »

O, die lag zeker na de Rhododendronmest :mrgreen:
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
Ennes
Berichten: 2545
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 10:20

Re: Het Grote Blundertopic #2

Bericht door Ennes »

Ronaldussen schreef:O, die lag zeker na de Rhododendronmest :mrgreen:
naast de vermageringskuur
Aansluitingen behaald in het verleden,bieden geen garantie voor de toekomst
problemen kunnen er zijn... of je kan ze zoeken!
NS gaat "niet" over één nacht ijs.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Het Grote Blundertopic #2

Bericht door Caspar »

Ik stak vandaag mijn kabelslot door mijn hengsel van mijn tas heen bij het op slot zetten van mijn fiets op het station. Niet heel grote blunder maar wel vervelend. Ik had het niet door en begon dus hard aan mijn tas te trekken omdat ik dacht dat ie alleen ergens achter bleef haken. Al met al weer 2 minuten kwijt maar nog net optijd in de trein. :D Zal wel te vroeg geweest zijn voor me.
Ennes
Berichten: 2545
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 10:20

Re: Het Grote Blundertopic #2

Bericht door Ennes »

Caspar schreef:Ik stak vandaag mijn kabelslot door mijn hengsel van mijn tas heen bij het op slot zetten van mijn fiets op het station. Niet heel grote blunder maar wel vervelend. Ik had het niet door en begon dus hard aan mijn tas te trekken omdat ik dacht dat ie alleen ergens achter bleef haken. Al met al weer 2 minuten kwijt maar nog net optijd in de trein. :D Zal wel te vroeg geweest zijn voor me.
Ze konden in ieder geval niet je tas stelen tijdens het op slot zetten van je fiets :lol:

Om zelf ook maar even te blunderen: Ik vanochtend schelden op het RIS-systeem van m'n SLT. hij bleef maar op de oude eindbestemming staan, en kreeg hem met geen mogelijkheid op de nieuwe eindbestemming. uiteindelijk begon ik zo wakker te worden dat ik ontdekte dat het verkeerde treinnummer erin zette telkens. :roll:
Aansluitingen behaald in het verleden,bieden geen garantie voor de toekomst
problemen kunnen er zijn... of je kan ze zoeken!
NS gaat "niet" over één nacht ijs.
Ennes
Berichten: 2545
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 10:20

Re: Het Grote Blundertopic #2

Bericht door Ennes »

Ik ben dus lekker bezig met 2 posts achter elkaar :lol:

Ik was dus op zoek naar het potje Kardemom, toen ik hem uiteindelijk vond, bleek dat ik hem al een aantal keer opzij gezet moet hebben om verder te zoeken in het keukenkastje :roll:
Aansluitingen behaald in het verleden,bieden geen garantie voor de toekomst
problemen kunnen er zijn... of je kan ze zoeken!
NS gaat "niet" over één nacht ijs.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39114
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #2

Bericht door Daniel »

Ach, kan erger... vanmorgen op 't werk hadden we zeven man nodig om een fles ammonia te vinden. Die stond overigens gewoon op de plek waar 'ie hoorde te staan en vooraan het schap. Erg knap dat we er met z'n allen continu overheen keken :mrgreen:
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #2

Bericht door Suus »

Enige tijd geleden had ik op het werk vastgesteld dat een boek beschadigd was en dat het waterschade had.

Ik heb toen overlegd met mijn collega om een nieuwe te bestellen (is ook gebeurd) en omdat het boek door iemand was gereserveerd, heb ik daarna een reservering op het boek geplaatst zodat het uit de catalogus verwijderd kon worden e.d. Dat noemen we saneren, en het account waarop het boek stond had ook als achternaam heel groot SANEREN A.U.B.

Gisteren kwam dat boek dus terug toen mijn collega aan het werk was en constateert ook dat het beschadigd is (stond ook in de computer als opmerking bij het boek dus ze kreeg er een popupje over), bestelt een nieuw exemplaar (was dus al gebeurd...) reserveert het op haar naam (was ook al gedaan met het saneeraccount) en zet het vervolgens vrolijk in de kast met boeken die nog afgehaald moeten worden terug.

