Mag ik even kwijt #77

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #77

Bericht door Dexter »

@Gertjan: Gelukkig maar dat ik niet de enige was, gedeelde smart is halve smart. :wink:
Bee schreef:Mannen met teenslippers die niet naar het strand gaan maar naar de supermarkt of school graag allemaal een enkeltje feet wellness center, want het is werkelijk niet om aan te zien.
@Bee & Ardan: Ik vind mannen op teenslippers ook geen gezicht. Vrouwen kunnen ermee wegkomen, maar bij mannen staat het meteen zo... vies. :x
Vallend blad maakt rails glad.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #77

Bericht door Fles »

Zo, ik ben weer onder de pannen voor Koninginnedag *O*

Met de eerste ICE het land uit :mrgreen:
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #77

Bericht door Suus »

Ik had ook voor die ICE willen boeken, maar ik doe het niet aangezien ik plotseling een geldgebrek heb :')
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #77

Bericht door Daniel »

Ardan schreef:En ik zie nog steeds mensen met truien lopen, belachelijk :lol:
Verbazingwekkend inderdaad ja... al wordt 't minder, maar vanmorgen toch nog eentje in de trein. Vooral afgelopen dinsdag was 't erg opvallend vaak het geval.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gertjan
Berichten: 302
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:30
Locatie: Zwijndrecht

Re: Mag ik even kwijt #77

Bericht door Gertjan »

Ardan schreef:En ik zie nog steeds mensen met truien lopen, belachelijk :lol:
Was nou niet echt warm vannacht toen ik naar me werk ging (uurtje of 4). Was dus wel blij dat ik toch even mn trui aan had.
Most things are designed to be user friendly...
But nothing is ever designed to be idiot proof!
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #77

Bericht door Dexter »

Ik was een paar uur later dan jij aan de beurt en toen ik van huis ging, was ik ook erg blij dat ik nog een jas had aangetrokken.
Vallend blad maakt rails glad.
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6458
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #77

Bericht door Daantje »

's Ochtends op de fiets om half acht vind ik een vest toch nog wel lekker hoor. Ik loop graag op teenslippers maar als je voor je werk regelmatig in een vriescel moet zijn denk je nog wel even twee keer na ;)

En nu lekker vier dagen vrij, ben er echt aan toe *O*
Freek
Berichten: 2454
Lid geworden op: wo 26 mar 2008, 14:40

Re: Mag ik even kwijt #77

Bericht door Freek »

Gertjan schreef:
Dexter schreef:En ik leek wel gek met mijn stropdas. :')
Nu snap ik ook gelijk waarom iedereen me zo gek aan liep te kijken tijdens het werk ... je was dus niet de enigste Dexter :P
Het was dan wel geen stropdas, maar colbert, overhemd en lange broek was ook ik voor de winter gekleed. Ach, al moet het in de hoogzomer ik heb er geen moeite mee. Enige moment dat ik korte broek draag is tijdens de zomervakantie.
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: Mag ik even kwijt #77

Bericht door find_your_spot »

Mag ik even kwijt dat ik vanmiddag om 16:00 geslaagd ben voor mijn theorie examen Verkeer en Techniek *O*
For Your Railroad Adventures
Klaasje
Berichten: 7128
Lid geworden op: do 30 jul 2009, 23:01
Locatie: Amersfoort

Re: Mag ik even kwijt #77

Bericht door Klaasje »

FYS for Chauf! *O*
Dafdriver
Berichten: 270
Lid geworden op: vr 16 apr 2010, 15:27
Locatie: Heukelum
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #77

Bericht door Dafdriver »

Had weer een weekje Italië toebedeeld gekregen. Helaas de kortebroek vergeten en de airco is nog steeds kapot.
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21271
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #77

Bericht door Meltrain »

