Mag ik even kwijt #80

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Reiziger Delft
Berichten: 1199
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:36

Re: Mag ik even kwijt #80

Bericht door Reiziger Delft »

Strippenkaart? Wat is dat ook alweer voor ding? Die heb ik echt al jaren niet meer gebruikt. :P
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #80

Bericht door Fles »

Een boodschapje doen met Fles :)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

ZUCHT -o-
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13031
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #80

Bericht door Ardan »

BRILJANT!! :D *O* :Y :') :pos:

Ik ben net even op en neer geweest naar Bad bentheim met de Grenslandexpress en daar een uurtje verpoosd. Foto's volgen nog: rolbare treeplanken voor het belachelijk lage perron van Bentheim en de belachelijk hoge instap van DM'90 en gebanjer door natte weilanden..
Nu zit ik in de trein van Hengelo naar Deventer en toen we net Almelo uit waren en ik het forum doornam, kreeg ik ineens een briefje onder mijn neus van iemand die bij iedereen langs ging. Vanuit mijn ooghoek las ik iets met Hallo kakel kakel ik ben doof bla bla bla neuzel kunt u iets missen wauwel zeur zeur zeik drein tok. Was een heel verhaal en gelukkig kreeg ik doordat ik geen vin verroerde ook geen tijd om alles te lezen. Ik ga lachen als de conducteur hem betrapt.
Ik doe ook maar wat
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #80

Bericht door deadlock »

Fles schreef:Een boodschapje doen met Fles :)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

ZUCHT -o-
Epic win 8-)
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #80

Bericht door Geert »

:D

Spaart u ook zegeltjes? Bonuskaart of airmiles? Wilt u extra geld opnemen? Een tasje kost 22 cent, houdoe, houdoe...
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50890
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #80

Bericht door Suus »

Ja, ik spaar zegeltjes, heb een bonuskaart, een Stichting AAP Air-Miles kaart en een tas heb ik zelf 8-)
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #80

Bericht door Justin »

Hahaha geweldig :pos:
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #80

Bericht door Dexter »

@Fles: Whahaha! Mijn dag is weer helemaal goed! :lol: Overigens heb ik dezelfde überhippe broodtrommel als jij (Ik heb zelfs nog bijpassende plastic bordjes en bekertjes uit het kerstpakket van een jaar of wat geleden) En verder heb ik nog een knalrode broodtrommel met een enorm NS-logo en de tekst Ik spoor niet maar da's geen official merchandise. :mrgreen:
Vallend blad maakt rails glad.
Ennes
Berichten: 2545
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 10:20

Re: Mag ik even kwijt #80

Bericht door Ennes »

Daniel schreef:
Klaasje schreef:Ik ben bang voor je Bee, dat "Do you want to catch some mices with me" geen goede versiertruc is. :(
Al helemaal niet voor een Engelstalig persoon nee, dat muizenen vangen :P (Meervoud van mouse is mice :wink: )
kan je nagaan hoeveel muizen hij samen wil gaan vangen :lol:
Aansluitingen behaald in het verleden,bieden geen garantie voor de toekomst
problemen kunnen er zijn... of je kan ze zoeken!
NS gaat "niet" over één nacht ijs.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50890
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #80

Bericht door Suus »

Och, ik heb het nog niet zo bont gemaakt als de supermarktmanager in de Albert Heijn onder mijn werk. Die rende op een gegeven moment met een bezem door de winkel heen achter een muis aan :')
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #80

Bericht door Fles »

Dexter schreef:@Fles: Whahaha! Mijn dag is weer helemaal goed! :lol: Overigens heb ik dezelfde überhippe broodtrommel als jij (Ik heb zelfs nog bijpassende plastic bordjes en bekertjes uit het kerstpakket van een jaar of wat geleden) En verder heb ik nog een knalrode broodtrommel met een enorm NS-logo en de tekst Ik spoor niet maar da's geen official merchandise. :mrgreen:
Ik heb die broodtrommel helaas niet zelf, maar eens ooit gefotografeerd vaniemand die hem idd uit een kerstpakket had ;)
Ennes
Berichten: 2545
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 10:20