Ik open vanochtend de stampvolle mailbox en zie een mailtje van het computersysteem staan dat er een boek dat gesaneerd moet worden is teruggebracht. Dus ik kijk zo om naar de kast en zie het boek er meteen staan. Mijn collega had een flink *oeps*-momentje toen ik liet zien voor wie het gereserveerd was :lol:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Het Grote Blundertopic #2

Bericht door ODRAIL »

Daniel schreef:Ach, kan erger... vanmorgen op 't werk hadden we zeven man nodig om een fles ammonia te vinden. Die stond overigens gewoon op de plek waar 'ie hoorde te staan en vooraan het schap. Erg knap dat we er met z'n allen continu overheen keken :mrgreen:
Dat hadden wij (2 man) met het A3 papier, het bleek gewoon op z'n plaats te liggen. Alleen de stapel was dermate klein geworden dat je het over het hoofd zag. Toch maar weer wat bij besteld.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39114
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #2

Bericht door Daniel »

Nog eentje: een leeg vat verplaatsen op een daarvoor bestemd karretje is ook geen succes zonder het vast te houden. Dat ondervond ik vanmiddag dus...
Had het vat erop gezet en kantelde vervolgens het karretje naar achteren om ermee weg te kunnen rijden. Tja dan til je dus keurig aan een kant het vat op (staat door de omvang maar voor de helft op een plateau) en valt het om bij gebrek aan gewicht wat 'm op z'n plek houdt :P
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Ennes
Berichten: 2545
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 10:20

Re: Het Grote Blundertopic #2

Bericht door Ennes »

ik ben weer helemaal gerust... het ligt dus niet aan mij *O*
Aansluitingen behaald in het verleden,bieden geen garantie voor de toekomst
problemen kunnen er zijn... of je kan ze zoeken!
NS gaat "niet" over één nacht ijs.
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Het Grote Blundertopic #2

Bericht door Dexter »

Ennes schreef:Ik was dus op zoek naar het potje Kardemom, toen ik hem uiteindelijk vond, bleek dat ik hem al een aantal keer opzij gezet moet hebben om verder te zoeken in het keukenkastje :roll:
@ Ennes: Het wordt vast tijd voor vakantie. :lol: Ik haal ook altijd van die dingen overhoop als het tijd wordt voor mijn zomerverlof. Vorig jaar stond ik s'ochtends om 4:10 uur met mijn wiegandkaart voor mijn schuurdeur te schelden welke idioot de kaartlezer had weggehaald. Toen kwam ik er achter dat ik nog in mijn eigen berging stond en nog niet op het werk was. Tja, dan wordt het hoog tijd voor vakantie... :')
Vallend blad maakt rails glad.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #2

Bericht door STF »

Ik zat mij daarnet af te vragen waar de factuur van een pakje eigenlijk bleef, totdat ik me opeens realiseerde dat die in een envelop aan de doos zat; na wat zoeken in de papiercontainer vond ik de doos terug.
htm_tram
Berichten: 1369
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 08:35

Re: Het Grote Blundertopic #2

Bericht door htm_tram »

Zit nu in de Bioscoop. Ga naar gooise vrouwen met me ouders en ik zou de kaarten halen. Doodleuk voor het midden van rij 11 gekozen en dus vergeten dat rij 11 bijna vooraan zit :') :')
Zet CFL ineens gelede bussen in op lijn 112...
Zullen er wel te veel hobbyisten mee reizen...
Oud forumgebruiker

Re: Het Grote Blundertopic #2

Bericht door Oud forumgebruiker »

Dexter schreef:
Ennes schreef:Ik was dus op zoek naar het potje Kardemom, toen ik hem uiteindelijk vond, bleek dat ik hem al een aantal keer opzij gezet moet hebben om verder te zoeken in het keukenkastje :roll:
@ Ennes: Het wordt vast tijd voor vakantie. :lol: Ik haal ook altijd van die dingen overhoop als het tijd wordt voor mijn zomerverlof. Vorig jaar stond ik s'ochtends om 4:10 uur met mijn wiegandkaart voor mijn schuurdeur te schelden welke idioot de kaartlezer had weggehaald. Toen kwam ik er achter dat ik nog in mijn eigen berging stond en nog niet op het werk was. Tja, dan wordt het hoog tijd voor vakantie... :')
Het zal ook niet de eerste keer zijn dat ik m'n pasje uit mn zak haal om mijn eigen voordeur open te willen doen na een dag werken... :lol: Macht der gewoonte denk ik.
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Het Grote Blundertopic #2

