Mag ik even kwijt #78

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Mark
Berichten: 1968
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:43
Locatie: Vlaardingen

Re: Mag ik even kwijt #78

Bericht door Mark »

Mijn auto was inderdaad helemaal geel van het stuifmeel. Heb hem eerst maar even afgespoeld voor het rijden. _O-
Berlin, meine Stadt, meine Liebe.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #78

Bericht door STF »

In Luxemburg is de hoeveelheid stuifmeel echt bizar momenteel, waarschijnlijk door de droogte.
Michael
Berichten: 11760
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #78

Bericht door Michael »

Cookie schreef:Geen woestijnzand, maar stuifmeel ;) .
Iemand had tegen mij gezegd dat het woestijnzand was. Maar het is dus stuifmeel
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #78

Bericht door Fles »

beide hoor ik net, in ee filmpje op nu.nl :)
Gebruikersavatar
Cookie
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 1671
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 17:06

Re: Mag ik even kwijt #78

Bericht door Cookie »

"Het gaat niet, zoals sommige mensen denken, om zand uit de woestijn dat in Nederland is neergedwarreld." aldus http://www.nu.nl/binnenland/2500674/dek ... houdt.html :lol: . Enigszins tegenstrijdig van nu.nl :P .
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #78

Bericht door STF »

htm_tram schreef:Groot genoeg voor mij?
Ja daar pas je makkelijk in dus grote kans dat find_your_spot jou daar in opsluit als je te hard snurkt! :mrgreen:
htm_tram
Berichten: 1369
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 08:35

Re: Mag ik even kwijt #78

Bericht door htm_tram »

Find-Your-Spot gaat toch niet mee dus er is gelukkig niks aan de hand. ;)
Zet CFL ineens gelede bussen in op lijn 112...
Zullen er wel te veel hobbyisten mee reizen...
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #78

Bericht door Dexter »

Bleeegh, vandaag de hele dag vergaderen op mijn werk, how boooooring. :N Gelukkig brengen we vanmiddag een werkbezoek aan de Spoorzone in Delft, dat lijkt me wel heel leuk. :Y Al zal er nog niet echt veel van de spoortunnel te zien zijn.
Vallend blad maakt rails glad.
mb90
Berichten: 2795
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:16
Locatie: Rotterdam-Zuid

Re: Mag ik even kwijt #78

Bericht door mb90 »

Bee schreef:Hebben jullie trouwens ook dat buiten echt alles maar dan ook alles onder een laagje stof ligt. Het is een beetje gelig en al na een paar uurtjes heb je al een fijn laagje op een fiets of op het balkontafeltje liggen :?
Mijn wagentje heeft inderdaad ook telkens een laag stuifmeel erop liggen. Vooral zaterdag na een regenbuitje in de avond ervoor. Nu heb ik het geluk dat ik mij een wasstraat werk, dus wassen is geen punt, alleen is elke dag (wat nu bijna wel nodig is) een beetje teveel van het goede. :P Het zorgde zaterdag overigens wel voor extreme drukte bij die wasstraat, met wachttijden die tot een uur op konden lopen.
Ennes
Berichten: 2545
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 10:20

Re: Mag ik even kwijt #78

Bericht door Ennes »

Cookie schreef:Geen woestijnzand, maar stuifmeel ;) .
En dat is ook heel duidelijk bevestigd door mijn slijmvliezen. Voor me gevoel heb ik een paar las ogen, en de ene na de andere nies bui!
Aansluitingen behaald in het verleden,bieden geen garantie voor de toekomst
problemen kunnen er zijn... of je kan ze zoeken!
NS gaat "niet" over één nacht ijs.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #78

Bericht door STF »

Blijft lastig met schoonmaken dat onze nieuwe friteuse geen 100 graden stand heeft, de laagste stand is 115 graden dus elke keer begint het water met schoonmaakmiddel bijna over te koken. Bij de vorige kon je rustig even weglopen want daar zat gewoon een 100 graden stand op en had bovendien een zeer beperkt vermogen dus zo heel snel raakte dat water echt niet aan de kook, in tegenstelling tot de nieuwe die ongeveer het vermogen heeft van een woonhuis-verwarmingsketel.
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: Mag ik even kwijt #78

