Mag ik even kwijt #79

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50895
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Mag ik even kwijt #79

Bericht door Suus »

Mijn oma heeft deze zegeltjes nog gespaard, dus ik denk dat ze de komende decennia nog wel bestaan :P

Je kan ook halfvolle spaarkaarten inleveren, maar dan krijg je maar 50 cent premie, bij een volle kaart krijg je 3 euro premie plus je inleg terug *O*
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #78

Bericht door STF »

Volgens ons zijn de metertjes van die nieuwe gastank zo stuk als wat want we koken, grillen en frituren nu al bijna twee maanden op tankgas en toch staan beide meters nog altijd op volledig vol... (De ene meter krijgt zijn signaal van de andere meter, dus er hoeft er in principe slechts eentje stuk te zijn om ze beide van de wijs te brengen.)
htm_tram
Berichten: 1369
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 08:35

Re: Mag ik even kwijt #78

Bericht door htm_tram »

Goedemorgen, wat een druk weekend zo... Werd gister gebeld door iemand van het trammuseum of ik mee wou met een testrit van 1 van de oude trammetjes, zit een nieuwe sleepbeugel op dus alle trajecten moeten getest worden of de beugel nergens vasthaakt, dus ook stukken naast de tram gelopen. 00.00 begonngen ongeveer en 03.00 uur terug. Dan helemaal naar huis lopen... Ja HTM kan wat leren van GVB over nachtbussen ;-) Iets na 04.00 uur gaan slapen, net weer wakker want ik heb vandaag dienst in het trammuseum. Krijg instrucie kaartverkoop, hopelijk blijf ik een beetje wakker ;)
Zet CFL ineens gelede bussen in op lijn 112...
Zullen er wel te veel hobbyisten mee reizen...
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: Mag ik even kwijt #78

Bericht door find_your_spot »

For Your Railroad Adventures
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50895
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #78

Bericht door Suus »

In het complex waar ik woon, woont ook een relifanaticus. Behalve dat hij zijn raam vol met posters over god heeft volgeplakt merk je er vaak niet zo veel van.

Maar nu maakt hij het behoorlijk bont: Hij staat op de balustrade zeer gedreven gospelliederen te zingen :shock:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Klaasje
Berichten: 7128
Lid geworden op: do 30 jul 2009, 23:01
Locatie: Amersfoort

Re: Mag ik even kwijt #78

Bericht door Klaasje »

Wat ik altijd wel frappant vind: Alles moet altijd kunnen, maar zodra het over religie of geloof gaat is het meteen eng. Als je het echt niet wilt is het heus niet besmettelijk hoor. :wink:
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #78

Bericht door Caspar »

Ik fietste van de week door Diemen heen naar Amsterdam Bijlmer en Abcoude. Op een of andere manier moest ik aan Bee denken maargoed, ik zou hem toch niet herkennen. Wel grappig dat je her en der in den lande zo ineens aan dit forum moet denken en de leden die er vandaan komen, zonder dat je ze verder in echt kent. Of ben ik de enige hier die dat wel eens heeft?
Klaasje
Berichten: 7128
Lid geworden op: do 30 jul 2009, 23:01
Locatie: Amersfoort

Re: Mag ik even kwijt #78

Bericht door Klaasje »

In/bij Hoorn moet ik ook aan Caspar denken hoor. Bij m'n afstudeerstage in Amersfoort denk ik wel eens aan Daniël die ik niet ken.
In de Bouwmeesterbuurt hier in Almere denk ik nog wel eens aan Milco. (die ik overigens wel een keer gezien heb, maar waar ik niet mee gepraat heb.)
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50895
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #78

Bericht door Suus »

Klaasje schreef:Wat ik altijd wel frappant vind: Alles moet altijd kunnen, maar zodra het over religie of geloof gaat is het meteen eng. Als je het echt niet wilt is het heus niet besmettelijk hoor. :wink:
Ik heb al heel wat gezien, maar vind hem vooral een beetje raar.

Hij verspreid ook bijna wekelijks flyers in alle brievenbussen. Laatst had ik er ook eentje, waarbij hij iedereen weer uitnodigde om alle zondes in deze studentenarena te zuiveren door op een bepaalde zondag deel te nemen aan de dienst op het middenterrein van de achterste studentenarena.