Re: Mag ik even kwijt #80

Bericht door Ennes »

Dexter schreef:@Fles: Whahaha! Mijn dag is weer helemaal goed! :lol: Overigens heb ik dezelfde überhippe broodtrommel als jij (Ik heb zelfs nog bijpassende plastic bordjes en bekertjes uit het kerstpakket van een jaar of wat geleden) En verder heb ik nog een knalrode broodtrommel met een enorm NS-logo en de tekst Ik spoor niet maar da's geen official merchandise. :mrgreen:
En natuurlijk de flitsende postmanbag :P ( heb ooit 1 collega gezien die het lef had daar mee te lopen LOL)
Aansluitingen behaald in het verleden,bieden geen garantie voor de toekomst
problemen kunnen er zijn... of je kan ze zoeken!
NS gaat "niet" over één nacht ijs.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #80

Bericht door Fles »

Oh, ik heb net de scores binnen van mijn creditcard :') In Zweden betaal je namelijk ALLES met een creditcard. Een halve liter bier in de BordBistro van de X2000 kost losjes € 6,62 :shock:
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #80

Bericht door Dexter »

Dat kerstpakket was een en al spoorkaart: Er zat een schoudertas in, die broodtrommel, bordjes, bekertjes en alles met dezelfde spoorkaart opdruk. Zelfs de doos. En in 2005 kregen we een grote bewaartrommel in de vorm van een SGM.
Vallend blad maakt rails glad.
Ennes
Berichten: 2545
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 10:20

Re: Mag ik even kwijt #80

Bericht door Ennes »

Dexter schreef:Dat kerstpakket was een en al spoorkaart: Er zat een schoudertas in, die broodtrommel, bordjes, bekertjes en alles met dezelfde spoorkaart opdruk. Zelfs de doos. En in 2005 kregen we een grote bewaartrommel in de vorm van een SGM.
lol ja met een soort overlevingspakket met een drinkflesje enzo. Die koffie doos vond ik dan weer wel erg leuk, en dat dienblad-tafeltje (nog steeds in gebruik) en die vuurkorf.
Aansluitingen behaald in het verleden,bieden geen garantie voor de toekomst
problemen kunnen er zijn... of je kan ze zoeken!
NS gaat "niet" over één nacht ijs.
MdJ
Berichten: 4536
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:47
Locatie: Vleuterweide

Re: Mag ik even kwijt #80

Bericht door MdJ »

Ik ga dit heel erg eng vinden...
Wiskunde B examen:

ACHTtien vragen...
eenentACHTig punten...
twee vragen van ACHT punten...
ACHT vragen van drie punten...
En dan 62 punten (6+2=ACHT) halen
en dat is ongeveer een zeven komma negen... 7+9; gemiddeld ACHT.
En dat betekent een ACHT op mijn diploma...
Bij twijfel: gebruik beton.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #80

Bericht door Fles »

De B in Wiskunde B lijkt heel erg op een ACHT.

Ik vind het maar verdACHT :o
MdJ
Berichten: 4536
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:47
Locatie: Vleuterweide

Re: Mag ik even kwijt #80

Bericht door MdJ »

Haha:p
Bij twijfel: gebruik beton.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39170
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #80

Bericht door Daniel »

Over het algemeen kom ik slechts eens in de paar maanden bij de Albert Heijn hier in de buurt. Maar wat een rampwinkel is dat toch... ben me er altijd rot aan 't zoeken naar wat ik moet hebben.
Terwijl 'ie zo groot niet is, de Plus waar ik doorgaans m'n boodschappen haal is minstens twee keer zo groot maar toch vind ik alles daar sneller.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
microshit
Berichten: 1133
Lid geworden op: wo 02 feb 2011, 17:53

Re: Mag ik even kwijt #80

Bericht door microshit »

Ik heb het omgekeerde: kan in iedere AH winkel zo vinden wat ik zoek, maar bij de Plus duurt het even tot ik alles gevonden heb.
Het is dus maar wat je gewend bent :p
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #80