Etienne schreef: Omdat er tijd over was hebben we als schoolopdracht 2 dwarsprofielen gemeten van de zee t/m bovenop het duin. :mrgreen:
Oke, wat voor dwarsprofiel was dat dan? Ging het over de dieptes van de verschillende gesteentelagen?
Dexter schreef: En ik leek wel gek met mijn stropdas. :')
Ach, ik liep zowel dinsdag als vandaag in mijn overhemd. Zonder das, dat dan weer wel. :P

@find_your_spot: gefeliciteerd. *bus*
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
htm_tram
Berichten: 1369
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 08:35

Re: Mag ik even kwijt #77

Bericht door htm_tram »

Daniel schreef:
Ardan schreef:En ik zie nog steeds mensen met truien lopen, belachelijk :lol:
Verbazingwekkend inderdaad ja... al wordt 't minder, maar vanmorgen toch nog eentje in de trein. Vooral afgelopen dinsdag was 't erg opvallend vaak het geval.
Warom ben je gelijk gek als je nog met een trui rondloopt, iedereen kan volgens mij zelf bepalen wat hij/zij draagt...?
Ik liep vandaag met een witte t-shirt en een trui, ik geef toe dat het wel een beetje te warm was vandaag maar ik kan je verzekeren dat ik morgen ook een trui draag ipv een jas. ;)
Zet CFL ineens gelede bussen in op lijn 112...
Zullen er wel te veel hobbyisten mee reizen...
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: Mag ik even kwijt #77

Bericht door find_your_spot »

Volgens mij ben ik de enige die 365 dagen in een t-shirt rond loopt. Al het commentaar wat ik erop krijg valt niet van de buitenlucht.

Voor de duidelijkheid: in een trui, sweater, spencer of winterjas zweet ik m'n naad uit.

Wie herkent zich hier ook in?
For Your Railroad Adventures
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #77

Bericht door STF »

Ik loop juist 365 dagen per jaar in een lange (spijker)broek, ook als het 35 graden is.
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #77

Bericht door Michael »

Ik loop ook heel vaak met een t-shirt. Ook als het wat kouder is. Een lange spijkerbroek. heb ik 365 dagen per jaar aan. Ik hou niet zo van korte broeken
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #77

Bericht door deadlock »

Onze directrice zei gisteren dat ik eruit zag als een smaakvolle vakantieganger :p
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Klaasje
Berichten: 7128
Lid geworden op: do 30 jul 2009, 23:01
Locatie: Amersfoort

Re: Mag ik even kwijt #77

Bericht door Klaasje »

Meltrain schreef:
Etienne schreef: Omdat er tijd over was hebben we als schoolopdracht 2 dwarsprofielen gemeten van de zee t/m bovenop het duin. :mrgreen:
Oke, wat voor dwarsprofiel was dat dan? Ging het over de dieptes van de verschillende gesteentelagen?
Gewoon hoogtes voor het bepalen van de hoeveelheid erosie terplekke misschien? (Ieder z'n eigen vakidiotisme natuurlijk :mrgreen: )
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #77

Bericht door Justin »

Dexter schreef:@Gertjan: Gelukkig maar dat ik niet de enige was, gedeelde smart is halve smart. :wink:
Bee schreef:Mannen met teenslippers die niet naar het strand gaan maar naar de supermarkt of school graag allemaal een enkeltje feet wellness center, want het is werkelijk niet om aan te zien.
@Bee & Ardan: Ik vind mannen op teenslippers ook geen gezicht. Vrouwen kunnen ermee wegkomen, maar bij mannen staat het meteen zo... vies. :x
Shit he. Dan moet ik maar mn grasmatteenslippers weg doen. En mn shorts :P. En m'n singlets :P.

Hummm... zou ik beetje te gay zijn *O* :mrgreen: . Ah, who cares :P.

Verder draag ik nog echt truien totdat het boven de 20 graden is. Iets met tropisch bloed enzo :P. Wel iets dunnere truien dan die ik in de winter draag. En ook nog gewoon dunne jasjes.

