Mag ik even kwijt #79

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
htm_tram
Berichten: 1369
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 08:35

Re: Mag ik even kwijt #79

Bericht door htm_tram »

find_your_spot schreef:Vanochtend vroeg sms'de htm_tram mij of ik mee wilde naar het drielandenpunt.

Ik vroeg hem of hij dan betaald... :6
Ik stuurde als eerste 1 whatsapp berichtje, geen sms. Dat stuurde ik om 08.57 dus niet 's ochtends vroeg. En ik stuurde alleen iets over of je wat te doen had... En dan belt hij om 11.48 dronken op...
Zet CFL ineens gelede bussen in op lijn 112...
Zullen er wel te veel hobbyisten mee reizen...
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #79

Bericht door STF »

Dronken? Wordt je van tonic tegenwoordig dronken?
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50853
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #79

Bericht door Suus »

De olieprijs is vandaag 10% gedaald. Zou er iemand aan het vloeken zijn in Renkum :P
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #79

Bericht door Caspar »

Die roept vast wat over een druppel op de gloeiende plaat. :lol:
Ik heb net het OV-netwerk kaartje van Boekarest uitgeprint, maar pff zeg, wat een lijnen :shock: Volgens mij wel 125 buslijnen ofzo en stuk of 20 trolleybuslijnen en dito tramlijnen...
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #79

Bericht door STF »

Zo de sloper is klaar met die sta-caravan, hij had zich er behoorlijk op verkeken want nagenoeg alle sta-caravans schijnen op een metalen kader en as(sen) na verder volledig uit houten balken als chassis te bestaan maar bij deze bestond echt alles uit metaal dus hij had anderhalve dag extra nodig voor de sloop.

We snappen alleen niet zoveel van zijn planning; deze caravan zou hij pas in juni slopen en in oktober de volgende caravan maar dat werd al snel gewijzigd in september en vandaag zei hij in juni al te komen, kortom die zal half mei wel al op de stoep staan. :lol:
Ik zal maar eens een beetje haast gaan maken met elektriciteit, kabel-tv, water en riool af te koppelen maar ik heb geen idee hoe ik er bij moet komen; aan alle kanten liggen stapels troep rond en onder die caravan. Dat in tegenstelling tot het interieur van de caravan; vier stoelen, een kastje en een oude koelkast is echt alles wat er in staat. :shock:
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50853
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #79

Bericht door Suus »

@Caspar: Toch, als ik het kaartje met alleen tramlijnen bekijk, dan lijkt het wel mee te vallen. Ook valt het grote gat in het centrum van de stad dat geen trams kent valt op.

En dat er twee trolleybusnetten zijn. Dat is ook opvallend...
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #79

Bericht door Daniel »

U wilt een lijnbus omleiden door deze straat. Past dat? http://maps.google.nl/maps?f=q&source=s ... 64,,0,0.15

We zullen het zien, Arriva gaat 't vanaf maandag proberen. Owja... hier ergens in de buurt komen de ritten in beide richtingen elkaar doorgaans tegen :P
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #79

Bericht door STF »

Zozo en dat in Nederland? Kijk in Luxemburg ben ik dat wel gewend dat bussen worden omgeleid via de meest smalle weggetjes zoals fietspaden maar in Nederland komt dat volgens mij niet zo vaak voor?
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #79

Bericht door Daniel »

Sinds Arriva in Dordrecht rijdt hebben ze al wel wat bizarre omleidingen gehad hoor... zolang het maar zo kort mogelijk is, dat kost geen extra geld :P
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
MdJ
Berichten: 4534
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:47
Locatie: Vleuterweide

Re: Mag ik even kwijt #79

Bericht door MdJ »

Apeldoorn is er heel goed in iig :mrgreen: (Arnhemseweg over 1 rijbaan, Matenpoort over het fietspad...)
Bij twijfel: gebruik beton.
Michael
Berichten: 11749
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #79

Bericht door Michael »

Daniel schreef:U wilt een lijnbus omleiden door deze straat. Past dat? http://maps.google.nl/maps?f=q&source=s ... 64,,0,0.15

We zullen het zien, Arriva gaat 't vanaf maandag proberen. Owja... hier ergens in de buurt komen de ritten in beide richtingen elkaar doorgaans tegen :P
Dat word nog lachen aangezien dat straatje doodloopt
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #79

Bericht door STF »

Maar ik neem aan dat ze het paaltje wel even weghalen en het dan geen doodlopende straat meer is? :wink:
Chauf21
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3161
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 22:27

Re: Mag ik even kwijt #79

Bericht door Chauf21 »

Op zich past het makkelijk zolang er geen auto's langs de rand van de weg geparkeerd staan. Ik zie een grotere uitdaging in de bocht naar dat straatje toe (even omdraaien in GE) :P
Ennes
Berichten: 2545
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 10:20

Re: Mag ik even kwijt #79

Bericht door Ennes »

Dat ik blij ben dat ik straks met Hemelvaartdag vrij ben gezien het SOV gezeur wat dan wellicht weer gaat losbarsten Afbeelding
Aansluitingen behaald in het verleden,bieden geen garantie voor de toekomst
problemen kunnen er zijn... of je kan ze zoeken!
NS gaat "niet" over één nacht ijs.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #79

Bericht door Fles »

Nu Osama Bin Laden dood is, is de USA op zoek naar zijn broer Marme Laden. Ook zijn donkerbruine zus CHo Co Laden en zijn vegetarische broer Sa Laden worden vermist. Volgens sommige bronnen wordt zeer binnenkort zijn dronken neef Pin Aco Laden opgepakt.

:')
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #79

Bericht door Fles »

Wat een bloedstollend vette jompelsmiley heb jij Ennes :lol:
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #79

Bericht door Dexter »

Fles schreef:Nu Osama Bin Laden dood is, is de USA op zoek naar zijn broer Marme Laden. Ook zijn donkerbruine zus CHo Co Laden en zijn vegetarische broer Sa Laden worden vermist. Volgens sommige bronnen wordt zeer binnenkort zijn dronken neef Pin Aco Laden opgepakt.

:')
Ach, ik word elke zoveel dagen ook lastig gevallen op mijn telefoon door een familielid van hem: Accu Laden. Een vriendin van mij maakte gisteren trouwens een historische verspreking: Obama Bin Laden.
Vallend blad maakt rails glad.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #79

Bericht door webguy »

De Speld schreef:Dyslectici rouwen
Overal ter wereld rouwen dyslectici om de dood
van de Amerikaanse president. Afgelopen zondag
maakte de president het nieuws zelf bekend.
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13659
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Mag ik even kwijt #79

Bericht door Vinny »

"De Belgische geheime dienst meende de terroristenleider vorig jaar al gespot te hebben op de grens van Duitsland en België. Er werd een vrachtwagen geobserveerd met de sticker "ich bin Laden". Helaas verdween de boosdoener met een niet nader te noemen kenteken over de grens en konden de plichtsgetrouwe rijkswachters niet anders doen dan het voertuig van de vermeende leider van de as van het kwaad uitzwaaien"
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Ennes
Berichten: 2545
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 10:20

Re: Mag ik even kwijt #79

Bericht door Ennes »

Dexter schreef:
Fles schreef:Nu Osama Bin Laden dood is, is de USA op zoek naar zijn broer Marme Laden. Ook zijn donkerbruine zus CHo Co Laden en zijn vegetarische broer Sa Laden worden vermist. Volgens sommige bronnen wordt zeer binnenkort zijn dronken neef Pin Aco Laden opgepakt.

:')
Ach, ik word elke zoveel dagen ook lastig gevallen op mijn telefoon door een familielid van hem: Accu Laden. Een vriendin van mij maakte gisteren trouwens een historische verspreking: Obama Bin Laden.
Hebben ze nou voor het homoseksuele neefje bij de Ikea een Laden-kast gekocht?
Aansluitingen behaald in het verleden,bieden geen garantie voor de toekomst
problemen kunnen er zijn... of je kan ze zoeken!
NS gaat "niet" over één nacht ijs.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50853
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #79

Bericht door Suus »

Mooi cadeau gekocht voor moederdag, allemaal lekkere ingredienten voor een heerlijke hamburger vanavond en een interessant tijdschrift gekocht, en van dat laatste nu genieten in de zon. Wat kan een mens zich nog meer wensen 8-)
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Mark
Berichten: 1968
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:43
Locatie: Vlaardingen

Re: Mag ik even kwijt #79

Bericht door Mark »

Daniel schreef:U wilt een lijnbus omleiden door deze straat. Past dat? http://maps.google.nl/maps?f=q&source=s ... 64,,0,0.15

We zullen het zien, Arriva gaat 't vanaf maandag proberen. Owja... hier ergens in de buurt komen de ritten in beide richtingen elkaar doorgaans tegen :P
Achja, bij mij in de buurt is lijn 12 de afgelopen dagen omgeleid door deze straat.
Normaal niet zo'n probleem maar wel als de hele zijkant vol staat met geparkeerde auto's en er van de andere kant een auto aankomt. Dat werd een aardig stuk achteruit met de bus... :Y
Berlin, meine Stadt, meine Liebe.
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6027
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Mag ik even kwijt #79

Bericht door AppleMoose »

och, lijn 21 in Arnhem rijdt ook door enkele zeer smalle straatjes, en dat als gewone route. :P
Levert elke rit wel weer bijzondere stuurmanskunsten op.
Ook de lus die gemaakt wordt door het"Het Dorp" (wijk toen speciaal gebouwd voor gehandicapten), levert "leuke situaties op, als al die taxibusjes langs de kant (en soms ook midden op de weg...) staan :lol:
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #79

Bericht door STF »

Zucht...ik heb weer een groot deel van de dag in het ziekenhuis doorgebracht, ze hebben weer een paar onderzoeken gehouden wat ik toch mankeer maar nog altijd niets gevonden. Ik loop nu al vier maanden te sukkelen en er lijkt maar geen einde aan te komen. Wekenlang hebben we gedacht dat het de omgekeerde variant van suikerziekte is maar de verpleegster en arts die we vandaag spraken waren er stellig van overtuigd dat ik die stoornis beslist niet heb.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #79

Bericht door Caspar »

Vanmiddag belde er iemand van Oxxio aan. Of ik nog steeds klant was bij de Nuon. Dus ik zeg ja. Vraagt ie: Rijdt u ook in een auto? Nou dan heeft u vast wel gezien dat de prijs voor een liter benzine bijna 1,70 is nu. Nuon is nog erger dan een tankstation meneer, daar stijgen de gasprijzen nog harder dan bij Shell. Bij ons bent u daar tenminste 5 jaar vanaf.
En zo had ie nog wel een stuk of 5 schoftige vergelijkingen. Bv het Oxxio tarief zonder energie belasting vergelijken met het Nuon tarief waar wel energiebelasting was meegerekend (met een sterretje erachter en dan miniscuul de uitleg eronder) Ga zo maar door... Heb ze vriendelijk verzocht weg te gaan 8-)
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 62 gasten