Connexxion Klantenservice

Hier kun je Blogs plaatsen over je reiservaringen of je ervaringen als personeelslid bij een OV-bedrijf. Reisverslagen met meerdere foto's kun je beter in OV in Beeld plaatsen.
htm_tram
Berichten: 1369
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 08:35

Re: Connexxion Klantenservice

Bericht door htm_tram »

omdat ze anders boos worden dat we GVB aanvallen en dak kan niet en dat mag niet...

*heeft net een klacht naar CXX ingestuurd, hoelang duurt hetvoor dat je een antwoord terug krijgt?
Zet CFL ineens gelede bussen in op lijn 112...
Zullen er wel te veel hobbyisten mee reizen...
MdJ
Berichten: 4534
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:47
Locatie: Vleuterweide

Re: Connexxion Klantenservice

Bericht door MdJ »

neehoor :')

Degene die "aangevallen" werd, werkt zelf bij het GVB. Hetzelfde als je je eigen werkgever openbaar onderuit haalt. DAT is te begrijpen.

Maar mensen die niks met het GVB te maken hebben, kunnen toch gewoon kritisch zijn op het GVB...? :')
Bij twijfel: gebruik beton.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Connexxion Klantenservice

Bericht door Suus »

Werkt bij het GVB terwijl hij niet werkt. Dit hele verhaal is gewoon belachelijk, hij zoekt het maar uit maar als ik de helpdeskmedewerker was had ik allang genoeg gehad van dit soort crap.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Connexxion Klantenservice

Bericht door Caspar »

De kans is ook aanwezig dat men op de werkvloer hartelijk lacht als hij een keer belt, dan gebaart de call center agent naar zijn collega's: ''Ik heb 'm aan de lijn, moet je horen'' waarop 'ie op de luidspreker wordt gezet en alle collega's niet meer bijkomen van het lachen, omdat ze hem allemaal eerder al eens aan de lijn hebben gehad.
Niet hatelijk bedoeld, maar zo gaat er wel aan toe :wink:
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13659
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Connexxion Klantenservice

Bericht door Vinny »

htm_tram schreef:omdat ze anders boos worden dat we GVB aanvallen en dak kan niet en dat mag niet...

*heeft net een klacht naar CXX ingestuurd, hoelang duurt hetvoor dat je een antwoord terug krijgt?
Doe nou toch niet zo verongelijkt jongen. Iedereen geeft hier zijn eigen mening, dus wanneer jij denkt over het GVB te moeten zeiken dan heb je hier een platform voor. :roll:
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: Connexxion Klantenservice

Bericht door find_your_spot »

MdJ schreef:neehoor :')
Degene die "aangevallen" werd, werkt zelf bij het GVB. Hetzelfde als je je eigen werkgever openbaar onderuit haalt. DAT is te begrijpen.
8-) Helemaal goed
Bee schreef:Werkt bij het GVB terwijl hij niet werkt.
Er bestaat ook nog iets als in dienst zijn maar op non-actief te zijn geplaatst :Y
For Your Railroad Adventures
htm_tram
Berichten: 1369
Lid geworden op: vr 14 mar 2008, 08:35

Re: Connexxion Klantenservice

Bericht door htm_tram »

@Vinny,

Ik gaf alleen antwoord op de vraag die werd gesteld ;)
Zet CFL ineens gelede bussen in op lijn 112...
Zullen er wel te veel hobbyisten mee reizen...
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: Connexxion Klantenservice

Bericht door find_your_spot »

Sorry voor de schop, maar dit is ongelofelijk!

Net even naar de brievenbus gelopen om te kijken of er post was...

In een nette enveloppe met tekst, uitleg en excuses zat deze prachtige dagkaart bijgesloten! *O*

Ladies and gentlemen, we got him:
Afbeelding

Pas vanaf nu ben ik weer een blije reiziger, zó moet je klachten afhandelen! Het kan dus wel, alleen moet je er wat moeite en emails tegenaan gooien. :Y
For Your Railroad Adventures
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13659
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Connexxion Klantenservice

Bericht door Vinny »

Nou gefeliciteerd dan maar. Al ben ik blij dat ik niet bij een call-centre werk en de hele dag telefoontjes van FyS en aanverwanten krijg... :')
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13536
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Connexxion Klantenservice

Bericht door Wubbo »

Ik vraag me wel af waar Novio rijdt en of ie ook geldig is bij Breng. Misschien moet je daar nog even achteraan bellen? :X
Klaasje
Berichten: 7128
Lid geworden op: do 30 jul 2009, 23:01
Locatie: Amersfoort

Re: Connexxion Klantenservice

Bericht door Klaasje »

Breng=Merknaam+Novio
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten