Mag ik even kwijt #75

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #75

Bericht door Dexter »

Ennes schreef:Hoe hou je het vol Dexter :lol:
Veel bijslapen, voorslapen en naslapen. :mrgreen: En ik ben nu ook helemaal versleten, dus ik ga er nog even terug in. :Y
Vallend blad maakt rails glad.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #75

Bericht door Fles »

Gefeliciteerd nog Dexter *O*
Ennes
Berichten: 2545
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 10:20

Re: Mag ik even kwijt #75

Bericht door Ennes »

Dexter schreef:
Ennes schreef:Hoe hou je het vol Dexter :lol:
Veel bijslapen, voorslapen en naslapen. :mrgreen: En ik ben nu ook helemaal versleten, dus ik ga er nog even terug in. :Y
En niet te vergeten natuurlijk heeeeeeel veel maar dan ook heeeeeeel veel bakken koffie :wink:
Aansluitingen behaald in het verleden,bieden geen garantie voor de toekomst
problemen kunnen er zijn... of je kan ze zoeken!
NS gaat "niet" over één nacht ijs.
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6027
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Mag ik even kwijt #75

Bericht door AppleMoose »

Wat zou de koffiebranche zijn, zonder de trein :wink:
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #75

Bericht door Dexter »

Andersom geldt het ook: Zonder koffie rijden er geen treinen. :idea: Behalve die van mij, want ik drink thee. :lol:
Vallend blad maakt rails glad.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #75

Bericht door STF »

Staat er nergens een Saris aanhanger bij jullie in de straat? Maandag wordt onze Humbaur aanhanger ingeruild maar die schijnen 2e hands een stuk minder waard te zijn dan Saris, dus je zou er bijna andere embleempjes op plakken. :mrgreen:
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #75

Bericht door Caspar »

Pff ik werd vannacht ineens wakker, en ik wist echt niet waar ik was. Het heeft denk ik een minuut geduurd voordat het besef een beetje terugkwam dat ik gewoon in mijn eigen huis zat. Had mezelf even overeind gehezen en was op de bank gaan zitten, toen kwam het allemaal een beetje boven weer. Heel raar en best wel enge ervaring. :?
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #75

Bericht door STF »

Eigenlijk staat er voor komende donderdag een onderzoek in het ziekenhuis gepland om 8.30 uur, ik weet echt niet wat ik daar mee aan moet; het onderzoek zal waarschijnlijk alleen maar bevestigen dat ik de omgekeerde variant van suikerziekte heb en iets oplossen doet het toch niet terwijl ik om die tijd normaal gesproken lekker kan liggen slapen... Toen ik nog gezond was kon ik best eens flink van me standaard-slaaptijd afwijken maar nu dus echt niet meer, ik ben gelijk twee dagen van de kaart. :cry:
Ennes
Berichten: 2545
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 10:20

Re: Mag ik even kwijt #75

Bericht door Ennes »

Mag ik ff kwijt dat ik helemaal doodiek word van alle Kruidvatacties, Jumbo acties, Lentetoeren, weetikveelwatvooracties

En dan specifiek voor die groep gebruikers die nooit met de trein reizen, er geen bal van snappen, bij E-tickets nooit een legitimatiebewijs erbij tonen, en bovenal nog zeiken over geplande werkzaamheden.

-o-
Aansluitingen behaald in het verleden,bieden geen garantie voor de toekomst
problemen kunnen er zijn... of je kan ze zoeken!
NS gaat "niet" over één nacht ijs.
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #75

Bericht door Dexter »

Arme Ennes, was je weer de klos vandaag? En dat op zo'n mooie dag nog wel. :? Ik mag morgen nog één dagje en dan heb ik vaaaaaaaaaakantie! Maar door diezelfde werkzaamheden is een mooi slagje Vs me door de neus geboord en zit ik in plaats daarvan de hele dag op de Hoekse Lijn. :x
Vallend blad maakt rails glad.
Ennes
Berichten: 2545
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 10:20

Re: Mag ik even kwijt #75

Bericht door Ennes »

Dexter schreef:Arme Ennes, was je weer de klos vandaag? En dat op zo'n mooie dag nog wel. :? Ik mag morgen nog één dagje en dan heb ik vaaaaaaaaaakantie! Maar door diezelfde werkzaamheden is een mooi slagje Vs me door de neus geboord en zit ik in plaats daarvan de hele dag op de Hoekse Lijn. :x
Op zich was het niet echt een straf hoor, er ontwaakt weer een hoop leuks vanuit een winterslaap :P
Hele dag hoekse lijn?
Aansluitingen behaald in het verleden,bieden geen garantie voor de toekomst
problemen kunnen er zijn... of je kan ze zoeken!
NS gaat "niet" over één nacht ijs.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #75

Bericht door Suus »

Zo, ik heb gewoon besloten mij in te schrijven voor de Dam tot Dam fietstocht van 65 kilometer in september als recreatieve deelnemer. Zodra ik mijn nieuwe fiets heb ga ik van de zomer nog wel een aantal keren een aantal keren een lekker groot stuk fietsen om te oefenen/trainen zoals heen en terug naar de Oostvaardersplassen, dat is zo 2x 40 kilometer, of heen en terug naar mijn ouders, 2x 45 kilometer. Of een ritje naar Den Helder, 87 kilometer :P

Vond 105 toch net iets te veel
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #75

Bericht door Daniel »

