Mag ik even kwijt #76

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #76

Bericht door Fles »

Bee schreef:Kijk, en dit is waarom ik zo van Britse humor houd

Dexter, wanneer ben jij voor het laatst aangehouden door een politietrein :mrgreen:
:D Hijsfijn _O-
Ennes
Berichten: 2545
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 10:20

Re: Mag ik even kwijt #76

Bericht door Ennes »

Dexter schreef:
Bee schreef:Dexter, wanneer ben jij voor het laatst aangehouden door een politietrein :mrgreen:
Hahaha! _O- Die is echt geweldig! Nu maar hopen dat de Nederlandse overheid deze nooit ziet, anders gebruiken ze dit weer als nieuwe inkomstenbron. Dan word ik straks aangehouden door de Spoorwegpolitie in een blauw/wit/rode 1800 loc met een zwaailicht op het dak. :lol:

Over de schotelantennediscussie: De flats hier in de wijk hebben de schotelantennes van alle bewoners bij elkaar in een soort box op het dak van de flat staan. Geen schotel te zien en het ziet er netjes uit. :pos:
Breng ze niet op een idee, er staan nog al wat 1800en aan de kant, en er staan ook nog wel wat 6400en.

Dames en heren, in verband met een verkeerscontrole door de KLPD hebben wij inmiddels een vertraging van 7 minuten, excuses voor het ongemak!
Aansluitingen behaald in het verleden,bieden geen garantie voor de toekomst
problemen kunnen er zijn... of je kan ze zoeken!
NS gaat "niet" over één nacht ijs.
Klaasje
Berichten: 7128
Lid geworden op: do 30 jul 2009, 23:01
Locatie: Amersfoort

Re: Mag ik even kwijt #76

Bericht door Klaasje »

Zolang die 1800-en slechte batterijen houden....... (A)
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #76

Bericht door Suus »

Nou, ik ben mijn computer maximaal 4 weken kwijt. Vind het wel netjes dat je online precies kan zien waar hij is en welke reparaties worden uitgevoerd.

Binnenkort maar naar de bank, kijken of de verzekering dit dekt :-/
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6027
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Mag ik even kwijt #76

Bericht door AppleMoose »

Ennes schreef:
Dexter schreef:
Bee schreef:Dexter, wanneer ben jij voor het laatst aangehouden door een politietrein :mrgreen:
Hahaha! _O- Die is echt geweldig! Nu maar hopen dat de Nederlandse overheid deze nooit ziet, anders gebruiken ze dit weer als nieuwe inkomstenbron. Dan word ik straks aangehouden door de Spoorwegpolitie in een blauw/wit/rode 1800 loc met een zwaailicht op het dak. :lol:

Over de schotelantennediscussie: De flats hier in de wijk hebben de schotelantennes van alle bewoners bij elkaar in een soort box op het dak van de flat staan. Geen schotel te zien en het ziet er netjes uit. :pos:
Breng ze niet op een idee, er staan nog al wat 1800en aan de kant, en er staan ook nog wel wat 6400en.

Dames en heren, in verband met een verkeerscontrole door de KLPD hebben wij inmiddels een vertraging van 7 minuten, excuses voor het ongemak!
Ik voorspel dat ze meer inhaalsporen gaan aanleggen, speciaal voor de alcoholcontroles :lol:
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
Ennes
Berichten: 2545
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 10:20

Re: Mag ik even kwijt #76

Bericht door Ennes »

htm_tram schreef:Er zit een vies oud mannetjetegen over mij in de trein de hele tijd te knipogen en hij stoot zijn knie tegen mij knie aan... Erg irritant... :roll:
Ach het positieve eraan is... iemand vind je in ieder geval leuk :lol:
Aansluitingen behaald in het verleden,bieden geen garantie voor de toekomst
problemen kunnen er zijn... of je kan ze zoeken!
NS gaat "niet" over één nacht ijs.
Ennes
Berichten: 2545
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 10:20

Re: Mag ik even kwijt #76

Bericht door Ennes »

Ronaldussen schreef:
Ennes schreef:
Dexter schreef:
Bee schreef:Dexter, wanneer ben jij voor het laatst aangehouden door een politietrein :mrgreen:
Hahaha! _O- Die is echt geweldig! Nu maar hopen dat de Nederlandse overheid deze nooit ziet, anders gebruiken ze dit weer als nieuwe inkomstenbron. Dan word ik straks aangehouden door de Spoorwegpolitie in een blauw/wit/rode 1800 loc met een zwaailicht op het dak. :lol:

Over de schotelantennediscussie: De flats hier in de wijk hebben de schotelantennes van alle bewoners bij elkaar in een soort box op het dak van de flat staan. Geen schotel te zien en het ziet er netjes uit. :pos:
Breng ze niet op een idee, er staan nog al wat 1800en aan de kant, en er staan ook nog wel wat 6400en.

