Connexxion Klantenservice
Re: Connexxion Klantenservice
Komt vast door die Belgische lucht daar
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Re: Connexxion Klantenservice
Oke, bij duurt een uur ook nog geen 57 minuten En als dat zo is, dan moet je daar maar mee leren leven.Caspar schreef:
Nouja je weet wel goed te melden dat het nog geen 14 minuten is per metro... Wat dus niet zo is.
FYS schreef:
Wellus Nietus Wellus Nietus Wellus Nietus.... Als ik vind dat het 14 minuten is, dan is dat zo. Leer ermee leven.
9 van de 10 uitgevallen ritten niet meer melden? Ik kan me op een paar sneeuwdagen na, eigenlijk niet herinneren dat er bij mij ooit een Connexxion bus is uitgevallen. Zo frequent zal het dus wel niet voorkomen.
Trouwens, als ik echt ergens heen moet als bv assessment of iets dergelijks dan zou ik een taxi pakken mocht de bus niet komen opdagen en ik kom in tijdsnood.
Laatst gewijzigd door Caspar op wo 06 apr 2011, 12:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Connexxion Klantenservice
Oh, das trouwens wel mooi dat fys andere tijdseenheden hanteert. Dan rijd je als chauffeur/machinist/whatever altijd op tijd Je hanteert gewoon je eigen tijden *O* Problems solved!
"Beste heer fys,
Bedankt voor uw reactie blabla. Wij hebben een onderzoek ingesteld. Hieruit bleek dat de chauffeur gewoon op tijd reed volgens de tijdslogica van de chauffeur. Onze excuses voor eventueel ongemak. Dag!"
"Beste heer fys,
Bedankt voor uw reactie blabla. Wij hebben een onderzoek ingesteld. Hieruit bleek dat de chauffeur gewoon op tijd reed volgens de tijdslogica van de chauffeur. Onze excuses voor eventueel ongemak. Dag!"
Re: Connexxion Klantenservice
Is wel een idee! dan vallen de dienstlengtes van tegenwoordig toch best wel meeCaspar schreef:Oke, bij duurt een uur ook nog geen 57 minuten En als dat zo is, dan moet je daar maar mee leren leven.Caspar schreef:
Nouja je weet wel goed te melden dat het nog geen 14 minuten is per metro... Wat dus niet zo is.
FYS schreef:
Wellus Nietus Wellus Nietus Wellus Nietus.... Als ik vind dat het 14 minuten is, dan is dat zo. Leer ermee leven.
Aansluitingen behaald in het verleden,bieden geen garantie voor de toekomst
problemen kunnen er zijn... of je kan ze zoeken!
NS gaat "niet" over één nacht ijs.
problemen kunnen er zijn... of je kan ze zoeken!
NS gaat "niet" over één nacht ijs.
-
- Berichten: 3050
- Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13
Re: Connexxion Klantenservice
Raad eens met welk vervoermiddel ik vanmiddag ga? Kan ik mooi een klacht sturen naar Rijkswaterstaat als ik in de file sta op de A2 :YEnnes schreef: Overigens zou ik het gehele OV boycotten als het allemaal zo ongelofelijk slecht is!
Het verbeteren van de Connexxion Klantenservice.Chauf21 schreef: Waar 'ie met dit topic heen wil, is mij vooralsnog onduidelijk, maar goed.
Daar heb ik zo mijn persoonlijke redenen voorBee schreef:welke overlast ervaar je wel van een Limburger
In mijn concessie AenM heb ik er al 7 staan in de afgelopen 5 weken.Caspar schreef:Ik kan me op een paar sneeuwdagen na, eigenlijk niet herinneren dat er bij mij ooit een Connexxion bus is uitgevallen.
Wat heeft dat mee te maken dat Casper 16 minuten roept voor Isolatorweg - Station Zuid en ik zeg dat het in de praktijk 14 minuten zijn.Chauf21 schreef:Oh, das trouwens wel mooi dat fys andere tijdseenheden hanteert.
