Mag ik even kwijt #77

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Mag ik even kwijt #77

Bericht door webguy »

Inderdaad HTM, de reden dat je een vierkantsleutel hebt is voor museummateriaal. Niet om vigilante wcs en treinomroepen te gaan gebruiken...
Ennes
Berichten: 2545
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 10:20

Mag ik even kwijt #78

Bericht door Ennes »

htm_tram schreef:Een fatsenlijk Hc wacht gewoon bij de wc om die mensen te controleren. En niet in de cabine zonder cabine kaart...Ga jij maar terug naar NSo... :roll: Voor hetzelfde geld zit er iemand met een hartaanval... :roll:
Tegen wie heb je het nu eigenlijk?
Aansluitingen behaald in het verleden,bieden geen garantie voor de toekomst
problemen kunnen er zijn... of je kan ze zoeken!
NS gaat "niet" over één nacht ijs.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #76

Bericht door ODRAIL »

htm_tram schreef:
KM46 schreef: Waarom lees ik hier op dit forun altijd dit soort berichten van je en niet op het andere forum waar je ook lid van bent, of ben je bang dat je daar teveel kritiek krijgt?
Welk forum bedoel je, op spoorforum lees ik alleen mee en hier lees ik mee en post zelfs ook wat. Als je OHIH bedoeld...? Daar heb ik een ban, na een heftige discussie in het Medewerkers gedeelte waar ik verder niks over ga vertellen. ;)
Aha, je hebt al ergens een ban aan je broek hangen, en dus ga je op dit forum de boel maar opstoken en verzieken. Ik zal maar niet zeggen wat nu ik over jou denk.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #76

Bericht door deadlock »

Zeg htm? Hoe weet je eigenlijk dat het óf zwartrijders waren óf homo's? Misschien waren ze wel bi? Misschien snoven ze een lijntje coke weg? Dat laatste is namelijk volgens de Nederlandse wet helemaal niet verboden. Of één van de twee heeft hulp nodig bij het plassen.

Lekker snelle conclusie die nergens op gebaseerd is dus.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #76

Bericht door Fles »

deadlock schreef:Zeg htm? Hoe weet je eigenlijk dat het óf zwartrijders waren óf homo's?
Misschien waren het wel EN zwartrijders EN homo's :lol:
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #76

Bericht door Daniel »

Stomme eigenwijze computersystemen... voer je in dat je van 12.30 tot 16.30 uur verlof opneemt, vindt 'ie dat het 3,5 uur is :roll: Kennelijk rekent 'ie met een standaard-werkdag van 8.30 tot 17.00 met pauze tussen 12.30 en 13.30, maar dat werkt natuurlijk niet als je flexibele werktijden hebt :P

Dan maar gewoon 4 uur ingevuld, dan zegt het systeem wel dat ik 's ochtends vrij was ipv 's middags, maargoed.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #76

Bericht door Fles »

Jij bent dom :P

Nu kost het je 4 verlof-uren, anders maar 3,5 :o
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #76

Bericht door Daniel »

Gaat hoe dan ook opvallen, officieel kan ik namelijk alleen halve en hele dagen opnemen. En dan nog... dit was nog verlof van 2010 :P
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #76

Bericht door ODRAIL »

Over verlof gesproken, ik heb gisteren de laatste dag die nog over was van 2010 opgenomen. Ik had tevens nog wat over van 2009, maar deze heb ik maar laten vervallen.
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #76

Bericht door Dexter »

Ennes schreef:
htm_tram schreef:Net of 2 zwartijders betrapt of 2 homo's...

Intercity uit Ddr naar Rtd. Ik moest naar de wc en sta daar vanaf Ddr tot Rtd blaak te wachten. Uiteindelijk de wc deur vanaf buitenaf geopend. Zaten er 2 jongens in die gelijk rood werden. Ze hebben de deur zelf weer dichtgedaan. Twas omdat we Rtd binnen reden anders had ik de hc omgeroepen. Toen we op Rtd stil stonden sprinten ze ineens de trein uit ..
Behoorlijk brutaal om zomaar een afgesloten (wc) deur te openen eigenlijk, helemaal los van waarom die deur afgesloten zou zijn. Nu weet ik ook niet wat voor mat het was, maar afgezien van een ICMm 3 zitten er volgens mij toch minimaal 2 toiletten in een IC.

En je boft dat je mij niet trof als HC op die trein!
@htm_tram: Ja of mij als mcn! Wat bezielt jou in vredesnaam? Ze zouden jou je sleutels moeten afnemen, want het wordt steeds gekker met jou: Deuren ontgrendelen met de noodknop, wild zwaaien naar langsrijdende treinen, afgesloten wc's openen. Je bent een gevaar voor jezelf en voor anderen en je mag al van geluk spreken dat je niet door die gasten in die wc bent neergehoekt.
Vallend blad maakt rails glad.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #76

Bericht door Suus »

Waarom heb ik nu een enorm deja-vu gevoel :?
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #76

Bericht door ODRAIL »

Geen idee, de enige die het weet ben jij.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #76

Bericht door Fles »

Bee schreef:Waarom heb ik nu een enorm deja-vu gevoel :?

