Mag ik even kwijt #78

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39183
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #77

Bericht door Daniel »

Dubbel last van je keel dus :P Hier overigens ook wel, maar heb nog de meeste last van m'n benen... zat een week of twee geleden al eens bijna aan de 50 km, maar 't fietstochtje van zo'n 55 km van vandaag was kennelijk wat teveel van het goede. Vooral heuvelachtiger dan de vorige keer, dat brak me toch wel enigzins op.

Maargoed, levert wel mooie plaatjes op :)
Afbeelding
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #77

Bericht door webguy »

Gister trouwens een selectiedag gehad voor een traineeship... Pffft, dat is vermoeiend: 5 gesprekken van 25 minuten, met steeds twee andere tweetallen. Hoezo zwaar sollicitatie. Voordeel van 5 gesprekken is wel dat je aan het eind weet hoe je je het beste kan presenteren. Maar volgende week hoor ik meer, k verwacht er niet veel van omdat er 5 man waren voor 1, misschien 2 plekken. Wie weet zit ik echter binnenkort elke dag in de auto naar Capelle aan de Ijssel...
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50898
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #77

Bericht door Suus »

Pff, dat is nogal een eindje pendelen vanuit Arnhem :shock:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #77

Bericht door webguy »

Klopt... Maar, het is wel een baan met projecten tot gedetacheerd werken, en er zitten ook vestigingen in Eindhoven en Amersfoort, dus wie weet. Heb ook Ede-Leiden gependeld met het OV, dus op zich moet het te doen zijn.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #77

Bericht door Fles »

Bijzonder.

Gisteren overleed bekend voetbaltrainer Wiel Coerver (86)
Vandaag overleed bekend politicus Max van der Stoel (86)
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #77

Bericht door Dexter »

Geert schreef:Oplossing: de hangtafel :D Een tafeltje dat een de balkonreling te hangen is
Oeh innovatief! :pos: Ik zou nagaan of er patent op zit en anders moet je het als de wiedeweerga aanvragen. Ben je meteen rijk! :mrgreen: (Maar de consequentie is dan dat je natuurlijk een groter huis koopt met een groter balkon of met een tuin, waardoor je vinding dan weer overbodig is geworden) :lol:

Vandaag een heerlijk slagje van Asd naar Hdr en gemaakt! Waarbij ik tussen Hwd en Hdr aangenaam werd verrast: Ik wist niet dat ze daar bloembollenvelden hadden! Ze stonden supermooi in bloei en deden niet bepaald onder voor de Bollenstreek. Ik had vandaag gelukkig alleen maar VIRMen met goede airco, dus was het ook nog prima uit te houden.

Alleen al dat smerige vliegende ongedierte veranderde de frontruiten zowat in matglas. Maar vanavond had ik in Ledn een piepjonge assistente die mij hielp om de frontruit schoon te maken: Een klein meisje dat met haar ouders stond te kijken hoe ik aan het zemen was. Ik heb haar toen op de mcn-stoel gezet en gevraagd om ze de ruitensproeier wilde bedienen, terwijl ik aan het zemen was en dat vond ze prachtig! Als bedankje mocht ze haar ouders laten schrikken met de typhoon! :mrgreen: Ze kwam zelfs netjes een handje geven toen ze in Gv uitstapten. Ik heb haar natuurlijk meteen een baan aangeboden voor als ze later groot is. :Y
Vallend blad maakt rails glad.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #77

Bericht door Fles »

Dexter schreef:Vandaag een heerlijk slagje van Asd naar Hdr en gemaakt! Waarbij ik tussen Hwd en Hdr aangenaam werd verrast: Ik wist niet dat ze daar bloembollenvelden hadden! Ze stonden supermooi in bloei en deden niet bepaald onder voor de Bollenstreek. Ik had vandaag gelukkig alleen maar VIRMen met goede airco, dus was het ook nog prima uit te houden.
Geestgronden, heet dat. Maar erg mooi ja :)

Al heb je verder in die buurt niet veel te zoeken. Behalve ongeveer driekwart van mijn familie :')
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #77

Bericht door Dexter »