For Your Railroad Adventures
Re: Connexxion Klantenservice
Hoe zie je dat voor je dan? Er staat helemaal nergens in het topic een bericht van jou met daarin een stelling of mening waarin je beschrijft hoe de klantenservice verbeterd kan worden.find_your_spot schreef:Het verbeteren van de Connexxion Klantenservice.Chauf21 schreef: Waar 'ie met dit topic heen wil, is mij vooralsnog onduidelijk, maar goed.
In de eerste post staat alleen een beschrijving van de situatie en het antwoord van de klantenservice en verder niets. Wat wil je daarmee zeggen dan?
Re: Connexxion Klantenservice
Dit hele topic is lachwekkend.
Iemand is boos en vraagt op hoge poten een onevenredige vergoeding, krijgt dat niet, gaat een topic openen zonder gespecificeerd doel en noemt vervolgens kulargumenten om zijn daad te ondersteunen. Ik zal eens al mijn briefwisselingen posten, dan kunnen we het forum wel sluiten vanwege een te groot aantal saaie posts
Iemand is boos en vraagt op hoge poten een onevenredige vergoeding, krijgt dat niet, gaat een topic openen zonder gespecificeerd doel en noemt vervolgens kulargumenten om zijn daad te ondersteunen. Ik zal eens al mijn briefwisselingen posten, dan kunnen we het forum wel sluiten vanwege een te groot aantal saaie posts
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
-
- Berichten: 1200
- Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:36
Re: Connexxion Klantenservice
Volgens mij heeft Find_Your_spot al genoeg geld cadeau gekregen van de vervoersbedrijven in de vorm van OV-Chipkaarten die negatief staan, dus dat kan mooi als compensatie gezien worden.
-
- Berichten: 3050
- Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13
Re: Connexxion Klantenservice
Het gaat er mij om dat de theorie van Connexxion in praktijk volledig anders functioneerd. Mij is persoonlijk verteld dat IEDEREEN die door wat voor reden kan melden dat een uitgevallen rit heeft plaatsgevonden, hiervoor altijd gecompenseerd zal worden doormiddel van een dagkaart.Bee schreef: Iemand is boos en vraagt op hoge poten een onevenredige vergoeding, krijgt dat niet, gaat een topic openen zonder gespecificeerd doel
Als dat in de praktijk niet gebeurd, dan ga ik hier achter aan.
Dit vind ik pas een kul argument. Ik doe niks wat tegen de regels is.Reiziger Delft schreef:Volgens mij heeft Find_Your_spot al genoeg geld cadeau gekregen van de vervoersbedrijven in de vorm van OV-Chipkaarten die negatief staan, dus dat kan mooi als compensatie gezien worden.
1. Ik betaal keurig 7,50 voor de kaart
2. Ik check keurig in en uit
3. Je mag met 0 euro inchecken.
Ik vind een uitgevallen rit erger dan normaal gebruik maken van het OV-chip systeem.
For Your Railroad Adventures
-
- Berichten: 1200
- Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:36
Re: Connexxion Klantenservice
Hier staat dat een vergoeding alleen geldt voor bussen van de Concessie van de Provincie, en niet die van de stadsregio, waar lijn 66 onder valt.
Re: Connexxion Klantenservice
_O-
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Re: Connexxion Klantenservice
Geachte klant,
Helaas hebben wij moeten constateren dat u een ondragelijk leed hebt geleden, bij het gebruik van ons product.
Voor de Huilerdehuil reactie die dit ongetwijfeld teweeg heeft gebracht zullen wij u natuurlijk ruim compenseren.
Alstublieft!
Deze doos is volledig gevuld zodat u naar onze mening vast bent gecompenseerd voor de komende 99 klachten die u hoogstwaarschijnlijk nog naar ons zal sturen, met de eis voor een onevenredige compensatie.
Met vriendelijke groet,
Z. Eikniet
Hoofd Klantenservice.
Helaas hebben wij moeten constateren dat u een ondragelijk leed hebt geleden, bij het gebruik van ons product.
