Wat eten we vandaag? #14

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Wat eten we vandaag? #14

Bericht door Geert »

Koken vind ik ook wel prima, alleen de je ervan krijgt afwas niet :lol:
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Wat eten we vandaag? #14

Bericht door Caspar »

Pasta. Zelf een saus gemaakt met sperziebonen, veel verse rode peper, knoflook, basilicum, tomatenpuré en een goede portie gehakt. Kan er weer even tegenaan :D
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Wat eten we vandaag? #14

Bericht door Dexter »

Ha, dat is toevallig! Hier ook pasta met een pittige saus met gehakt, chilipoeder en peterselie.

Was wel weer even wennen, na 14 dagen weer eens zelf koken. :wink:
Vallend blad maakt rails glad.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Wat eten we vandaag? #14

Bericht door Caspar »

Ha das toevallig, ook dat zelf koken was hier voor het eerst sinds een dag of 10 :D Zal de volgende keer eens de chilipoeder proberen.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50896
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Wat eten we vandaag? #14

Bericht door Suus »

Vis 'n Friet
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Wat eten we vandaag? #14

Bericht door webguy »

ES Poffertjes
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50896
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Wat eten we vandaag? #14

Bericht door Suus »

Daar ik morgen een superubermegaturbobarbequeparty heb in Maarssenbroek heb ik vandaag maar een extra vegetarische dag ingelast.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50896
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Wat eten we vandaag? #14

Bericht door Suus »

Dexter, je hebt nog het een en ander in te halen: Man eet 25.000 Big Mac's :mrgreen:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Wat eten we vandaag? #14

Bericht door Dexter »

Oh my! :shock: Dat getal hoop ik toch nooit te bereiken. Maar hoewel je hierbij een man van 250 kilo zou verwachten, lijkt dat dan wel weer mee te vallen. Zorgwekkender vind ik dat ie het aantal bijhoudt...

En ik zat me net af te vragen wat ik eens zal gaan eten, want ik ben vandaag alleen met het eten. :roll: Ik denk dat ik maar eens een eitje ga bakken. Da's ook nog snel klaar want ik krijg straks visite.
Vallend blad maakt rails glad.
Ennes
Berichten: 2545
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 10:20

Re: Wat eten we vandaag? #14

Bericht door Ennes »

Dexter schreef:Oh my! :shock: Dat getal hoop ik toch nooit te bereiken. Maar hoewel je hierbij een man van 250 kilo zou verwachten, lijkt dat dan wel weer mee te vallen. Zorgwekkender vind ik dat ie het aantal bijhoudt...

En ik zat me net af te vragen wat ik eens zal gaan eten, want ik ben vandaag alleen met het eten. :roll: Ik denk dat ik maar eens een eitje ga bakken. Da's ook nog snel klaar want ik krijg straks visite.
Ach de een houdt het aantal BM's bij, een ander het aantal gereden spoor kilometers

En een gebakken ei is trouwens wel een goed plan, ook niet echt zin om te koken.

Thnx Dexter :lol:
Aansluitingen behaald in het verleden,bieden geen garantie voor de toekomst
problemen kunnen er zijn... of je kan ze zoeken!
NS gaat "niet" over één nacht ijs.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Wat eten we vandaag? #14

Bericht door Fles »

Ennes schreef:Ach de een houdt het aantal BM's bij, een ander het aantal gereden spoor kilometers
Die lui zijn ook niet helemaal lekker idd :N :mrgreen:

Wraps met shoarma dinges hier vanavond :) Prefab uit de magnetron :') Is vast veel lekkerder als ik ze zelf maak denk ik trouwens. Ander keertje weer.
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Wat eten we vandaag? #14

Bericht door Geert »

Vanavond maar ff gegeten in de kantine van de universiteit, ik had ook geen zin om te koken. Het werden kippenvleugels met frites en wokgroeten, smaakte prima :)
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6464
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Wat eten we vandaag? #14

Bericht door Daantje »

Wij hadden een vriendin te eten en het werd vegetarische nasi met chinese wokgroente (nasipakketten waren al uitverkocht) en vega gegrilde stukjes met kroepoek en casave :)
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39183
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Wat eten we vandaag? #14

Bericht door Daniel »

Lol, had er iemand nog wel zin vandaag...

