Het Grote Blundertopic #3

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6464
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #3

Bericht door Daantje »

Ik heb zo vaak gehad dat ik dingen gekocht had en afgerekend die dan door de spijlen van m'n winkelwagentje uitgevallen zijn.
MdJ
Berichten: 4536
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:47
Locatie: Vleuterweide

Re: Het Grote Blundertopic #3

Bericht door MdJ »

Achja.. Als je soms kijkt wat mensen bij de kassa vergeten...

Hele fietsen, sleutels, kinderen, tassen met boodschappen... Soms hele taarten (alhoewel wij die meestal wel heel snel inpikken :oops: :D )
Bij twijfel: gebruik beton.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50898
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #3

Bericht door Suus »

Hoe kan je een fiets kwijtraken bij de kassa. Zoiets mis je toch?

Maarja, ik vind op mijn werk ook wel het een en ander af en toe.
In de 14 maanden dat ik er wel heb ik al: Jassen, tassen, horloges, mobieltjes (in alle soorten en maten), mp3-spelers, boeken, uggs ( :shock: ), blazers, oordopjes, een laptop ( :shock: ), scripties en vooral heeeeeeeel veeeeeeeel pinpassen. Eigenlijk elke dag dat ik werk vind ik wel 1 of 2 pinpassen.

Oja, en in de winter vind ik altijd bergen sjaals en handschoenen, en als het regent paraplu's. Als ik alle paraplu's die ik vind mocht houden, kon ik elke week een andere gebruiken.

En de plek waar de meeste mobieltjes gevonden worden is trouwens het damestoilet, en dan op de stortbak of op de toiletpapierhouder. Aldus de dames van de klantenservice :lol:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15346
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Het Grote Blundertopic #3

Bericht door ODRAIL »

Bij ons worden juist veel (lees) brillen gevonden.
MdJ
Berichten: 4536
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:47
Locatie: Vleuterweide

Re: Het Grote Blundertopic #3

Bericht door MdJ »

Bee schreef:Hoe kan je een fiets kwijtraken bij de kassa. Zoiets mis je toch?
Ja... Zeg dat maar aan die mensen die hun fiets tegen de winkel aanzetten :wink: Ik snap het ook niet hoor :X
Bij twijfel: gebruik beton.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39183
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #3

Bericht door Daniel »

Bee schreef:Hoe kan je een fiets kwijtraken bij de kassa. Zoiets mis je toch?
Ach, een buschauffeur die ik ken reed ooit met een hele tray vol perkplantjes in de cabine... was ook een gevonden voorwerp :mrgreen:
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #3

Bericht door STF »

Wij hebben in het café paraplu's staan die je kunt lenen als het plots is gaan regenen en je naar de caravan terug wilt, maar dat zijn er slechts een stuk of drie, toch staan er nu iets van zeven paraplu's dus kan het haast niet anders dan dat kampeerders meer paraplu's na het lenen terugbrengen dan ze geleend hadden. :lol:
Ennes
Berichten: 2545
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 10:20

Re: Het Grote Blundertopic #3

Bericht door Ennes »

Bee schreef:Hoe kan je een fiets kwijtraken bij de kassa. Zoiets mis je toch?

Maarja, ik vind op mijn werk ook wel het een en ander af en toe.
In de 14 maanden dat ik er wel heb ik al: Jassen, tassen, horloges, mobieltjes (in alle soorten en maten), mp3-spelers, boeken, uggs ( :shock: ), blazers, oordopjes, een laptop ( :shock: ), scripties en vooral heeeeeeeel veeeeeeeel pinpassen. Eigenlijk elke dag dat ik werk vind ik wel 1 of 2 pinpassen.

Oja, en in de winter vind ik altijd bergen sjaals en handschoenen, en als het regent paraplu's. Als ik alle paraplu's die ik vind mocht houden, kon ik elke week een andere gebruiken.

En de plek waar de meeste mobieltjes gevonden worden is trouwens het damestoilet, en dan op de stortbak of op de toiletpapierhouder. Aldus de dames van de klantenservice :lol:
Moet je eens kijken wat we in de trein allemaal vinden, natuurlijk ook de paraplu´s, jassen, laptops, brillen, sleutels, mobieltjes enz, ik heb naast bovenstaande dingen ook wel eens tasjes nieuwe kleding, pak luiers, een elleboog kruk, tas vol met boodschappen, bossen bloemen, grote gevulde backpackers rugzak, schooldiploma en nog veel meer.
Aansluitingen behaald in het verleden,bieden geen garantie voor de toekomst
problemen kunnen er zijn... of je kan ze zoeken!
NS gaat "niet" over één nacht ijs.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #3

Bericht door STF »

Dus bij een eventueel sollicitatiegesprek met een nieuwe werkgever kun jij alle mogelijke diploma's tonen Ennes? :mrgreen:
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Het Grote Blundertopic #3

Bericht door Stefan »

Aardige blunder van net tijdens m'n werk. Was bijna vergeten om de CNG-slang van de auto af te koppelen. :@
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50898
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #3

Bericht door Suus »

Daarnet op de fiets geen blunder gemaakt, maar een auto duidelijk wel. Ik fietste op de Ouderkerkerlaan in Diemen, waar alleen fietsers mogen komen en stak de Boven Rijkersloot over. Die kruising is voorzien van een drempel, haaientanden, voorrangbord, vluchteiland en twee van die zebralantaarnpalen boven het naastgelegen zebrapad. Toch lukte het een auto die nog op minstens 80 meter afstand was mij op een haar na te missen.