Voor de Huilerdehuil reactie die dit ongetwijfeld teweeg heeft gebracht zullen wij u natuurlijk ruim compenseren.
Alstublieft!
Deze doos is volledig gevuld zodat u naar onze mening vast bent gecompenseerd voor de komende 99 klachten die u hoogstwaarschijnlijk nog naar ons zal sturen, met de eis voor een onevenredige compensatie.
Met vriendelijke groet,
Z. Eikniet
Hoofd Klantenservice.
Aansluitingen behaald in het verleden,bieden geen garantie voor de toekomst
problemen kunnen er zijn... of je kan ze zoeken!
NS gaat "niet" over één nacht ijs.
problemen kunnen er zijn... of je kan ze zoeken!
NS gaat "niet" over één nacht ijs.
Re: Connexxion Klantenservice
De vergoeding is wel ruimhartig moet ik zeggen, de meeste ritten zijn goedkoper. Al vind ik uitval van een bus wel een tekortkoming van de vervoerder eerlijk gezegd. Ik heb dat zelf eigenlijk maar één keer meegemaakt en dat was meer dan tien jaar geleden. Wel heb ik een aantal keer meegemaakt dat de vertraging zo hoog opliep dat er twee bussen achter elkaar reden bij Connexxion. Dat is bij het betreffende vervoerbedrijf ook best uniek. Ik heb eens drie kwartier mogen wachten op Amstelveen Sacharovlaan op lijn 172 die volgens de dienstregeling 4x per uur rijdt. Toen had je nog geen actueel vertrektijden schema en ik had nog geen internet op mijn mobiel. Maar goed, dat heb ik dus ook weer overleefd... :)Reiziger Delft schreef:Hier staat dat een vergoeding alleen geldt voor bussen van de Concessie van de Provincie, en niet die van de stadsregio, waar lijn 66 onder valt.
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
- Geert
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 12543
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
- Locatie: Utrecht
- Contacteer:
Re: Connexxion Klantenservice
Wel apart dat Connexxion in dit topic zo te zeik wordt gezet terwijl het aandeel van Connexxion in de totale vertraging misschien net zo groot is als het aandeel van GVB en het missen van je aansluiting in Amsterdam.
-
- Berichten: 3050
- Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13
Re: Connexxion Klantenservice
Alsof de duivel ermee speelt... Op mijn theorie cursus sloeg ik om 18:35 het boek open en het eerste wat ik zie:Reiziger Delft schreef:Hier staat dat een vergoeding alleen geldt voor bussen van de Concessie van de Provincie, en niet die van de stadsregio, waar lijn 66 onder valt.
For Your Railroad Adventures
Re: Connexxion Klantenservice
FYS: misschien heb ik te snel door de reacties gescrolld, maar heb je die compensatie gekregen?
Overigens verbaast die halfbakken reactie van Connexxion mij niet. Ik heb zelf over een bepaalde buslijn van Connexxion anderhalf jaar met dezelfde miep van de vestiging te maken gehad (diverse klachten die neerkwamen op de bus reed niet of hij vertrok van de verkeerde halte). De miep in kwestie (inmiddels gelukkig met pensioen) was er altijd van overtuigd dat het niet aan Connexxion lag.
Maar ze hebben erkend dat het probleem bij hun lag. Dus dat is al een overwinningkje op zich, nietwaar?
Overigens verbaast die halfbakken reactie van Connexxion mij niet. Ik heb zelf over een bepaalde buslijn van Connexxion anderhalf jaar met dezelfde miep van de vestiging te maken gehad (diverse klachten die neerkwamen op de bus reed niet of hij vertrok van de verkeerde halte). De miep in kwestie (inmiddels gelukkig met pensioen) was er altijd van overtuigd dat het niet aan Connexxion lag.
Maar ze hebben erkend dat het probleem bij hun lag. Dus dat is al een overwinningkje op zich, nietwaar?
Beul van de blindegeleidelijn
-
- Berichten: 3050
- Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13
Re: Connexxion Klantenservice
Elke vorm van leven als reactie terug is een overwinning!VIRM schreef:FYS: misschien heb ik te snel door de reacties gescrolld, maar heb je die compensatie gekregen?