Ik had geen flauw idee dat daar bollenvelden waren, want toen ik in december ging wegleren was het winter en toen ik vorige week voor het eerst naar Hdr reed, was het donker en zag je er dus niks van.
Vallend blad maakt rails glad.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13032
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #77

Bericht door Ardan »

@Fles: ik was laatst nog naar je huis aan het kijken.. twee etages hoog en de bakstenen muren staan er ook al! Ik denk dat jij op één hoog gaat wonen?
Ik doe ook maar wat
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Mag ik even kwijt #77

Bericht door Stefan »

Daniel schreef:Dubbel last van je keel dus :P Hier overigens ook wel, maar heb nog de meeste last van m'n benen... zat een week of twee geleden al eens bijna aan de 50 km, maar 't fietstochtje van zo'n 55 km van vandaag was kennelijk wat teveel van het goede. Vooral heuvelachtiger dan de vorige keer, dat brak me toch wel enigzins op.
Euh, ja. :@ :lol:
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #77

Bericht door Justin »

Vrolijk Pasen iedereen!
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50898
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #77

Bericht door Suus »

Jij ook dikke eieren :P
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #77

Bericht door Caspar »

Dexter schreef:Ik had geen flauw idee dat daar bollenvelden waren, want toen ik in december ging wegleren was het winter en toen ik vorige week voor het eerst naar Hdr reed, was het donker en zag je er dus niks van.
Ja daar zijn een hoop bollenvelden. Ook tussen Purmerend en Hoorn en rondom Obdam zijn er de nodige te vinden. Richting Medemblik trouwens ook, had daar paar dagen geleden een foto van gepost in het reiservaringen topic met de stoomtram erbij.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #77

Bericht door Fles »

Ardan schreef:@Fles: ik was laatst nog naar je huis aan het kijken.. twee etages hoog en de bakstenen muren staan er ook al! Ik denk dat jij op één hoog gaat wonen?

EN op de BG 8-) Zo wordt het ongeveer:

Afbeelding
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #77

Bericht door Caspar »

Ziet er goed uit op Funda. Even een woning bekeken in het zelfde complex. :) Zo te zien zijn de woningen in Deventer helemaal niet duur, of zijn de woningen in Noord Holland gewoon duur... :lol:
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13032
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #77

Bericht door Ardan »

Beide. Deventer is relatief goedkoop, maar NH is inderdaad ook duurder dan gemiddeld ;)
Hoort eigenlijk in het blundertopic: toen ik vannacht klaar was en de deur van 'mijn' kroeg op slot draaide, ging ik nog even langs bij de lokale Gazastrook voor een Dürummetje die ik lopend naar huis opat, maar op een gegeven moment zag ik dat ik een stuk van het papieren zakje had opgegeten... zonder dat ik het had gemerkt!
Ik doe ook maar wat
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #77

Bericht door Dexter »

Haha dat had ik ooit met mijn onderlip toen ik shoarma at na een bezoek aan de tandarts met verdoving. Ik dacht: "Wat een taai stuk vlees!" Bleek dat ik mijn onderlip aan het opeten was... :X

@Ardan: De lokale Gazastrook, haha! :lol:

Wij gaan vanavond naar de verjaardag van een vriendin van ons en als verjaardagskaart ben ik een NS OV-Chipkaart op A4-formaat aan het maken, met een gekke pasfoto van haar en een speciale gebruiksaanwijzing voor haar:

- Stap 1: Check in
- Stap 2: Gaat er een rood lampje branden? -> Wordt hysterisch!
- Stap 3: Scheld, vloek en schreeuw
- Stap 4: Trap de incheckpaal uit de grond

Und so weiter. Ze probeerde een tijdje geleden namelijk haar kaart te activeren om te reizen bij NS, maar dat ging niet helemaal goed. Dus nu heeft ze een OVCP-fobie. Daar moet natuurlijk op ingespeeld worden. :Y
Vallend blad maakt rails glad.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #77

Bericht door Fles »

stap 1: hou de kaart bij de paal
stap 2: let niet op kleurtjes of geluidjes, ga METEEN flippen
stap 1½: trap de paal uit de grond :D
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #77

Bericht door Fles »