Jack de Klikker? :mrgreen:
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #76

Bericht door Suus »

Ja, die was ook vaag, maargoed.

Ik had het idee dat ik het bericht van Dexter al eerder gelezen had terwijl ik na half vijf niet meer op het forum ben geweest.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #76

Bericht door Fles »

Ik had al eerder een vrijwel gelijk bericht gepost, gisteren of zo. Misschien ben je daarmee in de war :)
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #76

Bericht door ODRAIL »

Bee schreef:Ja, die was ook vaag, maargoed.

Ik had het idee dat ik het bericht van Dexter al eerder gelezen had terwijl ik na half vijf niet meer op het forum ben geweest.
Dat idee had ik ook, maar wel toen ik het laatste bericht van htm_tram gelezen had. Kan het beheer geen (tijdelijke) maatregelen tegen deze persoon nemen?
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #76

Bericht door Dexter »

Bee schreef:Ik had het idee dat ik het bericht van Dexter al eerder gelezen had terwijl ik na half vijf niet meer op het forum ben geweest.
Nee, dat klopt. Ik had vrijwel hetzelfde bericht vannacht al eens geplaatst, maar later verwijderd met de gedachtengang dat htm_tram er toch wel weer een onzinnige reactie op zou geven. Maar toen ik las hoe ie reageerde op de post van Ennes en de anderen, vond ik het te gortig en wilde er toch wel op reageren, dus heb ik 'm uiteindelijk toch geplaatst.
Vallend blad maakt rails glad.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #76

Bericht door Suus »

Ah, ik wordt dus toch niet gek!
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #76

Bericht door Dexter »

Nee je wordt niet gek en het was ook niet mijn bedoeling om je voor de gek te houden. Ik wilde in de eerste instantie alleen een discussie voorkomen met iemand waar toch niet mee te discussieren valt. :wink:
Vallend blad maakt rails glad.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #76

Bericht door Fles »

Dexter schreef:
Bee schreef:Ik had het idee dat ik het bericht van Dexter al eerder gelezen had terwijl ik na half vijf niet meer op het forum ben geweest.
Nee, dat klopt. Ik had vrijwel hetzelfde bericht vannacht al eens geplaatst, maar later verwijderd met de gedachtengang dat htm_tram er toch wel weer een onzinnige reactie op zou geven. Maar toen ik las hoe ie reageerde op de post van Ennes en de anderen, vond ik het te gortig en wilde er toch wel op reageren, dus heb ik 'm uiteindelijk toch geplaatst.
Oh dat heb ik gemist dan, sorry!
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #76

Bericht door Fles »

KM46 schreef:Kan het beheer geen (tijdelijke) maatregelen tegen deze persoon nemen?
Dat lijkt me eerlijk gezegd niet aan het beheer. Welke actie van het beheer dan ook, zou bovendien geen enkel effect sorteren. Zo iemand moet je gewoon die sleutel afpakken en zijn gedrag aankaarten bij de relevante instanties. Maar het beheer van een internetforum staat daar op zich volkomen buiten natuurlijk.

Overigens is hij al een tijdje stil. Laten we aannemen dat de gevolgen van zijn handelen inmiddels duidelijk geworden zijn en dat hij het nooit meer zal doen. Heel veel meer dan wat er over gezegd is, valt er toch niet over te zeggen.
BR628
Berichten: 1623
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:28

Re: Mag ik even kwijt #76

Bericht door BR628 »

Bij Rondje Nederland in 2006 vond ik het al een wazig figuur en ik zat niet eens bij hem in het team... Anno 2011 lijkt er dus weinig veranderd...
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: Mag ik even kwijt #76

Bericht door find_your_spot »

Fles schreef:
Overigens is hij al een tijdje stil. Laten we aannemen dat de gevolgen van zijn handelen inmiddels duidelijk geworden zijn en dat hij het nooit meer zal doen. .
Dat kan best kloppen. Hij ging een dagje OV'en in Friesland en dat doet hij altijd met een lege iPhone.
Grote kans dat hij het nog niet heeft gelezen.
For Your Railroad Adventures
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #76

Bericht door ODRAIL »

Het bewuste stukje van htm_tram vond ik bij toeval ook op z'n twitteraccount. Nee ik plaats hierbij geen link. Voor de liefhebber is het via google op te zoeken.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #76

Bericht door Fles »

Kom, laten we erover ophouden :)
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Google [Bot] en 44 gasten