Mag ik even kwijt #79

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: Mag ik even kwijt #79

Bericht door find_your_spot »

Ik bedoelde het standaard urine plasje doen en bloed aftappen. Dat is bij alle keuringen aan de orde.
For Your Railroad Adventures
Dafdriver
Berichten: 270
Lid geworden op: vr 16 apr 2010, 15:27
Locatie: Heukelum
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #79

Bericht door Dafdriver »

find_your_spot schreef:Ik bedoelde het standaard urine plasje doen en bloed aftappen. Dat is bij alle keuringen aan de orde.
Bloed is er bij mij niet afgetapt kerel.
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: Mag ik even kwijt #79

Bericht door find_your_spot »

Dafdriver schreef: Bloed is er bij mij niet afgetapt kerel.
Apart. Dan klopt het verhaal niet van de dokter die de keuring bij mij heeft agenomen.
For Your Railroad Adventures
Gebruikersavatar
marvinkok
Berichten: 3265
Lid geworden op: di 23 mar 2010, 20:46
Locatie: Heerde

Re: Mag ik even kwijt #79

Bericht door marvinkok »

Bloed prikken en urine monster is niet genomen bij mij. Alleen zo'n miniprikje met een pen voor de suiker.
Verder gewoon oren, ogen, etc.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #79

Bericht door STF »

Nu ik al vier maanden er ziek bij loop, krijg ik toch mijn bedenkingen over zo'n gezondheidstest want ik ben in de computer van het ziekenhuis zo gezond als wat maar zou in werkelijkheid echt geen bus of vrachtwagen willen besturen in mijn gezondheidstoestand...
Laatst gewijzigd door STF op di 10 mei 2011, 15:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Michael
Berichten: 11760
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #79

Bericht door Michael »

Keuring is gedaan. Er is bij mij GEEN bloed afgenomen. wel een urine test. voor de rest inderdaad wat standaard dingen
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13032
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #79

Bericht door Ardan »

@STF Kun je nog wel op je grasmaaiert rijden? Hee? -o-
Ik doe ook maar wat
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #79

Bericht door STF »

Afgelopen week ging het maaien probleemloos Ardan, maar de keer ervoor (zo'n drie weken terug dus) had ik het er echt moeilijk mee (te weinig concentratievermogen).
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15344
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt #79

Bericht door ODRAIL »

@ STF: Is het bij jou soms de ziekte van Pfeiffer?
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50896
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #79

Bericht door Suus »

Ik ontving zojuist twee brieven van de Belastingdienst.

Brief 1: Geen voorlopige aanslag
Brief 2: Voorlopige aanslag 2010

In beide gevallen dagtekening 13 mei. :')
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #79

Bericht door webguy »

Ah ja, dat doen ze goed. Net als de IB-Groep waar ik opeens weer een papieren brief kreeg, omdat het "door een storing niet mogelijk is om online berichten te lezen". Zoveel vertrouwen in die computersystemen heb ik daarna niet.
Ben benieuwd wanneer de Bdienst op de mat belandt, zal wel een voorlopige aanslag zijn omdat er een inspecteur naar moet kijken...
Ennes
Berichten: 2545
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 10:20

Re: Mag ik even kwijt #79

Bericht door Ennes »

Mag ik ff kwijt dat ik het heel knap vind hoe een bijsturing een redelijke dienst zo kan verzieken, dat je nergens meer normaal naar toilet kan, niet fatsoenlijk een bak koffie kan halen, en er niets van je schaft overblijft. En dat alles presteren ze ook nog eens zonder ook maar een enkele verstoring in den lande.
Aansluitingen behaald in het verleden,bieden geen garantie voor de toekomst
problemen kunnen er zijn... of je kan ze zoeken!
NS gaat "niet" over één nacht ijs.
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #79

Bericht door Dexter »

Ja goed he, eigenlijk is het gewoon een hele prestatie... :?
Vallend blad maakt rails glad.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #79

Bericht door webguy »

Maar is dat niet vrij makkelijk als er een collega uitvalt ergens? Als je dan gaat omgooien krijg je al heel snel brakke constructies omdat je niet zomaar iemand in dat gat in het rooster kan stoppen.
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #79

Bericht door Dexter »

Maar het moet wel haalbaar zijn. Als je daardoor op een toch al lange dienst nergens meer normaal kunt eten, drinken, poepen of plassen dan houdt het op. Treinen rijden blijft wel mensenwerk en mensen hebben menselijke behoeftes.
Vallend blad maakt rails glad.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #79

Bericht door webguy »

Ja, dat klopt, maar als je dan vervolgens weer iemand uit de schakel haalt voor een pauze neemt de chaos x2 toe, of de boel moet beter worden ingepland (automatisch) als er wat mis gaat, maar daar tegenover staat weer dat er dan meer wijzigingen zijn in alle roosters opeens. Ik wil de bijsturing niet goed praten, ze kunnen het vast veel beter doen, maar het is wel een lastige taak... En als het al niet goed gaat op een normale dag, wat dan bij verstoringen...
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #79