Bericht door find_your_spot »

Dinsdagavond was ik even met Ardan op pad waarnee er ineens uit het niets een vers ei uit de wolken viel...
For Your Railroad Adventures
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13666
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Mag ik even kwijt #78

Bericht door Vinny »

Kom ik woensdag de Paashaas tegen. Is 'ie zijn ei kwijt...
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Ennes
Berichten: 2545
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 10:20

Re: Mag ik even kwijt #78

Bericht door Ennes »

find_your_spot schreef:Dinsdagavond was ik even met Ardan op pad waarnee er ineens uit het niets een vers ei uit de wolken viel...
En wat was er nou eerder, De wolk of het ei?

Misschien eens tijd voor een extra biologie lesje ofzo, of ben je gewoon nog dommer dan ik dacht en denk je werkelijk dat wolken eieren leggen :lol:
Aansluitingen behaald in het verleden,bieden geen garantie voor de toekomst
problemen kunnen er zijn... of je kan ze zoeken!
NS gaat "niet" over één nacht ijs.
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: Mag ik even kwijt #78

Bericht door find_your_spot »

Ennes schreef:of ben je gewoon nog dommer dan ik dacht
Kan jij ophouden met kwetsend commentaar te leveren op veel reacties die ik hier plaats?

Jouw negatieve reacties halen het bloed onder mijn nagels vandaan.

Laatste waarschuwing.
For Your Railroad Adventures
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #78

Bericht door Caspar »

...Ben heel erg benieuwd wat voor reprimandes er gaan komen... 8-)

Na een aantal dagen vroeg op te moeten staan, werd ik vandaag uit mezelf al om 6u klaar wakker :roll:
Ennes
Berichten: 2545
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 10:20

Re: Mag ik even kwijt #78

Bericht door Ennes »

Caspar schreef:...Ben heel erg benieuwd wat voor reprimandes er gaan komen... 8-)
Mja ik ook ! :roll:
Na een aantal dagen vroeg op te moeten staan, werd ik vandaag uit mezelf al om 6u klaar wakker :roll:
Hahahaha, erg is dat altijd hé, heb ik ook altijd na een serie vroege diensten. maarja... je hebt wel wat aan je dag :lol:
Aansluitingen behaald in het verleden,bieden geen garantie voor de toekomst
problemen kunnen er zijn... of je kan ze zoeken!
NS gaat "niet" over één nacht ijs.
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #78

Bericht door Dexter »

En ik kon vandaag eindelijk eens een keertje uitslapen, gaan ze hier voor de deur beginnen aan de loopbrug. Alleen al het gekletter van de steigerdelen ging door merg en been. Nu gaan ze ook nog eens met slijpmachines aan de gang.

Er zijn zo van die dagen (zoals vandaag) dat ik gewoon blij ben dat ik mag gaan werken. :wink:
Vallend blad maakt rails glad.
Chauf21
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3161
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 22:27

Re: Mag ik even kwijt #78

Bericht door Chauf21 »

Ennes schreef:
Caspar schreef:...Ben heel erg benieuwd wat voor reprimandes er gaan komen... 8-)
Mja ik ook ! :roll:
Ik ook! :D

Tip voor fys: neem het allemaal niet zo nauw, dan komt het wel goed.
Ik verheug me al weer op de PB-relatie die ongetwijfeld gaat ontstaan *O*
Ennes
Berichten: 2545
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 10:20

Re: Mag ik even kwijt #78

Bericht door Ennes »

Dexter schreef:En ik kon vandaag eindelijk eens een keertje uitslapen, gaan ze hier voor de deur beginnen aan de loopbrug. Alleen al het gekletter van de steigerdelen ging door merg en been. Nu gaan ze ook nog eens met slijpmachines aan de gang.

