Mag ik even kwijt #79

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #79

Bericht door webguy »

:D Een oud docent / kennis van me is in de VS "registrar" voor een vrij grote hogeschool. Daar zitten ze met hetzelfde probleem: dingen als labruimtes waar maar 16 man in kan en dus er maar 16 deelnemers voor een vak kunnen zijn en overbelaste servers.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50896
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #79

Bericht door Suus »

Bij de UvA een elk halfjaar terugkerend ritueel :-(
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #79

Bericht door Dexter »

Mag ik even kwijt dat ik nog zit na te genieten van een superleuk Koninginnedag-weekend gezellig met vrienden? :D

Nu ben ik een paar dagen vrij en ik vreesde niet te kunnen uitslapen doordat ze vlak voor mijn slaapkamerraam met een grote steiger in de weer zijn met luidruchtige werkzaamheden aan ons complex. Nou viel het lawaai daarvan 100% mee, maar gaat vanmiddag om 12:00 het maandelijkse luchtalarm af en zat ik alsnog rechtop in bed! -o- Waaah!!!
Vallend blad maakt rails glad.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #79

Bericht door Fles »

Ik heb een nieuwe camera gekocht *O*

SPEULUH *O* :D
BR628
Berichten: 1623
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:28

Re: Mag ik even kwijt #79

Bericht door BR628 »

Alweer? Wat nu?
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #79

Bericht door Fles »

Alweer? Anderhalf jaar is heel normaal bij mij hoor :)

Een Ixus 1000 HS. Maar deze kan weleens TE klein zijn. We gaan het zien :)
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6031
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Mag ik even kwijt #79

Bericht door AppleMoose »

Een dagje dierentuin met een "wegloopgeval" is best vermoeiend. :Y
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21347
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #79

Bericht door Meltrain »

Ongeveer een half uur na mijn vorige post in dit topic was het dan eindelijk gelukt.... :P
Ik was pas de 12de die die minor wilde doen, dus dat viel ook wel weer mee.
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #79

Bericht door STF »

Zoekplaatje, welke verschillen zijn er tussen deze drie foto's? :mrgreen:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #79

Bericht door Fles »

Die rekening voor die sloop krijgen ze ook nog neem ik aan?

En veeg even die vetvinger van die lens :P
Laatst gewijzigd door Fles op ma 02 mei 2011, 22:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Ennes
Berichten: 2545
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 10:20

Re: Mag ik even kwijt #79

Bericht door Ennes »

Ronaldussen schreef:Een dagje dierentuin met een "wegloopgeval" is best vermoeiend. :Y
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=rVS3QqrXhD8[/youtube]
Aansluitingen behaald in het verleden,bieden geen garantie voor de toekomst
problemen kunnen er zijn... of je kan ze zoeken!
NS gaat "niet" over één nacht ijs.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15345
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #79

Bericht door ODRAIL »

Dexter schreef:Nu ben ik een paar dagen vrij en ik vreesde niet te kunnen uitslapen doordat ze vlak voor mijn slaapkamerraam met een grote steiger in de weer zijn met luidruchtige werkzaamheden aan ons complex. Nou viel het lawaai daarvan 100% mee, maar gaat vanmiddag om 12:00 het maandelijkse luchtalarm af en zat ik alsnog rechtop in bed! -o- Waaah!!!
Hijisfijn :wink:.

Vanmiddag met het mandelijkse luchtalarm dat ik dat het echt was, was even vergeten dat het de eerste maandag van de maand was. Had bijna m'n spullen bij elkaar gegrist tot mijn collega zei dat het weer eens de eerste maandag was :wink:.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #79

Bericht door Fles »

Timing wel. 11 uur alles in het rood "BIN LADEN IS VERMOORD"

Uurtje later luchtalarm. Net zin an :o
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #79

Bericht door Geert »

Dat nieuws was wel eerder dan 11 uur Nederlandse tijd bekend hoor :P. Las zelf het nieuws op mijn mobiel toen ik wakker werd.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #79

Bericht door deadlock »

Ennes schreef:Dat ik dat Osama verhaal maar vreemd vind!

Hij zou gedood zijn in Abbotabad, en vervolgens hebben ze hem een "Zeemansgraf" gegeven :roll: De dichts bijzijnde Zee is zeker 1500 km verderop :roll:

Klinkt erg logisch! Of moest toevallig het bewijs verdwijnen :roll:
Het heeft echt geen ENKEL nut om je als een aluhoedje te gedragen.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #79

Bericht door STF »

In Reisdorf is het luchtalarm de afgelopen maanden nu al drie keer op rare tijdstippen afgegaan, geen mens die dat ding volgens mij nog serieus neemt als er echt wat aan de hand zou zijn...
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13032
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #79

Bericht door Ardan »

