Informatievoorziening OV
Re: Informatievoorziening OV
Het is vervelend, maar nog wel enigszins nuttig. De vele enquêtes over allerlei flauwekul die NS Hispeed een tijd lang de wereld in stuurde waren veel erger.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
-
- Berichten: 3050
- Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13
Re: Informatievoorziening OV
Trieste is namelijk als je in die mail klikt op Afmelden wordt je doorgestuurd naar Mijn NS, maar op Mijn NS loopt het spoor tot afmelden voor die nieuwsbrief volledig dood...Bee schreef:Het is vervelend, maar nog wel enigszins nuttig.
For Your Railroad Adventures
Re: Informatievoorziening OV
Dat komt omdat je toch al een hotline hebt met de klantenservice!find_your_spot schreef:Trieste is namelijk als je in die mail klikt op Afmelden wordt je doorgestuurd naar Mijn NS, maar op Mijn NS loopt het spoor tot afmelden voor die nieuwsbrief volledig dood...Bee schreef:Het is vervelend, maar nog wel enigszins nuttig.
Aansluitingen behaald in het verleden,bieden geen garantie voor de toekomst
problemen kunnen er zijn... of je kan ze zoeken!
NS gaat "niet" over één nacht ijs.
problemen kunnen er zijn... of je kan ze zoeken!
NS gaat "niet" over één nacht ijs.
-
- Berichten: 3050
- Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13
Re: Informatievoorziening OV
Voor het afmelden van NS spam hoef je niet bij de Telefonische Klantenservice van NS aan te kloppen...Ennes schreef: Dat komt omdat je toch al een hotline hebt met de klantenservice!
For Your Railroad Adventures
Re: Informatievoorziening OV
nee maar ze weten hoe graag je contact met ze hebt, vandaar dat ze nu al zelf vanalles gaan sturen.find_your_spot schreef:Voor het afmelden van NS spam hoef je niet bij de Telefonische Klantenservice van NS aan te kloppen...Ennes schreef: Dat komt omdat je toch al een hotline hebt met de klantenservice!
Service hè..... Service!!! Alles voor de klant!
Aansluitingen behaald in het verleden,bieden geen garantie voor de toekomst
problemen kunnen er zijn... of je kan ze zoeken!
NS gaat "niet" over één nacht ijs.
problemen kunnen er zijn... of je kan ze zoeken!
NS gaat "niet" over één nacht ijs.
- Geert
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 12543
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
- Locatie: Utrecht
- Contacteer:
Re: Informatievoorziening OV
Heren, rustig aan graag in dit topic.
Re: Informatievoorziening OV
Bedankt voor het invullen:-) Je hebt inderdaad gelijk dat het min of meer hetzelfde is! Die vraag is bedacht door een bekende wetenschapper waardoor ik zo kan testen hoe het openbaar vervoer wordt gewaardeerd door de reizigers. Het onderzoek gaat over informatievoorziening via social media, daarnaast bestudeer ik of door de inzet van social media het imago verbeterd wordt voor ov-organisaties (dit ivm negatieve berichtgevingen rondom slecht imago ivm winters weer etc)Klaasje schreef:Aardig en vriendelijk is toch min of meer hetzelfde? Iig, leek het allemaal niet tot nauwelijks over de informatievoorziening te gaan. Ik neem aan dat dit een onderzoek is om te kijken of reizigers sociale media potentieel willen gebruiken voor informatie?
Re: Informatievoorziening OV
Ik weet niet of je al een antwoord heb gekregen, maar misschien zou je NS online kunnen raadplegen via twitter? Omdat via twitter alle vragen ook zichtbaar zijn voor andere reizigers wordt NS min of meer genoodzaakt om het 'probleem' netjes op te lossen. Heb zelf ook een keer contact gezocht met de NS via Twitter en kreeg binnen een kwartier antwoord terug:-)find_your_spot schreef:Trieste is namelijk als je in die mail klikt op Afmelden wordt je doorgestuurd naar Mijn NS, maar op Mijn NS loopt het spoor tot afmelden voor die nieuwsbrief volledig dood...Bee schreef:Het is vervelend, maar nog wel enigszins nuttig.
-
- Berichten: 3050
- Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13
Re: Informatievoorziening OV
Deels waar en deels niet waar. Ze kunnen er ook voor kiezen gewoon niet terug te antwoorden of je alsnog af te kraken via een DM. DM's zijn immers prive berichten en niet te lezen voor derden.Muisje schreef:Omdat via twitter alle vragen ook zichtbaar zijn voor andere reizigers wordt NS min of meer genoodzaakt om het 'probleem' netjes op te lossen.
For Your Railroad Adventures
Re: Informatievoorziening OV
Ach, de reizigers van het OV mogen zich troosten, de informatievoorziening voor auto's is ook niet al te best. Vandaag met mijn ouders naar mijn oma in Ede gereden (met de auto ja). Op de terugweg werden we omgeleid via Barneveld en Amersfoort omdat er een vertraging van anderhalf uur zou zijn op de A12 bij Maarn. Maar tussen Barneveld en Hoevelaken staat echt een schitterend bord boven de weg, met het volgende:
Utrecht via A28: 18 min + 11
Utrecht via A27: 22 min + 4
Vraag van de dag. Wat geven die plusjes aan? Moet je dat bij de tijd optellen, of zijn die al toegevoegd aan de tijd die er staat?
Utrecht via A28: 18 min + 11
Utrecht via A27: 22 min + 4
Vraag van de dag. Wat geven die plusjes aan? Moet je dat bij de tijd optellen, of zijn die al toegevoegd aan de tijd die er staat?
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 39210
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Re: Informatievoorziening OV
Ik gok zomaar dat Hoevelaken - Utrecht meer dan 7 minuten kost, dus je zal 't er nog wel bij op moeten tellen
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Re: Informatievoorziening OV
Godzijdank, ik ben dus niet de enige die het niet begrijpt.
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 169 gasten