Dexter schreef:@Ardan: De lokale Gazastrook, haha! :lol:
Die vond ik ook leuk ja :D

Zitten er dan 3 of 4 shoarmatenten naast elkaar op een rij of zo? Of is dat gewoon 1 zaak? :D
Ennes
Berichten: 2545
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 10:20

Re: Mag ik even kwijt #77

Bericht door Ennes »

Dexter schreef:Haha dat had ik ooit met mijn onderlip toen ik shoarma at na een bezoek aan de tandarts met verdoving. Ik dacht: "Wat een taai stuk vlees!" Bleek dat ik mijn onderlip aan het opeten was... :X

@Ardan: De lokale Gazastrook, haha! :lol:

Wij gaan vanavond naar de verjaardag van een vriendin van ons en als verjaardagskaart ben ik een NS OV-Chipkaart op A4-formaat aan het maken, met een gekke pasfoto van haar en een speciale gebruiksaanwijzing voor haar:

- Stap 1: Check in
- Stap 2: Gaat er een rood lampje branden? -> Wordt hysterisch!
- Stap 3: Scheld, vloek en schreeuw
- Stap 4: Trap de incheckpaal uit de grond

Und so weiter. Ze probeerde een tijdje geleden namelijk haar kaart te activeren om te reizen bij NS, maar dat ging niet helemaal goed. Dus nu heeft ze een OVCP-fobie. Daar moet natuurlijk op ingespeeld worden. :Y
STAP 5: Blijf de komende maanden tegenover alles en iedereen schelden op "De NS"
Aansluitingen behaald in het verleden,bieden geen garantie voor de toekomst
problemen kunnen er zijn... of je kan ze zoeken!
NS gaat "niet" over één nacht ijs.
Ennes
Berichten: 2545
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 10:20

Re: Mag ik even kwijt #77

Bericht door Ennes »

Dat het vandaag wel leek op "Nationale Zwartrij Dag" De mooiste smoes vond ik echter wel dat in Asd de kaartautomaat niet werkte, en het loket gesloten was. :lol:
Aansluitingen behaald in het verleden,bieden geen garantie voor de toekomst
problemen kunnen er zijn... of je kan ze zoeken!
NS gaat "niet" over één nacht ijs.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #77

Bericht door Fles »

Ennes schreef:Dat het vandaag wel leek op "Nationale Zwartrij Dag"
Dat het gisteren wel leek op Nationale Controleer Staking :D

Ut - Ed - Amf - Dv - Shl - Ddr - Gdm - Ut = 408 km. Niemand gezien :N
Ennes
Berichten: 2545
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 10:20

Re: Mag ik even kwijt #77

Bericht door Ennes »

Fles schreef:
Ennes schreef:Dat het vandaag wel leek op "Nationale Zwartrij Dag"
Dat het gisteren wel leek op Nationale Controleer Staking :D

Ut - Ed - Amf - Dv - Shl - Ddr - Gdm - Ut = 408 km. Niemand gezien :N
Tja zat je in allemaal verkeerde treinen, ik heb mijn treintjes allemaal gecontroleerd.
Aansluitingen behaald in het verleden,bieden geen garantie voor de toekomst
problemen kunnen er zijn... of je kan ze zoeken!
NS gaat "niet" over één nacht ijs.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #77

Bericht door Fles »

de Pimpel-Expres is iets HEEL anders dan "de verkeerde trein" hoor :P
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13032
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #77

Bericht door Ardan »

Fles schreef:
Dexter schreef:@Ardan: De lokale Gazastrook, haha! :lol:
Die vond ik ook leuk ja :D

Zitten er dan 3 of 4 shoarmatenten naast elkaar op een rij of zo? Of is dat gewoon 1 zaak? :D
Je hebt er twee op de Brink, Dönerix en Het Brinkje. Maar ja, die waren natuurlijk allebei stampensvol, wat verwacht je ook op zaterdagnacht 4 uur.. Sta je daar tussen allemaal dronken schreeuwerds terwijl je zelf redelijk nuchter bent (en nog met een rugzak loopt ook nog :lol: )
Ik doe ook maar wat
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 63 gasten