Half jaar verkering *O*
Hoewel de relatie tussen mij en mijn vriend af en toe op scherp staat kunnen we het op die momenten niet over het hart verkrijgen om het uit te maken, we slaan ons overal doorheen *O*
(Hier stond een relationeel probleem, dat mijn vriend en ik inmiddels hebben opgelost. Ik moest het even kwijt, maar achteraf vond ik het niet gepast om hier langer in de openbaarheid te laten staan. Mocht je benieuwd zijn wil ik je rustig PB'en, maar verder heb ik het er hier niet meer over.)
Maar voor de rest houden we nog steeds van elkaar, en we zien de toekomst rooskleurig omdat mijn problemen opgelost worden. We knokken erdoor en op naar het hele jaar! *O*
Laatst gewijzigd door Ardan op di 03 mei 2011, 01:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik doe ook maar wat
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #79

Bericht door deadlock »

Ik vind het wel schattig dat je het over privéproblemen hebt terwijl je je godganse privéprobleem aan het neerzetten bent <3

Als hij in het COC werkt kent hij Patrick de schreeuwindo ook wel.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50896
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #79

Bericht door Suus »

Wel een lap tekst die ik niet ga lezen trouwens, op de een of andere manier intresseren relatieverhalen van anderen mij niet zo veel, anders had ik wel de Privé/Weekend/Story gelezen :P
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #79

Bericht door deadlock »

http://www.youtubedoubler.com/?video1=h ... me=Over+30

Jeetje ze maken het me zo wel heel makkelijk.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13032
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #79

Bericht door Ardan »

deadlock schreef:Ik vind het wel schattig dat je het over privéproblemen hebt terwijl je je godganse privéprobleem aan het neerzetten bent <3
Mijn excuses hiervoor trouwens, ik moest het alleen even van me af schrijven :?
deadlock schreef:Als hij in het COC werkt kent hij Patrick de schreeuwindo ook wel.
Die kennen we maar al te goed, woont één straat verderop. Raar figuur. En maar interessant doen met zijn iPad die hij wel eens meeneemt naar het COC.
Ik doe ook maar wat
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #79

Bericht door deadlock »

Ardan schreef:
deadlock schreef:Ik vind het wel schattig dat je het over privéproblemen hebt terwijl je je godganse privéprobleem aan het neerzetten bent <3
Mijn excuses hiervoor trouwens, ik moest het alleen even van me af schrijven :?
Ik heb er geen problemen mee, dan had ik dat wel gezegd. Ik vind het oprecht schattig.
deadlock schreef:Als hij in het COC werkt kent hij Patrick de schreeuwindo ook wel.
Die kennen we maar al te goed, woont één straat verderop. Raar figuur. En maar interessant doen met zijn iPad die hij wel eens meeneemt naar het COC.
Jaja, schoolstraat inderdaad. Die iPad heeft hij bij een NRC-abo gekregen hoor. Vorige week vrijdag hebben we hem vriendelijk doch dringend verzocht onze tafel op het terras te verlaten. Als hij nuchter is kan ik nog prima met hem ouwehoeren maar als hij stronken is wil ik heel graag dat hij in de Marianentrog verdwijnt.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #79

Bericht door Fles »

Mja goed, op dergelijke uitweidingen zit ik ook niet zo te wachten. Maar goed, het helpt die jongen, lees je er overheen, klaar :)
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #79

Bericht door Dexter »

Ardan schreef:Half jaar verkering *O*
Hoewel de relatie tussen mij en mijn vriend af en toe op scherp staat kunnen we het op die momenten niet over het hart verkrijgen om het uit te maken, we slaan ons overal doorheen *O*...Maar voor de rest houden we nog steeds van elkaar, en we zien de toekomst rooskleurig omdat mijn problemen opgelost worden. We knokken erdoor en op naar het hele jaar! *O*
Gefeliciflapstaart! Nou ik heb wel de moeite genomen om je verhaal te lezen hoor. En ik wil je zelfs nog wel even (ongevraagd) advies geven. :wink:

Een relatie hebben is geven en nemen én hard werken om elkaar en jezelf tevreden te houden. Als je dat niet doet, loop je de kans dat de boel inkakt en de ene of de andere belangstelling krijgt voor een ander. Niet dat ik hiermee bedoel dat het aan jou ligt ofzo) Maar zelfs als jouw vriend in een opwelling zegt verliefd te zijn op een ander, dan wil dat nog niet zeggen dat ie niet meer van jou houdt. En verliefd worden is één ding, maar er daadwerkelijk wat mee doen is een tweede. En een gezonde portie achterdocht (ik noem het liever zo, want jaloers klinkt gelijk zo negatief :lol:) heeft nog nooit een relatie om zeep geholpen.

Als je van elkaar houdt, moet je er gewoon voor gaan en dan kan je alles overwinnen. Ga eens lekker samen op vakantie of even er tussenuit ofzo. Als je dat overleefd, is je relatie tegen vrijwel alles bestand.

(My god, ik klink als Lieve Mona van de Story) :mrgreen:
Vallend blad maakt rails glad.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13032
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #79

Bericht door Ardan »

@deadlock: Hahaha! :lol: Dát moet ik eigenlijk eens in het COC gaan rondbazuinen XD Oh nee, dat is lullig. *niet doen, niet doen*

@Lieve Mona: Dank je wel, er verschijnt een brede lach op mijn gezicht :D
Ik doe ook maar wat
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 70 gasten