Mag ik even kwijt #81

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Mag ik even kwijt #81

Bericht door Dexter »

Gertjan schreef:En dan de opmerking over vroeg "Dan ben je lekker vroeg klaar, en dan heb je nog wat aan je dag.";
Als ik thuiskom van de dienst 4.27-11.32 of 4.32-11.01, dan heb ik op de bank de grootste moeite tijdens het eten van mn lunch om niet in slaap te vallen :)
Haha hier nog zo eentje, als ik vroeg klaar ben komt er echt niets meer uit m'n handen en ga ik mezelf maar bezig houden met onzinklusjes of administratie. Want tussendoor slapen is voor mij geen goed plan, dan ben ik te uitgeslapen om s'avonds op tijd naar bed te gaan, blijf ik te lang op, slaap ik te weinig en ben ik de dag erna weer net een dweil.

Maar na die aller-aller-vroegste dienst morgen is het weekend en kruip ik dus mooi nog wel even terug in bed. :Y
Ennes schreef:Maar dag-diensten is gewoon helemaal niets, dat gaat op werken lijken (met 2x op een dag die chagrijnige spits koppen)
Helemaal mee eens! Met een dagdienst heb je: :arrow: niks aan je ochtend :arrow: én niks aan je middag :arrow: én een groot deel van je avond is ook weg. Gisteren had ik zo'n dienst, dat leek op een kwartier na wel kantoortijden. :')
Vallend blad maakt rails glad.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #80

Bericht door Fles »

:o ik was vanmiddag finaal vergeten in te checken :o

Na ja, gecontroleerd werd er toch niet :') WEER niet :P
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #80

Bericht door Justin »

Dag dienst *zwaai*! *bus*

Anyway, vandaag ruim twee uur aan de gewichten gehangen. Nieuw programma gekregen. Shit man, moet nog meer afvallen :P. Wat je allemaal niet over hebt voor een platte buik :')...
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #80

Bericht door Caspar »

Joggen en fietsen doet ook wonderen. Met joggen kom ik alleen niet veel verder dan 2,5 kilometer hardlopen en daarna is het wel gedaan met de pret. Dat doe ik nu wel een keer of 5 per week sinds een paar weken. En een keer of 3 per week een stuk van ongeveer 50 tot 100 km op de fiets. Resultaat in 4 maanden tijd is -10 kilo.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #80

Bericht door Suus »

Oeh, er is een pakketje naar mij onderweg via de TNT dat volgens hun website 9999x9999x9999 (geen idee welke eenheid, vermoed millimeter) als afmeting heeft, en 23800 gram weegt *O*
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39114
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #80

Bericht door Daniel »

Ik dacht dat TNT met centimeters werkte voor de afmetingen... maar dan zie je op de site van de gemeente vast wel ergens een afsluiting voor een speciaal transport. Zo'n pakje van bijna 10 kubieke meter past immers niet in een normale vrachtwagen :lol:
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #80

Bericht door webguy »

Wat weegt er 23kg dan? Het Ferrari boek?
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #80

Bericht door Suus »

Een gloednieuwe fiets :mrgreen:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #80

Bericht door Justin »

Caspar schreef:Joggen en fietsen doet ook wonderen. Met joggen kom ik alleen niet veel verder dan 2,5 kilometer hardlopen en daarna is het wel gedaan met de pret. Dat doe ik nu wel een keer of 5 per week sinds een paar weken. En een keer of 3 per week een stuk van ongeveer 50 tot 100 km op de fiets. Resultaat in 4 maanden tijd is -10 kilo.
Scheelt inderdaad. Ik heb alleen een hardnekkige scheenblessure (botvliesontsteking) sinds januari 2010, en ik zit daar al enige tijd in fysiotherapie voor, waardoor ik niet mag rennen (als ik dat doe, heb ik na 3 minuten verschrikkelijke pijn)... ik moet misschien anders maar een operatie overwegen :|

