Mag ik even kwijt #77

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #77

Bericht door Caspar »

Vandaag weer even een heldendaad verricht. Ik heb een stuk gefietst door de landelijke omgeving hier naar onder andere Medemblik. Op de terugweg kwam ik door het buurtschap Wadway heen en daar ging ik even wat water drinken. Roept er een meid met goed figuur van een jaar of 23/24/25 vanaf een balkon van een groot huis: Heej zou je me willen helpen?
Ik zeg jahoor waarmee? Nou ik heb mezelf opgesloten op het balkon. Als je door de tuin naar achter loopt kan je door de achterdeur naar binnen gaan die is niet op slot. Als je binnen bent zie je na de woonkamer de trap, en dan is het in de hal boven de 2e deur rechts... Dus ik loop door een totaal vreemd (en vooral erg luxe ingericht huis) huis heen naar boven toe om haar te bevrijden van haar balkon. Onderweg door haar tuin kwam ik nog haar Blackberry tegen, daar had ze dus niet zo veel aan.
Wel aparte situatie weer. Daarna vroeg ze nog of ik wat wilde drinken in de tuin als ''dank je wel'' :D
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #77

Bericht door Thom91 »

foto's van de schone? (A)
Komt wel goed schatje.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #77

Bericht door Caspar »

ga toch geen fotos maken bij zo´n situatie? :lol: 8-)
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6464
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #77

Bericht door Daantje »

Ze heeft geluk gehad met jou. M'n moeder heeft zich met verven wel eens ingesloten omdat ze de deurklink eraf gehaald had. Ze heeft toen op het balkon staan roepen naar buren en mensen die langsliepen maar iedereen deed alsof ze niets hoorden of zagen :? uiteindelijk heeft ze een ruitje in de deur ingeslagen en is ze daar door heen gekropen.
Klaasje
Berichten: 7128
Lid geworden op: do 30 jul 2009, 23:01
Locatie: Amersfoort

Re: Mag ik even kwijt #77

Bericht door Klaasje »

Mag ik even kwijt dat ik vandaag een wandeling over een rode brug bij Hattem gemaakt heb? *O*
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #77

Bericht door Justin »

Lekker dan. Hebben we twee maanden gewacht op de urn van m'n vader, komt die terug met een verkeerde ingegraveerde geboortedatum... 29-02-1950 i.p.v. 29-01-1950. In 1950 was volgens mij niet eens een schrikkeljaar! M'n zus gelijk erachteraan bellen, en hopelijk binnen 48 uur een oplossing. Urnen en zo zijn al niet zo goedkoop...

Duurt ook lang voordat m'n pa kan rusten op de juiste plek... :(.
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
htm_tram
Berichten: 1369
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 08:35

Re: Mag ik even kwijt #77

Bericht door htm_tram »

In het weekend was er een ritje met de museum trams ter gelegenheid van de verjaardag van de HTM directeur... De laatste rijvaardige vooroorlogse motorwagen kapot gereden. :(

Bij 1 van de wissels hebben ze een ijzeren plateau geplaatst met een reden wat dus binnen profiel was van de houten baanruimers... De baanruimer Gebroken natuurlijk, wat wel te vervangen is... Met T-raps vast gezet en door gereden. Kleine 5 minuten laten vloog de schakel kast in de vik bij de bestuurder. Aan 2 kanten een steek vlam... Gelukkig niemand gewond maar geen rijvaardige vooroorlogse motorwagens meer... :cry:


Vandaag een CXX chauffeur die me de bus uit wou sturen op de keukenhof lijnen omdat dat zogenaamd besloten vervoer zou zijn... :?
Laatst gewijzigd door htm_tram op ma 18 apr 2011, 21:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Zet CFL ineens gelede bussen in op lijn 112...
Zullen er wel te veel hobbyisten mee reizen...
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #77

Bericht door Caspar »

een ritje met de museum trams
1rit met meerdere trams?
vooroorlogse motorracen
Je moet ook niet gaan racen met een tram...
Gebroken natuurlijk wat wel te vervangen is...
:roll: :?:
Met T-wraps
Nieuw gerecht van de Mexicaan?
in de vik
Dat is een aardig eindje uit de buurt:
Het dorp Vík í Mýrdal (in IJsland kortweg als Vík aangeduid) is de meest zuidelijk gelegen plaats van IJsland.
http://nl.wikipedia.org/wiki/V%C3%ADk_% ... %C3%BDrdal
*O*
htm_tram
Berichten: 1369
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 08:35