Maar ze hebben erkend dat het probleem bij hun lag. Dus dat is al een overwinningkje op zich, nietwaar?
Nee, nog geen compensatie.
Het gaat mij er gewoon om dat je een inhoudelijke reactie terug krijgt.
Niemand voelt zich serieus genomen met zo'n standaard-aan-klik-antwoord-mailtje...
For Your Railroad Adventures
Re: Connexxion Klantenservice
Sja... Het kan dus zover gaan dat dezelfde miep eens mijn klacht op 'afgehandeld' had gezet in het systeem en vervolgens (toen ik er zelf achteraan moest gaan) glashard beweerde dat zij mij had gesproken (ja, dat was al een klacht geleden troela ). Dus ik ken het gevoel. :)
Beul van de blindegeleidelijn
-
- Berichten: 3050
- Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13
Re: Connexxion Klantenservice
Wat fijn dat ik een lotgenootje heb *O*VIRM schreef: Dus ik ken het gevoel. :)
Samen gaan we de klantenservice te lijf!
For Your Railroad Adventures
Re: Connexxion Klantenservice
*O*
Voorlopig heb ik niet echt iets lopen, behalve bij de Stadsregio (een reeks aan mijn vorige klachten die nooit serieus werden genomen) en nog een vraag over een knulligheid in de dienstregeling. Ik kan je wel een PM sturen als je meer wilt weten. ;)
Voorlopig heb ik niet echt iets lopen, behalve bij de Stadsregio (een reeks aan mijn vorige klachten die nooit serieus werden genomen) en nog een vraag over een knulligheid in de dienstregeling. Ik kan je wel een PM sturen als je meer wilt weten. ;)
Beul van de blindegeleidelijn
-
- Berichten: 3050
- Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13
Re: Connexxion Klantenservice
MSN: find_your_spot@hotmail.com :YVIRM schreef:*O*
Ik kan je wel een PM sturen als je meer wilt weten. ;)
For Your Railroad Adventures
-
- Berichten: 3050
- Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13
Re: Connexxion Klantenservice
We've got new mail
Het gaat vooruit, dit klinkt al wat beter dan een standaard antwoord. Nog maar een mailtje er achteraan, we gaan door tot de dagkaart. :YGeachte heer FYS,
Na aanleiding van uw reactie hebben wij opnieuw contact gezocht met onze collega's die lijn 66 verzorgen. Onze collega's hebben onderzoek gedaan waarom bus 66 op maandag 28 maart niet is verschenen op het Centraal Station van Utrecht. Hieruit bleek dat de bus onderweg met een technisch mankement te maken heeft gekregen. De chauffeur kon de rit daardoor niet voortzetten.
Om dit probleem op te lossen en onze reizigers toch van dienst te kunnen zijn, heeft de chauffeur direct melding gedaan bij onze collega’s van de Centrale Verkeersleiding. Zij kunnen - indien mogelijk - een reservebus en -chauffeur inzetten om de dienst over te nemen. Op 28 maart waren er hiervoor geen mogelijkheden. Dit spijt de dienstdoende chauffeur en onze collega’s zeer.
Hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
Connexxion klantenservice
For Your Railroad Adventures
Re: Connexxion Klantenservice
Waarom wil je perse die dagkaart? Je hebt er eigenlijk geen recht op dus waarom blijf je dan toch zo doorhameren dan?
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Re: Connexxion Klantenservice
Omdat we van de GVB geilers niet over GVB mogen zeuren denk ik...Geert schreef:Wel apart dat Connexxion in dit topic zo te zeik wordt gezet terwijl het aandeel van Connexxion in de totale vertraging misschien net zo groot is als het aandeel van GVB en het missen van je aansluiting in Amsterdam.
Zet CFL ineens gelede bussen in op lijn 112...
Zullen er wel te veel hobbyisten mee reizen...
Zullen er wel te veel hobbyisten mee reizen...
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 42 gasten