Ik doe spinning er maar bij.... (fietsen en crosstraining mag ik wel overigens)
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Dexter
Berichten: 3915
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:57

Re: Mag ik even kwijt #80

Bericht door Dexter »

Kunnen wekkers vliegen? Die van mij wel, want die heb ik een klein uurtje geleden vliegles gegeven. Na een broodje en een bakkie maar eens zum bahnhof gehen. Hurry hurry hurry, gaap, gaap, gaap. :')
Vallend blad maakt rails glad.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #80

Bericht door Fles »

Dexter schreef:Kunnen wekkers vliegen? Die van mij wel, want die heb ik een klein uurtje geleden vliegles gegeven. Na een broodje en een bakkie maar eens zum bahnhof gehen. Hurry hurry hurry, gaap, gaap, gaap. :')
"Dames en heren. De trein naar Amsterdam Centraal heeft door logistieke problemen een nog onbekende vertraging. Zodra de machinist gearriveerd is, houden we u op de hoogte." :D
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #80

Bericht door Caspar »

Dat zou trouwens niet de eerste keer zijn dat zoiets overkomt Fles :wink:
Klaasje
Berichten: 7128
Lid geworden op: do 30 jul 2009, 23:01
Locatie: Amersfoort

Re: Mag ik even kwijt #80

Bericht door Klaasje »

Fles schreef:
Dexter schreef:Kunnen wekkers vliegen? Die van mij wel, want die heb ik een klein uurtje geleden vliegles gegeven. Na een broodje en een bakkie maar eens zum bahnhof gehen. Hurry hurry hurry, gaap, gaap, gaap. :')
"Dames en heren. De trein naar Amsterdam Centraal heeft door logistieke problemen een nog onbekende vertraging. Zodra de machinist gearriveerd is, houden we u op de hoogte." :D
"Dames en Heren, Door onvoldoende vertraging in de aggressie van onze machinist tegenover een wekker moeten wij helaas mededelen dat de IC naar Amsterdam C. een vertraging heeft van ongeveer 15 minuten."
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #80

Bericht door Fles »

"Dames en heren. De droplul van 9:17 heeft zich ongeveer EEN uur verslapen. Onze excuses voor het ongemak" :mrgreen:

idd Caspar, dit soort berichten hebben we al eerder langs zien komen :Y
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: Mag ik even kwijt #80

Bericht door find_your_spot »

=====Hier volgt een foto in de zendtijd van mooi nagels=====

Sinds gisteren ben ik de trotste bezitter van dit ding:

Afbeelding
For Your Railroad Adventures
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #80

Bericht door Fles »

find_your_spot schreef:=====Hier volgt een foto in de zendtijd van mooi nagels=====

Sinds gisteren ben ik de trotste bezitter van dit ding:

Wat doet het? :?:
Chauf21
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 3161
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 22:27

Re: Mag ik even kwijt #80

Bericht door Chauf21 »

Ik vermoed dat er een tekenmal inzit waarmee je een aanrijdingssituatie goed op een papiertje kan tekenen :')
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #80

Bericht door Fles »

alsof een aanrijdingssituatie zich in een tekenmal laat gieten :')
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: Mag ik even kwijt #80

Bericht door find_your_spot »

Fles schreef:alsof een aanrijdingssituatie zich in een tekenmal laat gieten :')
Een aanrijdingssituatie niet, maar de maten van voertuigen, rijbanen, rotondes, verkeerslichten, fietsers, voetgangers, trams, bussen, metro's, vracthtwagens zijn vrijwel uniek.

En juist die voorwerpen kun je zo van de mal op het europees schadeformulier tekenen.