Bericht door Geert »

Precies, in een winkel waar je elke dag komt is het allicht makkelijker om iets te vinden dan in een winkel waar je maar eens in de twee maanden komt :lol:
Bee schreef:Och, ik heb het nog niet zo bont gemaakt als de supermarktmanager in de Albert Heijn onder mijn werk. Die rende op een gegeven moment met een bezem door de winkel heen achter een muis aan :')
Ik zag vorige maand nog een muis in de foyer van het Beatrixtheater in Utrecht toen ik daar wat stond te borrelen na een bijeenkomst. Die muis liep rustig op en neer door de foyer :') Nou ja, het hele stationsgebied en de binnenstad is sowieso een muizenwalhalla in Utrecht ;)
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39170
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #80

Bericht door Daniel »

Geert schreef:Precies, in een winkel waar je elke dag komt is het allicht makkelijker om iets te vinden dan in een winkel waar je maar eens in de twee maanden komt :lol:
Nou kwam ik er de keren dat ik er geweest ben voor exact hetzelfde product, dus tja, dan verwacht je het op 'n zeker moment wel te kunnen vinden.
Bij de Plus heb ik trouwens ook toen ik nog maar net in Amersfoort woonde amper lopen zoeken, zit wellicht ook in de logica van een indeling. Dat de dozen met zakjes aardappelpuree vlak naast de afdeling AGF te vinden zijn is nog best logisch, maar ergens diep onderaan een schap naast de rijst zoals bij de AH :roll:
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #80

Bericht door Justin »

Eindexamen. Wow, that's a blast from the past... Succes dan maar MdJ.

Had vannacht nog tot circa 2 uur met m'n moeder gekletst over het leven enzo. Gek hoe alles zo gaat verlopen, en hoe erg je mensen kan missen, en dat ze zich heel erg aan mij hecht... Boy, dat belooft nog wat te worden als ik weer het huis uit ga... Hoe dan ook, zulke nachtelijke gesprekken zijn niet zo goed als je om 7:40 de t5118 naar Dt moet hebben vanaf Zwd, dus was de hele dag brak. Kwam om 17:00 thuis, vlug eten en daarna slapen... tot 21:30 :P.

Dit keer raar gedroomd over gymwedstrijden en tourtjes door zonnige landschappen.

Had gisteren ook al over tsov gedroomd, dat ik hem tegen kwam in een metrostation in Rome en we naar het hotel gingen fietsen :')
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39170
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #80

Bericht door Daniel »

Ow trouwens over supermarktergernissen... ik had vanavond bij die Albert Heijn dus iemand voor me die vroeg of de cassiere wat muntgeld wilde wisselen. Komt diegene met een zakje met 20 euro aan muntjes van 5, 10 en 20 cent -o-
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #80

Bericht door Caspar »

Ennes schreef:
Dexter schreef:Dat kerstpakket was een en al spoorkaart: Er zat een schoudertas in, die broodtrommel, bordjes, bekertjes en alles met dezelfde spoorkaart opdruk. Zelfs de doos. En in 2005 kregen we een grote bewaartrommel in de vorm van een SGM.
lol ja met een soort overlevingspakket met een drinkflesje enzo. Die koffie doos vond ik dan weer wel erg leuk, en dat dienblad-tafeltje (nog steeds in gebruik) en die vuurkorf.
Bij Prorail tot nu toe een alleen een enveloppe met een website en een activeringscode zodat je zelf wat kan uitzoeken. Als je naar die site gaat, zie je als eerste Bert Klerk pontificaal in beeld met een kerstpraatje over het mooie jaar en wat er allemaal voor moois gaat komen. Een aantal collega's hadden die enveloppes (en daarmee dus hun kerstpakket) weggegooid omdat ze dachten dat het weer de zoveelste propaganda folder voor iets van Prorail was. :lol:

Het jaar erop stond er met koeien letters op: "Let op, dit is uw kerstpakket"
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 gasten