Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
Daniel schreef:Vanmiddag een Apeldoorns-groene Amba op Syntuslijn 102 te Amersfoort.
Kan kloppen, ik reed gisteren met een groene Stadsbus Ambassador van Apeldoorn naar Amersfoort en terug.
Vorige week reed die ook al in die omloop (139). Zal wel tijdelijk tot 3 april zijn.
Omloop 139:
Die VIRM-IV in de s5700 rijdt trouwens met bijzonder veel vertraging of de CTA's in Diemen Zuid doen werkelijk maar wat, want om 15:55 had ik net 3 minuten daarvoor een VIRM-IV naar Leiden Centraal weg zien rijden, en op de CTA stond nog een trein van 16:00 naar Leiden, en op het andere spoor van 15:43 naar Utrecht, zonder melding van welke vertraging dan ook :')
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Dit keer in Amsterdam niet een los BN-metrostel op lijn 51, maar op het keerspoortje van de Spaklerweg stond om 8.45 uur een losse CAF klaar. Dat is nog even iets krapper.
Bee schreef:Die VIRM-IV in de s5700 rijdt trouwens met bijzonder veel vertraging of de CTA's in Diemen Zuid doen werkelijk maar wat, want om 15:55 had ik net 3 minuten daarvoor een VIRM-IV naar Leiden Centraal weg zien rijden, en op de CTA stond nog een trein van 16:00 naar Leiden, en op het andere spoor van 15:43 naar Utrecht, zonder melding van welke vertraging dan ook :')
In de s5700 heb je zo vertraging opgelopen en als je dan tijdens de lange stop in Wp niet meteen door mag, loop je het ook niet meer in. Maar hij vertrok vanmorgen wel gewoon op tijd uit Ledn.
Dexter schreef:En - geen 1 april grap - in de t9221 reed een Traxx met 7 OBB-rijtuigen!
Dat kan ik beamen, want ik zag hem rond 13:00 op Rlb.
Verder was men bij de NS gisteren volgens mij bezig om de treinen op de goede plekken te zetten voor het wijzigingsbald, want ik had 2x SLT-IV in de t2252 en in de s5100 die hij op Blaak kruist reed SGMm (weet alleen niet meer hoeveel bakken).
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Ik dacht dat het wijzigingsblad (materieel NS) pas morgen in ging, maar op de webcam bij Helmond 't Hout zie ik net de s9600 voorbijrollen met een SGM-III, richting Deurne. :(
Richting Eindhoven zie ik net wel 2x Mat'64 voorbij komen. :D
De t12759 met maar zes bakken vandaag. Dat was mij iets te knus, dus maar de t1759 genomen en 't voor lief genomen dat ik 3 minuten later thuis was
(Overigens kostte het nog wat moeite om de staande reizigers op 't balkon duidelijk te maken dat ik er toch echt weer uit wilde na 'n blik in de coupé... tja, da's toch altijd wel de moeite waard aangezien er geregeld al mensen op 't balkon blijven staan terwijl er nog gewoon zitplaatsen vrij zijn)
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Vanochtend zag ik 2 CAFjes onder Duivendrecht over de boog Venserpolder - Van der Madeweg rijden, ik nam toen aan dat die van de werkplaats kwamen. Vanmiddag om 17:45 op datzelfde Duivendrecht reden er echter ook 2 CAFjes op de 54 richting Gein, dus wellicht dat die er de hele dag al op rondzwerven.
Een solostelletje CAF was bij Spaklerweg bezig met keren op lijn 51 rond diezelfde tijd.
De trein bewaren bij kamertemperatuur, op een schone en droge plek. Voor houdbaarheidsdatum: zie weerbericht.
De s1900 Rtd - Gvc (v 17.16) reed vanmiddag met ICM. Voorste stel was een van de laatste ongemoderniseerde, dus de raampjes stonden open met het heerlijke lenteweer :)
Andersom is 't ook prima hoor... IRM-VI is net een wat mooier maatje voor diverse spits-2800'en. Nu is het vinden van een zitplaats tenminste niet als het vinden van een WC in een SLT (ehm, speld in een hooiberg )
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...