Prijsverschillen DB/NS

Voor ontwikkelingen in het openbaar vervoer in het buitenland.
Bart
Berichten: 1183
Lid geworden op: di 23 jun 2009, 12:51

Re: Prijsverschillen DB/NS

Bericht door Bart »

Het komt genoeg voor dat NS alleen €30 verkoopt op Amsterdam-Duisburg, terwijl DB nog kaarten van €20 verkoopt. Ik denk dat dat niets met onmacht bij de NS te maken heeft, maar met verschillende verkoopstrategieën. De ICE is natuurlijk ook een product van de NS. Ik denk zelf dat NS er gretig gebruik van maakt dat mensen niet vergelijken met andere uitbaters.
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13666
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Prijsverschillen DB/NS

Bericht door Vinny »

Dan blijft mijn punt overeind staan, dat de NS niet verplicht is om dezelfde "tiefpreis" als de DB aan te bieden. Zal ook wel een keer andersom gebeuren :)
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Prijsverschillen DB/NS

Bericht door webguy »

Overigens is de Treinreiswinkel ook een DB-agentschap he. Die kunnen sowieso zo'n beetje alles (proberen te) verkopen...
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Prijsverschillen DB/NS

Bericht door Fles »

bla bla geneuzel :oops:
Laatst gewijzigd door Fles op zo 01 mei 2011, 09:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50900
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Prijsverschillen DB/NS

Bericht door Suus »

webguy schreef:Overigens is de Treinreiswinkel ook een DB-agentschap he. Die kunnen sowieso zo'n beetje alles (proberen te) verkopen...
Als het ze zelfs een paar dagen voor vertrek midden in het hoogseizoen nog lukt zitplaatsen te reserveren op de beste plekken van de trein ben ik tevreden. Dankzij hun een panoramastoel in een ICE-T *O*
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 78 gasten