Mag ik even kwijt #79

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #79

Bericht door deadlock »

KM46 schreef:@ STF: Is het bij jou soms de ziekte van Pfeiffer?
Ik denk eerder aan Lyme.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #79

Bericht door STF »

Nee de test gaf aan dat die het niet was.
Michael
Berichten: 11760
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #79

Bericht door Michael »

Mag ik even kwijt dat mijn bureau best wel een troep is en dat ik die nu even op ga ruimen
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #79

Bericht door Geert »

STF schreef:Er zijn maar een paar ziektes waarbij al mijn klachten mogelijk zijn maar zijn op eentje na allemaal afgevallen na tests die het tegendeel bewezen. De enige die nog overblijft is suikerziekte maar er is tot op heden geen enkele bloedsuikermeting geweest die een echt schrikbarende waarde gaf, ze zijn vaak maar net iets te hoog wat eigenlijk te verwaarlozen is. Ik begin er zo moe van te worden, dat het maar niet duidelijk wordt wat ik echt mankeer... En soms kan het zomaar een paar dagen goed gaan, zo'n anderhalve week geleden waren de klachten vijf dagen lang weg.
Hoe vaak en op wat voor momenten is je bloed gemeten? Mijn vader heeft ook suikerziekte en op sommige momenten kan de meting best normaal uitvallen, maar als hij dan een paar uur later weer zijn suikerspiegel meet kan het toch flink verschillen... Sterkte in ieder geval! Hopelijk kom je er snel achter wat het is, want dan kun je er hopelijk ook iets tegen doen of weet je in ieder geval wat je kunt verwachten.


Mag ik verder even kwijt dat in de afgelopen vijf dagen
- mijn laptoptas kapot is gegaan (hengsel scheurde los van de tas)
- mijn mobiele telefoon kuren heeft en gisteren meegenomen is voor reparatie
- dat gisteren mijn laptop spontaan niet meer wilde opstarten (problemen met de harde schijf)
- en dat gisteren ook nog eens mijn fiets een lekke band kreeg.

Zucht. Gaat lekker zo. :')
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50899
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #79

Bericht door Suus »

Zat de laptop in de tas toen die kapot ging?

Ik ben trouwens al tijden op zoek naar een mooie luxe tas waar ook mijn laptop in past, mag ook best wat kosten maar op de een of andere manier is de verdeling in tassenwinkels ongeveer 1 tas voor mannen tegen 9 tassen voor vrouwen :X
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #79

Bericht door deadlock »

STF schreef:Nee de test gaf aan dat die het niet was.
Die testen falen nogal vaak.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #79

Bericht door Geert »

Bee schreef:Zat de laptop in de tas toen die kapot ging?
Ja, maar hij heeft daarna nog wel gewerkt en daarvoor al eens eerder problemen gehad met de harde schijf, dus er is geen directie relatie tussen de kapotte tas en de kapotte laptop. Vrijdag op mijn werk maar even aan een andere laptop hangen om te zien of de harddisk stuk is of de controller ervan...
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #79

Bericht door Fles »

Michael schreef:Mag ik even kwijt dat mijn bureau best wel een troep is en dat ik die nu even op ga ruimen
Foto *O*
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #79

Bericht door Dexter »

Mag ik even kwijt dat we straks met vijf vrienden en vriendinnen naar Marco Borsato in het Gelredome gaan? *O* En ja natuurlijk gaan we met de auto, want de meeste OV-dromen zijn bedrog... :Y
Vallend blad maakt rails glad.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #79

Bericht door Fles »

deadlock schreef:
STF schreef:Nee de test gaf aan dat die het niet was.
Die testen falen nogal vaak.

