Mag ik even kwijt #79

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #79

Bericht door Caspar »

Ik had net Ikea aan de lijn, als we het toch over Ikea hebben. De laatse keukenonderdelen zouden 29 april worden uitgeleverd en zouden gisteren of vandaag thuis bezorgd moeten zijn... Hoorde natuurlijk niets dus net even gebeld, er was een grote storing van een week in het centrale distributie centrum in Duitsland. Kan nog 2 weken duren voor mijn bestellingen (en hun hele voorraad) er weer is.
htm_tram
Berichten: 1369
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 08:35

Re: Mag ik even kwijt #79

Bericht door htm_tram »

@Dexter sterkte en laat zien wie er de baas is ;) :lol:

Bijna aangekomen in het trammuseum, weke tram zal er dit keer een wasbeurt krijgen xD
Zet CFL ineens gelede bussen in op lijn 112...
Zullen er wel te veel hobbyisten mee reizen...
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #79

Bericht door Justin »

Dexter schreef:
Ardan schreef:Half jaar verkering *O*
Hoewel de relatie tussen mij en mijn vriend af en toe op scherp staat kunnen we het op die momenten niet over het hart verkrijgen om het uit te maken, we slaan ons overal doorheen *O*...Maar voor de rest houden we nog steeds van elkaar, en we zien de toekomst rooskleurig omdat mijn problemen opgelost worden. We knokken erdoor en op naar het hele jaar! *O*
(...)

Een relatie hebben is geven en nemen én hard werken om elkaar en jezelf tevreden te houden. Als je dat niet doet, loop je de kans dat de boel inkakt en de ene of de andere belangstelling krijgt voor een ander. Niet dat ik hiermee bedoel dat het aan jou ligt ofzo) Maar zelfs als jouw vriend in een opwelling zegt verliefd te zijn op een ander, dan wil dat nog niet zeggen dat ie niet meer van jou houdt. En verliefd worden is één ding, maar er daadwerkelijk wat mee doen is een tweede. En een gezonde portie achterdocht (ik noem het liever zo, want jaloers klinkt gelijk zo negatief :lol:) heeft nog nooit een relatie om zeep geholpen.

Als je van elkaar houdt, moet je er gewoon voor gaan en dan kan je alles overwinnen. Ga eens lekker samen op vakantie of even er tussenuit ofzo. Als je dat overleefd, is je relatie tegen vrijwel alles bestand.(...)
Precies! Gelukkig maar dat je er door heen komt :).
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #79

Bericht door STF »

Nu weet ik het echt zeker; die grasmaaier draait op Windows 95... Vanuit het niets gaf het dashboard vanmiddag ineens 120 graden als motortemperatuur aan i.p.v. 80, gelijk gevolgd door een rood waarschuwingslampje en een keiharde alarmtoon die waarschijnlijk een kilometer verder ook nog wel te horen was. Contact afzetten hielp geen klap, de alarmtoon bleef gewoon doorgaan. Er begonnen steeds meer kampeerders en voorbijgangers op het fietspad te gebaren of het niet over kon zijn met dat lawaai. Na een kwartier werd ie eindelijk stil en zakte de motortemperatuur weer terug naar 80 graden, volgens het dashboard dan want in werkelijkheid was er niks aan de hand.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #79

Bericht door STF »

Fles schreef: Gelijk in het HELE land ook zeker? :P
Nee dat niet, alleen de regio Luxemburg-stad. Er zijn nog genoeg andere verkeersleidingsposten in het land.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #79

Bericht door Daniel »

Toch wel het toppunt van efficiëntie dit... ik liep vanmiddag op 't werk net langs de buitendeur in het magazijn toen er aangebeld werd. Doe de deur open en toen bleek zowel de afvalinzamelaar die de papiercontainer kwam legen als een koeriersbedrijf voor de deur te staan :P
Die laatste overigens met een enorme vrachtwagen waar een klein kratje uitkwam, dat was weer iets minder efficiënt :wink:

