Coca Cola spaaractie

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Plaats reactie
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Coca Cola spaaractie

Bericht door Thom91 »

Beste allen,

Ik ben aan het sparen voor deze platenspeler en ik heb er nog een hoop nodig. Nou is mijn vraag of er hier hele lieve cola drinkende mensen zijn die voor mij de code's van de dopjes willen aflezen en naar mij willen pb'en. Jullie zouden mij hier een heel groot plezier mee doen!
Mijn dank is groot!

mvg, Thom
Komt wel goed schatje.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Coca Cola spaaractie

Bericht door Suus »

Er zitten geen codes in Coca Cola Zero Caffeinefree, dus helaas.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Mark
Berichten: 1968
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:43
Locatie: Vlaardingen

Re: Coca Cola spaaractie

Bericht door Mark »

Ik drink geen cola, daarnaast heb ik ook al een collega die met die doppen aan het sparen is voor een koelkast. _O-
Dus helaas, ik kan je niet helpen.
Berlin, meine Stadt, meine Liebe.
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6458
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Coca Cola spaaractie

Bericht door Daantje »

Zitten die in/op gewone anderhalve literflessen cola en cola light? Wil wel een keer voor je kijken maar koop het niet supervaak.
Gebruikersavatar
fogeltje
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 6230
Lid geworden op: zo 20 sep 2009, 14:15
Locatie: Fogeltown

Re: Coca Cola spaaractie

Bericht door fogeltje »

Mark schreef:Ik drink geen cola, daarnaast heb ik ook al een collega die met die doppen aan het sparen is voor een koelkast. _O-
Dus helaas, ik kan je niet helpen.
Mijn broer spaart ook voor de koelkast maar is realistisch genoeg om in te zien dat hij dat waarschijnlijk niet gaat halen. De platenspeler is nummer 2 op zijn lijst, dat zou hij moeten kunnen halen. Als er straks nog codes "over zijn" dan wil ik die gaarne aan de topicopener doorgeven.
Daantje schreef:Zitten die in/op gewone anderhalve literflessen cola en cola light? Wil wel een keer voor je kijken maar koop het niet supervaak.
Ze zitten in ieder geval in de dop van de 1,5 liter flessen reguliere cola. Code is erin "gekrast". De flessen vermelden op het etiket of het vierpack of het om actieflessen gaat of niet. Als er niet iets opstaat van "125 Coca Cola" en "spaaractie" of iets dergelijks, dan zit er waarschijnlijk geen code in.
"Een touringcar is geen bus"
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Coca Cola spaaractie

Bericht door Thom91 »

Mijn dank zal groot zijn! :)
Komt wel goed schatje.
Gebruikersavatar
fogeltje
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 6230
Lid geworden op: zo 20 sep 2009, 14:15
Locatie: Fogeltown

Re: Coca Cola spaaractie

Bericht door fogeltje »

Spaar jij nog? Ik hoorde van mijn broer dat de dingen die hij wilde hebben (koelkast en platenspeler) al lang op waren. Gezien jij voor de platenspeler leek te gaan lijkt voor jou hetzelfde te gelden. Als je toch nog spaart heb ik nog drie codes voor je.
"Een touringcar is geen bus"
Thom91
Berichten: 8817
Lid geworden op: zo 09 jan 2011, 19:32
Locatie: Enschede

Re: Coca Cola spaaractie

Bericht door Thom91 »

Heb inmiddels alles besteld ;)
Platenspeler en een weekend bag.
Werk in de supermarkt dus heb paar keer de flessenband leeggetrokken ;)
maar thx iig!
Komt wel goed schatje.
Gebruikersavatar
fogeltje
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 6230
Lid geworden op: zo 20 sep 2009, 14:15
Locatie: Fogeltown

Re: Coca Cola spaaractie

Bericht door fogeltje »

Dus jij bent een van dat soort mensen :evil: Ik had voor mijn broer tien codes opgeschreven en toen ik er heen ging heb ik even de lege flessen ingeleverd. Tegen de tijd dat ik bij mijn broer was, waren de meeste codes niet meer te gebruiken. Sindsdien heb ik de flessen zonder dop ingeleverd en de doppen voor hem bewaard.
"Een touringcar is geen bus"
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten