Ze zetten er toch ook niet op dat alle alternatieven verneukt worden en dat DAAR de grootste "tijdwinst" van de Fyra zitVIRM schreef:Ja, maar er staan op ns.nl wel vaker advertenties/aanbiedingen/promo's die bij NS Hispeed horen.
Juist om meer mensen de Fyra in te lokken zou het logisch zijn om het ook gewoon prominent op ns.nl te zetten.
Fyra doet voortaan ook Breda aan
Re: Fyra doet voortaan ook Breda aan
Re: Fyra doet voortaan ook Breda aan
Valt me elke keer weer in de Fyra op dat wanneer er vlak voor een Thalys de HSL op is gestuurd, de Fyra zo'n 2-3x in de remmen moet en met zo'n 40km/h rijdt. Zo ook vandaag, is er iets technisch niet in de haak of hoe zit dit?
De trein bewaren bij kamertemperatuur, op een schone en droge plek. Voor houdbaarheidsdatum: zie weerbericht.
Re: Fyra doet voortaan ook Breda aan
Ik zag vanmiddag zo´n V250 rondrijden vol met graffiti. Hoeveel van die dingen zijn er nu in Nederland?
-
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 8674
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
- Locatie: Ede
- Contacteer:
Re: Fyra doet voortaan ook Breda aan
Merkte dit ook die ene keer dat ik ging. Heeft het niet met het tunnelregime te maken? De Thalys moet de Groene Hart tunnel uit zijn voordat de Fyra er in mag?Ruben schreef:Valt me elke keer weer in de Fyra op dat wanneer er vlak voor een Thalys de HSL op is gestuurd, de Fyra zo'n 2-3x in de remmen moet en met zo'n 40km/h rijdt. Zo ook vandaag, is er iets technisch niet in de haak of hoe zit dit?
Re: Fyra doet voortaan ook Breda aan
Er geldt in de Groene Harttunnel inderdaad een safe-haven-principe, een trein met een eventuele calamiteit moet ten alle tijden de tunnel kunnen verlaten. Maar als je het mij vraagt, keldert de capaciteit van de lijn daardoor wel.
Vallend blad maakt rails glad.
Re: Fyra doet voortaan ook Breda aan
Ach zijn we dat inmiddels al niet gewend, Nederland en gedoe met tunnelsDexter schreef:Er geldt in de Groene Harttunnel inderdaad een safe-haven-principe, een trein met een eventuele calamiteit moet ten alle tijden de tunnel kunnen verlaten. Maar als je het mij vraagt, keldert de capaciteit van de lijn daardoor wel.
Aansluitingen behaald in het verleden,bieden geen garantie voor de toekomst
problemen kunnen er zijn... of je kan ze zoeken!
NS gaat "niet" over één nacht ijs.
problemen kunnen er zijn... of je kan ze zoeken!
NS gaat "niet" over één nacht ijs.
Re: Fyra doet voortaan ook Breda aan
Past men dat ook op de Eurotunnel toe? :')Dexter schreef:Maar als je het mij vraagt, keldert de capaciteit van de lijn daardoor wel.
Nu is die tunnel sowieso al grote onzin, voor die paar koeien, maar de capaciteit keldert er ook inderdaad door. Volgens mij is het standaard dat op het tijdstip dat die Thalys rijdt, de Fyra erachter er last van heeft.
Angstvallige maatregelen ook weer...er zijn toch gewoon vluchtwegen en zo mag ik aannemen een ventilatiesysteem?
De trein bewaren bij kamertemperatuur, op een schone en droge plek. Voor houdbaarheidsdatum: zie weerbericht.
Re: Fyra doet voortaan ook Breda aan
Stel je eens voor dat ze dat in de Eurotunnel zouden toepassen, dan reed er slechts elk half uur een trein. Ja de nieuwe tunnels van tegenwoordig zijn met een heel scala aan detectie- ventilatie- en blussystemen uitgerust. En ze zijn nogal 'nerveus' afgesteld, daarom zijn er ook zoveel problemen mee. Ik noem alleen even de Barendrechttunnel. :')Ruben schreef:Past men dat ook op de Eurotunnel toe? :')Dexter schreef:Maar als je het mij vraagt, keldert de capaciteit van de lijn daardoor wel.
Nu is die tunnel sowieso al grote onzin, voor die paar koeien, maar de capaciteit keldert er ook inderdaad door. Volgens mij is het standaard dat op het tijdstip dat die Thalys rijdt, de Fyra erachter er last van heeft.
Angstvallige maatregelen ook weer...er zijn toch gewoon vluchtwegen en zo mag ik aannemen een ventilatiesysteem?
Vallend blad maakt rails glad.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 44 gasten