En zeg dan niet dat ik niet zichtbaar was, die hele oversteek is goed verlicht en ik heb een koplamp en twee achterlampjes :roll:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Het Grote Blundertopic #3

Bericht door Dexter »

Mogen hier ook potentiele blunders worden gepost? Ik zat op Koninginnedag in een grand café hier in de binnenstad op een toilet waarvan het slot niet helemaal wilde sluiten. En hoewel er met grote rode letters 'BEZET' op het deurslot stond, moest iedereen toch zonodig even een hengst aan de deur geven om te kijken of het toilet wel écht bezet was... :roll:

Maar bij het terugveren van de deur, sprong dan het slot weer open dus zat ik angstvallig met één hand de deur dicht te trekken en maar te hopen dat er geen gespierde sjonnie langs zou komen. Want ik kreeg al visioenen waarbij ik met de broek op de enkels en met deur en al van de pot af gelanceerd zou worden. Is gelukkig niet gebeurd, dus dat viel mee.
Vallend blad maakt rails glad.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #3

Bericht door STF »

Gewoon keihard liedjes gaan zingen Dexter, dat deed iedereen op de camping in Tsjechie ook aangezien er totaal geen sloten op de toiletdeuren zaten.
Ennes
Berichten: 2545
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 10:20

Re: Het Grote Blundertopic #3

Bericht door Ennes »

STF schreef:Gewoon keihard liedjes gaan zingen Dexter, dat deed iedereen op de camping in Tsjechie ook aangezien er totaal geen sloten op de toiletdeuren zaten.
Of iedereen komt kijken omdat ze denken dat het alarm afgaat
Aansluitingen behaald in het verleden,bieden geen garantie voor de toekomst
problemen kunnen er zijn... of je kan ze zoeken!
NS gaat "niet" over één nacht ijs.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50898
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #3

Bericht door Suus »

Ik heb wel een keer op een camping gestaan waar je heel snel mensen onder de douche vandaan kon jagen als het druk was. Je ging op de WC zitten, deed je behoefte en trok door. Daarna hoorde je altijd een schreeuw door het badhuis gaan want de douches werden dan kokend heet :lol:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Chauf21
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3161
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 22:27

Re: Het Grote Blundertopic #3

Bericht door Chauf21 »

Daniel schreef:
Bee schreef:Hoe kan je een fiets kwijtraken bij de kassa. Zoiets mis je toch?
Ach, een buschauffeur die ik ken reed ooit met een hele tray vol perkplantjes in de cabine... was ook een gevonden voorwerp :mrgreen:
Ow, ik heb dat wel eens gehad met een plant. De rest van m'n dienst heb ik dat ding heen en weer gereden :') Maar inderdaad, ook in de bus laten mensen van alles achter. Een tijdje terug vond ik een complete laptoptas + inhoud die gewoon op een stoel van zo'n vierzitje lag. Ik kan me voorstellen dat je in de haast een tas of iets vergeet, maar bij dingen van waarde probeer ik eigenlijk altijd wel een touwtje of hengsel vast te houden om te voorkomen dat ik het vergeet.
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Het Grote Blundertopic #3

Bericht door Stefan »

Op 1 of andere manier laat ik altijd 1 handschoen in de bus liggen. :')
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
Chauf21
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3161
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 22:27

Re: Het Grote Blundertopic #3

Bericht door Chauf21 »

Troost je, je bent niet de enige ;)
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15346
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Het Grote Blundertopic #3

Bericht door ODRAIL »

Stefan schreef:Op 1 of andere manier laat ik altijd 1 handschoen in de bus liggen. :')
Of hij valt uit je jaszak. Dat had ik deze winter. En dan zijn er natuurlijk weer geen handschoenen te koop, die moet je al in de herfst hebben gekocht.
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6032
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Het Grote Blundertopic #3

Bericht door AppleMoose »

Op de een of andere manier had ik altijd weer het geluk dat ik korte tijd later weer langs de plek kwam waar ik die handschoen was verloren.
Ik had het niet eens door dat ik die kwijt was, totdat ik een handschoen zag luggen die me wel bekend voorkwam, even voelen en ja hoor, ik mistte er een, en had die dus weer gevonden :lol:
Is me deze winter 3x overkomen :Y :mrgreen:
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
Ennes
Berichten: 2545
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 10:20

Re: Het Grote Blundertopic #3

Bericht door Ennes »

Bee schreef:Ik heb wel een keer op een camping gestaan waar je heel snel mensen onder de douche vandaan kon jagen als het druk was. Je ging op de WC zitten, deed je behoefte en trok door. Daarna hoorde je altijd een schreeuw door het badhuis gaan want de douches werden dan kokend heet :lol:
was niet toevallig in Portugal? :lol:
Is namelijk heel herkenbaar.

(krijg nu waarschijnlijk commentaar van iemand als hij dit leest (A) )
Aansluitingen behaald in het verleden,bieden geen garantie voor de toekomst
problemen kunnen er zijn... of je kan ze zoeken!
NS gaat "niet" over één nacht ijs.
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #3

Bericht door Geert »

Ik heb wel eens mijn sjaal laten liggen in lijn 12 Utrecht C -> De Uithof. Ik stapte op de Uithof uit bij de halte Padualaan, kwam er achter dat ik mijn sjaal had laten liggen terwijl de deuren sloten en toen ben ik de bus achterna gerend richting het AZU :') Had mijn sjaal toen wel weer terug, hij lag nog in de bus te wachten naast de stoel waar ik had gezeten.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Het Grote Blundertopic #3

Bericht door Fles »

Bee schreef:0570? Is dat het netnummer van Deventer? Lijkt mij niet, want netnummers eindigen niet op een nul :wink:

:mrgreen:
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #3

Bericht door webguy »

Quote of the year geloof ik :)
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Het Grote Blundertopic #3

Bericht door Dexter »

Ben toch blij dat die eer mij niet te beurt valt... :mrgreen:
Vallend blad maakt rails glad.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 131 gasten