Dames en heren, in verband met een verkeerscontrole door de KLPD hebben wij inmiddels een vertraging van 7 minuten, excuses voor het ongemak!
Ik voorspel dat ze meer inhaalsporen gaan aanleggen, speciaal voor de alcoholcontroles :lol:
als ze dan maar leuke agenten sturen, dan wil ik wel pijpje blazen hoor :X
Aansluitingen behaald in het verleden,bieden geen garantie voor de toekomst
problemen kunnen er zijn... of je kan ze zoeken!
NS gaat "niet" over één nacht ijs.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #76

Bericht door Fles »

Ennes schreef: als ze dan maar leuke agenten sturen, dan wil ik wel pijpje blazen hoor :X
Ga je je harde fluit er weer uitflappen Ennes? :lol:
Ennes
Berichten: 2545
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 10:20

Re: Mag ik even kwijt #76

Bericht door Ennes »

Fles schreef:
Ennes schreef: als ze dan maar leuke agenten sturen, dan wil ik wel pijpje blazen hoor :X
Ga je je harde fluit er weer uitflappen Ennes? :lol:
Uhhh deze klinkt ook wel erg fout hoor Fles!!!
Aansluitingen behaald in het verleden,bieden geen garantie voor de toekomst
problemen kunnen er zijn... of je kan ze zoeken!
NS gaat "niet" over één nacht ijs.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #76

Bericht door Fles »

Reputaties moeten af en toe even bevestigd worden niewaar? :mrgreen: ;)
Klaasje
Berichten: 7128
Lid geworden op: do 30 jul 2009, 23:01
Locatie: Amersfoort

Re: Mag ik even kwijt #76

Bericht door Klaasje »

Op zich was de vraag ook wel te verwachten over welk pijpje het zou gaan....
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #76

Bericht door Ardan »

Wat zijn jullie flauw zeg :lol:
Aangezien ik al superlang geen reisje meer heb gemaakt ga ik zometeen eens gek doen: via Raalte naar Zwolle :lol:
Ik doe ook maar wat
Ennes
Berichten: 2545
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 10:20

Re: Mag ik even kwijt #76

Bericht door Ennes »

Klaasje schreef:Op zich was de vraag ook wel te verwachten over welk pijpje het zou gaan....
Dat laten we maar in het 'midden' toch ?
Aansluitingen behaald in het verleden,bieden geen garantie voor de toekomst
problemen kunnen er zijn... of je kan ze zoeken!
NS gaat "niet" over één nacht ijs.
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6027
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Mag ik even kwijt #76

Bericht door AppleMoose »

Ardan schreef:Wat zijn jullie flauw zeg :lol:
Aangezien ik al superlang geen reisje meer heb gemaakt ga ik zometeen eens gek doen: via Raalte naar Zwolle :lol:
Heb je wel genoeg proviant bij je voor deze wereldreis? :lol: :lol:
En mijn moeders advies: "Zorg dat je altijd een tientje bij je hebt, je weet immers nooit wat er kan gebeuren!"
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
Ennes
Berichten: 2545
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 10:20

Re: Mag ik even kwijt #76

Bericht door Ennes »

Ronaldussen schreef:
Ardan schreef:Wat zijn jullie flauw zeg :lol:
Aangezien ik al superlang geen reisje meer heb gemaakt ga ik zometeen eens gek doen: via Raalte naar Zwolle :lol:
Heb je wel genoeg proviant bij je voor deze wereldreis? :lol: :lol:
En mijn moeders advies: "Zorg dat je altijd een tientje bij je hebt, je weet immers nooit wat er kan gebeuren!"
Moet dat tientje niet eens aangepast worden aan de inflatie?
Aansluitingen behaald in het verleden,bieden geen garantie voor de toekomst
problemen kunnen er zijn... of je kan ze zoeken!
NS gaat "niet" over één nacht ijs.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #76

Bericht door Fles »

Ennes schreef:Moet dat tientje niet eens aangepast worden aan de inflatie?
MIJN moeder vond een kwartje al genoeg :lol: Dus dat tientje is al aangepast lijkt me :P
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #76

Bericht door deadlock »

