Mag ik even kwijt #78

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #78

Bericht door Dexter »

@Caspar: Misschien was die katapult wel zo krachtig of ben jij zo sterk dat dat ei van jou nog steeds onderweg was en nu pas is neergekomen. Ik vrees het ergste na het zien van die aan bonken gehakte houtblokken. :lol:

Damn, ik moet nu de deur uit voor mijn werk en het gaat ineens keihard gieten hier... :')
Vallend blad maakt rails glad.
Ennes
Berichten: 2545
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 10:20

Re: Mag ik even kwijt #78

Bericht door Ennes »

Dexter schreef:@Caspar: Misschien was die katapult wel zo krachtig of ben jij zo sterk dat dat ei van jou nog steeds onderweg was en nu pas is neergekomen. Ik vrees het ergste na het zien van die aan bonken gehakte houtblokken. :lol:

Damn, ik moet nu de deur uit voor mijn werk en het gaat ineens keihard gieten hier... :')
Werkse Dexter!!! ennuh geen gekke dingen doen hé!
Aansluitingen behaald in het verleden,bieden geen garantie voor de toekomst
problemen kunnen er zijn... of je kan ze zoeken!
NS gaat "niet" over één nacht ijs.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #78

Bericht door Suus »

Ha, een vriend van mij heeft zojuist Lingo gewonnen :lol: 10 november wordt het uitgezonden :P
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #78

Bericht door Fles »

Het zijn heel lokale buitjes, kiek maar op de radar :) Ik heb er ook eentje :')
Mark
Berichten: 1968
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:43
Locatie: Vlaardingen

Re: Mag ik even kwijt #78

Bericht door Mark »

Ik net ook inclusief onweer. _O-
Berlin, meine Stadt, meine Liebe.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #78

Bericht door webguy »

En ik was binnen 5 tellen nat met hagel. Broek is nog steeds half nat...

Oh ja, mijn highlight van de dag: krijg je een telefoontje dat het bedrijf dat je net dinsdag een contract (telefonisch) heeft aangeboden opeens nu terugstapt omdat ze een vacaturestop hebben en eerst mensen intern aan de slag moeten krijgen. Beuh, mag ik overnieuw beginnen met bedenken wat ik wil.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #78

Bericht door Caspar »

Ach zaterdag belooft het een mooie dag te worden. Maar goed ook want wil niet nat regenen met koninginnedag :D
Maar een paar stevige buien nu zijn wel welkom, dan spoelt al dat achterlijke stoepkrijt ´´BEZET´´ lekker weg :lol:
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #78

Bericht door Suus »

Heel veel daarvan is van die Schilderstape.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #78

Bericht door Justin »

@webguy dat suckt!

Zo, heb m'n outfit voor een verkleedfeestje van a.s. maandag ook alweer gereed :D.
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #78

Bericht door STF »

Vanmiddag bedacht ik eens via een toeristische route naar huis toe te rijden, dus kom laten we eens via het dorpje Nachtmanderscheid rijden waar we nog nooit zijn geweest aangezien het voor geen enkele rijrichting op de route ligt; aan het begin stond een geel plaatsnaambord wat aangeeft dat het om een dorp of stad gaat (blauw bord is een piepklein dorpje en wit bord is een enkel huis), nou meer dan drie huizen stonden er dus echt niet in dat dorp.
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #78

Bericht door Dexter »

Aaargh! Vanmorgen zat ik al om 8:15 rechtop in mijn nest van het getimmer, geboor, geschuur en geslijp omdat ze weer met die ***-loopbrug bezig zijn. :| Niet leuk als je er eigenlijk pas om 12:30 uur uit hoeft.

Maar eerlijk gezegd kwam het me nu eigenlijk wel goed uit, want ik krijg dit weekend bezoek dus ik moet hier de boel aan kant maken en dat kan ik dus mooi nu doen, want vanavond ben ik tot laat aan het werk. Dus de boodschappen zijn al binnen, de boel is opgeruimd en straks geef ik de stofzuiger nog even een rondleiding door het huis. :mrgreen:
Vallend blad maakt rails glad.
Ennes
Berichten: 2545
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 10:20

Re: Mag ik even kwijt #78

Bericht door Ennes »

Dexter schreef:Aaargh! Vanmorgen zat ik al om 8:15 rechtop in mijn nest van het getimmer, geboor, geschuur en geslijp omdat ze weer met die ***-loopbrug bezig zijn. :| Niet leuk als je er eigenlijk pas om 12:30 uur uit hoeft.