Wisten jullie dat 70% van de schadeformulieren direct wordt afgekeurd omdat:

- in de tekening vergeten wordt partij A en partij B op de auto's te tekenen
- de straatnamen worden vergeten
- met pijlen de rijrichting wordt vergeten
- eventueel huizen met huisnummer of hectometerpaal informatie niet wordt vermeld
For Your Railroad Adventures
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #80

Bericht door Justin »

Heeft iemand toevallig nog een werkende demo voor de NS kaartautomaat, en niet zoals die van NS zwaar vervormd is en gericht op OVC-gebruikers? Ik moet aan buitenlandse studenten uitleggen hoe dat werkt, en die hebben doorgaans niet een OVC :p. http://webdemo.ns.nl doet het niet in elk geval...

En dan bedoel ik ermee dat het vrij te gebruiken moet zijn, en niet doelgericht. Bij de twee papieren voorbeelden moet je perse drukken wat er staat -- kan niet op ENGELS drukken, of FYRA toeslag bijvoorbeeld...
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Gertjan
Berichten: 302
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:30
Locatie: Zwijndrecht

Re: Mag ik even kwijt #80

Bericht door Gertjan »

Gister hadden we het nog over vroege diensten ...
Belt met mn dienstindeler op (zoals altijd, als ik met op de wc zit ...) "Ja, ik heb slecht nieuws voor je." dus ik vraag wat er is "Je staat voor 27-5 op het rooster voor vroeg, en ik kom iemand voor de late te kort ..." Nu heb ik dus weer een vroege dienst minder :D Oké, moet nu wel 1 uur langer werken ... Maar dit is geen straf :)

En dan nu nog even van mn laatste 4 dagen van mn voorjaarsverlof genieten.
Most things are designed to be user friendly...
But nothing is ever designed to be idiot proof!
Ennes
Berichten: 2545
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 10:20

Re: Mag ik even kwijt #80

Bericht door Ennes »

Justin schreef:Heeft iemand toevallig nog een werkende demo voor de NS kaartautomaat, en niet zoals die van NS zwaar vervormd is en gericht op OVC-gebruikers? Ik moet aan buitenlandse studenten uitleggen hoe dat werkt, en die hebben doorgaans niet een OVC :p. http://webdemo.ns.nl doet het niet in elk geval...

En dan bedoel ik ermee dat het vrij te gebruiken moet zijn, en niet doelgericht. Bij de twee papieren voorbeelden moet je perse drukken wat er staat -- kan niet op ENGELS drukken, of FYRA toeslag bijvoorbeeld...
Gezellig een keertje met zijn allen naar het station, je een paar kaartautomaten toe-eigenen en maar oefenen :P
Aansluitingen behaald in het verleden,bieden geen garantie voor de toekomst
problemen kunnen er zijn... of je kan ze zoeken!
NS gaat "niet" over één nacht ijs.
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13536
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Mag ik even kwijt #80

Bericht door Wubbo »

'Groot nieuws in extra Sinterklaasjournaal'

Op Nederland 1 wordt zaterdagavond een extra uitzending van Het Sinterklaasjournaal uitgezonden. Wat er precies aan de hand is, wil een woordvoerder van de NTR niet zeggen.

Lees verder
Ennes
Berichten: 2545
Lid geworden op: wo 04 mar 2009, 10:20

Re: Mag ik even kwijt #80

Bericht door Ennes »

Wubbo schreef:'Groot nieuws in extra Sinterklaasjournaal'

Op Nederland 1 wordt zaterdagavond een extra uitzending van Het Sinterklaasjournaal uitgezonden. Wat er precies aan de hand is, wil een woordvoerder van de NTR niet zeggen.

Lees verder
:shock: hopelijk toch niet een of andere bekentenis dat hij een Schoenen Fetish heeft :roll:
Aansluitingen behaald in het verleden,bieden geen garantie voor de toekomst
problemen kunnen er zijn... of je kan ze zoeken!
NS gaat "niet" over één nacht ijs.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #81

Bericht door Suus »

Zeg Justin, waarom hebben die buitenlandse studenten eigenlijk geen OV-Chipkaart, ze weten toch wel hoe een chipkaart werkt of komen ze ze uit de rimboe?
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 56 gasten