Woohoo, serverruimte opgeruimd, 15x1GB registered ECC DDR2 modules weggegeven aan mensen over de hele wereld, kasten op kantoor ontdaan van alle software die niet meer in productie draait (ongeveer 170CD's). Nu alleen de handleidingen nog even uitzoeken en dan is het hier weer een leefbaar geheel. Ik denk dat er zelfs een kast toaal weg kan.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #76

Bericht door webguy »

Beauty of the cloud:

Code: Selecteer alles

ssh joel@deskbookers.com
yum clean all
Done!
Oud forumgebruiker

Re: Mag ik even kwijt #76

Bericht door Oud forumgebruiker »

Jongens,
In verband met tijdgebrek, heb het momenteel heel druk met school, werk en privé, ben ik genoodzaakt goodbye te zeggen.
Dus bij deze. Mijn account zal ook verwijderd worden overigens, heeft mijn persoonlijke redenen :wink:. In elk geval wil ik eenieder bedanken voor de gezellige periode hier, het heeft toch zo'n 6 jaar geduurd.
Afijn... de tijd dringt. Ik moet zo met gierende banden naar Diemen om eens een goede maaltijd te eten i.p.v. magnetronvoer :wink:.

Adieu, aufwiederschnitzel!
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #76

Bericht door Fles »

Huh? :?:

Nou ehm. Doei en vaarwel.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Mag ik even kwijt #76

Bericht door deadlock »

webguy schreef:Beauty of the cloud:

Code: Selecteer alles

ssh joel@deskbookers.com
yum clean all
Done!
Ik word zo moe van het woord cloud :(
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
htm_tram
Berichten: 1369
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 08:35

Re: Mag ik even kwijt #76

Bericht door htm_tram »

Net of 2 zwartijders betrapt of 2 homo's...

Intercity uit Ddr naar Rtd. Ik moest naar de wc en sta daar vanaf Ddr tot Rtd blaak te wachten. Uiteindelijk de wc deur vanaf buitenaf geopend. Zaten er 2 jongens in die gelijk rood werden. Ze hebben de deur zelf weer dichtgedaan. Twas omdat we Rtd binnen reden anders had ik de hc omgeroepen. Toen we op Rtd stil stonden sprinten ze ineens de trein uit ..
Zet CFL ineens gelede bussen in op lijn 112...
Zullen er wel te veel hobbyisten mee reizen...
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6027
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Mag ik even kwijt #76

Bericht door AppleMoose »

Net, zo goed als zeker, een einde gemaakt aan een vriendschap van zo'n 4 a 5 jaar. :|
Het laatste jaar was er al nauwelijks sprake van vriendschap, hooguit sporadisch contact over de mail.
Vandaag vond ze het nodig om via de mail aan al haar contactpersonen van mail en msn te vragen wie nog contact met haar +wil hebben, voor een bepaalde datum een seintje aan haar te geven, en wie niks van zich laat horen wordt dan verwijdert.

Het feit dat ze dat ook naar mij stuurt, geeft al aan dat er vrij weinig over is van wat ooit een vriendschap moest voorstellen... -o-

Ik heb het initiatief maar weer naar haar gestuurd en gevraagd of ZIJ nog überhaupt wel contact met MIJ wil houden, en dat ik twijfelde of ze dat nog zou willen...

Nu ja, kzal wel zien of er een antwoord komt, en zo ja, wat voor antwoord...
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #76

Bericht door Fles »

Ach ja, mensen komen, mensen gaan. Om daar nou zo'n update-procedure aan te wijden is al veel te veel moeite lijkt me.

En je hoeft er ook niet zulke zware conclusies aan te verbinden lijkt me hoor. En als zij dat wel doet, weet je ook genoeg ;)
hauptbahnhof
Berichten: 3904
Lid geworden op: wo 20 okt 2010, 22:00

Re: Mag ik even kwijt #76

Bericht door hauptbahnhof »

htm_tram schreef:Net of 2 zwartijders betrapt of 2 homo's...

Intercity uit Ddr naar Rtd. Ik moest naar de wc en sta daar vanaf Ddr tot Rtd blaak te wachten. Uiteindelijk de wc deur vanaf buitenaf geopend. Zaten er 2 jongens in die gelijk rood werden. Ze hebben de deur zelf weer dichtgedaan. Twas omdat we Rtd binnen reden anders had ik de hc omgeroepen. Toen we op Rtd stil stonden sprinten ze ineens de trein uit ..
Als er niemand op z'n knieën zat of met broek omlaag ofzo, dan zijn het zwartrijders... :wink:
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 48 gasten