Het Grote Blundertopic #4

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Klaasje
Berichten: 7128
Lid geworden op: do 30 jul 2009, 23:01
Locatie: Amersfoort

Het Grote Blundertopic #4

Bericht door Klaasje »

Bee schreef:Het lijkt een kantine, maar het heet volgens het boekje Restaurant Science Park. En daar hoef je gelukkig niet zelf af te wassen, wat dit bord wel aangeeft :wink:
Gelukkig is het mode om kantines de naam "Restaurant" te geven. Dus wat bij betreft is het ze vergeven. :pos:
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Het Grote Blundertopic #3

Bericht door Caspar »

De kantine van Prorail in Utrecht in het HGB2 heeft wel wat weg van een echt restaurant, alleen er is geen bediening. Maar wat daar allemaal aan 'live' gemaakte (wok) gerechten, verse sappen en shakes te halen valt is best uitgebreid.
Heb daar dan ook een paar maanden lang lekker gegeten tussen de middag, zodat ik 'savonds niet meer hoefde te koken. (eten is gratis tijdens opleidingen)
Gertjan
Berichten: 302
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:30
Locatie: Zwijndrecht

Re: Het Grote Blundertopic #3

Bericht door Gertjan »

Ja, in HG2 kon je heel goed eten 8-) Je kon meestal ook wel zien wie er die dag opleiding volgde, en wie er normaal werkte :P
Most things are designed to be user friendly...
But nothing is ever designed to be idiot proof!
Klaasje
Berichten: 7128
Lid geworden op: do 30 jul 2009, 23:01
Locatie: Amersfoort

Re: Het Grote Blundertopic #3

Bericht door Klaasje »

Ik ben alleen een keer aan de Arthur van Schendelstr. geweest. Redelijk kaal daar.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #3

Bericht door Suus »

Dit is ook vrij luxe hoor. Elke dag verschillende warme maaltijden, er is een saladebar, fruitbar, sapbar, pastabar en een snackbar. Zowel tijdens de lunch als diner zijn er verschillende soepen en eenvoudige tot superdure belegde broodjes.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #3

Bericht door Geert »

Als ik dit zo hoor vallen de kantines waar ik wel eens eet (UU, werk) toch wel enigszins tegen ;)

Overigens een verse blunder van vanochtend: ik wilde tegen Wubbo beginnen over een liedje van The Beatles, Hey Jude, maar toen viel mijn oog op de versgeperste sinasappelsap en toen zei ik 'Hey Juice'. Wubbo maakte er toen 'Hey June' van, niet veel beter dus :lol:
Gebruikersavatar
Vinny
Donateur
Berichten: 13659
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 19:07

Re: Het Grote Blundertopic #3

Bericht door Vinny »

Nog een paar weekjes en dan: hey June... 8-)
Vergeet niet uit te loggen als u het forum verlaat of overstapt naar een andere website
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Het Grote Blundertopic #3

Bericht door Caspar »

Ik heb zojuist 1507,5€ overgemaakt met internet bankieren in plaats van 150,75€ :roll:
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Het Grote Blundertopic #3

Bericht door Justin »

Shiiiiiiit man

*ANNULEER TRANSACTIE*

;)
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #3

Bericht door webguy »

Meeste callcenters zijn tot 20:00 open :)
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Het Grote Blundertopic #3

Bericht door Caspar »

Ik zit even te twijfelen, het is aflossing stufi, en op deze manier gaat het wel lekker hard natuurlijk. Maarja dan blijft er voor de rest van de maand niet zo heel veel meer over...
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #3

Bericht door webguy »

Ze zijn wel zo aardig dat je niet een formuliertje in moet vullen dat je meer wil aflossen een bepaalde maand?
Chauf21
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3161
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 22:27

Re: Het Grote Blundertopic #3

Bericht door Chauf21 »