:D

Dus als testen uitwijzen dat je geen Lyme, geen Pfeiffer, geen AIDS en geen longkanker hebt, dan betekent dat dat je dat DUS allemaal hebt :Y :')
Michael
Berichten: 11760
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #79

Bericht door Michael »

Fles schreef:
Michael schreef:Mag ik even kwijt dat mijn bureau best wel een troep is en dat ik die nu even op ga ruimen
Foto *O*
Nou is het te laat voor een foto. Hij is al opgeruimd :lol:
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #79

Bericht door Justin »

Lekker zo'n hazenslaapje als je eerder op de dag gigantische buikpijn hebt, al dan niet met hoofdpijn en vermoeidheid... Gek eigenlijk dat je overdag minder moeite hebt om op te staan dan dat dat 's ochtends het geval is...
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #79

Bericht door Fles »

Het gaat lekker met AnsaldoMaaskantje :')

De Denen nemen geen treinen meer af omdat de geleverde stellen steeds meer problemen en slordigheidsfoutjes hebben. En nog wel ergere dingen dan dat: zo schijnen boordsystemen (bijvoorbeeld voor de plaatsreservering) van beide stellen te crashen als er 2 stellen gekoppeld worden en er staat er één "verkeerdom" :')

http://www.business.dk/transport/fuldt-stop-for-ic-4

http://www.drehscheibe-foren.de/foren/r ... 30,5376777
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6464
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #79

Bericht door Daantje »

Fles schreef:
deadlock schreef:
STF schreef:Nee de test gaf aan dat die het niet was.
Die testen falen nogal vaak.

:D

Dus als testen uitwijzen dat je geen Lyme, geen Pfeiffer, geen AIDS en geen longkanker hebt, dan betekent dat dat je dat DUS allemaal hebt :Y :')
Nee, dat niet. Hangt van het principe van de test af. In het geval van pfeiffer, lyme en aids/hiv zijn het allemaal testen die in je bloed op zoek gaan naar antistoffen tegen de bacterie/het virus. In het geval van pfeiffer en aids maak je (op termijn) altijd antistoffen aan dus als je die hebt ben je in contact geweest met het virus (en dus positief), als je geen antistoffen hebt ben je dus niet in contact geweest met het virus en dus negatief. In het geval van de ziekte van Lyme ligt het iets anders. De testen die er zijn (in Nederland) zijn op zich goed (niet slechter dan andere testen maar een test is nooit 100% goed natuurlijk) maar niet alle mensen maken antistoffen aan als ze in contact geweest zijn met de borrelia bacterie (die lyme veroorzaakt). Daardoor kan het zijn dat je wel daarmee in contact geweest bent (en dus lyme kunt hebben) zonder dag je antistoffen hebt en dus een negatieve testuitslag hebt. Een andere optie in het geval van Lyme is PCR, dat is een techniek waarbij je op zoek gaat naar het DNA van de borrelia-bacterie in het bloed van een patiënt. In dat geval toon je dus de bacterie zelf aan en niet de antistoffen er tegen waardoor die wel positief kan zijn en de antistofbepaling niet. Dan heb je toch Lyme maar ben je in de standaard testen negatief.

Hier houd ik me ongeveer de hele dag mee bezig (en nog een hoop andere dingen ook trouwens) (A)
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39183
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #79

Bericht door Daniel »

Leuk taaltje hoor dat Vlaams, maar het kost toch net wat meer moeite het te volgen als je 'n Vlaming aan de telefoon hebt :P IRL ging het wat later op de middag een stuk beter, en eindelijk is 't probleem dat ik met 'n apparaat op het werk had opgelost... net een klein dingetje dat ze dan weer niet in de handleiding zetten.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Klaasje
Berichten: 7128
Lid geworden op: do 30 jul 2009, 23:01
Locatie: Amersfoort

Re: Mag ik even kwijt #79

Bericht door Klaasje »

Mag ik even kwijt dat ik echt het idee heb dat er veel mensen op OHIH zijn die gewoon dom zijn? -o-
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #79

Bericht door Fles »

Klaasje schreef:Mag ik even kwijt dat ik echt het idee heb dat er veel mensen op OHIH zijn die gewoon dom zijn? -o-
:D Ja hoor, dat mag :Y Ik weet ook niet alles trouwens ;)
Klaasje
Berichten: 7128
Lid geworden op: do 30 jul 2009, 23:01
Locatie: Amersfoort

Re: Mag ik even kwijt #79

Bericht door Klaasje »

Nee dat snap ik... Maar enigszins reëel denken gaat soms al niet eens. Ik snap ook best dat het daar regelmatig uit de hand loopt eigenlijk. -o- Het stomme is: Ik heb me laten verleiden omdat ik dacht wat te helpen met dat beetje kennis wat ik heb.

