Mag ik even kwijt #80

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #80

Bericht door Fles »

Caspar schreef:
Het jaar erop stond er met koeien letters op: "Let op, dit is uw kerstpakket"
:D _O-

Dat soort dingen hebben wij dus ook. Kan je alleen maar totale onzin kiezen. Een sleepkoffer of een handdoekenset doe normaal zeg. Nou ja danmaar 6 flessen wijn -o-
Gekko123
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 2327
Lid geworden op: za 25 apr 2009, 22:12
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt #80

Bericht door Gekko123 »

@MdJ succes met je eindexamens. Voor mij is het nog maar een jaar geleden, maar het voelt aan alsof het al veel langer geleden is. De tijd vliegt als je een goede studiekeuze hebt gemaakt :Y
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #80

Bericht door Geert »

Fles schreef:
Caspar schreef:
Het jaar erop stond er met koeien letters op: "Let op, dit is uw kerstpakket"
:D _O-

Dat soort dingen hebben wij dus ook. Kan je alleen maar totale onzin kiezen. Een sleepkoffer of een handdoekenset doe normaal zeg. Nou ja danmaar 6 flessen wijn -o-
Jullie kunnen nog kiezen. Ik ben bang dat ik dit jaar weer een bierpakket krijg als ik er niet iets van zeg ;)
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #80

Bericht door webguy »

Dexter schreef:Dat kerstpakket was een en al spoorkaart: Er zat een schoudertas in, die broodtrommel, bordjes, bekertjes en alles met dezelfde spoorkaart opdruk. Zelfs de doos. En in 2005 kregen we een grote bewaartrommel in de vorm van een SGM.
Het is niet precies dezelfde spoorkaart opdruk ;) Steeds een ander stukje. Ik heb dat setje ook, gekregen in 2007 van iemand, waarschijnlijk bij de kringloop winkel vandaan :)
Mark
Berichten: 1968
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:43
Locatie: Vlaardingen

Re: Mag ik even kwijt #80

Bericht door Mark »

Fles schreef:
Caspar schreef:
Het jaar erop stond er met koeien letters op: "Let op, dit is uw kerstpakket"
:D _O-

Dat soort dingen hebben wij dus ook. Kan je alleen maar totale onzin kiezen. Een sleepkoffer of een handdoekenset doe normaal zeg. Nou ja danmaar 6 flessen wijn -o-
Grote flauwekul inderdaad.
Bij de AH krijg je als medewerker tenminste nog een grote doos vol met eten en drinken zoals het hoort. :pos:
Berlin, meine Stadt, meine Liebe.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #80

Bericht door Fles »

Doe me gewoon honderd euro cash of zo, hebben we t nergens meer over :)
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #80

Bericht door Suus »

Ik kreeg als kerstpakket afgelopen jaar een verguld Amsterdammertje dat dient als spaarpot :) Mijn baas kreeg als kerstpakket van mijn uitzendbureau een mooi kerststukje dat we op de balie hebben geplaatst. Was een zeer handig kerststukje, alles zat vastgelijmd dus zelfs als hij per ongeluk van de balie af viel bleef alles goed zitten :mrgreen:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
MdJ
Berichten: 4534
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:47
Locatie: Vleuterweide

Re: Mag ik even kwijt #80

Bericht door MdJ »

Gekko123 schreef:@MdJ succes met je eindexamens. Voor mij is het nog maar een jaar geleden, maar het voelt aan alsof het al veel langer geleden is. De tijd vliegt als je een goede studiekeuze hebt gemaakt :Y
Dankje :D (En ook bedankt Justin :oops: ) Ja.. Vorig jaar deed ik ook mee :')
Bij twijfel: gebruik beton.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #80

Bericht door Fles »

Bee schreef:Mijn baas kreeg als kerstpakket van mijn uitzendbureau een mooi kerststukje dat we op de balie hebben geplaatst. Was een zeer handig kerststukje, alles zat vastgelijmd dus zelfs als hij per ongeluk van de balie af viel bleef alles goed zitten :mrgreen:
Wauw, dan voel je je ook gewaardeerd ja. Doe dan gewoon niks.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #80

Bericht door Caspar »

Mark schreef:Grote flauwekul inderdaad.
Bij de AH krijg je als medewerker tenminste nog een grote doos vol met eten en drinken zoals het hoort. :pos:
Ja maar niet iedereen zit te wachten op zo'n doos met eten en drinken. De een vindt de wijn te zoet en heeft liever een droge wijn, de ander eet geen vlees en zit niet op blikjes ragout te wachten en ga zo maar door. Alhoewel ik alles wel lust heb ik toch al vaak dingen weg moeten gooien die al meer dan een jaar in de kast lagen, die uit een kerstpakket kwamen, en waar de houdbaarheidsdatum reeds van was verstreken. Ik denk trouwens niet dat ik daar uniek in ben?
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #80

Bericht door Suus »

Oh nee hoor, in kerstpakketten zit vaak ook troep dat ik in geen honderd jaar ga eten. Zo heb ik nog een pot halve peren op siroop staan uit het kerstpakket van mijn vader. Ik vind het er zo vies uitzien dat ik er niet eens aan denk het op te gaan eten, maar vind het zonde om het voor de uiterste THT weg te gooien :')
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #80

Bericht door Fles »

Mja, een gegeven hond moet je niet aan zijn staart trekken he :P
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #80

Bericht door Suus »

In het kerstpakket het jaar daarvoor zat trouwens bij iedereen een fles gesteriliseerde melk, daar zou je dan ijs van kunnen maken. De week daarna stond de koelkast op mijn vaders werk dan ook tot op de rand gevuld met flessen melk :mrgreen:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #80

Bericht door Caspar »

Ieuwww. Nee doe me dan maar een eigen keuzebon. Heb daar al een goede vuilnisbak aan over gehouden (zag 'm staan bij de bouwmarkt voor 69,95€) en een enorme doos met handdoeken. Die laatste had ik niet besteld, maar had een Whisky pakket gekozen omdat ik echt niets beters kon bedenken (dacht dat ik dat dan wel weer aan iemand anders kon geven). Maar er werd een doos met handdoeken bij de deur gebracht. :roll:
Mark
Berichten: 1968
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:43
Locatie: Vlaardingen

Re: Mag ik even kwijt #80

Bericht door Mark »

Bee schreef:Oh nee hoor, in kerstpakketten zit vaak ook troep dat ik in geen honderd jaar ga eten. Zo heb ik nog een pot halve peren op siroop staan uit het kerstpakket van mijn vader. Ik vind het er zo vies uitzien dat ik er niet eens aan denk het op te gaan eten, maar vind het zonde om het voor de uiterste THT weg te gooien :')
Ik heb hier nog staan:

1 blik kalkoenragout.
1 pak koffiepads met hazelnootsmaak.
1 fles ecologisch perensap.

Liefhebbers? :')
Berlin, meine Stadt, meine Liebe.
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #80

Bericht door Geert »

De ragout en perensap mag je opsturen maar met hazelnootkoffiepads hoef je bij mij niet aan te komen zetten :')
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #80

Bericht door Dexter »

Fles schreef:
Caspar schreef:
Het jaar erop stond er met koeien letters op: "Let op, dit is uw kerstpakket"
:D _O-

Dat soort dingen hebben wij dus ook. Kan je alleen maar totale onzin kiezen. Een sleepkoffer of een handdoekenset doe normaal zeg. Nou ja danmaar 6 flessen wijn -o-
Ook NS is sinds een jaar of drie overgestapt naar een (internet-) waardebon en de allereerste keer vond ik dat best wel een afknapper, om in plaats van een doos alleen een envelopje in je handen gestopt te krijgen. Maar achteraf was ik er wel blij mee, want inderdaad zit zo'n doos vaak voor 80% vol met troep die toch maar in de voorraadkast beland.