Owja, en tegelijk was ik ook wat chemicaliën aan het terugbrengen naar hun opslagplek terwijl ik 'n verfje aan het maken was... da's pas multitasken.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #79

Bericht door STF »

Zouden we er morgen al gras kunnen inzaaien?
Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #79

Bericht door Suus »

Iemand in het complex heeft op Koninginnedag maar liefst 1 slinger met vlaggetjes opgehangen. Mag je een keer raden waar: Precies voor mijn raam langs. Nu heb ik een uur van mijn tijd besteed om na te gaan van wie die vlaggetjes zijn maar iedereen ontkent dat ze van hem of haar zijn. Nu heeft natuurlijk ook niemand er last van behalve ik, ik ben namelijk zo'n beetje de enige die zijn gordijnen open doet (de rest leeft als holbewoner in zijn of haar rukbunker denk ik), maar ze kunnen mijn rug op, morgenochtend zijn ze plotseling verdwenen (A)
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
htm_tram
Berichten: 1369
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 08:35

Re: Mag ik even kwijt #79

Bericht door htm_tram »

Jij gunt ook niemand iets vrolijks...
Zet CFL ineens gelede bussen in op lijn 112...
Zullen er wel te veel hobbyisten mee reizen...
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #79

Bericht door STF »

Bee heeft duidelijk uitsluitend Luxemburgse buren want hier in het land doet ook vrijwel niemand de rolluiken omhoog. :mrgreen:
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #79

Bericht door Suus »

O jawel hoor, ik had de vlaggetjes ook op 30 april weg kunnen halen. Ik heb die persoon zelfs een halve week de tijd gegeven om ze weer netjes weg te halen, ik wil de eigenaar ook zonder problemen even helpen om ze weer weg te halen, maar als 25 mensen ontkennen dat ze de vlaggetjes hebben opgehangen die echt precies voor mijn raam hangen (ik kan amper nog wat zien en het maakt een hoop kabaal in de wind) dan heb ik het wel een beetje gehad. Ik wil gewoon wel uit mijn raam kunnen kijken, dat is toch een primaire functie van een raam lijkt mij.

Ik ben trouwens ook nog op zoek naar de eigenaar van een deurmat. Hij hing ook al twee weken vanaf de verdieping boven mij voor het raam te slingeren en van de week lag hij als een enorme prop voor mijn deur. Ik heb hem netjes naar boven gebracht maar de bewoner begon mij uit te schelden dat ik mijn troep bij hem kwam dumpen. Eh, ik probeer alleen maar je spullen weer bij de eigenaar terug te brengen hoor :X
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #79

Bericht door Fles »

Bee schreef:O jawel hoor, ik had de vlaggetjes ook op 30 april weg kunnen halen.
Waarom heb je dat niet gedaan dan?
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #79

Bericht door Suus »

Ik snap best dat je op 30 april vlaggetjes wil ophangen als je een feestje geeft. Ik had er op dat moment dat ook niet echt moeite mee. En ik had toen nog de verwachting dat ze daarna wel weer opgeruimd zouden worden, maar blijkbaar is dat te veel gevraagd.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #79

Bericht door STF »

Ik hoor het al, Bee woont in een gezellige buurt. :lol:
Mark
Berichten: 1968
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:43
Locatie: Vlaardingen

Re: Mag ik even kwijt #79

Bericht door Mark »

Ik werk ook in een gezellige buurt...
HENGELO - Dinsdagavond omstreeks vijf over zeven heeft er een overval op een tankstation aan de PC Hooftlaan plaatsgevonden. Tijdens de overval waren er geen andere klanten in de tankshop aanwezig.
De overvaller heeft een medewerker van het tankstation bedreigd met een steekwapen en heeft een onbekend geldbedrag buit gemaakt. Hij is op een donkere fiets vertrokken. De politie heeft onmiddellijk een buurtonderzoek gestart.
Op dat moment stond ik pal naast het tankstation op de losplaats van de AH een sigaretje te roken in mijn avondpauze, maar ik heb niets van de overval gezien totdat er ineens een politiewagen aan kwam scheuren. :')