Bericht door Dexter »

@ziggy: Oh gelukkig, ik ben blij om te horen dat meer mensen daar last van hebben, ik was al bang dat ik vroeg-dementerend was. :lol:
Vallend blad maakt rails glad.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #2

Bericht door Suus »

Ik sta ook wel eens de sleutel van mijn werk in mijn sleutelgat te proppen. Zeker nu ik net verhuisd ben, want ik heb een nieuwe sleutel die niet helemaal in mijn beeld van de echte huissleutel past (ik vind hem nogal klein en kort op de een of andere manier). Ook de sleutel van mijn brievenbus is nu 50% gekrompen waardoor ik nu elke keer probeer mijn huissleutel (die verdacht veel op mijn oude brievenbussleutel lijkt) in het sleutelgat van de brievenbus te proppen.

Gelukkig is een ding hetzelfde gebleven: De Blue Chip :)
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #2

Bericht door STF »

Als ik weleens in een hotel logeer denk ik minstens vier keer per dag verschrikt; waar is me sleutelbos? Totdat ik bedenk dat ik niet thuis ben maar in een hotel logeer waarbij het slot met een pasje werkt.
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #2

Bericht door Michael »

Ik liep vanmiddag in het centrum van Roosendaal en zag een paar mooie meisjes :oops: tja en toen liep ik zo tegen een muurtje aan. Met als gevolg dat de dames keihard zaten te lachen :oops:
Ennes
Berichten: 2545
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 10:20

Re: Het Grote Blundertopic #2

Bericht door Ennes »

Michael schreef:Ik liep vanmiddag in het centrum van Roosendaal en zag een paar mooie meisjes :oops: tja en toen liep ik zo tegen een muurtje aan. Met als gevolg dat de dames keihard zaten te lachen :oops:
je bent ze wel opgevallen in ieder geval _O-
Aansluitingen behaald in het verleden,bieden geen garantie voor de toekomst
problemen kunnen er zijn... of je kan ze zoeken!
NS gaat "niet" over één nacht ijs.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #2

Bericht door Suus »

Vlakbij waar ik woon staat regelmatig een snackkraam en gisteren viel mij de tekst op de achterkant op: ze verkopen geen Döner maar Donner!

Zou dat lekker zijn, een broodje oude zeurende minister?
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Ennes
Berichten: 2545
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 10:20

Re: Het Grote Blundertopic #2

Bericht door Ennes »

Bee schreef:Vlakbij waar ik woon staat regelmatig een snackkraam en gisteren viel mij de tekst op de achterkant op: ze verkopen geen Döner maar Donner!

Zou dat lekker zijn, een broodje oude zeurende minister?
_O- _O- _O- Die zal niet veel verkopen dan!
En zo'n blunder is natuurlijk eigenlijk wel een foto waard hé!
Aansluitingen behaald in het verleden,bieden geen garantie voor de toekomst
problemen kunnen er zijn... of je kan ze zoeken!
NS gaat "niet" over één nacht ijs.
htm_tram
Berichten: 1369
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 08:35

Re: Het Grote Blundertopic #2

Bericht door htm_tram »

Bee schreef:Vlakbij waar ik woon staat regelmatig een snackkraam en gisteren viel mij de tekst op de achterkant op: ze verkopen geen Döner maar Donner!

Zou dat lekker zijn, een broodje oude zeurende minister?
Sommige kunnen echt overal mierenneuken toch? :roll:
Zet CFL ineens gelede bussen in op lijn 112...
Zullen er wel te veel hobbyisten mee reizen...
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Het Grote Blundertopic #2

Bericht door Fles »

Ben nou maar blij dat er bij jou in 99% van de gevallen overheen gelezen wordt, anders kwamen we helemaal niet meer aan treinenplaatjes toe :lol:
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 46 gasten