Tegenwoordig krijg je er trouwens een hele catalogus bij waarin voor elk wel wat wils zit en bij NS zijn ze niet krenterig: Van koffersets tot dagjes weg. Daarnaast ben ik verwend want ik krijg zelfs 2 kerspakketten: Een van NS en een van de personeelsvereniging! De 1e keer heb ik mezelf verblijd met een klapgrill (dat was op mijn huis na de beste aankoop van mijn leven) :Y en de laatste twee jaar trakteren we onszelf op een uitgebreid dagje sauna met de bijbehorende hilarische taferelen. :@
Vallend blad maakt rails glad.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #80

Bericht door Caspar »

Tijd om naar bed te gaan hier. Begon net al de overgebleven tapanades met wat restjes stokbrood naar binnen te snaaien :oops: :roll: Om 8u gaat de wekker weer, dus dat is best schappelijk.

Nog even over de kerstpakketten, we kregen ook altijd met pasen en pinksteren en met Sinterklaas een fles wijn en een banketstaaf/paasbrood etc. En een nieuwjaarscadeau zoals bv het befaamde Monopoly spel. :D
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #80

Bericht door STF »

Zou de buurman niet eens toe zijn aan een bril? Hij begon vanmiddag het gras te maaien terwijl het door de droogte al weken niet meer groeit. Het enige dat uit de uitworp-opening kwam was zand en stof...

In 2006 heb ik door de droogte 12 weken niet hoeven maaien, zouden we het oude record dit voorjaar kunnen verbreken?
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt #80

Bericht door Ardan »

Als je je verveelt mag je wel hier komen maaien hoor :lol: Veel bermen en plantsoenen die ik heb gezien staan vol met hoge grassen die nog niet gemaaid zijn.. (maar ja, het natuurlijk laten afsterven van de voorjaarsbloemen is ook veel beter voor de ondergrond.. binnenkort zullen ze het wel weer kort maken.)
Ik doe ook maar wat
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #80

Bericht door STF »

Nou nee bedankt, ten eerste zie ik er door het eindeloze ziek zijn elke keer dat het gras gemaaid moet worden weer vreselijk tegenop en ten tweede is de grasmaaier momenteel bij de dealer voor reparatie.
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #80

Bericht door Geert »

Het zal ook eens niet dat er iets met die grasmaaier is he :lol:
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #80

Bericht door Justin »

Kreeg zojuist e-mail van het studentenpaneel:
Ken jij de educatieve minor?

Sinds het studiejaar 2009-2010 wordt op verschillende Nederlandse
universiteiten binnen een aantal bacheloropleidingen de educatieve minor
aangeboden. Het ministerie van Onderwijs, Cultuur en Wetenschappen (OCW)
is geïnteresseerd in jouw mening en benieuwd naar de bekendheid van de
minor onder studenten.

We willen jou als lid van HetStudentenpanel daarom uitnodigen een korte
vragenlijst in te vullen over je reden om wel of niet voor de educatieve
minor te kiezen. We zijn ook benieuwd naar jouw mening als je (nog) geen
minor volgt of de educatieve minor niet kent.
Juist ja. Bacheloropleidingen. Mutsen, ik zit in m'n laatste masterjaar :neg:, dan kan ik die vragen moeilijk beantwoorden -o-
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Mark
Berichten: 1968
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:43
Locatie: Vlaardingen

Re: Mag ik even kwijt #80

Bericht door Mark »

Caspar schreef:Om 8u gaat de wekker weer, dus dat is best schappelijk.
Lol, ik lag er gisteravond ook rond 1:00 in en dan vind ik 8:00 toch wel behoorlijk vroeg.Maargoed het kon niet anders want mijn auto moest vóór 9:00 bij de garage staan voor de apk.
Op het werk ben ik zo'n beetje de hele week dan wel weer gezegend met late diensten. *O*
Berlin, meine Stadt, meine Liebe.
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: Mag ik even kwijt #80

Bericht door find_your_spot »

Het ING opzeg verhaal gaat verder.

Vandaag een brief op de mat:

"Wij kunnen je rekening niet opzeggen omdat je handtekening verschilt met de handtekening die je (12 jaar geleden) in hebt gevoerd in onze database."
"Kom even langs bij een ING kantoor"

AAAAAH Ik word gek van die bank! :neg:

Iemand nog tips hoe ik deze bank kan verlaten?
For Your Railroad Adventures
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 51 gasten