Bericht door Fles »

:D

Ongelofelijk :D Ik neem een slok Warsteiner en ik krijg ineens visioenen van een rode eloc BR 151 met goederentrein en Kilometerbordjes :D

:shock: goederentrein ja :')

Ik ben helemaal in Duitsland meteen *O*
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #79

Bericht door Dexter »

Of je was in je vorige leven een cargomachinist or you are urgently in need of a girlfriend. :lol:
Vallend blad maakt rails glad.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #79

Bericht door Fles »

Wil je niet van die confronterende dingen zeggen Dexter?? Potdikkie nog :shock:

_O-
Stefan
Berichten: 4303
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Mag ik even kwijt #79

Bericht door Stefan »

Nu heeft Fles ook nog een psychiater nodig! :shock: :mrgreen:
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13665
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Mag ik even kwijt #79

Bericht door Vinny »

webguy schreef:Ja, dat klopt, maar als je dan vervolgens weer iemand uit de schakel haalt voor een pauze neemt de chaos x2 toe, of de boel moet beter worden ingepland (automatisch) als er wat mis gaat, maar daar tegenover staat weer dat er dan meer wijzigingen zijn in alle roosters opeens. Ik wil de bijsturing niet goed praten, ze kunnen het vast veel beter doen, maar het is wel een lastige taak... En als het al niet goed gaat op een normale dag, wat dan bij verstoringen...
Tja in zulke gevallen zou ik opteren voor het opheffen van een treinverbinding, het liefst eentje met zo weinig mogelijk consequentie voor de reiziger, dus liever niet een trein die eens per uur rijdt en ook nog de laatste aansluiting richting Leer of Osnabruck biedt. Maar goed, zulke keuzes liggen nogal gevoelig...
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #79

Bericht door STF »

KM46 schreef:@ STF: Is het bij jou soms de ziekte van Pfeiffer?
Nee daar komen de klachten totaal niet mee overeen. Er zijn maar een paar ziektes waarbij al mijn klachten mogelijk zijn maar zijn op eentje na allemaal afgevallen na tests die het tegendeel bewezen. De enige die nog overblijft is suikerziekte maar er is tot op heden geen enkele bloedsuikermeting geweest die een echt schrikbarende waarde gaf, ze zijn vaak maar net iets te hoog wat eigenlijk te verwaarlozen is. Ik begin er zo moe van te worden, dat het maar niet duidelijk wordt wat ik echt mankeer... En soms kan het zomaar een paar dagen goed gaan, zo'n anderhalve week geleden waren de klachten vijf dagen lang weg.
In februari zelfs een keer 17 dagen achtereen geen klachten gehad, ik dacht dat ik genezen was dus des te harder kwam de klap aan toen het ineens weer terug was.

Ik ben er geestelijk onderhand helemaal door uitgeput; laatst bleek een van me favoriete tv-programma's niet te komen, heb gewoon een uur zitten huilen omdat je je de hele dag al ellendig voelt en een kleine teleurstelling dan er echt niet meer bovenop kunt hebben.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13032
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #79

Bericht door Ardan »

Jemig zeg, dat is echt zwaar klote -o- Dat je weet dat je iets hebt, maar niet wát en dus ook niet wat je ertegen kunt doen..
Ik help je hopen dat er snel duidelijkheid komt! Hopelijk valt het mee en is een medicatie of een aanpassing in je levensstijl voldoende..
Ik doe ook maar wat
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #79

Bericht door STF »

Het is toch niet te geloven hoe vaak we bij de vuilstort een klein Portugees mannetje zien met een gigantische aanhanger vol troep, hij zal vast en zeker bij een bedrijf werken als "klusjesman". Het ziet er altijd zo sneu uit dat hij al zo klein en mager is en dan ook nog eens een gigantische berg troep moet uitladen, tegen waarschijnlijk een hongerloontje want de Portugezen in Luxemburg worden slecht behandeld.
Ennes
Berichten: 2545
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 10:20

Re: Mag ik even kwijt #79

Bericht door Ennes »

webguy schreef:Maar is dat niet vrij makkelijk als er een collega uitvalt ergens? Als je dan gaat omgooien krijg je al heel snel brakke constructies omdat je niet zomaar iemand in dat gat in het rooster kan stoppen.
Allereerst is het meer de toon die de muziek maakt, er zijn maar heel weinig collega's die als er echt iets is een treintje niet willen/zullen rijden. Waar het hier om ging is dat het totaal niet nodig was. (en dat bleek ook achteraf)
Aansluitingen behaald in het verleden,bieden geen garantie voor de toekomst
problemen kunnen er zijn... of je kan ze zoeken!
NS gaat "niet" over één nacht ijs.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 gasten