Die zondag heeft hij ook een kerkdienst gehouden hier op de binnenplaats. Hij had stoeltjes neergezet op het grasveld, en zelf stond hij met een keyboard op de balustrade, eerst las hij stukken voor uit de bijbel (via zijn megafoon zondagochtend om 9:30...) en daarna ging hij de nodige liederen spelen op zijn keyboard. Uiteindelijk zaten er twee mensen op de stoeltjes beneden, ik denk zijn vader en moeder :lol:

@Caspar: Het is nog veel erger, ik vermijd graag plaatsen waar vaak mensen komen die ik ken als dat niet dicht bij mij in de buurt is. Kom bijvoorbeeld niet zo graag in de hal van Utrecht Centraal waar de Starbucksen vol zitten met mensen die ik ken, maar soms helemaal NIET mag, daar blijf ik het liefste in de trein. :oops:

Maar elke keer als ik een tram zie rijden kijk ik altijd wel even of Voormalig Forumgebruiker toevallig in het conducteurshokje zit en als ik een bus van lijn 152 naar Almere zie rijden kijk ik ook of ik toevallig een glimp van ene Klaasje zie :P

En Casper, als je door Diemen naar Amsterdam Zuid-oost bent gefietst, ben je waarschijnlijk vlak in de buurt geweest? Toevallig over het Zilvermeeuwpad (zoek maar op Google op) gefietst? Daar heb ik namelijk uitzicht op vanaf mijn slaapkamer :P De fietssnelweg Amsterdam - Amsterdam Zuidoost loopt hier om de hoek vanaf het Reigerpad via het Zilvermeeuwpad naar het Mantelmeeuwpad.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39181
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #78

Bericht door Daniel »

Klaasje schreef:Bij m'n afstudeerstage in Amersfoort denk ik wel eens aan Daniël die ik niet ken.
Veel mensen die me niet kennen die het trema op de E niet vergeten zijn er overigens ook weer niet :mrgreen:
Maar als je per OV naar je stage reist is de kans best aanwezig dat je me een keer gekruist bent, ben vrij regelmatig op station Amersfoort rond het moment dat er een trein uit de richting Hilversum arriveert.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #78

Bericht door Caspar »

Bee schreef:En Casper, als je door Diemen naar Amsterdam Zuid-oost bent gefietst, ben je waarschijnlijk vlak in de buurt geweest? Toevallig over het Zilvermeeuwpad (zoek maar op Google op) gefietst? Daar heb ik namelijk uitzicht op vanaf mijn slaapkamer :P De fietssnelweg Amsterdam - Amsterdam Zuidoost loopt hier om de hoek vanaf het Reigerpad via het Zilvermeeuwpad naar het Mantelmeeuwpad.
Ik kwam langs straten als: ''In de Korenmolen'' etc. Omdat die nogal op mijn eigen straatnaam lijken heb ik dat nog onthouden. Kwam niet echt in de buurt van de straat die jij noemt volgens mij. Kreeg daar trouwens vreselijke zadelpijn want was op mijn gewone stadsfiets vanuit Hoorn al gekomen en dacht dat ik wel even tot Den Bosch zou fietsen. Maar in Abcoude was ik toch echt afgehaakt :oops:
Klaasje
Berichten: 7128
Lid geworden op: do 30 jul 2009, 23:01
Locatie: Amersfoort

Re: Mag ik even kwijt #78

Bericht door Klaasje »

Sinds februari doe ik 's ochtends meestal t4921 -> t1523
En 's middags t1556 -> t4958 of t5856 -> bus 156. Ik zit trouwens bij Arcadis.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39181
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #78

Bericht door Daniel »

Mag je 's middags weleens zwaaien naar binnenkomend ICM uit de richting Utrecht, dan mis je me op 2 minuten :wink:
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50895
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #78

Bericht door Suus »

Caspar schreef:[..]
Ik kwam langs straten als: ''In de Korenmolen'' etc. Omdat die nogal op mijn eigen straatnaam lijken heb ik dat nog onthouden. Kwam niet echt in de buurt van de straat die jij noemt volgens mij. Kreeg daar trouwens vreselijke zadelpijn want was op mijn gewone stadsfiets vanuit Hoorn al gekomen en dacht dat ik wel even tot Den Bosch zou fietsen. Maar in Abcoude was ik toch echt afgehaakt :oops:
In de Korenmolen is Duivendrecht :P Ik noem dat altijd de In de buurt, omdat alle straatnamen met In de beginnen.

> Ja, waar woon je
< In de Papiermolen 9
> En nu je echte adres alsjeblieft
(A)
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Klaasje
Berichten: 7128
Lid geworden op: do 30 jul 2009, 23:01
Locatie: Amersfoort

Re: Mag ik even kwijt #78

Bericht door Klaasje »

Daniel schreef:Mag je 's middags weleens zwaaien naar binnenkomend ICM uit de richting Utrecht, dan mis je me op 2 minuten :wink:
Keertje minimeet houden dan? dat ik een treintje later pak.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #78

Bericht door Caspar »

Ik dacht nog als ik ga verhuizen naar een van die straten in Duivendrecht dan moet ik zeggen bij de gemeente op de vraag waar woonde je?: (in) De ....molen en nu In de Korenmolen (bijvoorbeeld). :lol: Alleen het woordje IN mist in mijn adres.
Trouwens, de route die ik fietste ging na Amsterdam Amstel eerst door Diemen, dan Duivendrecht, dan weer Diemen en dan Amsterdam Zuid Oost. Was de aangegeven route volgens de bordjes richting Utrecht. :roll:
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #79

Bericht door deadlock »

*O*
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50895
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #79

Bericht door Suus »

Als je bent gefietst zoals ik denk dat je gefietst hebt, ben je bij Amsterdam Amstel aan de voorzijde naar beneden gegaan, daar bij Restaurant de Omval de Weesperzijde op gefietst langs de Weespertrekvaart, dan aan het einde onder drie bruggen gefietst (op/afrit A10, A10 en Gooiseweg), daarna over de Duivendrechtsebrug (daar verlaat je Amsterdam en rijd je Duivendrecht in). Daarna over de Rozenburglaan gefietst, in de bocht overgestoken via die hele irritante S-bocht. Op dat houten bruggetje rijd je van Duivendrecht Diemen in. Daarna bij de viersprong Reigerpad/Aalscholverpad weer onder de Gooiseweg door gefietst, de Slinger op. Dat is weer Duivendrecht. Bij de Rijksstraatweg afgeslagen en dan via het Meidoornpad over de verlaten busbaan het Abcouderpad opgereden. En dat is dan Amsterdam Zuidoost :P

Wat je moet proberen als je vanuit Amsterdam komt en naar Utrecht wil fietsen, is dat je bij het Amsterdam-Rijnkanaal uitkomt. Op de westelijke oever heeft men daar een fietssnelweg aangelegd tussen Driemond en de spoorbrug bij Lage Weide.

Ik wil het altijd nog een keer doen, maar eerst nog wat andere tochtjes.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13032
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #79

Bericht door Ardan »

Ik heb dat wel een keer gedaan, toen kwam ik uit de richting Utrecht, de spoorbrug over, maar dan kun je nog niet langs het kanaal op rijden. Eerst richting Maarssen gekoersd en bij het station proberen uit te komen, en vandaar naar Amsterdam gefietst. Het is een gigantisch eind lang en recht dus er lijkt geen einde aan te komen, maar je hebt wel waanzinnig mooie fotostekken :D
Ik doe ook maar wat
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #79

Bericht door Fles »

:D omg dit is echt grappig _O-

Louis von Gahl, u weet wel, is in 2010 derde geworden bij een verkiezing van "Herders van de Duitse Taal" :D

En weet je wie er won? Die minister die pas moest aftreden omdat hij zijn halve scriptie had gecopypaste :') _O-

http://www.augsburger-allgemeine.de/pan ... 81751.html
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50895
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #79

Bericht door Suus »

Volgens mij lekt er iets op de Watergraafsmeer. Op een plek in de tunnel in de Kruislaan (die dus helemaal onder het terrein van de Watergraafsmeer doorgaat) ligt er ALTIJD een plas water. Het is nu ook spekglad omdat alle bloesemblaadjes er nu op een grote hoop in blijven liggen.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Ennes
Berichten: 2545
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 10:20

Re: Mag ik even kwijt #79

Bericht door Ennes »

Dat ik dat Osama verhaal maar vreemd vind!

Hij zou gedood zijn in Abbotabad, en vervolgens hebben ze hem een "Zeemansgraf" gegeven :roll: De dichts bijzijnde Zee is zeker 1500 km verderop :roll:

Klinkt erg logisch! Of moest toevallig het bewijs verdwijnen :roll:
Aansluitingen behaald in het verleden,bieden geen garantie voor de toekomst
problemen kunnen er zijn... of je kan ze zoeken!
NS gaat "niet" over één nacht ijs.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #79

Bericht door webguy »

Het is iets logischer als je dit erbij bekijkt: http://tweetlibrary.com/damon/osamaraidlivetweets
Iemand twitterde live over het gebeuren. Waren dus helikopters ingezet. Omdat het op pakistaans grondgebied was hadden ze waarschijnlijk weinig keus dan om terug te keren naar een schip met de heli en onderweg het lichaam te dumpen.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #79

Bericht door Fles »

Daarnaast wilden ze natuurlijk niet dat er ergens een graf zou komen, dat zou een bedevaartplaats voor terroristen worden. Op die manier is dat destijds met Adolf Eichmann ook gedaan.
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21346
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #79

Bericht door Meltrain »

Stomme site van de TU Delft. :neg:
Vanaf vandaag 12:00 kon je je inschrijven voor je minor. Omdat er bij redelijk veel minors een maximum aantal deelnemers is, kun je er donder op zeggen dat zowat alle tweedejaars die een minor gaan doen volgend jaar, om exact 12:00 aan de computer zitten. Dat had men dus rekening mee moeten houden. En nog laat men de site overbelast raken, waardopor hij nu maar off line is. :evil: :neg:
Voor de minor die ik wil doen, is een maximum van 25 deelnemers, dus ik hoop dat de site snel weer on line is, zodat ik nog kan zien of ik me nog kan inschrijven.
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 48 gasten