Gelijk een boel heisa in het het winkelcentrum, politie en alles er bij en een collega die de rest van de avond niet meer zo graag achter de infobalie stond omdat niemand wist waar de overvaller naartoe was... :P
Berlin, meine Stadt, meine Liebe.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #79

Bericht door Suus »

Wil iemand trouwens nog een strandbal. Die heb ik ook gevonden, alleen in tegenstelling tot de deurmat lag deze achter op het balkon. Ben er ook mee aan het sleuren geweest maar natuurlijk mist niemand een strandbal zo blauw als de avatar van deadlock met groot reclame voor een biermerk uit München. Dus misschien dat hier iemand nog alles met betrekking tot bier verzamelt, of strandballen, dat is ook een optie natuurlijk :lol:
STF schreef:Bee heeft duidelijk uitsluitend Luxemburgse buren want hier in het land doet ook vrijwel niemand de rolluiken omhoog. :mrgreen:
Ik snap dat dus echt niet. Heb je supergrote ramen aan beide kanten van het huis en iedereen laat ze potdicht. Zijn ook gordijnen die echt geen licht doorlaten, dus je zit de hele dag maar onder je gloeilamp binnen :| Zelfs mensen met ramen die uitkijken op het park en waarbij dus echt niemand naar binnen kan kijken van de overkant laten de gordijnen potdicht. Ik vind het echt vreemd :?
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #79

Bericht door STF »

Gloeilamp? hebben ze tegenwoordig gloeilampen in wietkwekerijen?
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #79

Bericht door Suus »

Ik denk niet dat hier wietkwekerijen zitten, maar je weet maar nooit. Stroom is hier inclusief, dus verbruik is heel moeilijk te meten.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #79

Bericht door STF »

Elektra inclusief? :shock:
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #79

Bericht door Suus »

Ja, en (warm) water en internet ook. Voordat ik verhuisde had ik ook gas en kabel-tv inclusief. Dat is redelijk normaal bij studentenwoningen.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #79

Bericht door webguy »

Inderdaad, kreeg wel gister een huurverhoging, inclusief een verhoging op "service" (o.a. kabel) en "energie", wel 3 uur hoger.
htm_tram
Berichten: 1369
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 08:35

Re: Mag ik even kwijt #79

Bericht door htm_tram »

Waarom hoor ik niemand over:

Op zaterdag 7 mei 2011 opent onderhoudsbedrijf NedTrain haar deuren in Maastricht. Op deze feestelijke dag worden (familie van) collega’s, omwonenden, klanten en andere belangstellenden uitgenodigd om van 10:00 tot 16:00 uur een kijkje te nemen achter de schermen van het onderhoudsbedrijf.
zoeken
Het thema van deze open dag is: De toekomst van Onderhoudsbedrijf Maastricht. Daarom staat er dit keer geen oud maar vooral het recente materieel opgesteld in de werkplaats. En kan je met eigen ogen zien hoe dit materieel volgens de laatste technologieën wordt onderhouden. Bij NedTrain in Maastricht wordt naast het gepland en ongepland onderhoud aan treinen ook service-, rangeer- en reinigingswerkzaamheden verricht. Het belooft een fantastische dag te worden.
Zet CFL ineens gelede bussen in op lijn 112...
Zullen er wel te veel hobbyisten mee reizen...
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Mag ik even kwijt #79

Bericht door Stefan »

Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #79

Bericht door Fles »

htm_tram schreef:Waarom hoor ik niemand over:

Op zaterdag 7 mei 2011
Omdat wij er niet zijn om alles voor jou voor te kauwen :) Je mag zelf ook interessante dingen posten. Vindt niemand erg :pos:
htm_tram
Berichten: 1369
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 08:35

Re: Mag ik even kwijt #79

Bericht door htm_tram »

Alstublieft dan maar ;)
Zet CFL ineens gelede bussen in op lijn 112...
Zullen er wel te veel hobbyisten mee reizen...
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 40 gasten