Re: Mag ik even kwijt #77

Bericht door htm_tram »

Gefeliciteerd, gaan we nou weer normaal doen?
Zet CFL ineens gelede bussen in op lijn 112...
Zullen er wel te veel hobbyisten mee reizen...
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21347
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #77

Bericht door Meltrain »

Caspar schreef:
in de vik
Dat is een aardig eindje uit de buurt:
Het dorp Vík í Mýrdal (in IJsland kortweg als Vík aangeduid) is de meest zuidelijk gelegen plaats van IJsland.
http://nl.wikipedia.org/wiki/V%C3%ADk_% ... %C3%BDrdal
*O*
Dat is wel erg flauw. Deze is dichterbij namelijk. :lol:
(En daar heb ik nog eens (in 2004) op de camping gestaan. ;) )
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #77

Bericht door Caspar »

O dat ziet er erg mooi uit daar in Vik. Niet heel veel regen?
htm_tram
Berichten: 1369
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 08:35

Re: Mag ik even kwijt #77

Bericht door htm_tram »

Caspar schreef:
een ritje met de museum trams
1rit met meerdere trams?
vooroorlogse motorracen
Je moet ook niet gaan racen met een tram
er reden inderdaad 2 trams... En ik heb niet gereden, als ik wel mag rijden ben ik voorzichter met het matterieel dan dat het Ennes personeel of HTM personeel er mee om zou gaan.
Zet CFL ineens gelede bussen in op lijn 112...
Zullen er wel te veel hobbyisten mee reizen...
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21347
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #77

Bericht door Meltrain »

Tja, je zit natuurlijk wel in een dal, dus er is wel wat regen, maar we hebben er niet heel veel last van gehad.
Helaas begon het alleen wel te stortregenen in de nacht voordat we daar weer wilden vertrekken, dus toen had de vouwwagen geen tijd meer om te drogen. :?
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #77

Bericht door Fles »

Daantje schreef:Ze heeft geluk gehad met jou. M'n moeder heeft zich met verven wel eens ingesloten omdat ze de deurklink eraf gehaald had. Ze heeft toen op het balkon staan roepen naar buren en mensen die langsliepen maar iedereen deed alsof ze niets hoorden of zagen :? uiteindelijk heeft ze een ruitje in de deur ingeslagen en is ze daar door heen gekropen.
Voor dergelijke acties hebben we een ander topic. Dat weet je he? :P
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #77

Bericht door Dexter »

htm_tram schreef:gaan we nou weer normaal doen?... En ik heb niet gereden, als ik wel mag rijden ben ik voorzichter met het matterieel dan dat het Ennes personeel of HTM personeel er mee om zou gaan.
Ahum, wat dacht je ervan om zelf eens te beginnen met normaal doen? En de laatste keer dat ik boven mijn salarisstrook keek, stond er nog gewoon NS. Het zou wat wezen als Ennes mijn salaris moest betalen. :lol:
Caspar schreef:Vandaag weer even een heldendaad verricht. Daarna vroeg ze nog of ik wat wilde drinken in de tuin als ''dank je wel''
Prins Caspar to the rescue! Je hebt toch wel als dank haar telefoonnummer gehad he? :wink: Overigens boft ze inderdaad met jou, voor hetzelfde geld hadden ze haar hele toko leeggejat.
Vallend blad maakt rails glad.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #77

Bericht door STF »

Ik schroefde daarnet de groepenkast van die stacaravan eens open om te kijken of ik er nog bruikbare onderdelen uit kon halen en schrok me echt rot hoe gevaarlijk die kast van binnen in elkaar zat; geen enkele aardedraad aangesloten, nagenoeg alle nuldraden als voeding aangesloten en zo nog tientallen gevaarlijke blunders...
Ongeloofelijk dat er nooit brand van is gekomen of doden zijn gevallen in de +/- 50 jaar dat die caravan er nu staat.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #77

Bericht door webguy »

Wat is het leven soms met vallen en opstaan....