Er zijn zo van die dagen (zoals vandaag) dat ik gewoon blij ben dat ik mag gaan werken. :wink:
zo heb ik altijd het geluk dat ze na aflopers altijd ´s morgens vroeg met grasmaaiers of een ander herrie makend groenverzorgingsapparaat (3x woordwaarde) aan de gang gaan
Aansluitingen behaald in het verleden,bieden geen garantie voor de toekomst
problemen kunnen er zijn... of je kan ze zoeken!
NS gaat "niet" over één nacht ijs.
Ennes
Berichten: 2545
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 10:20

Re: Mag ik even kwijt #78

Bericht door Ennes »

Chauf21 schreef:
Ennes schreef:
Caspar schreef:...Ben heel erg benieuwd wat voor reprimandes er gaan komen... 8-)
Mja ik ook ! :roll:
Ik ook! :D

Tip voor fys: neem het allemaal niet zo nauw, dan komt het wel goed.
Ik verheug me al weer op de PB-relatie die ongetwijfeld gaat ontstaan *O*
Ach, ik ben in ieder geval blij dat het gelijk "de laatste" waarschuwing was, hoef ik me geen zorgen te maken dat er nog meer zullen volgen.
Aansluitingen behaald in het verleden,bieden geen garantie voor de toekomst
problemen kunnen er zijn... of je kan ze zoeken!
NS gaat "niet" over één nacht ijs.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50898
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #78

Bericht door Suus »

Ik heb een echt park achter mijn huis, maar volgens mij is het groenonderhoud daar wegbezuinigd. Heb slechts 1 keer een grasmaaier gezien, en die is niet in het park zelf bezig geweest, maar met de berm van het fietspad erlangs :P
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13032
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #78

Bericht door Ardan »

Over dat ei: dat kan ik dus bevestigen dat-ie écht uit de wolken kwam. Niet per se omdat we bij bushalte In de Wolken stonden (Amstelveen), maar terwijl we in de abri stonden te kletsen viel er ineens een ei de straat op, maar waar die vandaan kwam is ons een raadsel, want de flats staan te ver weg om vandaaraf te gooien.
Weet iemand of vogels al vliegend eieren kunnen leggen?
Ik doe ook maar wat
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #78

Bericht door Caspar »

Ik heb als puber in een rebelse bui een keer met een katapult een paar eieren de lucht in gelanceerd. Die dingen vlogen minstens 80 meter hoog/ver. Die katapult was voor waterballonen bedoeld, en werd verkocht bij een soort Action winkel. Je had 2 mensen nodig die de handgrepen vasthielden en eentje die het elastiek naar achter trok. Na een aantal dagen waren ze uit de handel genomen omdat ze illegaal bleken te zijn in Nederland, de kracht en snelheid waar je een waterballon (of een ei) lanceerde was dan ook zo erg hard dat je er wel iemand mee knock out kon krijgen. :roll:
Misschien dat het zoiets was?
Ennes
Berichten: 2545
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 10:20

Re: Mag ik even kwijt #78

Bericht door Ennes »

Caspar schreef:Ik heb als puber in een rebelse bui een keer met een katapult een paar eieren de lucht in gelanceerd. Die dingen vlogen minstens 80 meter hoog/ver. Die katapult was voor waterballonen bedoeld, en werd verkocht bij een soort Action winkel. Na een aantal dagen waren ze uit de handel genomen omdat ze illegaal bleken te zijn in Nederland, de kracht en snelheid waar je een waterballon (of een ei) lanceerde was dan ook zo erg hard dat je er wel iemand mee knock out kon krijgen. :roll:
Misschien dat het zoiets was?
of een ei dat door een andere vogel uit een nest geroofd was, en tijdens de vlucht is gevallen.
Maar wat betreft die katapult dingen, die ken ik ook wel! al werkten katapults gemaakt van binnenbanden ook heel erg goed :X
Aansluitingen behaald in het verleden,bieden geen garantie voor de toekomst
problemen kunnen er zijn... of je kan ze zoeken!
NS gaat "niet" over één nacht ijs.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 67 gasten