Maar eerlijk gezegd kwam het me nu eigenlijk wel goed uit, want ik krijg dit weekend bezoek dus ik moet hier de boel aan kant maken en dat kan ik dus mooi nu doen, want vanavond ben ik tot laat aan het werk. Dus de boodschappen zijn al binnen, de boel is opgeruimd en straks geef ik de stofzuiger nog even een rondleiding door het huis. :mrgreen:
Je bent goed bezig Dexter :pos:
Aansluitingen behaald in het verleden,bieden geen garantie voor de toekomst
problemen kunnen er zijn... of je kan ze zoeken!
NS gaat "niet" over één nacht ijs.
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #78

Bericht door Dexter »

Ja lekker productief he? :mrgreen: Ik krijg dit weekend bezoek van ver en dan maak ik het altijd graag gezellig, maak de boel aan kant en haal lekkere dingen in huis.

En dan heb ik nog een lange late dienst in het verschiet, maar dat is niet erg. Het is een wel leuke dienst met een rondje door het halve land en op 2 na alleen IC's. Alleen dat slagje Ut - Bkl kan wat mij betreft gestolen worden. :wink:
Vallend blad maakt rails glad.
Ennes
Berichten: 2545
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 10:20

Re: Mag ik even kwijt #78

Bericht door Ennes »

Dexter schreef:Ja lekker productief he? :mrgreen: Ik krijg dit weekend bezoek van ver en dan maak ik het altijd graag gezellig, maak de boel aan kant en haal lekkere dingen in huis.

En dan heb ik nog een lange late dienst in het verschiet, maar dat is niet erg. Het is een wel leuke dienst met een rondje door het halve land en op 2 na alleen IC's. Alleen dat slagje Ut - Bkl kan wat mij betreft gestolen worden. :wink:
Tja ze stelen alles wat los en vast zit, t/m oude WC brillen aan toe, maar ik vees dat er niemand dat slagje Ut - Bkl van je zal stelen hoor, hoe onbeheerd je je dienstkaartje ook zal achterlaten.
Aansluitingen behaald in het verleden,bieden geen garantie voor de toekomst
problemen kunnen er zijn... of je kan ze zoeken!
NS gaat "niet" over één nacht ijs.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #78

Bericht door deadlock »

Fles schreef:Het zijn heel lokale buitjes, kiek maar op de radar :) Ik heb er ook eentje :')
Ik was precies op tijd in de kroeg voordat het 'losbarstte' in Zwolle en net na de laatste bui ben ik weer richting huis gefietst :lol:
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #78

Bericht door Caspar »

Mijn voordeur kan niet meer dicht. Hij sloot de laatste dagen altijd al wat lastig, maar nu zag ik dat het metalen plaatje (waar het slot in valt) in het wandkozijn helemaal doorgescheurd is. Zo'n eigen huis houdt je wel lekker bezig.
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #78

Bericht door Justin »

"Omdat je huis nooit af is" was toch de slogan ;) :').
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Ennes
Berichten: 2545
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 10:20

Re: Mag ik even kwijt #78

Bericht door Ennes »

Justin schreef:"Omdat je huis nooit af is" was toch de slogan ;) :').
En voor de overige zaken, Praxis, Gamma, Karwei en Mastercard :)
Aansluitingen behaald in het verleden,bieden geen garantie voor de toekomst
problemen kunnen er zijn... of je kan ze zoeken!
NS gaat "niet" over één nacht ijs.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #78

Bericht door Fles »

Justin schreef:"Omdat je huis nooit af is"

Doe eens niet zo lollig jij :evil:

:mrgreen:
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #78

Bericht door Dexter »

Caspar schreef:Mijn voordeur kan niet meer dicht. Hij sloot de laatste dagen altijd al wat lastig, maar nu zag ik dat het metalen plaatje (waar het slot in valt) in het wandkozijn helemaal doorgescheurd is. Zo'n eigen huis houdt je wel lekker bezig.
Oei, dat klinkt niet goed. :| Gauw naar de Gamma dan maar, ik hoop dat het een beetje makkelijk te repareren valt!
Vallend blad maakt rails glad.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #78

Bericht door Caspar »

Ja Gamma ben ik intussen geweest, maar een nieuw plaatje past niet helemaal etc etc etc. Veiligheid voor alles, dus er komt een bedrijfje langs. Kost helaas wel 50 euro.

Toevoeging, bedrijfje is geweest, deur sluit weer. Raden me aan snel de scharnieren te vervangen van de voordeur, is allemaal een beetje verzakt door de jaren heen.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #78

Bericht door Suus »

Ha, ik had net het productieteam van Ivo Niehe's TV-show aan de lijn :o
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #78

Bericht door Geert »

Und warum?
MdJ
Berichten: 4534
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:47
Locatie: Vleuterweide

Re: Mag ik even kwijt #78

Bericht door MdJ »

Serious Request 2011 is in Leiden... Dat was al bekend....

Maar SR'12 is in.. Enschede. Mooi dichtbij dus, als ik daar ga wonen :lol: (wat wel het plan is..)
Bij twijfel: gebruik beton.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #78

Bericht door Suus »

Ze willen twee dvd'tjes hebben voor in de TV Show :P
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 34 gasten