Ben nu 3 maanden bezig met stage, maar niemand is meer op kantoor (begonnen met 10 man 3 maanden geleden). Gevolg is dat ik morgen de iMac mee naar huis mag nemen en er alleen dinsdag en donderdag nog mensen op kantoor zijn. Wordt leuk stage lopen zo.

Verder ligt m'n opa nog altijd op de IC: hij is 1.5 week geleden geopereerd aan maag of darmkanker, maar had daarna een longontsteking en kwam maar niet bij en verbeterde niet echt. Nu gelukkig wel, maar blijkt dat 'ie een herseninfarct heeft gehad, o.a op z'n spraak/taal gebied van de hersenen. Nu lijkt hij aan een kant verlamd, en reageert 'ie wel iets met z'n handen en op grapjes, maar ligt nog wel deels aan de beademing. Wat is het soms geweldig om jong en gezond te zijn!
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50896
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #77

Bericht door Suus »

Sterke met je opa? Hoe oud is hij trouwens?

En een iMac thuis, wie wil dat nu niet. Bofkont :P
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #77

Bericht door webguy »

Ik geloof dat ie bijna of net 70 is. Maar dit is wel z'n derde herseninfarct, dus dat maakt het ook lastiger, hij is al eens een keer een maand half verlamd geweest, maar dat herstelde gelukkig weer toen.

En iMac, tja... Wel een oude overigens, een 2 Ghz Core 2 Duo met 2GB RAM, maar XCode werkt er prima op (2007 denk ik). Twee collega's hebben allebei een 27 inch 8GB RAM, nieuwste versie
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #77

Bericht door Dexter »

webguy schreef:Wat is het soms geweldig om jong en gezond te zijn!
Sterkte! En het is helaas niet vanzelfsprekend om jong én gezond te zijn, dus geniet er maar van.
Vallend blad maakt rails glad.
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #77

Bericht door Geert »

Sterkte met je opa webguy! Hopelijk komt het snel weer goed, maar het klinkt niet best helaas...
webguy schreef:Ben nu 3 maanden bezig met stage, maar niemand is meer op kantoor (begonnen met 10 man 3 maanden geleden). Gevolg is dat ik morgen de iMac mee naar huis mag nemen en er alleen dinsdag en donderdag nog mensen op kantoor zijn. Wordt leuk stage lopen zo.
Is het bedrijf aan het inkrimpen of is er een andere reden dat er bijna niemand meer op kantoor is?
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21347
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #77

Bericht door Meltrain »

Sterkte met je opa, Webguy. :pos:
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Gebruikersavatar
Cookie
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 1671
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 17:06

Re: Mag ik even kwijt #77

Bericht door Cookie »

Inderdaad veel sterkte gewenst met je opa, webguy!
Ennes
Berichten: 2545
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 10:20

Re: Mag ik even kwijt #77

Bericht door Ennes »

Dexter schreef:
htm_tram schreef:gaan we nou weer normaal doen?... En ik heb niet gereden, als ik wel mag rijden ben ik voorzichter met het matterieel dan dat het Ennes personeel of HTM personeel er mee om zou gaan.
Ahum, wat dacht je ervan om zelf eens te beginnen met normaal doen? En de laatste keer dat ik boven mijn salarisstrook keek, stond er nog gewoon NS. Het zou wat wezen als Ennes mijn salaris moest betalen. :lol:
Als ik dan het salaris van onze dikkedeur krijg, dan betaal ik jou salaris wel hoor Dexter,
Aansluitingen behaald in het verleden,bieden geen garantie voor de toekomst
problemen kunnen er zijn... of je kan ze zoeken!
NS gaat "niet" over één nacht ijs.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #77

Bericht door STF »

Wat moet er een belachelijk hoge luchtdruk in de banden van de nieuwe aanhanger; 6,25 bar... Waarschijnlijk doordat de meeste aanhangers met dit laadvermogen er al een dubbele as onder hebben maar ik wilde perse een enkelasser. In ieder geval stond ik me vanmiddag toch te prutsen met de compressor die zo'n hoge druk nauwelijks aan kan, boven de 5 bar begint ie het echt moeilijk te krijgen want het is maar een zeer kleine compressor.

Hoeveel luchtdruk zit er eigenlijk in de banden van een bus, 7 bar toch?
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 118 gasten