Als je opdracht nog in een lijst met te verwerken verzoeken staat kan je wellicht nog annuleren. Als je de opdracht al hebt bevestigd (en/of is uitgevoerd) heb je waarschijnlijk niet zo veel meer aan de bank. Zij zullen je erop wijzen dat je de transactie zelf bevestigd hebt. Het enige dat zij voor je kunnen doen is het aanschrijven van de ontvanger en bij hem of haar het verzoek tot het terugstorten neer te leggen. Nu dat DUO blijkt te zijn zal die procedure (te) lang duren om binnen enkele dagen je geld terug te krijgen.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Het Grote Blundertopic #3

Bericht door Caspar »

@ Webguy ik heb al eens eerder een betaling te veel gedaan aan Duo. Je krijgt dan een brief thuis met als onderwerp: Extra betaling aflos studieschuld (of iets dergelijks) waarop staat wat je hebt betaald en wat er dan nog open staat.

Dat is ook de reden dat er denk ik niet zo veel te beginnen is, maar dat ik het misschien wel zo laat. Even wat rustiger aan doen met uitgaven de komende tijd is ook niet zo erg. Ga ook niet op vakantie (vooralsnog) deze zomer.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #3

Bericht door webguy »

Ach ja, ik keek even naar mn studieschuld en weet alweer waarom ik de laatste 3 jaar maar 2x op vakantie ben geweest...
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6458
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #3

Bericht door Daantje »

Ik heb ook wel eens een extra aflossing gedaan, kan je idd gewoon overmaken zonder formulieren ofzo. Alleen had ik toen wel dat de omschrijving anders moet zijn dan van de maandelijkse overboeking, weet niet of dat nog een probleem oplevert?
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #3

Bericht door deadlock »

Ik was het niet, maar er was goedkeuring gegeven om digitale examens af te nemen in een lokaal waar PC's met 256MB geheugen staan terwijl de software minimaal 512MB nodig heeft :')

Pfff. Sukkels.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #3

Bericht door webguy »

Ach, minimale geheugen eisen zijn zo stom. Maar in het geval van ThinClients met weinig tot geen virtual memory kan dat nog wel eens problematisch zijn (of hebben jullie _echt_ volwaardige PCs met maar 256 MB geheugen)?
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #3

Bericht door deadlock »

Wij hebben nog steeds echt PC's van 6 jaar oud met 256MB geheugen. P4's met een 3,4GHz processor. Inlogtijd 1m15 maximaal. De nieuwe bakken met 4GB geheugen en Core2Duo's of nu dan i3's en i5's halen maar net de 45 seconden.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #3

Bericht door Suus »

De printer heeft een firmware-update gekregen, omdat de software continue vastliep. Maar de nieuwe software weigert überhaupt iets te printen :')
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #3

Bericht door deadlock »

Ook niet direct op IP? Dan reverten.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Chauf21
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3161
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 22:27

Re: Het Grote Blundertopic #3

Bericht door Chauf21 »

Ja zeg, jullie hebben een eigen computertopic. Daar mag je de discussie voortzetten.
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Het Grote Blundertopic #3

Bericht door Dexter »

Goed, ik ging dus net dus een eitje bakken... Trek de koelkast open, zie ik dat de eieren op zijn. Dus ik haal een nieuwe doos van 10 stuks uit de voorraadkast, zet er 9 van in de koelkast (snelsnel want er komen straks 2 vriendinnen op bezoek) en stamp vervolgens met olifanten-geweld de doos plat. Heb ik één ei vergeten uit de doos te halen...

Gedverderrie. -o-
Vallend blad maakt rails glad.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #3

Bericht door Suus »

Ik liep op de kaasafdeling bij de Albert Heijn en een vrouw staat over de gesneden kazen gebogen om er eentje te pakken. Loopt er vervolgens een vieze man naar haar toe die haar vraagt: Are you scottish or dutch? Ze zegt dutch, zegt die man: Can I have your e-mail? Die vrouw zegt logischerwijs nee natuurlijk, en die man rent maar vlug weg :')
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
tsov
Berichten: 4084
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Het Grote Blundertopic #3

Bericht door tsov »

Ben toch benieuwd dan wat die man had gezegd als ze Schots was geweest :P
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 48 gasten