Overigens: fokke en sukke :D
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Mag ik even kwijt #79

Bericht door Thom91 »

gaaf, angry birds voor in Chrome :D
https://chrome.google.com/webstore/deta ... bgmgeghloj
Komt wel goed schatje.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50899
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #79

Bericht door Suus »

Ik heb die site eigenlijk al in geen jaren meer bezocht, de laatste keer heb ik geloof ik het halve forum laten rellen met een uitspraak die bewust gedurfd was en sindsdien vond ik het wel goed eigenlijk :lol:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #79

Bericht door Fles »

Fokke en Sukke hebben geregeld cartoons over het OV ja, het is dan ook een dankbare inspiratiebron :Y
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50899
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #79

Bericht door Suus »

Thom91 schreef:gaaf, angry birds voor in Chrome :D
https://chrome.google.com/webstore/deta ... bgmgeghloj
Heb ik voor niets Angry Birds en Angry Birds Rio in de Mac App Store gekocht :|
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #79

Bericht door Fles »

Daantje schreef:Nee, dat niet. Hangt van het principe van de test af. In het geval van pfeiffer, lyme en aids/hiv zijn het allemaal testen die in je bloed op zoek gaan naar antistoffen tegen de bacterie/het virus. In het geval van pfeiffer en aids maak je (op termijn) altijd antistoffen aan dus als je die hebt ben je in contact geweest met het virus (en dus positief), als je geen antistoffen hebt ben je dus niet in contact geweest met het virus en dus negatief. In het geval van de ziekte van Lyme ligt het iets anders. De testen die er zijn (in Nederland) zijn op zich goed (niet slechter dan andere testen maar een test is nooit 100% goed natuurlijk) maar niet alle mensen maken antistoffen aan als ze in contact geweest zijn met de borrelia bacterie (die lyme veroorzaakt). Daardoor kan het zijn dat je wel daarmee in contact geweest bent (en dus lyme kunt hebben) zonder dag je antistoffen hebt en dus een negatieve testuitslag hebt. Een andere optie in het geval van Lyme is PCR, dat is een techniek waarbij je op zoek gaat naar het DNA van de borrelia-bacterie in het bloed van een patiënt. In dat geval toon je dus de bacterie zelf aan en niet de antistoffen er tegen waardoor die wel positief kan zijn en de antistofbepaling niet. Dan heb je toch Lyme maar ben je in de standaard testen negatief.
Is er ook bekend waarom je bij die Lyme infectie niet oif niet altijd antistoffen gaat aanmaken? :?:
MdJ
Berichten: 4536
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:47
Locatie: Vleuterweide

Re: Mag ik even kwijt #79

Bericht door MdJ »

Bee schreef:
Thom91 schreef:gaaf, angry birds voor in Chrome :D
https://chrome.google.com/webstore/deta ... bgmgeghloj
Heb ik voor niets Angry Birds en Angry Birds Rio in de Mac App Store gekocht :|
Angry Birds, Angry Birds Rio en Angry Birds Seasons for the win :mrgreen:
Bij twijfel: gebruik beton.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #79

Bericht door Fles »

Bee schreef:
Thom91 schreef:gaaf, angry birds voor in Chrome :D
https://chrome.google.com/webstore/deta ... bgmgeghloj
Heb ik voor niets Angry Birds en Angry Birds Rio in de Mac App Store gekocht :|
_O- Angry Birds KOPEN _O- :D
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Google [Bot] en 152 gasten