Ach, vandaag een ruime 47 km gehaald zonder training :P Wel met wat fotostopjes onderweg, maar toch, was 'n lekker tochtje hoor :)
(En weer lekker van de berg af omlaag geraced als afsluitertje :P )
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Klaasje
Berichten: 7128
Lid geworden op: do 30 jul 2009, 23:01
Locatie: Amersfoort

Re: Mag ik even kwijt #75

Bericht door Klaasje »

Ik heb vandaag samen met Somone Unreal ook een fietstochtje gemaakt. Er zaten wel wat leuke stukjes tussen. Inclusief het eerste stukje van huis en het laatste terug naar huis was de route ca. 70 km lang.
@Bee: Kies onderweg naar de Oostvaardersplassen een goede route door Almere. Als je weet waar je moet zijn is er veel schoonheid te vinden. :wink:
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #75

Bericht door Caspar »

Bee schreef:Zo, ik heb gewoon besloten mij in te schrijven voor de Dam tot Dam fietstocht van 65 kilometer in september als recreatieve deelnemer. Zodra ik mijn nieuwe fiets heb ga ik van de zomer nog wel een aantal keren een aantal keren een lekker groot stuk fietsen om te oefenen/trainen zoals heen en terug naar de Oostvaardersplassen, dat is zo 2x 40 kilometer, of heen en terug naar mijn ouders, 2x 45 kilometer. Of een ritje naar Den Helder, 87 kilometer :P

Vond 105 toch net iets te veel
Als je het leuk vindt, wil ik je wel gezelschap houden eens? Ik post wel dat ik veel fiets, en dan klopt ook wel, maar ik ben geen wielrenner-pakjes type. Gewoon in normale kleren fiets ik. Geen enge toestanden dus :D
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #75

Bericht door Suus »

Caspar schreef:Waar fiets je dan wel niet helemaal heen? Ik doe wel mee als er iemand hier gaat.
Ik lees net dat je mij gezelschap houdt 19 september Caspar :mrgreen:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #75

Bericht door Caspar »

Lijkt me leuk. :)
Klaasje
Berichten: 7128
Lid geworden op: do 30 jul 2009, 23:01
Locatie: Amersfoort

Re: Mag ik even kwijt #75

Bericht door Klaasje »

Zie ik hier goed dat er een OVinNL-fietsmeet komt? De fietsersbond zal tevreden zijn. *O*
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #75

Bericht door Suus »

Caspar schreef:Lijkt me leuk. :)
Moet je je wel even aanmelden, anders mag je niet meedoen :(
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #75

Bericht door Caspar »

Oke, dat valt nog wel te overleven dat inschrijfgeld. Je krijgt er een massage bij zo te zien. *O*
htm_tram
Berichten: 1369
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 08:35

Re: Mag ik even kwijt #75

Bericht door htm_tram »

Vanaf morgen gaat het rijseizoen weer van start. Dus als je een keer iets leuks zoekt voor je zondag middag kom is langs in het HOVM. Elke zondag een aantal tram en bus ritten door Den haag en omgeving. Wie weet kom je mij tegen in het musemmatun of op de tram. Musem is geopend van 13.00 uur tot 17.00 uur. Te bereiken vanaf station Den Haag HS met tram 9 richting Vrederust. 11 richting Scheveningen Haven of tram 12 richting Duindorp en dan uitstappen bij halte Wouwermanstraat. De tram remise zie je naast de halte staan.

Dus kom een keer langs ;)
Zet CFL ineens gelede bussen in op lijn 112...
Zullen er wel te veel hobbyisten mee reizen...
Gebruikersavatar
Cookie
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 1671
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 17:06

Re: Mag ik even kwijt #75

Bericht door Cookie »

En ook ik heb vandaag een fietstochtje gemaakt, ongeveer 70 kilometer afgelegd :P . Ben naar het Duitse Leer gefietst en van daaruit de trein teruggepakt naar Zuidbroek, fiets meegenomen in de in de trein. Heerlijk uitgewaaid in ieder geval, met name in de open velden voorbij Winschoten :D .
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #75

Bericht door STF »

Mijn fiets staat al drie jaar stil, in het begin dat ik in Luxemburg woonde ging ik af en toe nog weleens op de fiets naar de kapper, bouwmarkt o.i.d. maar dan ben je dus echt de halve middag onderweg terwijl er werk zat te doen is op de camping. Zo'n drie jaar geleden heb ik nog eens de batterij van me fietscomputer vervangen en dat is net zoals met stations die ineens worden geschilderd, het teken van het einde. :lol:
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: Mag ik even kwijt #75

Bericht door find_your_spot »

Omdat ik weet dat jullie op het forum niet vies zijn van een beetje korting bij de blauwe supermarche:

Voor Ardan hebben we sinaasappelsap (om te ontnuchteren)
Voor Dexter lekkere chocolade brokken voor op de bok
Voor Stefan pittige Japanse Noodles (met wat straling voor een hogere weerstand)
Voor Fles (omdat hij er gek op is) speciaal bier
Voor htm_tram romige drinkyoghurt (elke hobbyist is er groot mee geworden)
En als het aan Bee zou liggen voor iedereen een flacon haarspoeling (omdat je het waard bent)

Sla je slag van 4 t/m 17 april:

http://public1.tripolis.com/r/n8E1PqEh9 ... O_xUyX5uKQ
For Your Railroad Adventures
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #75

Bericht door Suus »

Als dat de enige bon was: Ik heb overschotels en vers sap 8-)
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 31 gasten