Had toen ik gisteren boodschappen deed eigenlijk alleen maar dingen meegenomen die vrij snel klaar zijn voor deze week. Vandaag wat runderreepjes gewokt, rode ui en snijboontjes erbij, restantje teriyaki-honing saus opgemaakt en dat dan weer met rijst.
Was in tien minuutjes klaar en 't levert ook vrij weinig afwas op :P
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Wat eten we vandaag? #14

Bericht door Justin »

Nee, sorry, vandaag werd het hier ook toegeven aan de lokale snackbar =P. Patat/Friet/Frites/Whatever.... Ohjee, en morgen word ik weer opnieuw gewogen enz. door m'n coaches :').
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Wat eten we vandaag? #14

Bericht door Caspar »

Ik had vanavond bezoek te eten en heb vanmiddag een half uur door de AH gestruind om eens groots uit te pakken.

Had diverse tapenades met Italiaans stokbrood, een mozzarella-walnoot salade gemaakt, en het gourmet apparaat maar weer eens uit te kast gehaald en daar diverse kleine hapjes voor klaargemaakt om er in af te bakken. Alle sausjes in aparte bakjes geserveerd dus ik heb me een berg afwas hier staan :shock: Als nagerecht had ik roomijs en wilde ik zelf chocoladesaus maken met verse hazelnoten, maar de hoeveelheid eten bij het gourmetten was daar iets te veel van het goede voor...
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Wat eten we vandaag? #14

Bericht door Dexter »

Caspar schreef:Ik had vanavond bezoek te eten...
Kannibaal! :lol: Klinkt als die beroemde zin uit Silence Of The Lambs: "I'm having a friend for dinner."
Vallend blad maakt rails glad.
STF
Berichten: 6431
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:09
Locatie: Reisdorf - Luxemburg
Contacteer:

Re: Wat eten we vandaag? #14

Bericht door STF »

Wij hadden vanavond schnitzel te eten die we niet meer voor de restaurantgasten konden gebruiken aangezien ze te lang in de vriezer hadden gelegen, ze waren door alle ijskristallen echt onsnijbaar en oneetbaar geworden...
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6464
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Wat eten we vandaag? #14

Bericht door Daantje »

Vanavond Knorr wereldgerecht Kip Madras met ananas, appel en paprika
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Wat eten we vandaag? #14

Bericht door Dexter »

Hier ook een Knorr Wereldgerecht: Argentijnse Beef Chimichurrie. Da's alweer een tijdje geleden en het is een van mijn favorieten. :P
Vallend blad maakt rails glad.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Wat eten we vandaag? #14

Bericht door Caspar »

Toeval of zijn ze ergens in de reclame die Knorr producten? Ik ga zo wat vlees bakken wat over is van gourmetten van gisteren. Daarbij wat aardappelkroketjes ofzo.
Gertjan
Berichten: 302
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:30
Locatie: Zwijndrecht

Re: Wat eten we vandaag? #14

Bericht door Gertjan »

Een lekkere grote schnitzel, met snijboontjes en patat/friet/hoe je het noemen wilt
Most things are designed to be user friendly...
But nothing is ever designed to be idiot proof!
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Wat eten we vandaag? #14

Bericht door Dexter »

Caspar schreef:Toeval of zijn ze ergens in de reclame die Knorr producten?
Ik was eigenlijk nooit zo van eten-uit-een-pakje, maar die Knorr Wereldgerechten zijn echt goed te doen: Er zit smaak aan en het vult prima. En: Als ik lees dat Daantje het eet, dan moet het wel goed zijn. :P
Vallend blad maakt rails glad.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Wat eten we vandaag? #14

Bericht door Caspar »

Die Burrito's van Knorr heb ik wel ontzettend vaak gegeten. Eigenlijk nu al bijna jaar niet meer. Misschien maar weer eens proberen :)
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Wat eten we vandaag? #14

Bericht door Dexter »

Die heb ik pas onlangs ontdekt en voor het eerst gemaakt en ze waren superlekker. Ik heb gelijk een paar pakken gehaald.
Vallend blad maakt rails glad.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 110 gasten