Gelukkig ben ik van het type die niets verbrand (behalve m'n voetzolen - enige plek waar ik kan verbranden!!!)
Laatst gewijzigd door Justin op vr 22 apr 2011, 10:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #77

Bericht door Daniel »

htm_tram schreef:Ik liep vandaag met een witte t-shirt en een trui, ik geef toe dat het wel een beetje te warm was vandaag maar ik kan je verzekeren dat ik morgen ook een trui draag ipv een jas. ;)
Trui i.p.v. jas is nog niks geks aan, ik doel op de en en variant :wink:

Maargoed, heb het op zich zelf niet zo heel gauw koud... ook al wel in 'n t-shirtje in de bus gezeten terwijl er nog mensen met winterjas aan instapten :P
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #77

Bericht door deadlock »

Dexter schreef:Het lijkt wel of heel Nederland in de ban is van de eerste zomerse dag, want iedereen was gekleed alsof het de laatste zomerse dag voor een lange tijd is: Ik zag op de stations vandaag alleen maar Zwierende Zomerrokjes, Deinende Decolletées, Hoge Hakken, Stoere Shirtjes en Talrijke Teenslippers voorbij komen. :Y

En ik leek wel gek met mijn stropdas. :')
:mrgreen: Ik vind dat machinisten geen pak en stropdas hoeven te dragen net zoals in België en Duitsland :o
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #77

Bericht door deadlock »

Justin schreef:Shit he. Dan moet ik maar mn grasmatteenslippers weg doen. En mn shorts :P. En m'n singlets :P.

Hummm... zou ik beetje te gay zijn *O* :mrgreen: . Ah, who cares :P.
Precies :mrgreen: Stijlvolle teenslippers bestaan gewoon :o
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #77

Bericht door Dexter »

deadlock schreef::mrgreen: Ik vind dat machinisten geen pak en stropdas hoeven te dragen net zoals in België en Duitsland :o
Mmm, met 30 graden is het afzien, maar ik krijg de griezels als ik terugdenk aan de Belg die ik eergisteren met zijn afgeknipte, gerafelde spijkerbroek, z'n vaal-witte-t-shirt-met-koffievlekken en z'n Jezus-sandalen van zijn loc zag afstappen. :shock:

@F_Y_S: Gefeliciflapstaart! Je krijgt cappucino he, geen taart. :mrgreen:
Justin schreef:Shit he. Dan moet ik maar mn grasmatteenslippers weg doen. En mn shorts :P. En m'n singlets :P.

Hummm... zou ik beetje te gay zijn *O* :mrgreen: . Ah, who cares :P.
@Justin: Dan heb je zeker ook zo'n hip hoedje? :lol:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=1nMpI3Yog74[/youtube]
Vallend blad maakt rails glad.
MdJ
Berichten: 4534
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:47
Locatie: Vleuterweide

Re: Mag ik even kwijt #77

Bericht door MdJ »

Dat filmpje is gedeeltelijk opgenomen in Apeldoorn xD

Het stukje in de winkelstraat, het stukje in het park en dat ze op de trap zitten (voor een kantoor van de Stentor) iig.. En het zou me niets verbazen als dat gedeelte in de kroeg is opgenomen in de Entrance.
Bij twijfel: gebruik beton.
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #77

Bericht door Dexter »

Was er vanavond in het zuiden ergens een heftig fout feest ofzo? We moesten vanmorgen met 5 man personeel een straalbezopen rechtenstudent in Ddr uit de t1918 helpen, die het hele balkon had ondergekotst. Hij was gehuld in een koeienpak, compleet met uier en liep met de Nederlandse vlag rond te zwalken, waarvan de vlaggestok met tape aan zijn been (waardoor hij zijn knie niet kon knikken) en rond zijn middel was vastgemaakt. De vlaggestok stak zo'n eind boven hem uit dat hij amper door de deur paste en al doende al een aantal mensen een mep had verkocht.

Ik mag hopen dat het niet de nieuwe Bram Moszkowicz wordt. :N
Vallend blad maakt rails glad.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 50 gasten