Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
find_your_spot schreef:Dat kan in theorie gewoon niet.
In theorie kost het je ook geen saldo als je binnen het geldigheidsgebied van je abonnement reist... toch is dat bij mij al twee keer gebeurd
En zoals je vast weet: de Arriva-lezers reageren anders op dat dalkortingsproduct. Het wordt niet, zoals bij Connexxion, in heel Nederland herkent maar alleen in de gebieden waar het daadwerkelijk geldig is.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Daniel schreef:
In theorie kost het je ook geen saldo als je binnen het geldigheidsgebied van je abonnement reist... toch is dat bij mij al twee keer gebeurd
Ga je kaart kraken, ben je altijd spot goedkoop uit.
Nee ik vraag gewoon restitutie aan bij Connexxion... schrijven ze keurig de complete ritprijs i.p.v. alleen het teveel betaalde bedrag binnen het gebied van m'n abonnement over :pos:
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Daniel schreef:Nee ik vraag gewoon restitutie aan bij Connexxion... schrijven ze keurig de complete ritprijs i.p.v. alleen het teveel betaalde bedrag binnen het gebied van m'n abonnement over :pos:
Dan heb jij mazzel, voor mij lijkt de Connexxion Klantenservice zo dood als een pier.